تهران به عنوان پایتخت ایران در تمام سال میزبان میهمانانی از داخل و خارج از کشور است. مسافران تهران اغلب به دلیل انجام امور اداری، کاری، حضور در نمایشگاه ها، شرکت در همایش ها، اجلاس ها و کنفرانس ها و استفاده از خدمات پزشکی قصد سفر به این شهر را دارند. البته در چند سال اخیر بسیاری به قصد تهرانگردی به ویژه در تعطیلات عید نوروز نیز به پایتخت ایران سفر می کنند. به همین دلیل در این مطلب جااینجاس به سراغ معرفی محبوب ترین هتل های تهران رفته است.

هتل اسپیناس پالاس؛ لوکس ترین هتل پایتخت

عوامل زیادی باعث شده تا هتل اسپیناس پالاس در لیست بهترین هتل های تهران قرار بگیرد؛ از تنوع واحدهای اقامتی که شامل 400 اتاق و سوئیت می شود تا امکانات مدرنی که در این واحدها تعبیه شده است. البته از رستوران ها، کافه ها و سالن های پذیرایی هتل که به برگزاری مجالس، همایش ها و کنسرت ها اختصاص دارد هم نمی توان گذشت. پیشنهاد می کنیم آشنایی کامل با این هتل پنج ستاره و محبوب را با خواندن مقاله 5 ویژگی مهم هتل اسپیناس پالاس تهران که باید با آنها آشنا شوید؛ به دست آورید. 

هتل پارسیان آزادی؛ اقامت بر فراز تهران

گروه هتل های پارسیان که در بیشتر شهرهای ایران، هتل هایی دارد؛ توانسته در تهران اعتبار خوبی برای خود کسب کند. هتل آزادی یکی از شعبه های این مجموعه است که پیشتر با نام هایت فعالیت می کرده است. هتل 475 واحد اقامتی متنوع شامل انواع اتاق و سوئیت دارد که علاوه بر وسعت و دلبازی؛ امکانات پیشرفته ای مانند جکوزی هم دارند. هتل سالن های پذیرایی و همایش متعددی هم دارد که موجب شده تا مسافران کاری هنگام رزرو هتل تهران به آن توجه ویژه نشان دهند.

هتل لاله در قلب تهران 

هتل لاله پنج ستاره در خیابان فاطمی علاوه بر موقعیت مکانی عالی؛ 380 واحد متشکل از اتاق و سوئیت دارد. لاله یکی از قدیمی ترین هتل های شهر است و قدمت آن به سال 1350 باز می گردد. با این حال امکانات به روزی مانند اینترنت رایگان، صندوق امانات، مینی بار، سالن های متعدد برای پذیرایی و برگزاری همایش، کافی شاپ ها و رستوران های ایرانی و فرانسوی در هتل تعبیه شده است. به علاوه لاله مرکز تجاری، پارکینگ، استخر و سونا هم دارد.

هتل استقلال؛ هتل منحصر به فرد تهران

دیگر عضو خانواده پارسیان، هتل استقلال نیز توانسته جایگاهی را در فهرست بهترین ها از آنِ خود کند. هتل که پیشتر با نام هیلتون شناخته می شد، حالا با 504 اتاق و سوئیت؛ فضای وسیعی را در اختیار مهمان های خود قرار داده است. در این هتل پنج ستاره هم مجموعه کاملی از امکانات و خدمات هم در واحدها و هم در ساختمان هتل مهیا شده است؛ از کانال های ماهواره ای، روم سرویس و اینترنت تا استخر، سونا و جکوزی، زمین تنیس، چهار رستوران متنوع، صرافی، فروشگاه و حتی خدمات پزشکی!

هتل اسپیناس؛ بهترین برای سفر کاری

خانواده سه نفره هتل های اسپیناس، یک هتل دیگر هم در تهران دارد: هتل اسپیناس که در بلوار کشاورز قرار گرفته و در مجموع 224 اتاق و سوئیت دارد. اتاق های یک تخته، دوتخته دبل و توئین، سه تخته، کانکت و سوئیت های اسپیناس، جونیور، لاکچری و پرزیدنت دنیایی از تنوع و امکانات را پیش روی مهمان های خود قرار می دهند. البته وجود تالارها و رستوران های متعدد و موقعیت مکانی این هتل پنج ستاره تهران هم در محبوبیت آن بی تأثیر نبوده است. 

هتل هما با چشم انداز البرز

جایگاه دیگر این فهرست از آنِ هتل هما است. همای پنج ستاره در خیابان ولیعصر با اعتباری که از قدمت و امکاناتش می گیرد، مسافران را به رزرو خود ترغیب کرده است. هتل 173 اتاق دوتخته دبل و توئین و سوئیت های رویال و دوتخته دارد. مجموعه ای کامل از امکانات مانند آنتن مرکزی، مینی بار، تهویه مطبوع، صندوق امانات، خدمات پزشکی و سالن های متعدد پذیرایی، رستوران تابستانی و خدمات تفریحی مثل سونا، جکوزی و زمین تنیس این هتل را به گزینه ای ایده آل برای یک اقامت لوکس بدل کرده اند.

هتل پارسیان انقلاب؛ مدرن ترین هتل های تهران

لیست هتل های خوب پایتخت فقط به هتل های پنج ستاره اختصاص ندارد. هتل پارسیان انقلاب که یک هتل چهارستاره است نیز توانسته در میان نام های بزرگ قرار بگیرد. این هتل در خیابان طالقانی با یک موقعیت مکانی مطلوب و تنوع واحدهای اقامی به مانند دیگر اعضای گروه هتل های پارسیان میزبان مهمانان است. علاوه بر امکانات مدرن واحدها مثل سیستم های امنیتی پیشرفته، روم سرویس و مینی بار؛ لذت صرف غذا در اولین رستوران گردان ایران و ریلکسیشن در استخر، سونا و جکوزی نیز در انتظار شما خواهد بود.

هتل پارسیان اوین در منطقه خوش آب و هوا

هتل پارسیان اوین هم از هتل های باسابقه پایتخت است که با 150 واحد اقامتی در بزرگراه یادگار امام قرار گرفته است. قرار گرفتن در یکی از خوش آب و هواترین مناطق شهر در کنار عوامل متعدد دیگری چون سالن های متنوع همایش، رستوران های مختلف و خدمات رفاهی مانند آژانس مسافرتی، پارکینگ، روم سرویس و حتی آرایشگاه مردانه این هتل را به یکی از اقامتگاه های مطلوب شهر مبدل کرده است. ضمن اینکه در برخی از سوئیت های هتل دسترسی به جکوزی و سونای خشک هم برای شما امکان پذیر خواهد بود.

چگونه در تهران هتل رزرو کنیم؟

رزرو هتل تهران مخصوصاً در ایام تعطیل، کاری است که باید از کمی قبل‌تر برای آن برنامه‌ریزی کنید تا بتوانید هتل قیمت مناسب تهران را مطابق با ایده‌آل‌های خود پیدا کنید. شما می‌توانید در صفحه‌ ویژه جااینجاس تمام هتل های شهر را ببینید و با هم مقایسه کنید. قیمت‌ هتل تهران، امکانات، خدمات و موقعیت جغرافیایی برای شما آماده شده است. در واقع سیستم رزرو آنلاین جااینجاس رزرو هتل در تهران را بسیار راحت کرده است. نکته‌ی مهم دیگر که هنگام رزرو هتل باید به آن دقت کنید، موقعیت هتل در شهر است. به شما پیشنهاد می‌کنم که حتماً با توجه به هدف اصلی‌تان از سفر بهترین منطقه را برای اقامت انتخاب کنید. شما می‌توانید با چک کردن صفحات مربوط به هتل های مورد نظرتان در سایت، از فاصله‌ی هرکدام آن‌ها تا مترو و سیستم حمل‌ونقل شهری، مراکز تفریحی و تجاری و ... آگاه شوید.

اهل سفرها، برای باخبر شدن از پیشنهادهای ویژه‌ی جااینجاس، ایمیل خود را وارد کنید.

شهر یا هتل مورد نظر یافت نشد