تبریزی ها در مهمان نوازی ید طولایی دارند و اولین هتل ایران را برای ایران به ارمغان آوردند. هرچند که سرمای استخوان سوز اواخر پاییز و زمستان این شهر اندکی با مهمانان نامهربان است، اما خیلی ها نمی توانند از خیر هوای دلچسب بهار و تابستان و منظره زیبای ائل گلی تبریز در این فصل بگذرند. علاوه بر این تبریز از آن دست شهرهایی است که بسیاری برای مقاصد کاری، تجاری و تحصیلی به آن سفر می کنند. به همین دلیل رزرو هتل ارزان تبریز چیزی است که خیلی ها به دنبال آن هستند. اگر شما هم در این دسته قرار می گیرید، جااینجاس شما را به خواندن این مطلب دعوت می کند.

ارزان ترین اقامتگاه های تبریز

کلان شهر تبریز هم هتل های لوکس دارد، هم هتل های معمولی و ارزان و هم هتل آپارتمان. از هتل های لوکس و چند ستاره مانند هتل لاله پارک و هتل شهریار که بگذریم، اقامتگاه های ارزان شهر را می توان به دو دسته هتل های ارزان و هتل آپارتمان های ارزان تقسیم بندی کرد. از آنجایی که هتل آپارتمان ها بیشتر برای سفرهای خانوادگی و اقامت های طولانی مناسب هستند، ما هم ارزان ترین های این دو دسته را به صورت جداگانه به شما معرفی می کنیم.

ارزان ترین هتل های تبریز

هتل اهراب تبریز

ستاره هتل : ⭐️⭐️⭐️

هتل اهراب که در سال 1395 ساخته شده و یکی از هتل های نوساز تبریز به حساب می آید، به معنای واقعی کلمه یک هتل مناسب برای اقامت است. نخست اینکه این هتل اتاق ها و سوئیت های مجهزی دارد که هم برای اقامت فردی شما به کار می آید و هم اقامت دسته جمعی. دوم اینکه مجموعه کاملی از امکانات در این واحدها در اختیار شما قرار گرفته که از آن جمله می توان به تلفن، تلویزیون، سیستم گرمایش و سرمایش، سیستم تهویه مطبوع، مینی بار رایگان و مینی بار با هزینه، صندوق امانات، روم سرویس و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی اشاره کرد. البته گستره این امکانات تا خارج از اتاق شما هم ادامه پیدا می کند. وجود پارکینگ، رستوران و کرایه اتوموبیل بدون راننده نیز خیال شما را آسوده خواهد کرد. نکته دیگر موقعیت مکانی هتل اهراب تبریز است که دسترسی شما به جاذبه هایی چون ارگ تبریز، مسجد کبود، آرامگاه شهریار و موزه سنگی را در کمتر از 15 دقیقه ممکن می سازد.

آدرس هتل اهراب: تبریز، خیابان فلسطین جنوبی، فلکه اهراب

هتل دریا تبریز

ستاره هتل : ⭐️⭐️⭐️

هتل دریا از دیگر هتل های تبریز است که می توان آن را در شمار ارزان ترین هتل های این شهر قرار داد. کافیست به تناسب امکانات، موقعیت مکانی و قیمت اتاق ها نگاهی بیندازید تا متوجه این موضوع شوید. هتل دریا قدیمی است و در سال 58 ساخته شده؛ اما در سال 1382 مورد نوسازی قرار گرفته است. وجود حمام مجهز به لوازم بهداشتی، سیستم تهویه مطبوع و سرمایش و گرمایش، صبحانه، اینترنت، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در اتاق ها و پارکینگ، استخر، سونا، سالن ورزشی و تاکسی سرویس در مجموعه هتل برای یک اقامت راحت و در عین حال مقرون به صرفه مناسب به نظر می رسد. خوشبختانه هتل دریا تبریز فقط 6 دقیقه تا ایستگاه راه آهن این شهر فاصله داشته و حداکثر فاصله آن با جاذبه های شهر 40 دقیقه و تله کابین عون بن علی است. البته این نکته را هم باید اضافه کرد که هتل رستوران ندارد.

آدرس هتل دریا: تبریز، خیابان ٢٢ بهمن، روبه‌روی بيمارستان بابک

هتل آزادی تبریز

ستاره هتل : ⭐️⭐️⭐️

در ادامه مطلب هتل های ارزان تبریز کدامند، به هتل آزادی می رسیم که کاملا نوساز است و در سال 97 افتتاح شده است. این هتل به نسبت امکانات و تنوع واحدهای اقامتی خود، قیمت مناسبی دارد. 7 نوع اتاق از اتاق یک تخته تا سه تخته فامیلی روم در هتل وجود دارد که در آنها روم سرویس، صبحانه، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، اینترنت، مینی بار و سرویس سرمایش و گرمایش پیش بینی شده است. علاوه بر این شما با اقامت در این هتل به پارکینگ، رستوران، سالن اجتماعات، ترانسفر رفت و برگشت با هزینه، خشکشویی، آژانس مسافرتی و کافی شاپ هم دسترسی خواهید داشت. اگر بدون ماشین شخصی خود عازم تبریز شده اید، فاصله 17 دقیقه ای هتل تا ایستگاه راه آهن و ترمینال مسافربری و 12 دقیقه ای تا فرودگاه یک مزیت بزرگ اقامت در این هتل به شمار می رود.

آدرس هتل آزادی: تبریز، خیابان امام خمینی، حد فاصل چهارراه باغ گلستان و چهارراه شریعتی

هتل آذربایجان تبریز

ستاره هتل : ⭐️⭐️⭐️

اول از همه باید بگوییم که هتل آذربایجان یک هتل قدیمی است؛ در سال 45 آغاز به کار کرده و در سال 73 هم نوسازی شده است. در 4 طبقه این هتل قدیمی 47 باب اتاق و سوئیت قرار گرفته که امکانات آنها شامل تلویزیون، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، صبحانه، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت رایگان، تلویزیون و تلفن می شود. بابت خدمات دیگر هم خیالتان آسوده باشد؛ هتل آذربایجان رستوران و تاکسی سرویس هم دارد. اما بدون شک مهم ترین امتیاز اقامت در هتل موقعیت مکانی و دسترسی فوق العاده آسان به جاذبه های گردشگری شهر است. به طوری که شما می توانید در کمتر از 15 دقیقه هم به ارگ، مسجد جامع، موزه، مسجد کبود و مقبره الشعرا تبریز برسید و هم به ایستگاه راه آهن، فرودگاه و ترمینال مسافربری تبریز. هتل آذریابجان پارکینگ ندارد.

آدرس هتل آذربایجان: تبریز، خیابان شریعتی شمالی

هتل سهند تبریز

ستاره هتل : ⭐️⭐️

حالا به سراغ یک هتل دوستاره ارزان و خوب در تبریز می رویم: هتل سهند که 3 طبقه و 28 اتاق یک تا چهار تخته دارد و در منطقه ای خوش آب و هوا قرار گرفته است. مزیت دیگر اقامت در هتل سهند برخورداری از امکاناتی چون تهویه مطبوع، تلفن، تلویزیون، یخچال، اینترنت، روم سرویس، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و مینی بار و نیز پارکینگ اختصاصی و سرپوشیده، رستوران و سالن صبحانه خوری، تاکسی سرویس و ترانسفر فرودگاهی است. هتل سهند در یکی از بهترین مناطق تبریز قرار گرفته و این امر باعث دسترسی آسان به میدان ساعت، بازار سنتی، باغ گلستان، آرامگاه استاد شهریار و مسجد کبود شده است.

آدرس هتل سهند: تبریز، خیابان امام خمینی، بین سه راه فردوسی و طالقانی، روبه‌روی درب اصلی مصلی

هتل آپارتمان های ارزان تبریز

هتل آپارتمان بهبود تبریز

ستاره هتل : ⭐️⭐️⭐️⭐️

اولین هتل آپارتمان ارزان اما لوکس تبریز، هتل آپارتمان چهارستاره بهبود است که در سال 93 افتتاح شده و سوئیت های یک تا چهار نفره دارد. امکانات کامل موجود در این سوئیت ها از قبیل تلفن، تلویزیون، آشپزخانه، اینترنت رایگان، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، چای ساز، حمام و لوازم بهداشتی و تجهیزات عمومی هتل مانند خشکشویی، تاکسی سرویس، رستوران، کافی شاپ و پارکینگ اقامت در هتل آپارتمان بهبود را برای اقامت های خانوادگی و طولانی مناسب ساخته است. هتل آپارتمان بهبود به موزه سنگی، مسجد جامع، ارگ تبریز، مسجد کبود و آرامگاه استاد شهریار دسترسی آسانی دارد.
آدرس هتل آپارتمان بهبود: تبریز، میدان ساعت، خیابان ارتش جنوبی، بالاتر از چهارراه باغ شمال، کوچه شعار

هتل آپارتمان استقبال تبریز

ستاره هتل : ⭐️⭐️⭐️

هتل آپارتمان استقبال از آن دست اقامتگاه های تبریز است که مجموعه ای از امتیازات را در خود گرد آورده است. از نزدیکی به مکان های تاریخی چون موزه قاجار، مقبره الشعرا، آرامگاه استاد شهریار و خانه تاریخی تقه الاسلام تا تجهیزات کامل در اتاق ها و سوئیت های خود. برای نمونه می توان به صبحانه رایگان، روم سرویس، حمام و لوازم بهداشتی، اینترنت، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، آشپرخانه مجهز و سیستم گرمایش و سرمایش اشاره کرد. دیگر اینکه امکانات عمومی هتل مانند رستوران، پارکینگ، صرافی، کافی شاپ، تاکسی سرویس، خدمات تهیه بلیط و خشکشویی به نسبت قیمت واحدهای آن بسیار مناسب به نظر می رسد.

آدرس هتل آپارتمان استقبال: تبریز، مجموعه مقبره الشعرا

هتل آپارتمان ارس تبریز

ستاره هتل : ⭐️⭐️

هتل آپارتمان 8 طبقه ارس فقط سوئیت دارد؛ آن هم سوئیت هایی که به مبلمان، حمام و لوازم بهداشتی، تلویزیون، اینترنت، روم سرویس، چای ساز، آشپزخانه و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی مجهز هستند. در هتل آپارتمان ارس تاکسی سرویس، خدمات تشریفات ویژه، ترانسفر رفت و برگشت با هزینه، اینترنت، پارکینگ و خدمات تور هم در اختیار مسافران قرار داده شده است. ضمن اینکه قرار گرفتن در مرکز شهر و دسترسی آسان به مسجد کبود، موزه آذربایجان، موزه ادبی شهریار، برج آتشنشانی، مسجد جامع، کاخ موزه شهرداری، ارگ علیشاه و بازار تبریز و نیز ایستگاه راه آهن، ترمینال مسافربری و فرودگاه یک امتیاز بزرگ برای آن به شمار می رود.

آدرس هتل آپارتمان ارس: تبریز، تقاطع خیابان طالقانی و پاستور جدید

هتل آپارتمان صائب تبریز
ستاره هتل : ⭐️⭐️

هتل آپارتمان صائب سوئیت هایی با ظرفیت بالا مثلا ده تخته دارد که امکانات کاملی در آنها تعبیه شده است؛ از حمام و لوازم بهداشتی، اینترنت و تلویزیون تا آشپزخانه، تلفن، صبحانه و سیستم تهویه مطبوع. این هتل که در سال 96 افتتاح شده برای مهمانان خود رستوران، صرافی، پارکینگ، زمین تنیس، تاکسی سرویس، ترانسفر رفت با هزینه، خودپرداز و آژانس مسافرتی هم در نظر گرفته است. خبر خوب این است که با اقامت در صائب شما در کمتر از 15 دقیقه به موزه سنگی، آرامگاه استاد شهریار، مسجد جامع، ارگ و مسجد کبود تبریز خواهید رسید.

آدرس هتل آپارتمان صائب: تبریز، خیابان شریعتی جنوبی، مابین تقاطع صائب و پاستور، جنب بانک قوامین

هر کدام از هتل ها یا هتل آپارتمان های بالا را که برای اقامت انتخاب کنید، می توانید کار رزرو خود را سریع و آسان در سایت جااینجاس انجام دهید. با جستجو در میان هتل های تبریز و درج نام این اقامتگاه ها تنها کاری که لازم است انجام دهید، بررسی قیمت ها و مطالعه قوانین است. سپس مبلغ را به صورت اینترنتی پرداخت کرده و منتظر دریافت واچر آنی بمانید.

اهل سفرها، برای باخبر شدن از پیشنهادهای ویژه‌ی جااینجاس، ایمیل خود را وارد کنید.

شهر یا هتل مورد نظر یافت نشد