واچر آنی

آسان ترین روش ممکن برای رزرو هتل را فراهم کردیم تا هموطنان درکمترین زمان و با ساده ترین روش ممکن بتوانند از هتل پنج ستاره تا هتل آپارتمان و اقامتگاه های بومگردی را رزرو کنند و بطور آنی واچر (تاییدیه رزرو) خود را دریافت کنند.

در حال رانندگی کردن باشید یا در یک جلسه کاری یا هر موقعیتی که نتوانید تماس تلفنی داشته باشید، با جااینجاس می توانید هتل رزرو کنید و به صورت آنی و بلافاصله واچر دریافت کنید. فقط کافیست وب سایت سامانه را باز کنید و با بررسی کردن اطلاعات هتل ها از جمله تصاویر، امکانات رفاهی، موقعیت مکانی و دسترسی به جاذبه های دیدنی شهر که در سامانه درج شده، بهترین هتل، هتل آپارتمان یا اقامتگاه بومگردی مدنظر خود را انتخاب کنید. پس از این مرحله تنها کاری که نیاز است انجام دهید کلیک بر روی گزینه رزرو آنلاین مقابل هر اتاقی که تمایل داشتید، است. باقی مراحل به سادگی و سریع انجام شده و پس از پرداخت وجه از طریق درگاه الکترونیکی سایت، بلافاصله تاییدیه رزرو خود را دریافت خواهید کرد و می توانید به هتل مراجعه کرد و از اقامت خود لذت ببرید.

رزرو 100 درصد آنلاین همراه با دریافت واچر آنی اقامتگاه های سراسر کشور از هتل های پنج ستاره تا هتل آپارتمان و اقامتگاه های بومگردی را در جااینجاس ارائه می دهیم تا بهترین تجربه رزرو آنلاین هتل را به مشتریان هدیه دهیم.


تماس با ما

تلفن تماس : ۷۴۴۱۷۷۴۴ - ۰۲۱
آدرس : تهران - خیابان بهبودی - پلاک ۱۴۵ ‌- ط ۳ - واحد ۱۰
ایمیل: support@jainjas.com

اهل سفرها، برای باخبر شدن از پیشنهادهای ویژه‌ی جااینجاس، ایمیل خود را وارد کنید.

شهر یا هتل مورد نظر یافت نشد