پشتیبانی 24 ساعته

امروزه اهمیت پشتیبانی از محصولات و خدمات ارائه شده بر کسی پوشیده نیست و همه‌ی ما هنگام خرید محصول یا استفاده از خدمات شرکت ها به شیوه‌ی پشتیبانی و خدمات پس از فروش توجه ویژه ای داریم، از اینرو بهترین و بزرگترین شرکت های جهان نیز برای این بخش اهمیت ویژه‌ای قائل هستند.

در جااینجاس نیز با هدف کسب رضایت هر چه بیشتر مشتریان و احترام به خواسته های آنان، پشتیبانی 24 ساعته را برای خدمات ارائه شده در نظر گرفته‌ایم، چه رزرو هتل انجام داده باشید و چه در مرحله انتخاب هتل باشید در هر ساعتی از شبانه روز همراه شما خواهیم بودم. حتی اگر در انتخاب مقصد سفر خود تردید دارید، با مشاوران ما تماس بگیرید تا با توجه به فصل و انتظارات شما از سفر بهترین مقصد ممکن برای سفر را به شما پیشنهاد کنند.

تیم پشتیبانی جااینجاس متشکل از مشاوران و کارشناسان حرفه ای است که گام به گام در تمام مراحل از مشاوره برای انتخاب هتل مورد نظرتان گرفته تا رزرو قطعی هتل در کنارتان هستند تا بهترین تجربه خرید اینترنتی شما را رقم بزنیم. علاوه بر این حتی پس از رزرو هتل تا زمان اتمام مدت اقامت، کارشناسان پشتیبانی ما پاسخگوی شما خواهند بود و پس از آن نیز از انتقادات و پیشنهادات شما عزیزان در جهت بهبود کیفیت خدمت رسانی استقبال می کنیم.

شماره تماس پشتیبانی : ۷۴۴۱۷۷۴۴ - ۰۲۱


تماس با ما

تلفن تماس : ۷۴۴۱۷۷۴۴ - ۰۲۱
آدرس : تهران - خیابان بهبودی - پلاک ۱۴۵ ‌- ط ۳ - واحد ۱۰
ایمیل: support@jainjas.com

اهل سفرها، برای باخبر شدن از پیشنهادهای ویژه‌ی جااینجاس، ایمیل خود را وارد کنید.

شهر یا هتل مورد نظر یافت نشد