سرعین، از شهرهای گردشگری استان اردبیل، با چشمه‌های آب گرم بی‌نظیر خود به شهرت جهانی رسیده است. از سوی دیگر آب و هوای مطبوع و چشم انداز طبیعتی بی‌نظیر، لذت تجربه سفر به سرعین را دوچندان می‌کند. از این رو اقامتگاه‌ها و هتل‌های متعددی جهت دسترسی آسان به چشمه‌های آب گرم و دیگر جاذبه‌های گردشگری وجود دارند. اگر شما هم در فکر سفر به این شهر سرسبز و زیبا هستید، حتما در این مطلب با ما همراه شوید تا با لیست بهترین هتل‌های سرعین از نظر مسافرین قبلی آشنا شده و درنهایت بتوانید بهترین هتل سرعین را طبق ایده‌آل‌های خود رزرو کنید.

لیست بهترین هتل‌های سرعین از نظر مردم

در ادامه لیستی از بهترین هتل‌های سرعین (هتل‌های 4 ستاره و 3 ستاره) طبق دیدگاه مسافرین و در نظر گرفتن کیفیت خدمات و امکانات تهیه شده است. 

هتل 4 ستاره لاله

هتل بین المللی لاله سرعین از سال 1379 در 23 کیلومتری شهر اردبیل فعالیت خود را آغاز کرده است. هتل در مرکز شهر، نرسیده به میدان گاو میش گلی قرار دارد. بهترین هتل سرعین در 4 طبقه و با مجموع 97 واحد اتاق و سوئیت از میهمانان خود پذیرایی می‌کند. هتل لاله برای بهبود کیفیت خدمات خود در طول این سال‌ها، چندین بار بازسازی شده است. اتاق‌های هتل لاله سرعین به صورت یک تخته، دو تخته، سه تخته، سوئیت چهار تخته و اتاق کانکت چهار نفره در منطقه‌ای سرسبز و زیبا، بهترین مکان برای یک سفر خاطره‌انگیز هستند.
بهترین هتل سرعین اردبیل رو به روی مجتمع آب درمانی سبلان قرار دارد. آب درمانی سبلان، یکی از بهترین‌ مراکز آب درمانی در سطح خاورمیانه است. علاوه بر این مجموعه توریستی و ورزشی آلوارس را نباید از دست داد. بزرگ‌ترین پیست اسکی کشور در این مجموعه قرار گرفته است. هتل لاله برای افراد اهل خرید هم گزینه مناسبی است. مجتمع تجاری لاله در فاصله بسیار کوتاهی از هتل قرار دارد.

بهترین هتل سرعین 4 ستاره

هتل 4 ستاره بوستان

هتل بوستان، بهترین هتل 4 ستاره سرعین، از سال 1389 افتتاح شده و برای ارائه خدمات به روز در سال 1396 مورد بازسازی قرار گرفته است. هتل بوستان سرعین 8 طبقه و 60 واحد اقامتی دارد. این مجموعه با واحدهای اقامتی متنوع هم برای سفرهای فردی مناسب است و هم برای سفرهای خانوادگی پرجمعیت.
از مهم‌ترین مزایای رزرو بهترین هتل در سرعین، حضور در محیطی آرام و به دور از هیاهو است. علاوه بر این کافی است 6 دقیقه پیاده‌روی کنید تا به مجتمع آب درمانی سبلان رسیده و سفری آرامش بخش را تجربه کنید. پیست اسکی آلوارس، دریاچه شورابیل و بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی نیز حدود نیم ساعت با خودرو بیشتر از شما فاصله ندارند.

بهترین هتل 4 ستاره سرعین

هتل 4 ستاره رویال پارک

هتل رویال پارک سرعین از نوروز 1397 فعالیت خود را آغاز کرده و در ساختمانی نوساز با 5 طبقه و 20 واحد اقامتی شامل اتاق و سوئیت از گردشگران پذیرایی می‌کند. رویال پارک با کلینیک تخصصی آب‌درمانی و 13 استخر عمومی و خصوصی، یک انتخاب ایده‌ال، هنگام سفر به سرعین است. جالب است بدانید آب‌گرم این مجموعه از آب گرم گاومیش گلی منتقل شده است.
بهترین هتل شهر سرعین در خیابان دارایی قرار گرفته و دسترسی خوبی به مناطق مختلف شهر، مرکز خرید اطلس و مجتمع تجاری لاله دارد. هم‌چنین پیست اسکی آلوارس و دریاچه شورابیل نیز حدود 40 دقیقه با خودرو بیشتر از شما فاصله ندارند.

بهترین هتل سرعین

هتل 4 ستاره پدرام

از دیگر بهترین هتل‌ها در سرعین، باید هتل پدرام را نام برد. هتل پدرام سرعین در سال 1394 در خیابان دارایی این شهر افتتاح شد. جالب است بدانید ساختمان به صورت آکوستیک طراحی شده و هر گونه آلودگی صوتی از میهمانان به دور است. از این رو می‌توانید سفری توام با آرامش را در هتل پدرام تجربه کنید. واحدهای اقامتی مجموعه تراس دارند و چشم‌انداز زیبای قله سبلان و طبیعت سرسبز سرعین را به شما هدیه می‌دهند.
بهترین هتل سرعین با چهار ستاره، تنها 3 دقیقه با مجتمع آب درمانی سبلان فاصله دارد. آب گرم گاومیش گلی و بش باجلار نیز در فاصله نزدیکی از شما قرار دارد.(حدود 5 دقیقه پیاده) علاوه بر این از پیست اسکی آلوارس، مجتمع تجاری لاله و روستای ویند کلخوران هم غافل نشوید.

بهترین هتل در سرعین

هتل 4 ستاره رضوان خلیج فارس

تعداد هتل‌های 4 ستاره در شهر سرعین کم نیست. هتل رضوان خلیج فارس سرعین نیز یکی از بهترین هتل‌های 4 ستاره این شهر است. رضوان در سال 1384 افتتاح شده و جهت ارائه خدمات بهتر در سال 1395 بازسازی گردیده است. بهترین هتل سرعین با اتاق‌های یک تخته، دو تخته، سه تخته، چهار تخته و سوئیت 5 نفره از میهمانان خود پذیرایی می‌کند. سفرخانه سنتی، سونا، استخر، آسانسور، سالن ورزشی، خشک شویی، تاکسی سرویس ، صندوق امانات در لابی ، اینترنت در لابی ، کافی‌شاپ و لابی نیز از مهم‌ترین امکانات عمومی هتل هستند.
بهترین هتل سرعین در خیابان بعثت، موقعیت مکانی خوبی دارد و به آسانی می‌توانید با حدود ده دقیقه پیاده‌روی از هتل، به مجتمع آب درمانی سبلان، آب گرم گاومیش گلی و بش باجلار دسترسی پیدا کنید. سایر جاذبه‌های طبیعی و گردشگری همچون دریاچه شورابیل، پیست اسکی آلوارس و مجتمع تجاری لاله نیز فاصله چندانی با شما ندارند.

بهترین هتل‌های سرعین

هتل 4 ستاره ارشاد

آخرین هتل 4 ستاره‌ای که قصد معرفی آن را داریم، هتل ارشاد سرعین است. این بهترین هتل سرعین از سال 1379 مشغول پذیرایی از گردشگران است و برای بهبود و ارتقا خدمات خود بازسازی هم شده است. ارشاد در 6 طبقه و با 61 واحد اقامتی شامل اتاق یک تخته، دو تخته، سه تخته، سوئیت یک خواب سه نفره، سوئیت دو خوابه پنج نفره و سوئیت سه خواب 6 نفره، قابلیت رزرو دارد. 
بهترین هتل در سرعین اردبیل در سال 1394 مجتمع آب درمانی پهنلو را هم افتتاح کرده و امکاناتی از قبیل استخر بزرگ آب درمانی، سونای بخار و خشک، آبشار آب داغ، تونل مه سرد و فیش تراپی را ارائه می‌دهد. علاوه بر این مجتمع آب درمانی سبلان، آبگرم گاومیش گلی، بش باجلار، بازارها و اماکن دیدنی شهر در نزدیکی شما قرار دارند.

هتل 3 ستاره کوروش

هتل نوساز کوروش از سال 1395 شروع به فعالیت کرده و هم اکنون در دسته بهترین هتل‌های سرعین قرار دارد. این مجموعه با موقعیت مکانی خوب و امکانات رفاهی مطلوب گزینه ایده‌آلی برای مسافران به شمار می‌رود. زیرا آب‌گرم گاومیش گلی و بش باجلار و مجتمع آب درمانی سبلان در فاصله بسیار نزدیکی از شما قرار دارند. در نظر داشته باشید واحدهای اقامتی هتل کوروش سرعین در قالب آپارتمان سه تخته و سوئیت چهار نفره، پنج نفره و شش نفره ارائه می‌شوند.

بهترین هتل سرعین سه ستاره

هتل آپارتمان 3 ستاره قهوه سویی

حالا نوبت به معرفی بهترین هتل آپارتمان‌های سرعین می‌رسد. هتل آپارتمان قهوه سویی یک گزینه ایده‌آل برای گردشگران سرعین به شمار می‌رود. این مجموعه دارای سه فاز است. آب درمانی برای خانم‌ها و آقایان، آب چشم (آب سرد) و هتل آپارتمان قهوه سویی سرعین. 29 واحد اقامتی این مجموعه شامل آپارتمان یک خواب دو تخته و آپارتمان سه خواب شش تخته است. بهترین هتل سرعین در مرکز شهر (چهار راه قهوه سویی) قرار گرفته و دسترسی خوبی به اماکن گردشگری و مراکز خرید شهر دارد. علاوه بر این مجتمع آب درمانی سبلان، آبگرم گاومیش گلی و بش باجلار نیز در فاصله بسیار نزدیکی از شما قرار دارند.

هتل آپارتمان 3 ستاره سپید

هتل آپارتمان سپید از سال 1387 در خیابان ژنرال سرعین به بهره‌برداری رسیده است. بهترین هتل در سرعین با آب گرم معدنی مجهز به حمام ترک، سونای نمک، سونای بخار، سونای خشک و جکوزی از گردشگران این منطقه پذیرایی می‌کند. از جاذبه‌های گردشگری اطراف هتل هم می‌توان به دهکده صخره‌ای ویند کلخوران، آب گرم گاومیش گلی، آب گرم بش باجلان، دریاچه شورابیل و بقعه شیخ صفی الدین اشاره کرد.

بهترین هتل آپارتمان سرعین

هتل آپارتمان 3 ستاره اترک

اترک، بهترین هتل آپارتمان در سرعین از سال 1384 با 38 واحد اقامتی شامل اتاق دو تخته هتلی و آپارتمان‌های دو تخته تا 5 تخته از میهمانان خود پذیرایی می‌کند. هتل اترک سرعین با اشراف به منطقه جنگلی گنزق، چشم‌انداز بسیار زیبایی دارد. این مجموعه با امکاناتی همچون آبدرمانی اختصاصی، استخر، سونا خشک، سونا بخار، و جکوزی، تجربه یک سفر ناب را برای میهمانان فراهم می‌کند. هم‌چنین دسترسی به اماکن گردشگری و خرید در مرکز شهر آسان است.

هتل آپارتمان 3 ستاره علی

و اما در آخر قصد معرفی هتل آپارتمان علی را داریم. این بهترین هتل آپارتمان سرعین از سال 1394 در 6 طبقه و با 33 واحد اقامتی شامل اتاق دو تخته هتلی، آپارتمان سه تخته و 5 تخته از میهمانان پذیرایی می‌کند. این مجموعه مقابل آبدرمانی پهنلو قرار گرفته و علاوه بر این به سایر جاذبه‌ها گردشگری همچون آبگرم گاومیش گلی، بش باجلار و... دسترسی مناسبی دارد.

مزایای رزرو بهترین هتل سرعین از جااینجاس

در این مطلب با لیست بهترین هتل‌های سرعین و مشخصات کلی آن‌ها آشنا شدید. اما بهتر است به منظور بررسی دقیق هتل‌ها و مقایسه آن‌ها با یکدیگر به صفحه هتل‌های سرعین در جااینجاس مراجعه کنید. علاوه بر این می‌توانید هتل‌های دو ستاره و قیمت مناسب‌تر هم را بررسی نمایید. با ورود به صفحه هر هتل نیز این امکان را دارید تا به آدرس، موقعیت مکانی در نقشه، فاصله از نقاط مهم گردشگری شهر، تصاویر، لیست کل امکانات، اتاق‌ها، قیمت، قوانین و نظر مسافرین قبلی دسترسی پیدا کنید. هم‌چنین جااینجاس این فرصت را فراهم کرده تا اتاق انتخابی خود را در بهترین هتل سرعین یا بهترین هتل های اردبیل از جمله هتل یاکاموز اردبیل آنلاین رزرو نموده و هزینه آن را با تخفیف ویژه پرداخت کنید. اگر هم علاقه‌مند به معماری اصیل ایرانی هستید و دوست دارید محل اقامت شما در محیطی سنتی با امکانات رفاهی مطلوب سپری شود، هتل بوتیک ایده آل اردبیل را بررسی کنید. 

اهل سفرها، برای باخبر شدن از پیشنهادهای ویژه‌ی جااینجاس، ایمیل خود را وارد کنید.

شهر یا هتل مورد نظر یافت نشد