یک هتل 5 ستاره خوشنام در میدان ونک تهران که زمانی به نام هتل شرایتون شناخته می شد. هتل هما تهران که یک عضو مهم از خانواده هتل های هما است، قدمتی چهل و چند ساله دارد. هر چند که در این سال های حیاتش، بارها نوسازی و امکاناتش به روز شده؛ از امکانات اقامتی گرفته تا رستوران هایی پر طرفدار! اهمیت پذیرایی در این هتل محبوب تهران، جااینجاس را بر آن داشت تا از رستوران ها و کافه های آن با شما بگوید. 

رستوران های هتل هما تهران کدامند؟

همانطور که می دانید هتل هما یکی از بهترین هتل های تهران است. پس تعجبی ندارد که پذیرایی در آن به بهترین شکل ممکن انجام شود. این پذیرایی هم نه فقط در یک رستوران هتل هما تهران که در چند رستوران آن انجام می شود. قبل از هر چیز باید به شما بگوییم که همای پنج ستاره، سه رستوران با دکوراسیون و منوی متفاوت دارد. بد نیست سری به این رستوران های متنوع بزنیم:

رستوران دلفین هتل هما تهران؛ رستورانی در کنار استخر

بدون شک صرف غذا در فضای باز و زیر آسمان پرستاره می تواند مهیج باشد. در رستوران دلفین هما که درست در کنار استخر قرار گرفته، فرصت های زیادی برای لذت بردن هست. نخست اینکه خنکای آب استخر آن هم در گرمای تابستان به صورتتان می خورد، دوم اینکه چشمتان به زیبایی آب نمای استخر روشن می شود و سوم اینکه می توانید در آلاچیق های زیبا غذای خود را میل کنید. 

بنابراین می توان گفت رستوران دلفین یک انتخاب تابستانه مناسب است؛ البته برای صرف شام. چرا که این رستوران تنها برای وعده شام پذیرای مهمانان است. ضمن اینکه مهمان های این رستوران را تنها مسافران هتل تشکیل نمی دهند. خیلی ها تنها برای لذت بردن از فضا و غذای دلفین، دست به رزرو آن می زنند. 

چند نکته دیگر در مورد رستوران دلفین

• در این رستوران شما می توانید از پخش موسیقی زنده هم لذت ببرید،
• دلفین ظرفیت پذیرایی از 200 مهمان را دارد،
• منوی رستوران دلفین شامل غذاهای ایرانی و فرنگی می شود. بوفه سالاد، سوپ و دسر هم در اختیارتان قرار دارد،
• محبوب ترین منوی رستوران شامل  چلوکباب کوبیده، فیله استیک، چلوکباب وزیری، استیک شیر ماهی، جوجه کباب با استخوان، کباب کوبیده با نان داغ و ریحان می شود.

رستوران گلستان هتل هما تهران؛ رستورانِ 24 ساعته

دیگر رستوران محبوب هتل هما، رستوران گلستان در طبقه همکف است. بزرگ ترین مزیت گلستان، بدون تردید 24 ساعته  بودن آن است. یعنی شما می توانید هر سه وعده صبحانه، ناهار و شام را در این رستوران میل کنید. علاوه بر اینها، دکوراسیون شیک و چیدمان آراسته میز و صندلی ها نیز خود اشتها آور است. ضمن اینکه شما می توانید از پشت شیشه های رستوران، زیبایی فضای سبز هتل را هم چاشنی غذای خود کنید. 

در مورد منوی رستوران باید گفت که ناهار و شام شامل اینها می شود: انواع چلوکباب و چلو خورشت؛ انواع سالاد و دسر، سبزیجات، سوپ و آش، میوه و نوشیدنی و مخلفات دیگر هم به صورت سلف سرویس ارائه می شود. به عبارت دیگر باید گفت که رستوران گلستان، رستوران سنتی هتل هما تهران است.

چند نکته دیگر در مورد رستوران گلستان

• این رستوران گنجایش پذیرایی از حدود 250 مهمان را دارد،
• در کنار صرف غذا می توانید از نت های گوشنواز پیانو بهره ببرید،
• برای مهمان های  این رستوران، یک پارکینگ جدا در نظر گرفته شده است.

رستوران معراج هتل هما تهران؛ بر بامِ پایتخت

یک رستوران آن هم در طبقه 14 هتل می تواند بسیار مهیج باشد. وقتی تهران زیر پایتان باشد و کوه های آن هم مقابل چشمانتان. منوی رستوران معراج شامل غذاهای دریایی می شود. به عبارتی می توان معراج را رستوران دریایی هتل هما نامید که در آن منویی متشکل از انواع ماهی، میگو و لابستر روی میزتان قرار می گیرد. چشیدن طعم این غذاهای دریایی حتی برای آنها که به رزرو هتل هما تهران هم اقدام نکرده اند، به اندازه کافی وسوسه کننده است.

بوفه صبحانه هتل هما تهران چگونه است؟

برای خیلی ها صبحانه هتل هما تهران می تواند یک وعده غذایی فراموش نشدنی در یک روز تعطیل باشد. این وعده خوشمزه در رستوران گلستان هتل سرو می شود که پیشتر از آن سخن گفتیم. رستورانی در طبقه همکف با موسیقی زنده پیانو و چشم اندازی به فضای سبز هتل. اما حتما مشتاق هستید بدانید منوی صبحانه هتل هما تهران شامل چه می شود.

صبحانه گرم: راتاتویی، سوسیس سرخ شده، اسپاگتی، تخم مرغ آب پز، عدسی، نیمرو، خورا ک لوبیا، انواع املت(قارچ، گوجه فرنگی، اسفناج)، شیر برنج، شله زرد، آش شله قلمکار، فرنی.
صبحانه سرد: نان و پنیر(انواع پنیر) به همراه گردو و سبزیجات، شکلات صبحانه، کره بادام زمینی، خامه، حلوا شکری، عسل و انواع ژامبون، انواع مربا، انواع کرن فلکس، انواع نوشیدنی گرم و سرد، انواع نان.

کافی شاپ هتل هما تهران؛ امکانات و فضا

ممکن است یکی از مهمان‌های هتل هما تهران باشید یا برای یک قرار دوستانه یا حتی کاری، قدم به آن گذاشته باشید. به هر روی کافی شاپ هتل انتخاب مناسبی برای گذران وقت شماست. این کافی شاپِ 24 ساعته در لابی هتل قرار گرفته؛ با مبلمانی راحت و فضایی دوستانه. البته به همان میزان هم می تواند لوکس بودن را در معماری مدرن هتل احساس کرد. حالا سئوال این است که: 

در کافی شاپ هتل هما چه سرو می شود؟

• انواع نوشیدنی سرد و گرم، قهوه فرانسه، اسپرسو، نسپرسو، انواع ساندویچ و پنینی، انواع کیک

کافه روسیو؛ کافه ای در فضای باز هتل هما تهران

هتل هما علاوه بر کافی شاپ لابی، یک کافه به نام روسیو در فضای باز دارد. این کافه 24 ساعته است و در کنار استخر هتل قرار گرفته. 

منوی کافه روسیو شامل چه می شود؟

• انواع چای و دمنوش، کیک، شیک، سردنوش و شربت، اسپرسو، قهوه، کاپوچینو، هات چاکلت، آیس آمریکانو و ... .

هتل هما تهران را از کدام سایت رزرو کنم؟

خوب دیدید که هتل پنج ستاره هما امکانات متنوعی برای پذیرایی دارد. این امکانات حتی برای آنهایی که قصد رزرو هتل هما تهران و اقامت در آن را ندارند، در دسترس است. اما اگر می خواهید برای یک سفر کاری یا غیرکاری به رزرو هتل بپردازید، به سایت جااینجاس بروید. در صفحه خود هتل می توانید اطلاعات بیشتری درباره آن به دست آورید؛ اعم از قیمت هتل هما تهران، اتاق ها و فاصله اش تا مکان های مهم پایتخت. فراموش نکنید که نظرات کاربران را هم مورد بررسی قرار دهید.

اهل سفرها، برای باخبر شدن از پیشنهادهای ویژه‌ی جااینجاس، ایمیل خود را وارد کنید.

شهر یا هتل مورد نظر یافت نشد