رامسر به عنوان عروس شهرهای شمالی ایران، ترکیب زیبایی از دریا، جنگل و کوه‌های سبز در کنار یکدیگر است. به همین دلیل یک مقصد گردشگری جذاب برای تمامی فصل‌ها محسوب می‌شود. صرف چند وعده غذایی در بهترین رستوران‌های رامسر معمولا جزو برنامه‌های گردشگران در این شهر است. انتخاب بهترین رستوران در شهرهای توریستی نظیر رامسر کار آسانی نیست. ما در ادامه این مقاله از وبلاگ جااینجاس قصد داریم بهترین رستوران های محلی و مدرن رامسر را معرفی کنیم.

لیست بهترین رستوران های رامسر

بهترین رستوران های محلی رامسر

شهر رامسر درست بین استان گیلان و مازندران قرار گرفته است. به همین دلیل در رستوران‌های محلی این شهر، انواع غذاها و پیش غذاهای گیلانی نیز سرو می‌شود. تنوع غذاهای گیلانی و مازندرانی نظیر انواع ماهی‌ها، کباب‌ها و مرغ‌های ترش و ملس در کنار چلو و کته‌های خوش‌عطر، واقعا وسوسه‌انگیز است. در این وبلاگ از مجله گردشگری جااینجاس چند مورد از بهترین رستوران ‌های محلی در رامسر را معرفی خواهیم کرد.

 


 

رستوران خاورخانوم معروف ترین رستوران محلی رامسر است.

 


 

1.رستوران خاور خانم

رستوران خاور خانم در یکی از بهترین جاهای دیدنی رامسر یعنی روستای سرولات در نزدیکی چابکسر واقع شده است. خاور خانم که در ابتدا این رستوران را در بالکن محل زندگی خود افتتاح کرده بود؛ حالا با استقبال گردشگران در یک ساختمان چند طبقه با منظره دره‌های مه‌ گرفته سرولات ادامه می‌دهد. دلیل محبوبیت این رستوران استفاده از مواد اولیه تازه و باکیفیت در کنار دستپخت عالی خاور خانوم است. برخی غذاهای محلی که در این رستوران سرو می‌شوند:

  • کباب‌ ترش
  • مرغ شکم پر
  • انواع ماهی‌ها
  • باقالا قاتوق
  • کشک و بادمجان
  • میرزا قاسمی
آدرس استان گیلان، شهرستان رودسر، شهر چابکسر، روستای سرولات، خیابان طالقانی، خیابان امیرکبیر
ساعت کار12:00 ظهر تا18:00، فقط وعده ناهار
اینستاگرامrestaurant_khavarkhanom@
تلفن تماس۳۴۴۴۹۳۴ ۰۹۱۱

رستوران خاورخانوم

2.رستوران بلوط، روستای اربکله

روستای ییلاقی اربکله یکی از روستاهای ییلاقی شمال کشور است که در هشت کیلومتری رامسر واقع شده است. چشم‌انداز ارتفاعات این روستا به دریای خزر و شهر رامسر در کنار طبیعت زیبای آن، باعث محبوبیت این روستا در بین گردشگران شده است. بطوریکه بسیاری از گردشگران این روستا را برای اقامت و رزرو هتل در رامسر انتخاب می‌کنند. رستوران بلوط در روستای اربکله یکی از بهترین رستوران های رامسر است که خدمات ناهار، شام و همچنین چای و قلیان را ارائه می‌دهد.

آدرس رستوران بلوط رامسر رامسر، سادات شهر، کیلومتر 5 جاده اربکله
ساعت کارهمه روزه از ساعت 8 صبح تا 23

رستوران بلوط

3. رستوران اکبر جوجه

رستوران اکبر جوجه که از معروف ‌ترین رستوران های زنجیره‌ای در تمام ایران است؛ در شهرهای شمالی کشور مانند رامسر بسیار پرطرفدارتر است. در تهیه اکبر جوجه از یک روش پخت مخصوص مازندرانی استفاده می‌شود. جوجه‌هایی که در روغن سرخ شده و با نوعی رب انار ویژه ملس ترکیب می‌شوند. اگر  تصمیم دارید که در سفر خود به اکبر جوجه رامسر بروید؛ باید خودتان را به خیابان امام خمینی رامسر برسانید.


رستوران اکبرجوجه

آدرس رستوران اکبرجوجه رامسر رامسر، بلوار امام خمینی، پلاک ۲۲
ساعت کار۱۱ صبح تا ۱ شب

4. رستوران برادران

رستوران برادران یکی از قدیمی ترین رستوران‌های رامسر است که بیش از 50 سال سابقه دارد. این رستوران که حالا در بین گردشگران اعتبار زیادی دارد؛ آخرهفته‌ها و در تعطیلات پر از گردشگر است. منوی رستوران برادران رامسر دارای متنوع‌ترین غذاهای ایرانی و محلی مازندرانی شامل موارد زیر است:

  • انواع کباب‌ها
  • انواع خورشت‌ها
  • انواع پیش غذاها
  • غذاهای محلی شمالی

غذاهای رستوران برادران از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردارند. رستوران برادران در خیابان رزراقی و نرسیده به میدان رمک واقع شده است. رستوران برادران رامسر

آدرس رستوران برادران رامسر مازندران، رامسر، میدان بسیج، رمک
ساعت کار همه روزه از 11 صبح تا 12 شب

5. رستوران کشتی

رستوران کشتی یکی از لوکس ترین رستوران های رامسر شناخته می‌شود که فضای بیرونی جالب و جذابی شبیه به کشتی دارد.

این رستوران که در نزدیکی هتل بام رامسر قرار گرفته است؛ فضای داخلی رستوران کشتی با پنجره‌های دایره‌ای شکل، آکواریوم بزرگ، لنگرها و چراغ‌ها طراحی شده است. همچنین اجرای موسیقی زنده نیز، محیط این رستوران را به فضایی شاد برای گردشگران تبدیل کرده است.

منوی رستوران کشتی دارای انواع غذاهای محلی، دریایی و ایرانی باکیفیت است و می‌تواند تجربه خوبی را برای گردشگران رقم بزند.  رستوران رستوران کشتی رامسر

آدرس رستوران کشتی رامسررامسر، میدان شهید رجایی (دریاپشته)، نرسیده به تلکابین رامسر
ساعت کارهمه روزه از 10 صبح تا 10 شب

6. رستوران کدبانوی شمال

باغ رستوران کدبانوی شمال دارای منوی متنوع و فضایی مناسب برای جمع‌های خانوادگی است. این رستوران از یک رستوران داخلی و همچنین آلاچیق‌هایی در فضای بیرونی باغ تشکیل شده است. از مهم‌ترین غذاهای منو رستوران کدبانوی شمال می‌توان به انواع خورشت‌ها، غذاهای محلی، کباب‌ها و انواع ماهی‌ها اشاره کرد.  رستوران رستوران کدبانوی شمال

آدرس رستوران کدبانوی شمال رامسراستان مازندران، رامسر، بلوار رزاقی
ساعت کارهمه  روزه از ساعت ۱۲ ظهر الی ۲۴ 

7. رستوران دوستی

رستوران دوستی یک رستوران با ظاهر ساده و معمولی، در عوض دارای پرسنل خوش‌اخلاق و غذاهای با کیفیت است. ویژگی دیگر این رستوران قیمت‌های منصفانه منوی غذا و همچنین برخورداری از محیط آرام و خانوادگی است. این رستوران تمام تلاش خود را می‌کند تا با استفاده از بهترین مواد اولیه، خوش‌طعم‌ترین غذاهای گیلانی و انواع کباب‌های محلی را برای مشتریان آماده کند.

آدرس رستوران دوستی رامسررامسر، میدان امام خمینی، بلوار امام خمینی
ساعت کارشبانه روزی

 

بهترین کافه رستوران های مدرن رامسر

با اینکه در شهرهای شمالی نظیر رامسر، رستوران های محلی رونق بیشتری دارند؛ اما رستوران های شیک و مدرن نیز طرفداران خاص خود را دارد. در ادامه مطلب قصد داریم چند نمونه از کافه رستوران‌های شیک و مدرن رامسر را معرفی کنیم.

8. کافه رستوران روماک

روماک از شیک ترین کافه رستوران‌های شرق رامسر است که دارای فضای داخلی بسیار مدرنی است. این کافه رستوان، علاوه بر غذاهای ساده و بین‌المللی، انواع غذاهای ایرانی و محلی را نیز در منوی خود دارد.

چرا به کافه رستوران روماک برویم؟

  1. دارای انواع غذاهای سبک، انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، دسرها، غذاهای محلی و غذاهای بین‌المللی است.
  2. دارای محیط شیک و دوستانه بوده و از تنوع غذایی بالایی برخوردار است.
  3. غذای باکیفیت، حجم غذای خوب و قیمت مناسب، از ویژگی‌های اصلی روماک است.
  4. پرسنل رستوران روماک دارای اخلاق شایسته و حرفه‌ای هستند. 

کافه رستوران روماک

آدرس کافه رستوران روماک رامسرشرق رامسر، فاز یک کمربندی، جنب بستنی شاد، مجتمع احمد
ساعت کار هر روز هفته از ساعت ۱۰ صبح الی ۲۴ 

9. کافه رستوران گوستو

با توجه به اینکه کافه رستوران‌های ایتالیایی در سال‌های اخیر بسیار محبوب شده‌اند؛ کافه رستوران‌های رامسر نیز از این موضوع جا نمانده‌اند. کافه رستوران گوستو یکی از بهترین رستوران های ایتالیایی در رامسر است که  در دو محوطه باز و همچنین فضای بسته خدمات ارائه می‌دهند.

در این کافه رستوران هم می‌توانید غذاهای سبک و کافه‌ای سفارش دهید و هم می‌توانید وعده‌های غذایی اصلی را از منو کافه رستوران گاستو انتخاب کنید. این رستوران در نزدیکی مرکز خرید معروف آرامش قرار دارد و محل مناسبی برای صرف یک وعده غذایی بعد از خرید است.

آدرس رستوران گوستو رامسر استان مازندران، رامسر، بلوار رزاقی
ساعت کار تمام روزهای هفته از ۱۰ صبح الی ۲۴

10. رستوران ایتالیایی میلانو

میلانو یکی دیگر از رستوران های ایتالیایی شیک و مدرن در رامسر است که در مجتمع تفریحی ساحلی برلیان و در نزدیکی دریا قرار گرفته است. رستوران میلانو نیز در دو فضای باز و فضای بسته آماده پذیرایی از میهمانان است. اگر شما هم به پیتزا و پاستاهای ایتالیایی علاقمندید؛ میلانو یک گزینه عالی با چشم‌اندازی زیبا رو به دریا است. نکته مهم این است که این رستوران عصرها و شب‌ها آماده پذیرایی از مشتریان است.

رستوران ایتالیایی میلانو

آدرس رستوران ایتالیایی میلانو رامسر

رامسر، انتهای بلوار طالقانی، مجتمع تفریحی ساحلی برلیان 
ساعت کار هر روز هفته از ساعت ۱۴ الی ۲ بامداد

11. رستوران بین‌المللی هتل پارسیان

رستوران هتل پارسیان رامسر یا همان هتل قدیم رامسر یکی از لوکس ترین رستوران های شهر است. معماری داخلی این رستوران از فضایی کلاسیک و جذاب برخوردار است و در کنار آن منوی متنوعی نیز دارد. منوی این رستوران شامل انواع غذاهای مختلف است. برخی از غذاهایی که در منوی هتل پارسیان وجود دارد عبارت است از:

  • انواع پیش غذاها
  • مزه‌ها
  • سالاد بار
  • کباب‌ها
  • سوخاری‌ها
  • استیک‌ها
  • انواع نوشیدنی‌های سردوگرم
  • انواع دسرها
آدرس رستوران هتل پارسیان رامسر  رامسر، هتل پارسیان، بلوار باهنر
ساعت کار تمام روزهای هفته

باغ ایرانی، بلوار معلم (کازینوی سابق) و کاخ مرمر رامسر، نزدیک‌ترین جاهای دیدنی به رستوران هتل پارسیان رامسر است.

جمع بندی

در این مطلب سعی کردیم برخی از بهترین رستوران های محلی و مدرن رامسر را به شما معرفی کنیم. اگر شما هم قصد سفر به رامسر دارید؛ می‌توانید یکی از بهترین هتل های رامسر را از سایت جااینجاس رزرو کنید و در بهترین فصل سفر به رامسر، برنامه سفر خود را بچینید. همچنین در صورت بروز مشکل پس از رزرو هتل یا در حین رزرو، می‌توانید با پشتیبانی جااینجاس تماس بگیرید و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید.

سوالات متداول در مورد بهترین رستوران های رامسر

کافه رستوران گوستو در چند قدیمی مرکز خرید آرامش رامسر قرار دارد.
کافه رستوران گوستو، رستوران ایتالیایی میلانو، کافه رستوران روماک، رستوران بین المللی هتل پارسیان
رستوران خاور خانم در سرولات رامسر
رستوران خاور خانم، رستوران دوستی، رستوران بلوط، رستوران اکبرجوجه، رستوران برادران، رستوران کشتی، رستوران کدبانوی شمال

اهل سفرها، برای باخبر شدن از پیشنهادهای ویژه‌ی جااینجاس، ایمیل خود را وارد کنید.

شهر یا هتل مورد نظر یافت نشد