در این مقاله با موارد زیر آشنا می‌شوید

این روزها سایت های اینترنتی رزرو هتل تلاش می کنند تا امکانات بیشتری در اختیار کاربران قرار دهند. آنها علاوه بر اینکه امکان رزرو طیف وسیعی از هتل های لوکس و میان رده را به مشتریان خود می دهند، بر آن هستند تا پروسه جستجو در میان این هتل ها را هم ساده تر و سریع تر کنند. در این میان سایت جااینجاس علاوه بر اینکه به کاربران امکان جستجوی هتل ها بر اساس ستاره، قیمت و رسته(نوع اقامتگاه) را می دهد، دو امکان جستجوی پیشرفته را هم به قابلیت های خود افزوده است. 

جستجوی هتل بر اساس آدرس

جستجوی هتل بر اساس آدرس در حقیقت یکی از بهترین و ساده ترین شیوه های دسترسی به هتل مورد نظر و در عین حال پیشرفته ترین قابلیت های سایت جااینجاس می باشد. این شیوه برای آنهایی که موقعیت مکانی هتل را در اولویت قرار می دهند، ایده آل ترین گزینه است. فرض کنید می خواهید در تهران هتلی نزدیک به یک نمایشگاه، بیمارستان، جاذبه تاریخی و طبیعی یا حتی دانشگاه رزرو کنید. به همین منظور کافیست در بخش "جستجوی هتل روی نقشه"، در ستون سمت راست صفحه روی نقشه کلیک کنید. 

• تصویر زیر برای شما نمایش داده می شود.

• حالا نام مکان مورد نظر خود مثلا نمایشگاه بین المللی تهران را وارد کرده و کلیک کنید.

• نقاط سبز رنگ تمام هتل های محدوده انتخابی شما و نقطه قرمز رنگ هم آدرسی است که وارد کرده اید. روی هر یک از آنها که کلیک کنید نام هتل و آدرس آن نمایش داده می شود و شما می توانید وارد صفحه رزرو هتل شوید.

جستجوی هتل بر اساس تعداد نفرات

یکی دیگر از منحصر به فردترین امکانات جستجو در سایت جااینجاس، جستجو بر اساس تعداد نفرات می باشد. به این صورت که با وارد کردن تعداد نفرات در بخش ظرفیت، کلیه اتاق ها در تمام هتل های شهر که با تعداد مورد نظر شما همخوانی داشته و جای خالی دارند، برای شما به نمایش در می آیند. بنابراین دیگر نیازی نیست وقت خود را هدر داده و در میان یک لیست بلند بالا جستجو کنید. 
•فرض کنید قصد رزرو اتاقی در یکی از هتل های تهران را دارید که ظرفیت 3 نفر را داشته باشد. در اینصورت پس از مشخص کردن مقصد و مدت اقامت خود، در گوشه پنل بالای صفحه گزینه جستجو بر اساس هتل را به جستجو بر اساس اتاق تغییر دهید.

• در بخش تعداد ظرفیت، تعداد مورد نظر خود را وارد کنید. این عدد به صورت پیش فرض 2 می باشد که شما می توانید آن را بیشتر یا کمتر کنید. فرض کنید تعداد نفرات مورد نظر شما 3 نفر است. عدد 3 را انتخاب کرده و روی گزینه جستجو کلیک کنید. 

  • همانطور که در تصویر زیر می بینید کلیه اتاق ها در هتل های مختلف شهر تهران که ظرفیت 3 نفر را دارند، برای شما به نمایش درآمده اند. حالا می توانید با استفاده از فیلترهای سمت راست صفحه جستجوی خود را محدودتر کنید.

 

اهل سفرها، برای باخبر شدن از پیشنهادهای ویژه‌ی جااینجاس، ایمیل خود را وارد کنید.

شهر یا هتل مورد نظر یافت نشد