رزرو هتل با پشتیبانی ۲۴ ساعته در جااینجاس

رزرو هتل در کیش با گارانتی قیمت و بالاترین تخفیف
(‌ هتل )
مرتب سازی بر اساس:
جستجو هتل بروی نقشه
بر اساس قیمت (تومان)
از : ۰ تومان تا : ۱۹,۶۳۰,۰۰۰ تومان
بر اساس ستاره
بر اساس رسته
اولین تاریخ قابل رزرو:
هم اکنون امکان رزرو آنلاین در این تاریخ وجود ندارد
٪تخفیف

رزرو هتل در کیش با هدایای ویژه
گشت دور جزیره رایگان
ورودی سافاری رایگان
ورودی رستوران موزیکال رایگان
بن ۷۵ هزار تومانی ماساژ
ورودی شهر بازی هایلند
بلیط سینما ۶ بعدی رایگان

  • |
  • امتیاز کاربران:
  • ۵
  • /
  • ۴.۵
شب اقامت ، شب رایگان تخفیف پلکانی
لوگو جااینجاس

شروع قیمت برای یک شب

آغاز رزروهای نوروزی

کیش یکی از پر طرفدارترین مقاصد گردشگران در ایران است. البته وصف این جزیره زیبا از مرزهای کشور هم فراتر رفته و گردشگران خارجی را هم مسحور خور کرده است. بسیاری از مسافرانی که قصد سفر به کیش را دارند، یک برنامه ریزی منظم و دقیق را ترجیح می‌دهند. برنامه‌ای که شامل تعیین بهترین زمان سفر به کیش یا بهترین هتل‌های این جزیره باشد. اگر شما هم در حال برنامه‌ریزی برای سفر جزیره زیبای کیش هستید، حتما با ما همراه شوید تا با نکات مهم جهت رزرو هتل کیش آشنا شده و بتوانید بهترین گزینه را برای یک سفر آرام و جذاب را انتخاب کنید.

قیمت هتل کیش چقدر است؟

هزینه اقامت بدون شک یک فاکتور مهم در انتخاب است. قیمت هتل در کیش با توجه به عوامل مختلفی همچون موقعیت مکانی، نزدیکی به جاذبه‌های گردشگری و تفریحی، امکانات، دکوراسیون اتاق‌ها و... متفاوت است. حتی زمان رزرو نیز در قیمت‌گذاری هتل‌ها اثر گذار است. اصولا در زمان‌های شلوغی و پیک، هزینه هتل در کیش گران‌تر است. پیشنهاد می‌کنیم برای بررسی دقیق قیمت‌ها به ابتدای این صفحه از سایت جااینجاس مراجعه کرده و لیست هتل‌های کیش را به همراه قیمت روز آن‌ها بررسی کنید. هم‌چنین می‌توانید با استفاده از فیلتر قیمت، لیست هتل‌ها را بر اساس محدوده بودجه خود شخصی‌سازی کنید.

چگونه هتل‌های کیش را رزرو کنیم؟

کمتر مسافری را می‌توان یافت که برای سفر به کیش برنامه ریزی نکرده باشد. به دلیل این محبوبیت، تعداد هتل‌ها در کیش آن‌قدر زیاد است که گاهی ما را در انتخاب سردرگم می‌کند. اگر خیلی اهل برنامه‌ریزی از پیش و جستجو نیستید، بهتر است یک تور مسافرتی بخرید. اما اگر دوست دارید همه‌ موارد طبق میل خودتان پیش برود، بهتر است رزرو هتل کیش را خودتان انجام دهید.

شاید بپرسید چطور باید از کیفیت هتل مطمئن شویم؟ پاسخ ساده است. کافی است نام هتل مورد نظرتان را در جااینجاس جستجو کنید. تمام اطلاعات پیش روی شما است. پس با دقت آدرس، موقعیت مکانی، فاصله از نقاط مهم گردشگری، لیست اتاق‌ها،قیمت، امکانات، قوانین و سایر موارد را بررسی کرده و آن را با هتل‌های دیگر مقایسه کنید. اما نکته دوم بودجه شما است. همان‌طور که گفتیم برای رزرو هتل‌ در کیش، انتخاب‌های متعددی پیش روی شما است. از اقامتگاه‌های گران قیمت و لوکس تا هتل‌های ارزان تر. بنابراین اولویت خود را در فیلترهای جستجو اعمال کرده (حداقل و حداکثر بودجه خود را وارد کنید) و بر اساس آن‌ها پیش بروید.

راه‌های پیدا کردن هتل ارزان کیش چیست؟

بعضی‌ها فکر می کنند پیدا کردن هتل ارزان در کیش بیشتر شبیه یک رؤیا است. اما خیالتان راحت! شما می‌توانید هتل‌های قیمت مناسب کیش را برای اقامت انتخاب کنید. برای این منظور، حتما باید بودجه خود را مشخص کرده و بدانید چه امکاناتی مد نظر شما است. بنابراین هنگام رزرو هتل، لیست بهترین هتل‌های کیش را کنار بگذارید و سراغ ارزان‌ترها بروید. اگر جااینجاس را انتخاب کرده‌اید؛ در صفحه هتل‌های جزیره کیش، فیلتر جستجو بر اساس قیمت را انتخاب نمایید.بازه قیمت را مشخص کرده و هتل‌هایی که در صفحه ظاهر می‌شوند را بررسی کنید. 

شما همچنین می‌توانید مبنای طبقه‌بندی خود را بر اساس ستاره هتل قرار دهید. برای مثال از هتل‌های 5 ستاره کیش یا حتی 4 ستاره‌ها فاکتور بگیرید. بدون شک هزینه اقامت در این هتل‌ها بالا است. حالا دیگر می‌دانید که کدام هتل کیش، برای شما مناسب‌تر است. در قدم بعدی به سراغ مطالعه ویژگی‌های هتل بروید. باید بررسی کنید آیا قیمت هتل با امکانات آن تناسب دارد یا خیر؟ پیشنهاد می‌کنیم به این نکته اهمیت زیادی بدهید و به بهای اقامتگاه ارزان‌تر، از امکانات چشم‌پوشی نکنید.

نکات مهم رزرو هتل کیش چیست؟

اگر می‌خواهید بدانید باید سراغ کدام هتل کیش بروید، نخست موقعیت مکانی را در نظر بگیرید. سپس بر اساس اینکه تفریحات آبی، جاذبه‌های تاریخی یا مراکز خرید اولویت شما هستند؛ نزدیک‌ترین هتل را انتخاب کنید. نکته دیگر امکانات و خدمات اقامتگاه است. بررسی امکانات، مهم‌ترین کاری است که باید هنگام بررسی هتل‌های کیش انجام دهید. برای مثال اگر با هواپیما به این جزیره می‌روید، از وجود ترانسفر فرودگاهی مطمئن شوید. امکانات اتاق‌ها مانند پنجره، نوع تختخواب، یخچال، سیستم تهویه مطبوع و ... را هم به خوبی بررسی کنید.

علاوه بر موارد بالا، حتما خواندن نظرات کاربران را هم لحاظ کنید. این نظرات فراتر از معرفی امکانات و تصاویر هتل بوده و شامل تجربه‌های مثبت و منفی مسافران می‌شوند. اگر از آن دسته مسافرانی هستید که به دنبال امکانات خاص هستید، حتما پیشتر یک بررسی همه جانبه انجام دهید. برای مثال کدام هتل‌های کیش استخرهای خوبی دارند یا هتل‌های ساحلی کیش کدامند. در پایان یادآور می‌شویم که در نظر گرفتن آب و هوا و بهترین زمان، هم می‌تواند تأثیر زیادی بر کیفیت سفر شما داشته باشد.

سوالات متداول در مورد رزرو هتل‌های کیش

در جااینجاس می‌توانید به مشخصات کامل هتل‌ها همچون آدرس، موقعیت مکانی در نقشه، فاصله از نقاط مهم گردشگری، لیست کامل امکانات، اتاق‌ها، قیمت و قوانین دسترسی داشته باشید. حتی تجربه و نظر مسافرین قبلی در اختیار شما قرار دارد. پس از بررسی کامل مشخصات هم می‌توانید اتاق مورد نظر خود را آنلاین رزرو نموده و با بیشترین میزان تخفیف هزینه آن را پرداخت نمایید. هم‌چنین تیم پشتیبانی جااینجاس در ۲۴ ساعت شبانه روز، پاسخ‌گوی شما عزیزان است. 
در کیش هتل‌های زیادی با چشم انداز رو به دریا و ساحل با سطوح مختلف امکانات ساخته شده‌اند. جهت بررسی لیست هتل‌های ساحلی، به انتهای این صفحه از سایت جااینجاس مراجعه کنید.
هتل‌های زیادی در نزدیکی مراکز تفریحی و آبی جزیره کیش وجود دارند. جهت بررسی لیست کامل آن‌ها می‌توانید به صفحه هتل‌های نزدیک مراکز تفریحی کیش در جااینجاس مراجعه کنید.
هتل‌های متعددی در نزدیکی مراکز خرید کیش وجود دارند. برای بررسی لیست کامل هتل‌ها می‌توانید به صفحه هتل‌های نزدیک مراکز خرید کیش در جااینجاس مراجعه کنید.

اهل سفرها، برای باخبر شدن از پیشنهادهای ویژه‌ی جااینجاس، ایمیل خود را وارد کنید.

شهر یا هتل مورد نظر یافت نشد