رزرو هتل با پشتیبانی ۲۴ ساعته در جااینجاس

رزرو هتل در قشم با گارانتی قیمت و بالاترین تخفیف
(‌ هتل )
مرتب سازی بر اساس:
جستجو هتل بروی نقشه
بر اساس قیمت (تومان)
از : ۰ تومان تا : ۱۷,۵۰۰,۰۰۰ تومان
بر اساس ستاره
بر اساس رسته
اولین تاریخ قابل رزرو:
هم اکنون امکان رزرو آنلاین در این تاریخ وجود ندارد
٪تخفیف

  • |
  • امتیاز کاربران:
  • ۵
  • /
  • ۴.۵
شب اقامت ، شب رایگان تخفیف پلکانی
لوگو جااینجاس

شروع قیمت برای یک شب

آغاز رزروهای نوروزی

قشم، بزرگ‌ترین جزیره ایران؛ در استان هرمزگان قرار گرفته و یک مقصد گردشگری محبوب به شمار می‌رود. جاهای دیدنی قشم آن‌قدر زیاد هستند که شهره به سرزمین عجایب هفتگانه است. دره ستارگان، قلعه پرتغالی‌ها، غار خربس، جنگل‌های حرا و تنگه چاهکوه تنها بخشی از این عجایب هستند. در کنار این جاذبه‌های طبیعی و تاریخی، مراکز خرید قشم هم طرفداران خود را دارند؛ چه مراکز خرید مدرن و چه بازارهای سنتی قشم و البته درگهان. به هر روی بهانه‌های سفر به قشم بسیارند. اگر شما هم مشغول برنامه‌ریزی برای سفر به این جزیره زیبا هستید، حتما انتخاب یک اقامتگاه مناسب در اولویت‌های شما است. از این رو پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را دنبال کنید تا با مهم‌ترین نکات جهت بررسی لیست هتل‌های قشم آشنا شده و بتوانید بهترین گزینه را مطابق با نیازها و خواسته‌های خود رزرو نمایید.

قیمت هتل در قشم چقدر است؟

پیشتر گفتیم که قیمت هتل‌های قشم در مقایسه با دیگر مقاصد، چندان بالا نیست. در واقع می‌توانید به راحتی هتل قیمت مناسب قشم را رزرو نمایید. اما به طور کل اگر نگاهی به ابتدای این صفحه از سایت جااینجاس بیندازید، متوجه خواهید شد قیمت هتل‌ها متفاوت است. این تفاوت تحت تاثیر عوامل مختلف همچون رتبه و ستاره هتل، کیفیت امکانات و خدمات، ساختمان هتل، دکوراسیون اتاق‌ها و... می‌تواند صورت گیرد. قیمت هتل قشم حتی با توجه به زمان رزرو نیز متفاوت است. اصولا در زمان‌های شلوغی و پیک، هزینه اقامت بیشتر است. 

یک گزینه عالی هنگام بررسی قیمت هتل‌ها، استفاده از فیلتر قیمت جااینجاس در ابتدای این صفحه است. در واقع با مشخص کردن کف و سقف بودجه خود، لیست هتل‌ها بر اساس محدوده پرداختی شما نمایش داده می‌شوند. بدین صورت راحت‌تر به گزینه مورد نظر خود نزدیک‌تر خواهید شد. هم‌چنین لیست هتل‌های قشم می‌توانند از گران‌ به ارزان با بر عکس مرتب‌سازی شوند.

چگونه هتل‌های قشم را رزرو کنیم؟

قشم یک مقصد جذاب؛ اما کوچک است. بنابراین نیازی نیست بابت رزرو هتل در آن دغدغه ای داشته باشید. البته این کوچک بودن از تعدد و تنوع هتل‌ها کم نکرده است. به طوری که بیش از 40 اقامتگاه اعم از هتل، هتل آپارتمان و اقامتگاه سنتی در آن وجود دارد. گام نخست برای رزرو هتل‌های جزیره قشم، انتخاب نوع اقامتگاه است. ممکن است اقامت در هتل آپارتمان قشم یا هتل ساحلی و رو به دریا را ترجیح دهید. حتی ممکن است بخواهید هتل‌های نزدیک بازار را انتخاب کنید. هدف شما هر چه باشد، صفحه هتل‌های قشم جااینجاس برای آن راهکارهایی اندیشیده است.

شما می‌توانید از فیلترهای سمت راست در ابتدای این صفحه از سایت، صفحه جستجوی خود را محدود کنید. برای مثال بر اساس آدرس یا هتل‌های قشم روی نقشه، اقامتگاه مورد نظر خود را پیدا کنید. هم‌چنین فیلترهای بازه قیمت، نوع اقامتگاه و تعداد ستاره هم می‌توانند شما را در یک مسیر سریع و آسان قرار دهند. فراموش نکنید پس از طی این مراحل؛ معرفی دقیق هتل گام مهمی است. انتخاب بهترین هتل قشم؛ حاصل بررسی امکانات، قوانین و حتی نظرات مسافرین قبلی است. جااینجاس در این مسیر نیز همراه شما است و مشخصات کامل هتل‌های قشم را در اختیار شما قرار می‌دهد.

راه‌های پیدا کردن هتل ارزان در قشم چیست؟

یک راه پاسخ به این سوال، تعیین بهترین زمان سفر به قشم است. همانطور که می‌دانید این جزیره در تعطیلات نوروز شلوغ است. پس پیدا کردن هتل ارزان قشم در این روزها چندان ممکن نیست. اما اگر در سه ماه تابستان راهی این جزیره شوید، هتل‌ها خلوت‌تر و ارزان‌تر خواهند بود. علاوه بر زمان، نوع هتل هم نقش مهمی در این میان بازی می‌کند. قطعا هزینه اقامت در هتل‌های لوکس قشم با بهترین سطح از امکانات و خدمات، کم نخواهد بود.

اگر در میان هتل‌های سه ستاره و حتی چهارستاره گشتی بزنید، حتما هتل با قیمت مناسب پیدا خواهید کرد. از قضا تعداد این نوع اقامتگاه‌ها هم کم نیست. برای این منظور کافی است از فیلتر ستاره استفاده کرده و لیست هتل‌ها را بر اساس رتبه آن‌ها مشاهده کنید. ضمن این‌که برخی از آن‌ها رو به دریا هم هستند. در واقع این امکان را دارید تا هتل ساحلی قشم را با قیمتی اقتصادی و مناسب رزرو کنید. 

شما این امکان را دارید تا بازه قیمت مورد نظر خود را در بخش فیلتر قیمت مشخص کرده و بر این اساس فقط هتل‌های موجود در محدوده پرداختی خود را بررسی کنید. فراموش نکنید هر هتل ارزانی را که مشاهده کردید، بدون مطالعه دقیق امکانات، آن را رزرو نکنید. حتما موقعیت مکانی هتل را خوب بسنجید تا از جاذبه‌های گردشگری جزیره یا مراکز خرید آن دور نباشد. در غیر این صورت برای حمل و نقل هم باید هزینه زیادی بپردازید. نکته پایانی این که از طریق تخفیف‌های ویژه جااینجاس، رزرو هتل اقتصادی برای شما امکان‌پذیر خواهد شد.

نکات مهم رزرو هتل قشم چیست؟

برای رزرو هتل در قشم باید به چند نکته مهم توجه کنید. نخست زمان سفر شما است. دوست دارید در روزهای خلوت، به این جزیره زیبا سفر کنید یا روزهای شلوغ را علی‌رغم قیمت بالای هتل‌ها ترجیح می‌دهید؟ اگر در تابستان به قشم می‌روید، باید از وجود سیستم تهویه مطبوع در اقامتگاه مطمئن شوید. زیرا گرمای شرجی جزیره برای شما ممکن است آزاردهنده باشد. البته توجه به تک تک امکانات هتل اعم از ترانسفر فرودگاهی، رستوران یا حتی امکان افزودن تخت اضافه حیاتی است. حتی در مورد بهترین هتل‌های قشم هم شما باید امکانات و خدمات را به دقت بررسی کنید.

علاوه بر این موارد، پیش از رزرو هتل‌های قشم به موقعیت مکانی هتل توجه ویژه‌ای داشته باشید. برای مثال برخی هتل‌ها داخل خود جزیره هستند و برخی در درگهان قرار دارند. همانطور که می‌دانید فاصله هتل‌های درگهان تا قشم حدود 20 دقیقه است. به هر حال هر چه هتل به مقصدهای گردشگری مورد نظر شما نزدیک‌تر باشد؛ گزینه بهتری است. خوشبختانه جااینجاس به شما کمک می‌کند تا تمام این فاکتورها را در انتخاب خود اعمال کنید. با ارائه اطلاعات دقیق و جزئی، حالا دیگر می‌دانید که کدام هتل قشم برای شما مناسب است.

سوالات متداول در مورد رزرو هتل‌های قشم

در جااینجاس می‌توانید به مشخصات کامل هتل‌های این جزیره زیبا همچون آدرس، موقعیت مکانی در نقشه، فاصله از نقاط مهم گردشگری، لیست کامل امکانات، اتاق‌ها، قیمت، قوانین ورود و خروج، کنسلی رزرو و... دسترسی داشته باشید. حتی تجربیات مسافرین قبلی در اختیار شما است. پس از بررسی کامل مشخصات این امکان را دارید تا اتاق مورد نظر خود را آنلاین رزرو نموده و با بیشترین میزان تخفیف هزینه آن را پرداخت نمایید. هم‌چنین تیم پشتیبانی مجموعه در ۲۴ ساعت شبانه روز، پاسخ‌گوی پرسش‌های شما عزیزان در زمینه رزرو هتل قشم است. 
هتل‌های ساحلی زیادی در این جزیره وجود دارد. جهت بررسی لیست کامل هتل‌های رو به دریا به انتهای این صفحه از سایت جااینجاس مراجعه کنید.
در قشم هتل‌های متعددی از لوکس و گران تا قیمت مناسب و اقتصادی موجود هستند. جهت بررسی دقیق قیمت‌ها می‌توانید به ابتدای این صفحه از سایت جااینجاس مراجعه کنید.
هتل‌های متعددی در نزدیک مراکز خرید این جزیره وجود دارد. جهت بررسی دقیق می‌توانید به صفحه هتل‌های نزدیک مراکز خرید قشم در جااینجاس مراجعه کنید.

اهل سفرها، برای باخبر شدن از پیشنهادهای ویژه‌ی جااینجاس، ایمیل خود را وارد کنید.

شهر یا هتل مورد نظر یافت نشد