بسیاری از سایت های رزرو آنلاین هتل و هتل آپارتمان امتیازهای ویژه ای برای مشتریان ویژه خود در نظر می گیرند. این امتیازها می توانند شامل تخفیف بر قیمت هتل شوند؛ همان چیزی که بدون شک مسافران علاقه زیادی به آن دارند. جااینجاس نیز به عنوان یک سامانه معتبر و محبوب، برای مسافران یک پیشنهاد شگفت انگیز دارد که نمی توان از آن گذشت!

تخفیف های باورنکردنی؛ به سادگی آب خوردن

اگر سابقه رزرو هتل از جااینجاس را داشته باشید، حتما با نقشه سایت آشنا هستید. در گوشه سمت چپ صفحه ما به شما امکان ثبت نام را داده ایم. بنابراین شما می توانید به سادگی و تنها با وارد کردن ایمیل، یک رمز عبور و شماره تلفن همراه خود در سایت ثبت نام کنید. اما این بار فقط با ثبت نام و به همان سادگی شما از تخفیف های ویژه ای بهره مند خواهید شد. این یعنی اگر عضو جدید خانواده جااینجاس شده اید، باید انتظار یک کد تخفیف شگفت انگیز را داشته باشید!

چگونه می توانم از کد تخفیف ویژه اعضا جدید استفاده کنم؟

این کار بسیار ساده تر از آن چیزی است که فکرش را بکنید! همانطور که گفتیم شما با وارد کردن ایمیل، یک رمز عبور و شماره تلفن همراه خود به کاربر جااینجاس بدل می شوید. حالا می توانید مقصد و هتل مورد نظر خود را وارد کرده، گزینه دریافت کد تخفیف را انتخاب کرده و وارد حساب کاربری خود شوید.

فراموش نکنید که:

• کد تخفیف مورد نظر شامل همه هتل های موجود در سایت نمی شود، اما بسیاری از هتل های مهم در سراسر کشور را در بر می گیرد،
• اگر رزرو هتل شما بیشتر از یک شب است، تنها می توانید از یک کد تخفیف به ازای تمام طول اقامت خود استفاده کنید. یعنی اقامت شما چه سه شب و چه پنج شب باشد، یک کد تخفیف به شما تعلق می گیرد.

اهل سفرها، برای باخبر شدن از پیشنهادهای ویژه‌ی جااینجاس، ایمیل خود را وارد کنید.

شهر یا هتل مورد نظر یافت نشد