رزرو هتل با پشتیبانی ۲۴ ساعته در جااینجاس

رزرو هتل در شیراز با گارانتی قیمت و بالاترین تخفیف
(‌ هتل )
مرتب سازی بر اساس:
جستجو هتل بروی نقشه
بر اساس قیمت (تومان)
از : ۰ تومان تا : ۲۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
بر اساس ستاره
بر اساس رسته
اولین تاریخ قابل رزرو:
هم اکنون امکان رزرو آنلاین در این تاریخ وجود ندارد
٪تخفیف

  • |
  • امتیاز کاربران:
  • ۵
  • /
  • ۴.۵
شب اقامت ، شب رایگان تخفیف پلکانی
لوگو جااینجاس

شروع قیمت برای یک شب

آغاز رزروهای نوروزی

شیراز شهر بهارنارنج و شهر شعر و ادب با جاذبه‌های گردشگری فراوان افراد با سلیقه‌های متنوع را به سمت خود می‌کشاند. باغ ارم، ارگ کریم خان، آرامگاه سعدی و حافظ تنها بخشی از زیبایی‌های بی نظیر این شهر است. اگر شما هم قصد سفر به شیراز زیبا را دارید و می‌خواهید یک اقامت لوکس و ماندگار را تجربه کنید، با ما همراه شوید تا با مشخصات و امکانات هتل‌های لوکس آشنا شده و در نهایت بتوانید هتل 5 ستاره شیراز را رزرو کنید.

قیمت هتل‌های لوکس شیراز

همان طور که می‌دانید قیمت هتل‌ها می‌تواند بر اساس عوامل مختلف همچون موقعیت مکانی، معماری و طراحی داخلی ساختمان، امکانات و خدمات سرویس دهی، زمان رزرو و ... متفاوت باشد. در حال حاضر جااینجاس لیستی از 5 هتل لوکس شیراز تهیه کرده است. در سال 1401 شروع قیمت هتل 5 ستاره شیراز برای یک شب اقامت 1100 هزار تومان است. پیشنهاد می‌شود از گزینه فیلتر قیمت استفاده کرده و بر اساس محدوده بودجه خود لیست هتل‌ها را بررسی و سپس اقدام به رزرو هتل شیراز نمایید.

امکانات هتل‌های پنج ستاره شیراز

هتل بزرگ شیراز

نمای زیبای شبیه به کشتی هتل بزرگ با چشم انداز دروازه قرآن در ورودی شهر، این اقامتگاه را تبدیل به یکی از بهترین هتل‌های 5 ستاره شیراز کرده است. اتاق‌های دو تخته دبل و تویین و اتاق کانکت به همراه پذیرایی در رستوران‌های ایرانی، ایتالیایی و گردان، آرایشگاه، سونا، استخر، گیم نت، بیلیارد و... بخشی از مهم‌ترین امکانات این هتل هستند.

هتل زندیه شیراز
هتل زندیه با معماری اصیل و سنتی با 75 واحد اقامتی در قالب اتاق و سوئیت و با امکاناتی همچون یخچال، تلویزیون، تاکسی سرویس، سالن بدنسازی، استخر، فروشگاه صنایع دستی، رستوران کلاسیک، کافی شاپ و... را می‌توان بهترین هتل 5 ستاره شیراز دانست.

هتل چمران شیراز
 هتل چمران به عنوان بلندترین هتل این شهر با 30 طبقه و 250 واحد اقامتی در قالب اتاق و سوئیت با امکاناتی همچون یخچال، تلویزیون، مینی بار، کافی‌نت، گیم نت، خدمات 24 ساعته روم سرویس، خدمات ویژه معلولین، استخر، سونا و... مشغول پذیرایی از میهمانان این منطقه است. جهت بررسی بیشتر می‌توانید به ابتدای این صفحه از جااینجاس مراجعه کرده و مشخصات و امکانات هتل‌های 5 ستاره شیراز را به طور کامل بررسی کنید. 

مزایای رزرو هتل پنج ستاره شیراز از جااینجاس

اگر در حال برنامه‌ریزی برای سفر به شیراز باشید، قطعا رزرو هتل متناسب با ایده‌آل‌های خود در اولویت تصمیم‌گیری شما قرار می‌گیرد. جااینجاس در این مرحله کار را برای شما بسیار آسان کرده است. اگر قصد اقامت در هتل‌های لوکس شیراز را داشته باشید، کافی است نگاهی به لیست هتل‌های پنج ستاره شیراز در این صفحه از جااینجاس بیندازید. علاوه بر این با ورود به صفحه هر هتل می‌توانید مشخصات آن همچون آدرس، تصاویر، فاصله از نقاط گردشگری مهم، امکانات اتاق‌ها، نظر مسافرین قبلی و قوانین هتل را مورد بررسی قرار داده و سپس با چند کلیک ساده، ورود اطلاعات فردی و پرداخت آنلاین هزینه، فرآیند رزرو را تکمیل نموده و نامه اقامت خود را بلافاصله دریافت کنید. علاوه بر این با جااینجاس در هزینه‌های خود صرفه جویی کرده و بیشترین میزان تخفیف هنگام رزرو هتل 5 ستاره شیراز را خواهید داشت.

سوالات متداول در مورد رزرو هتل پنج ستاره شیراز

هتل بزرگ ، هتل چمران و هتل زندیه در لیست هتل‌های لوکس و مدرن شهر شیراز قرار دارند. پیشنهاد می‌شود امکانات و مشخصات هر یک را جداگانه بررسی کرده و متناسب با ایده آل‌های خود هتل مورد نظر را انتخاب کنید.
هتل‌ها تقریبا در یک محدوده قیمتی قرار دارند و با توجه نوع امکانات ارائه شده، قیمت‌ها می‌تواند متفاوت باشد. توصیه می‌شود از گزینه فیلتر قیمت استفاده کرده و بر اساس کف و سقف بودجه خود ارزان‌ترین تا گران‌ترین قیمت‌ها را مشاهده کنید.
هتل بزرگ شیراز واقع در دروازه قرآن، هتل زندیه واقع در پشت ارگ کریم خان و هتل چمران واقع در بلوار شهید چمران با موقعیت‌های مکانی عالی، به مراکز مهم گردشگری شهر دسترسی خوبی دارند.
این موضوع تابع قوانین هتل است و میزان جریمه با توجه به زمان اعلام آن می‌تواند متفاوت باشد. کافی است در خواست کنسلی خود را در جااینجاس ثبت کرده تا شرایط کنسلی به شما اعلام گردد.

اهل سفرها، برای باخبر شدن از پیشنهادهای ویژه‌ی جااینجاس، ایمیل خود را وارد کنید.

شهر یا هتل مورد نظر یافت نشد