قم، از محبوب‌ترین شهرهای زیارتی ایران با موقعیت مکانی مناسب خود در مرکز کشور از قطب‌های بسیار مهم گردشگری به شمار می‌رود. از این رو هتل‌ها و اقامتگاه‌های متعددی از لوکس و مجلل تا قیمت مناسب و ارزان جهت پذیرایی از زائرین حرم حضرت معصومه (س) تدارک دیده شده است. اگر شما هم قصد سفر به این شهر را دارید با ما همراه شوید تا با لیست بهترین‌ هتل‌های قم از نظر مردم آشنا شده و بتوانید بهترین هتل قم را متناسب با ایده آل‌های خود رزرو کنید.

بهترین هتل‌های قم را بشناسید

در این مطلب از مجله گردشگری جااینجاس یک لیست از بهترین‌ هتل‌ها در قم طبق تجربه‌های مسافرین پیشین و بررسی کیفیت امکانات و خدمات ارائه شده، تهیه شده است. در این لیست می‌توانید بهترین هتل‌های چهار ستاره قم، هتل سه ستاره و هم‌چنین بهترین هتل آپارتمان‌های قم را بررسی کنید، سپس اقدام به رزرو هتل مورد نظر خود نمایید. 

هتل 4 ستاره کریمه قم

هتل کریمه قم از معروف‌ترین‌ها و محبوب‌ترین‌‌ها در هتل‌های قم به شمار می‌رود. یکی از دلایل اصلی آن نزدیکی آن به حرم حضرت معصومه است. تنها با یک دقیقه پیاده روی به حرم دسترسی پیدا خواهید کرد. این هتل در 4 طبقه و با مجموع 57 واحد اقامتی در حال ارائه خدمات به زائرین است.
از مهم‌ترین امکانات کریمه می‌توان به تاکسی سرویس، خودپرداز بانک، سالن کنفرانس، خدمات ویژه معلولین، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات بیدارباش، خدمات صرافی، آسانسور، نمازخانه، لابی، روم سرویس، رستوران، یخچال و تلفن اشاره کرد. پیشنهاد می‌شود جهت آشنایی بیشتر مطلب هتل‌های نزدیک حرم قم را هم دنبال کنید.

بهترین هتل قم 4 ستاره

هتل 4 ستاره ملل قم

هتل ملل قم در سال 1396 افتتاح شده و با ساختمانی شیک و به روز و بهره‌مندی از مدرن‌ترین امکانات رفاهی می‌تواند بهترین هتل قم به شمار رود. این هتل نیز با قرارگیری در مرکز شهر، در نزدیکی حرم حضرت معصومه، مسجد جامع قم، دریاچه نمک حوض سلطان و بسیاری مراکز گردشگری و تفریحی دیگر قرار دارد.
از مهم‌ترین امکانات و خدمات این مجموعه می‌توان به استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی، روم سرویس، رستوران، سرویس ایرانی، سرویس فرنگی، اینترنت، کافی شاپ، تاکسی سرویس و ... اشاره کرد.

هتل 4 ستاره پارسیا قم

هتل پارسیا قم از بزرگ‌ترین و لوکس‌ترین هتل‌های شهر قم در سال 1390 در ساختمانی 3 طبقه با 14 واحد سوئیت و اتاق افتتاح شده است. پارسیا، بهترین هتل قم با بهره‌مندی از استانداردهای روز دنیا، مجهزترین امکانات و خدمات رفاهی را در اختیار مسافران قرار داده است. از مهم‌ترین امکانات این مجموعه مجلل می‌توان به رستوران با چشم انداز طبیعت، کافی‌شاپ، تالار با ظرفیت 350 نفر، اینترنت، خودپرداز، روم سرویس، پارکینگ رایگان و اتاق‌های یک تخته، دو تخته، سه تخته و سوئیت دو تخته با چشم انداز شهر یا کوه اشاره کرد.

رزرو بهترین هتل قم 4 ستاره

هتل 4 ستاره المپیک قم 

هتل المپیک قم با 4 ستاره در سال 1386 با 39 واحد اقامتی شامل اتاق یک تخته، دو تخته، سه تخته و سوئیت آپارتمان دو تخته چهار نفره و پنج نفره در لیست بهترین هتل‌ها در قم قرار دارد. از مهم‌ترین امکانات المپیک می‌توان رستوران، کافی شاپ، روم سرویس، حمام، سرویس بهداشتی ایرانی، سالن کنفرانس و تاکسی سرویس را نام برد. این هتل نیز تقریبا در نزدیکی حرم قرار دارد و برای زائرین گزینه مطلوبی به شمار می‌رود.

هتل 4 ستاره مهسان قم

هتل مهسان قم در لیست پرطرفدارترین هتل‌ها در قم به شمار می‌رود. این هتل نوساز و شیک در سال 1396 در 8 طبقه با اتاق‌های یک تخته، دو تخته، سه تخته و سوئیت‌های چهار نفره و پنج نفره از بهترین هتل‌های قم است. این مجموعه با امکاناتی همچون یخچال، تلویزیون، تلفن، اینترنت، نمازخانه، تهویه مطبوع، صندوق امانات، خدمات بیدار باش، خشکشویی، روم سرویس، کافی شاپ، رستوران و پارکینگ آماده ارائه خدمات به مسافرین این منطقه است. از مهم‌ترین مزایای مهسان سهولت در دسترسی به حرم و مراکز خرید را باید در نظرداشت.

بهترین هتل 4 ستاره قم

هتل آپارتمان صفا

اگر به دنبال رزرو بهترین هتل آپارتمان در قم هستید، از بررسی هتل سه ستاره صفا در قم غافل نشوید. هتل آپارتمان صفا قم در سال 1378 فعالیت خود را آغاز کرده و از با تجربه‌ترین و حرفه‌ای‌ترین هتل‌ها در پذیرایی از میهمانان به شمار می‌رود. از مهم‌ترین امکانات صفا کافی شاپ، رستوران ایرانی، سرویس ایرانی و فرنگی، خودپرداز، سالن جشن، خدمات صرافی، اینترنت، تاکسی سرویس و... را می‌توان نام برد. علاوه بر این دسترسی آسانی به حرم، ایستگاه راه آهن و مسجد جمکران را در نظر داشته باشید. همه این مزایا در کنار قیمت مناسب، هتل آپارتمان صفا را تبدیل به یک انتخاب ایده آل می‌کند.

هتل سه ستاره سلوی قم 

اگر به دنبال یک هتل قیمت مناسب با خدمات و امکانات مطلوب می‌گردید، هتل سلوی قم را حتما در نظر بگیرید. این هتل نوساز در سال 1394 افتتاح شده و در فاصله نزدیک به حرم و مراکز خرید قرار دارد. رستوران، کافی‌شاپ، اینترنت، تاکسی سرویس، ترانسفر، خدمات صرافی، سرویس ایرانی و فرنگی، لاندری، خدمات بیدار باش، مبل تخت شو و... از مهم‌ترین خدمات این مجموعه به شمار می‌رود.

هتل سه ستاره راسپینا قم

راسپینا در لیست بهترین هتل‌های قیمت مناسب قم قرار می‌گیرد. هتل راسپینا قم در سال 1397 در یک فضای کاملا مدرن با امکانات مجهز فعالیت خود را آغاز کرد. دسترسی آسان به حرم حضرت معصومه، کاروانسرای پاسنگان، گنبد نمکی و دریاچه حوض سلطان هم از مزایای این هتل به روز و مدرن به شمار می‌رود. از امکانات این مجموعه نیز می‌توان اتاق‌های یک تخته، دو تخته، سه تخته و سوئیت‌های 2 تا 5 تخته به همراه اینترنت، روم سرویس، سرویس ایرانی، سرویس فرنگی، لاندری، رستوران، صندوق امانات، آسانسور، پارکینگ و ... را نام برد.

رزرو بهترین هتل قم سه ستاره

هتل سه ستاره تشریفات قم

هتل نوساز تشریفات قم در سال 1391 به بهره برداری رسیده و با 36 واحد اقامتی شامل اتاق و واحدهای آپارتمانی در حال ارائه خدمات به مسافران است. جالب است بدانید برخی از واحدهای این مجموعه با چشم انداز حرم قابل رزرو هستند. علاوه بر این به راحتی می‌توانید به بازار قم و ایستگاه راه آهن دسترسی پیدا کنید. از مهم‌ترین امکانات هتل تشریفات قم، یخچال، تلویزیون، تلفن، سرویس فرنگی (بعضی از واحدهای اقامتی)، اینترنت، آسانسور، تاکسی سرویس، خشکشویی، کافی شاپ، رستوران و پارکینگ را می‌توان نام برد.

هتل سه ستاره قصر نادری قم

اگر می‌خواهید در هتلی نوساز با امکانات مطلوب در خیابان ایستگاه اقامت داشته باشید، هتل قصر نادری قم را انتخاب کنید. این هتل در سال 1400 افتتاح شده و با امکانات رفاهی همچون آسانسور، رستوران، اینترنت در لابی، قهوه ساز، صندوق امانات، تاکسی سرویس، خدمات صرافی، کافی نت، سرویس ایرانی و فرنگی، روزنامه در لابی، یخچال، فروشگاه، میزکار، تلویزیون، نمازخانه، لاندری، گیم‌نت و ... پذیرای میهمانان است.

هم‌چنین از دیگر هتل‌های 3 ستاره این شهر که با ارائه امکانات مطلوب توانسته محبوبیت ویژه‌ای کسب کند باید هتل ونوس قم را نام برد که در بلوار الغدیر، روبه‌روی دانشگاه قم قرار گرفته و با نرخ مناسب قابلیت رزرو دارد.

هتل آپارتمان فردوس

هتل آپارتمان فردوس با دو ستاره گزینه مناسبی برای یک اقامت ارزان در قم به شمار می‌رود. این هتل به نسبت هزینه دریافتی امکانات و خدمات خوبی ارائه می‌دهد. این مجموعه با 20 واحد اقامتی شامل اتاق دو تخته، آپارتمان یک خوابه سه تخته و چهار تخته و آپارتمان دو خوابه شش تخته مناسب برای اقامت‌های خانوادگی است. هم‌چنین فردوس با موقعیت مکانی مناسب در فاصله کمی از حرم قرار دارد. از مهم‌ترین امکانات این مجموعه هم می‌توان به استخر سرپوشیده، اینترنت، لابی، رستوران، آسانسور، سالن جشن، مینی بار و... اشاره کرد.

از دیگر هتل‌های دو ستاره در قم که در نزدیکی جمکران قرار دارد و یک گزینه اقتصادی به شمار می‌رود، باید هتل بین الحرمین قم را نام برد. این هتل با اتاق‌های دو تخته، سه تخته و چهار تخته قابلیت رزرو دارند.

رزرو بهترین هتل قم با تخفیف‌های ویژه در جااینجاس

در این مطلب تلاش کردیم تا خلاصه‌ای از امکانات بهترین هتل‌های قم را به شما ارائه کنیم. اگر قصد دارید به طور کامل با امکانات هتل‌ها و قیمت اتاق‌ها آشنا شوید، کافی است به صفحه هتل‌ قم در جااینجاس مراجعه کنید. لیست و مشخصات کامل هتل‌ها همچون هتل جمیل قم در دسترس شما است. با استفاده از فیلترهایی همچون قیمت، ستاره و رسته نیز می‌توانید بر اساس میزان بودجه و نیازهای خود یک لیست شخصی‌سازی شده از هتل‌های مورد نظر خود بسازید، سپس با ورود به صفحه هر یک مشخصات کامل آن را بررسی کرده و اتاق مورد نظر خود را در بهترین هتل قم آنلاین رزرو کنید. هم‌چنین جااینجاس با در نظر گرفتن تخفیف ویژه در هر یک از هتل‌ها، صرفه جویی بزرگی در هزینه شما خواهد نمود.

اهل سفرها، برای باخبر شدن از پیشنهادهای ویژه‌ی جااینجاس، ایمیل خود را وارد کنید.

شهر یا هتل مورد نظر یافت نشد