ایران شهرهای توریستی و جاذبه‌های گردشگری کم ندارد، اما مشهد حال و هوای خاص خودش را دارد. این شهر در آمار سازمان گردشگری با اختلاف زیاد عنوان توریستی‌ترین و پرمسافرترین شهر ایران را از آن خود کرده است. از سوی دیگر تعداد بالای مسافران نیز به صنعت هتلداری در آن رونق بخشیده است. شاید وجود هتل های متعدد در مشهد شما را در انتخاب قدری سردرگم کند. اما اگر مثلا بهترین هتل‌های سه ستاره مشهد را بشناسید، شاید کار برایتان راحت تر شود. از همین رو جااینجاس از میان هتل های مشهد به سراغ بهترین هتل های سه ستاره رفته است. 

هتل ایران زمین؛ یک کیلومتر تا بهشت

برای آن دسته از مسافرانی که می‌خواهند در چشم بر هم زدنی به حرم مطهر امام رضا برسند، هتل ایران زمین مشهد بهترین گزینه است. این هتل در خیابان امام رضای هشتم قرار دارد و فاصله‌‌اش تا حرم رضوی تنها حدود یک کیلومتر است؛ یعنی شما می‌توانید ده دقیقه قبل از اذان هتل خود را ترک کنید و نماز خود را در صحن باب‌الرضای حرم بخوانید. البته مزیت هتل تنها موقعیت مکانی فوق‌العاده آن نیست. 

اتاق‌های بزرگ و تمیز، راهروهای روشن و دلباز، برخورد محترمانه و مؤدبانه کارکنان هم از جمله عواملی هستند که مسافران را به اقامت در این هتل ترغیب می کنند. ضمن اینکه با رزرو ایران زمین شما در اتاقتان به اینترنت وایرلس دسترسی خواهید داشت. برای مهمان هایی که موقع رزرو هتل، قیمت هتل مشهد یکی از اولویت هایشان است هم این هتل گزینه مطلوبی است و یک اقامت ارزان را به آنها هدیه می دهد.


مطالب بیشتر:
بهترین هتل آپارتمان های مشهد
هتل های ارزان نزدیک حرم در مشهد کدامند؟
کدام هتل های مشهد از نظر مسافران محبوب تر هستند؟


هتل پارمیدا؛ به تماشای ماهی ها

نیمی از مسافران ایرانی قطار را برای سفر به مشهد انتخاب می‌‌کنند. تصور کنید بعد از یک سفر طولانی به مقصد رسیده‌اید و دوست دارید به جای تجربه‌ی ترافیک سنگین خیابان‌های مشهد زودتر در محل اقامتتان ساکن شوید! هتل پارمیدا مشهد در در خیابان امام رضای بیست و چهارم واقع شده و تنها پنج دقیقه تا راه‌آهن این شهر فاصله دارد، اما این پایان ماجرا نیست! این هتل نه ‌تنها دسترسی به راه‌آهن را برای شما راحت کرده، بلکه فاصله زمانی آن تا حرم هم تنها پانزده دقیقه است.

شاید بتوان شهرت پارمیدا را در چیز دیگری دانست. بزرگ‌ترین آکواریوم آب شیرین در هتل‌های ایران با صدها ماهی در این هتل قرار دارد. تنوع رنگ و حرکت آرام ماهی‌ها می‌تواند چشم‌های شما را به خود خیره کند. اگر این هتل مشهد مطلوب شماست و خدمات فول‌برد آن را انتخاب می‌کنید؛ باید بدانید که علاوه بر صبحانه، ناهار و شام، استفاده از استخر، سونا و جکوزی هم برای شما رایگان خواهد بود.

هتل هاترا با خدمات 24 ساعته

هتل هاترا مشهد در خیابان دانش که یکی از خیابان‌های منشعب از خیابان امام رضاست، قرار دارد؛ محله‌ای که خود مشهدی‌ها به آن «بازار سرشور» می‌گویند. فاصله‌ی هتل تا باب‌الجواد به صورت پیاده کمی بیشتر از پنج دقیقه است. دسترسی آسان به فرودگاه، راه‌آهن و پایانه مسافری هم از دیگر مزایای این هتل است. 

حتماً برای شما هم پیش‌آمده که نیمه شب از حرم برگشتید و دلتان خواسته یک فنجان چای داغ یا یک نوشیدنی برای رفع خستگی بنوشید. کافی‌شاپ بیست‌وچهارساعته‌ی هتل که در لابی واقع شده، در هر ساعتی از شبانه‌روز آماده‌ی پذیرایی از شماست. پس اگر هم تمیزی اتاق‌ها و غذاهای سالم و باکیفیت برایتان اهمیت دارد و هم خواهان هتل ارزان مشهد هستید، هاترا انتخاب خوبی برای شما خواهد بود.

هتل رضویه؛ نزدیک ترینِ هتل های مشهد به حرم

هتل رضویه مشهد در خیابان امام رضا یکم قرار دارد. مشهدی‌ها درباره‌ی این هتل می‌گویند: «یه قدم رو به شمال بردار تا به حرم امام رضا برسی، یک قدم به سمت جنوب برو تا به بازار رضا برسی». مسافران مقیم این هتل با کمتر از ده دقیقه پیاده‌روی به حرم امام رضا و بازار رضا مشهد می‌رسند. کارکنان هتل نیز به مهمان‌نوازی شهره هستند و می‌توان به جرأت گفت این هتل تا به حال هیچ مسافر ناراضی نداشته است. از سوی دیگر ظرفیت بالای اتاق های هتل باعث شده تا آنها که اهل سفرهای خانوادگی هستند؛ هنگام رزرو هتل مشهد، رضویه را به یاد داشته باشند.

چگونه در مشهد هتل رزرو کنیم؟

مشهد در هر فصلی از سال پذیرای گردشگران است. پس عاقلانه ترین کار این است که پیش از سفر به این شهر جای اقامت خود را مشخص کنیم. اول باید ببینید که قصدتان از سفر چیست؟ اگر برای زیارت عازم مشهد شده اید، بهتر است یکی از هتل‌های نزدیک حرم را انتخاب کنید؛ در این صورت جستجوی هتل بر اساس آدرس برای شما گزینه راحتی است. اما اگر می خواهید ضمن زیارت از دیگر جاذبه‌های مشهد هم بازدید کنید، لزومی ندارد هتل شما حتما نزدیک حرم باشد. 

البته در سفر به مشهد، چندان مهم نیست شما چقدر از جایی که قصد رفتن به آن را دارید فاصله داشته باشید. سیستم حمل‌ونقل در مشهد، سفرهای درون‌شهری را بسیار راحت کرده است. پس در هر نقطه از شهر که باشید؛ به راحتی می‌توانید با تاکسی، مترو، اتوبوس و یا تاکسی‌های اینترنتی به مقصد موردنظرتان بروید. برای رزرو هتل در مشهد فقط کافی‌ست وارد سایت جااینجاس شوید و بعد از انتخاب تاریخ موردنظرتان برای سفر به این شهر، هتل‌های شهر را جستجو کنید. فهرست کاملی از هتل‌ها و اتاق‌های موجود در تاریخ مورد نظر شما برایتان نمایش داده خواهد شد. با انتخاب هر هتل تصاویری از هتل و اتاق‌هایش، امکانات و خدماتی که هتل ارائه می‌دهد، نظرات کاربران، و محل دقیق هتل روی نقشه و فاصله‌اش از اماکن مختلف گردشگری، تفریحی و تجاری را خواهید دید. حالا کافی‌ست اتاق موردنظرتان را انتخاب و روی دکمه‌ی رزرو کلیک کنید.

اهل سفرها، برای باخبر شدن از پیشنهادهای ویژه‌ی جااینجاس، ایمیل خود را وارد کنید.

شهر یا هتل مورد نظر یافت نشد