قزوین، پایتخت بزرگ خوشنویسی کشور، دوره صفوی 57 سال پایتخت ایران بوده است. از این رو آثار تاریخی زیبایی در آن وجود دارد و محبوب گردشگران است. مردمان میهمان‌نواز قزوین هم جهت پذیرایی از گردشگران، اقامتگاه‌های متعددی را تدارک دیده‌اند. به همین جهت در ادامه یک لیست از بهترین هتل‌های قزوین معرفی خواهد شد.

کلیک کنید: رزرو هتل

لیست بهترین هتل‌های قزوین از نظر مسافرین قبلی 

در پاسخ به سوال پرتکرار بهترین هتل قزوین کجاست، در این مطلب یک لیست از بهترین هتل‌ها، طبق دیدگاه مسافرین قبلی و در نظر گرفتن کیفیت خدمات و امکانات، تهیه شده است. هتل‌ها از 4 ستاره تا 2 ستاره دسته‌بندی شده‌اند.

هتل 4 ستاره ایرانیان

هتل ایرانیان از سال ۱۳۹۲ با ارائه خدمات زیادی همچون برگزاری مجالس، رستوران نیم روزی و... پذیرای میهمانان است. این بهترین هتل قزوین با ۳ طبقه و ۳۴ واحد اقامتی شامل اتاق و سوئیت مشغول فعالیت است.

ایرانیان در شهرک هفت سنگان قرار دارد و از شلوغی شهر به دور است. در عین حال با حدود 15 تا 20 دقیقه رانندگی می‌توانید به جاذبه‌های گردشگری مهم شهر همچون سعد السلطنه و بازار دسترسی پیدا کنید.

برای رزرو کلیک کنید: هتل ایرانیان قزوین

 آدرس   هفت سنگان، ابتدا بلوار استاد محصص، نبش نرگس ٧ 
 مهم‌ترین امکانات سرویس بهداشتی فرنگی، خشکشویی، استخر، حمام ترکی، زمین تنیس، سالن بدنسازی، اجاره دوچرخه، آرایشگاه بانوان و آقایان، سالن پذیرایی، اتاق نگهداری از کودک، کافی‌شاپ، رستوران، فضای سبز، پارکینگ و...

بهترین هتل قزوین 4 ستارههتل ایرانیان قزوین

هتل 4 ستاره بغدادی

هتل بغدادی را نیز می‌توان بهترین هتل در قزوین با 4 ستاره دانست. این هتل نوساز در سال 1398 در جاده تاکستان افتتاح شده و با 74 واحد اقامتی شامل اتاق و سوئیت مشغول پذیرایی از میهمانان است. علاوه بر این، هتل بغدادی به جاذبه‌های گردشگری همچون موارد زیر نزدیک است:

  • تپه داکان
  • چشمه آبگرم خرقان 
  • ابهر رود
برای رزرو کلیک کنید: هتل بغدادی قزوین

 آدرس جاده تاکستان، کیلومتر ۳۰ جاده قزوین - تاکستان
 مهم‌ترین امکانات اینترنت، یخچال، تلویزیون، مینی‌بار، حمام، تلفن، سرویس فرنگی، تلویزیون، اینترنت در لابی و اتاق، کافی شاپ، رستوران

هتل بغدادی در جاده تاکستان قرار دارد.

هتل 3 ستاره مرمر

هتل مرمر، از قدیمی‌ترین و بهترین هتل‌های استان قزوین به شمار می‌رود. هتل مرمر قزوین فعالیت خود را از سال 1374 آغاز کرده و در سال 1394 جهت بهبود کیفیت خدمات و امکانات خود نوسازی شده است.

این بهترین هتل قزوین در 7 طبقه و 48 واحد اقامتی شامل اتاق و سوئیت در حال فعالیت است. هتل مرمر فاصله بسیار کمی تا مرکز شهر دارد. هم‌چنین به راحتی می‌توانید به جاذبه‌های مهم شهر همچون موارد زیر دسترسی پیدا کنید:

  • سعدالسلطنه
  • سردر عالی‌قاپو
  • مسجد جامع
  • موزه قزوین و ... 

برای رزرو کلیک کنید: هتل مرمر قزوین

 آدرس ميدان وليعصر، بلوار آيت الله خامنه‌ای
 مهم‌ترین امکانات  تلفن، تلویزیون، یخچال، مینی بار، برق اضطراری، خانه‌داری، نماز خانه، تاکسی سرویس ۲۴ ساعته، آسانسور، سالن کنفرانس، سالن پذیرایی، کافی شاپ ۲۴ ساعته، رستوران و پارکینگ و... 

بهترین هتل قزوین 3 ستارههتل مرمر قزوین

هتل آپارتمان 3 ستاره سینا

هتل سینا، بهترین هتل آپارتمان قزوین با سه ستاره در سال 1396 افتتاح شد. این هتل در خیابان انصاری واقع شده و دسترسی خوبی به مرکز شهر و جاذبه‌های گردشگری دارد. هتل آپارتمان سینا، با 28 واحد اقامتی شامل آپارتمان‌های دو خوابه یک نفره تا پنج نفره مشغول پذیرایی از میهمانان است. 

برای رزرو کلیک کنید: هتل آپارتمان سینا قزوین

 آدرسخیابان شهید انصاری غربی، ابتدای خیابان تبریز
 مهم‌ترین امکاناتکافی شاپ، تاکسی سرویس، رستوران، پارکینگ، اینترنت در لابی، روم سرویس، سرویس فرنگی و ایرانی، بالکن قابل استفاده، آسانسور، صندوق امانات، لاندری


هتل آپارتمان 2 ستاره اطلس

اطلس در سه طبقه 4 واحدی با واحدهای 85 متری مجهز به آشپزخانه مشغول فعالیت است. واحدهای هتل شامل سوئیت یک نفره، دو نفره، سه نفره و دو خوابه چهار نفره است. هم‌چنین بهترین هتل آپارتمان قزوین با موقعیت مکانی عالی خود در شمال شهر دسترسی خوبی به اماکن زیر دارد:

1-اتوبان تهران-کرج و زنجان
2-پارک جنگلی فدک، باغ وحش
3-شهربازی، اماکن تاریخی و ...

برای رزرو کلیک کنید: هتل آپارتمان اطلس قزوین

 آدرس نوروزیان، بلوار شهید سلیمانی، انتهای حکمت ۴۸، بین کوچه دانش ۱۱ و ۱۲
 مهم‌ترین امکانات  سرویس فرنگی و ایرانی، اینترنت، کافه رستوران سرپوشیده و سرباز و... 

بهترین هتل آپارتمان قزوینهتل آپارتمان اطلس قزوین

هتل 2 ستاره مینو

از معروف‌ترین و بهترین هتل‌ها در قزوین می‌توان هتل مینو را نام برد. این هتل دو ستاره در دو طبقه و بیست واحد اقامتی شامل:

  • اتاق یک تخته
  • اتاق دو تخته دبل و توئین
  • اتاق سه تخته و سوئیت دو تخته

مشغول پذیرایی از میهمانان است. از مزایای مهم این هتل می‌توان نزدیکی به ورودی شهر و ترمینال مسافربری اشاره کرد. هم‌چنین به راحتی می‌توانید به مرکز شهر و جاذبه‌های گردشگری معروف آن دسترسی پیدا کنید.

برای رزرو کلیک کنید: هتل مینو قزوین

 آدرس چهارراه ولیعصر، جنب مسجد
 مهم‌ترین امکانات  اینترنت، تلفن، تلویزیون، سرویس ایرانی و فرنگی، صندوق امانات، کافی‌شاپ، رستوران، پارکینگ و...


هتل 2 ستاره البرز

هتل البرز از سال 1355 فعالیت خود را در قزوین آغاز کرده و از قدیمی‌ترین و بهترین هتل‌های قزوین به شمار می‌رود. این مجموعه در سال 1397 مورد بازسازی قرار گرفته و در سه طبقه با 38 واحد اقامتی شامل:

  • اتاق یک تخته
  • اتاق دو تخته دبل و توئین
  • اتاق سه تخته 
  • سوئیت سه نفره رویال

مشغول فعالیت است. موقعیت مکانی خوب این هتل موجب شده به راحتی بتوانید به مراکز خرید، رستوران، سینما، سعد السلطنه، موزه قزوین، بازار و... دسترسی پیدا کنید.

برای رزرو کلیک کنید: هتل البرز قزوین

 آدرس خیابان طالقانی، سه راه خیام
 مهم‌ترین امکانات  تلویزیون، یخچال، میز تحریر، آباژور، رخت آویز، کمد لباس، تلفن، حمام و لوازم بهداشتی، سرویس بهداشتی فرنگی و...

بهترین هتل در قزوینهتل البرز قزوین

هتل 2 ستاره کوروش 

هتل نوساز کوروش در سال 1400 افتتاح شده است و با موقعیت مکانی مناسب خود، دسترسی  به جاذبه‌های گردشگری شهر را آسان کرده است. در ادامه با واحدهای اقامتی هتل بیشتر آشنا خواهیم شد:

1-اتاق یک نفره سینگل
2-اتاق دو نفره دبل
3-اتاق دو نفره دبل رویال
4-اتاق دو نفره دبل رویال وی آی پی
5-اتاق سه نفره تریپل
6-اتاق چهار نفره کواد 
7-اتاق پنج نفره


هتل کوروش، در دسته هتل‌های نوساز شهر قزوین قرار دارد.
برای رزرو کلیک کنید: هتل کوروش قزوین

 آدرس  خیابان امام، بعداز چهار راه بازار، نرسیده به خیابان تبریز، جنب مسجد حجتی
 مهم‌ترین امکانات   رستوران داخلی، رستوران و کافی شاپ روباز، اتاق کودک، اتاق ماساژ، اتاق بیلیارد، لاندری، اینترنت پر سرعت، پارکینک و...


هتل سنتی ارغوان

اگر علاقه‌مند به فضاهای سنتی هستید، حتما هتل سنتی ارغوان قزوین را در گزینه‌های خود قرار دهید. این هتل در واقع همان خانه یزدی‌ها متعلق به حاج ابوالقاسم یزدی بوده و در اواخر دوره قاجار ساخته شده است. خانه یزدی‌ها در سال ۱۳۹۹ بازسازی شده و با ارائه امکانات مدرن با نام هتل سنتی ارغوان افتتاح شده است.

برای رزرو کلیک کنید: هتل سنتی ارغوان قزوین

 آدرس خیابان شهید انصاری، کوچه صالحیه ، پلاک ۳۲
 مهم‌ترین امکاناتروم سرویس، رستوران، کافی شاپ، اینترنت در اتاق، پارکینگ، مینی بار، فروشگاه

لیست بهترین هتل‌های قزوینلیست بهترین هتل‌های قزوین

جمع‌بندی

در این مطلب، با خلاصه‌ای از امکانات و خدمات بهترین هتل‌های قزوین آشنا شدید. جهت بررسی دقیق‌تر مشخصات هتل‌ها همچون آدرس، لیست کامل امکانات، قیمت اتاق‌ها، قوانین هتل و نظر مسافرین قبلی می‌توانید به صفحه هتل‌های قزوین در جااینجاس مراجعه کنید.

کلیک کنید: هتل های قزوین

پس از آن هم می‌توانید با ثبت اطلاعات، اتاق مورد نظر خود را آنلاین رزرو نموده، با اعمال تخفیف ویژه هزینه آن را پرداخت کرده و در لحظه نامه اقامت یا همان واچر خود را دریافت نمایید. 

سوالات متداول درباره بهترین هتل‌های قزوین

هتل سنتی ارغوان
هتل مرمر و هتل آپارتمان سینا
هتل ۴ ستاره ایرانیان

اهل سفرها، برای باخبر شدن از پیشنهادهای ویژه‌ی جااینجاس، ایمیل خود را وارد کنید.

شهر یا هتل مورد نظر یافت نشد