ارومیه، مرکز استان آذربایجان غربی همواره از زیباترین مقاصد گردشگری شمال غرب کشور به شمار می‌رود. جاذبه‌های طبیعی مسحور کننده و آثار تاریخی بی‌نظیر در کنار امکانات تفریحی و رفاهی متعدد قطعا افراد با سلیقه‌های متفاوت را ترغیب به سفر به این شهر زیبا می‌کند. اگر شما هم در حال برنامه‌ریزی برای سفر به ارومیه زیبا هستید، حتما این مطلب را دنبال کنید. زیرا به شما کمک می‌کنیم تا طبق تجربیات مسافرین قبلی با بهترین هتل ارومیه آشنا شوید. علاوه بر ارومیه، هتل‌های شهرستان‌های اطراف نیز مورد بررسی قرار گرفته‌اند.

لیست بهترین هتل‌های آذربایجان غربی

در این مطلب قرار است با بهترین هتل‌ها در آذربایجان غربی آشنا شویم. برای تهیه لیست هتل‌ها از میزان رضایت مسافرین قبلی و در نظر گرفتن کیفیت امکانات و خدمات هتل‌ها استفاده شده است. پس ما را دنبال کنید تا با بهترین هتل‌ها در ارومیه، مهاباد، ماکو و خوی آشنا شوید.

لیست بهترین هتل‌های ارومیه از دیدگاه مسافران

در ابتدا هتل‌های ارومیه را معرفی می‌کنیم. با ما همراه شوید تا بدانید بهترین هتل ارومیه از نظر مسافران کدام است و محبوبیت بیشتری دارد.

هتل آنا ارومیه

هتل آنا ارومیه توسط شرکت گردشگری آذرکوشک آنا از سال 1394 در خیابان شهید بهشتی ارومیه افتتاح شده است. در واقع آنا اولین هتل 5 ستاره ارومیه است و مطابق با استانداردهای بین المللی و امکانات رفاهی مدرن ساخته شده است. این مجموعه دارای 21 طبقه و 196 واحد اتاق و سوئیت است. اتاق‌های یک تخته و دو تخته معمولی و دلوکس و سوئیت‌های لاکچری، رویال و پرزیدنت در بهترین هتل ارومیه قابلیت رزرو دارند.
بهترین هتل در ارومیه با 5 ستاره حدود 6 کیلومتر از مرکز شهر فاصله دارد و به پارک جنگلی فدک، موزه ارومیه و کلیسای حضرت مریم بسیار نزدیک است. اگر هم اهل خرید باشید در فاصله 15 دقیقه می‌توانید به بازار تاناکورا، پاساژ برلن، پاساژ پردیس و پاساژ عازمی دسترسی پیدا کنید.

بهترین هتل ارومیه پنج ستاره

هتل آریا ارومیه

هتل آریا ارومیه از سال 1390 فعالیت خود را در خیابان طالقانی آغاز کرده است. آریا را می‌توان بهترین هتل ارومیه با 4 ستاره دانست. هتلی با امکانات مدرن و مجهز که درسال 1397 جهت ارتقا کیفیت خدمات خود مورد بازسازی قرار گرفته است. بهترین هتل در شهر ارومیه با 63 واحد اتاق و سوئیت شامل اتاق سینگل رویال، دو تخته رویال، سه تخته رویال، دابل پلاس لاکچری، کوآدراپل چهار تخته، فیستا، سوئیت‌ رویال، لاکچری و پرزیدنت آماده پذیرایی از میهمانان است.
هتل آریا موقعیت مکانی بسیار خوبی دارد. به راحتی قدم زنان می‌توانید سری به بازار سنتی، موزه ارومیه و موزه منابع طبیعی بزنید. با طی 15 دقیقه مسافت با خودرو هم می‌توانید به کلیسای حضرت مریم، برج سه گنبد و پارک جنگلی دسترسی پیدا کنید.

هتل جهانگردی ارومیه

از دیگر بهترین هتل‌های ارومیه با 4 ستاره می‌توان هتل جهانگردی ارومیه را نام برد. این هتل در منطقه‌ای با آب و هوای مطبوع و دلپذیر در 40 کیلومتری دریاچه ارومیه قرار دارد. از این رو به آسانی می‌توانید از کلیسای ننه مریم، کلیسای کوه سیر، بنای تاریخی سه گنبد، بازار ارومیه و پارک جنگلی بازدید کنید. 
بهترین هتل ارومیه با 6 طبقه و 74 واحد اقامتی شامل اتاق یک تخته، دو تخته، سه تخته و سوئیت دو تخته با امکانات رفاهی شامل یخچال، تلویزیون، آنتن مرکزی، تلفن، اینترنت، سرویس بهداشتی فرنگی، مینی بار، تهویه مطبوع، خشکشویی، کافی نت، کافی شاپ، رستوران، سالن پذیرایی، اتاق جلسات و پارکینگ آماده پذیرایی از میهمانان است.

بهترین هتل ارومیه 4 ستاره

هتل پارک ارومیه

هتل بین المللی 4 ستاره پارک، سال 1388 در مرکز تجاری شهر، مقابل بازار اصلی ارومیه افتتاح شد. از این رو اگر اهل خرید باشید، این هتل برای شما گزینه مناسبی است. هم‌چنین با توجه به دسترسی آسان هتل پارک ارومیه به مراکز تجاری، بهترین انتخاب برای مسافرانی است که برای انجام امور کاری و اداری به ارومیه می‌آیند. مسجد جامع، کلیسای مریم و پارک جنگلی نیز در فاصله کوتاهی از شما قرار دارد.
بهترین هتل ارومیه در 6 طبقه و با 75 واحد اقامتی شامل اتاق یک تخته، دو تخته دبل و توئین، اتاق سه تخته، سوئیت معمولی و رویال با امکاناتی همچون اینترنت، تختخواب‌های راحت، یخچال، مبلمان، دراور، تلویزیون، میز تحریر، رخت آویز، سیستم سرمایش و گرمایش و تهویه مطبوع، چای ساز، تلفن، حمام و لوازم بهداشتی، کمد لباس و آشپزخانه در سوئیت‌ها آماده پذیرایی از شما عزیزان است.

هتل ساحل ارومیه

ساحل، اسم بهترین هتل در ارومیه با 4 ستاره و قدمتی طولانی است. هتل ساحل ارومیه از سال 1376 در بلوار والفجر 2 در 6 طبقه با 61 واحد اقامتی شامل اتاق یک تخته، دو تخته دبل و توئین، سه تخته، سوئیت یک خوابه و دو خوابه و کانکت روم چهار تخته و پنج تخته مشغول فعالیت است. هم‌چنین در سال 1387 بازسازی انجام داده تا میهمانان آسودگی خاطر بیشتری داشته باشند. اگر دوست دارید سفری آرام و به دور از شلوغی و هیاهو داشته باشید، این هتل گزینه مناسبی به شمار می‌رود. با توجه به این که هتل خارج از محدوده ترافیک قرار دارد، در زمانی کوتاه می‌توانید به موزه ارومیه، مسجد جامع، کلیسای حضرت مریم، پارک جنگلی و بازار سنتی ارومیه دسترسی پیدا کنید. از دیگر مزایای این بهترین هتل ارومیه مشرف بودن به رودخانه شهرچای و لذت بهره‌مندی از هوایی دلپذیر و مطبوع است. 

هتل کارا ارومیه

تا این جا با هتل‌های 5 ستاره و 4 ستاره آشنا شدید. اما بهترین هتل ارومیه با 3 ستاره کدام است؟ هتل نوساز کارا از سال 1399 با 3 ستاره افتتاح شده است. از مهم‌ترین مزایای اقامت در این هتل می‌توان دسترسی آسان به نقاط مهم گردشگری شهر از جمله مسجد جامع، بازار ارومیه و کلیسای ننه مریم اشاره کرد. هتل کارا ارومیه در 8 طبقه با 30 واحد اتاق و سوئیت شامل اتاق یک تخته، دو تخته توئین و دبل، دو تخته دبل لوکس، سه تخته و سوئیت رویال 4 نفره ساخته شده و آماده پذیرش میهمانان است.

بهترین هتل در ارومیه

هتل آپارتمان بهار ارومیه

و اما بهترین هتل آپارتمان‌های ارومیه کدام‌اند؟ در لیست بهترین هتل‌های ارومیه، هتل آپارتمان بهار با 2 ستاره از سال 1394 فعالیت خود را آغاز کرده است. این هتل نوساز در 5 طبقه با 19 واحد شامل سوئیت دو نفره و چهار نفره در حال فعالیت است. از مهم‌ترین امکانات بهترین هتل آپارتمان ارومیه می‌توان تلفن، تلویزیون، یخچال، مینی بار، پاور سوئیچ، سرویس بهداشتی فرنگی، آشپزخانه مجهز به اجاق گاز و وسایل پخت و پز (بعضی از واحدهای اقامتی)، صندوق امانات، آسانسور، خشکشویی، تاکسی سرویس، کافی شاپ، رستوران و پارکینگ روباز را نام برد. 
هتل آپارتمان بهار ارومیه با قرار گیری در مرکز شهر دسترسی خوبی به نقاط گردشگری دارد. برای نمونه به آسانی می‌توانید از کلیسای ننه مریم، ساختمان قدیمی شهرداری، سه گنبد (مقبره)، موزه مردم شناسی و صنایع دستی، مسجد سردار، موزه ارومیه، مسجد جامع و بازار تاریخی ارومیه بازدید کنید.

از دیگر هتل‌های 2 ستاره این شهر که در نزدیکی بازار سنتی قرار گرفته و با موقعیت مکانی مطلوب و قیمت مناسب قابلیت رزرو دارد، باید هتل ناصر ارومیه را نام برد. واحدهای اقامتی آن هم به صورت اتاق دو تخته دبل، اتاق سه تخته و سوئیت سه تخته هستند.

بهترین هتل آپارتمان ارومیه

لیست بهترین هتل‌های آذربایجان غربی در مهاباد

تا این جا با خلاصه‌ای از مشخصات بهترین هتل‌ها در ارومیه آشنا شدید. حالا قصد داریم لیست بهترین‌ها را در شهرستان‌های اطراف معرفی کنیم. با ما همراه شوید تا بهترین هتل‌های آذربایجان غربی در مهاباد را بیشتر بشناسید.

هتل تارا مهاباد

هتل تارا بهترین هتل مهاباد با 4 ستاره است. تارا در سال 1392 در شهر مهاباد با 6 طبقه و 54 واحد شامل اتاق یک تخته، دو تخته، سه تخته و سوئیت چهار تخته افتتاح شد. این مجموعه با امکانات مهمی همچون روم سرویس، یخچال، تلفن، حمام، لابی، آسانسور، نمازخانه، کافی شاپ، کافی نت، خدمات صرافی و... پذیرای شما میهمانان عزیز است. 

بهترین هتل آذربایجان غربی در مهاباد

هتل کویستان مهاباد

اگر به دنبال هتلی قیمت مناسب و اقتصادی در مهاباد هستید، حتما هتل دو ستاره کویستان را در نظر داشته باشید. این بهترین هتل آذربایجان غربی در مهاباد با قدمتی طولانی از سال 1355 مشغول پذیرایی از گردشگران این منطقه است. کویستان برای رفاه حال بیشتر میهمانان در سال 1393 بازسازی انجام داده و اکنون در قالب اتاق یک تخته، دو تخته توئین و سه تخته به مسافران خدمات ارائه می‌کند. جالب است بدانید سد مهاباد که از نقاط گردشگری این شهر به شمار می‌رود، در فاصله 5 کیلومتری این هتل واقع شده است و فرصت خوبی برای گذراندن اوقات فراغت شما است.

بهترین هتل‌ آذربایجان غربی در ماکو

حالا که لیست بهترین هتل‌های ارومیه و هتل‌های مهاباد را مشاهده کردید، بهترین هتل‌های آذربایجان غربی در ماکو را هم مورد بررسی قرار دهید.

هتل مهمانسرای جهانگردی ماکو

مهمانسرای جهانگردی با دو ستاره را می‌توان بهترین هتل آذربایجان غربی در ماکو دانست. با اقامت در این هتل یک سفر بی‌نظیر را با چشم انداز کوهستانی و مراتع سرسبز تجربه خواهید کرد. واحدهای اقامتی هتل جهانگردی ماکو در قالب اتاق یک تخته، دو تخته توئین و دبل، سوئیت سه تخته و چهار تخته با امکانات رفاهی مدرن همچون رستوران، لابی، خود پرداز، اینترنت در لابی، صندوق امانات، تلفن، سشوار، تلوزیون، حمام، سرویس بهداشتی ایرانی و یخچال و... قابلیت رزرو دارند.

بهترین هتل آذربایجان غربی در ماکو

بهترین هتل‌ آذربایجان غربی در خوی

و اما در آخر پس از آشنایی با بهترین‌ها در ارومیه، مهاباد و ماکو، با بهترین هتل‌ آذربایجان غربی در خوی هم آشنا شوید.

هتل مهمانسرای جهانگردی خوی

هتل جهانگردی خوی با قدمتی طولانی از سال 1347 فعالیت خود را شروع کرده و در سال 1394 به منظور ارتقا و بهبود کیفیت خدمات و امکانات خود مورد بازسازی قرار گرفته است. این مجموعه 2 ستاره با 10 واحد اتاق و سه واحد سوئیت آماده پذیرایی از میهمانان است. بهترین هتل آذربایجان غربی در خوی امکاناتی همچون رستوران، لابی، تاکسی سرویس، اینترنت در لابی، سیستم تهویه مطبوع، تلفن، تلوزیون، سرویس بهداشتی ایرانی، یخچال، حمام و اینترنت در اتاق را به میهمانان ارائه می‌دهد. علاوه بر این به راحتی می‌توانید از جاذبه‌های گردشگری این منطقه همچون باغ گلستان، عمارت حکومتی و مسجد مطلب خان بازدید کنید.

بهترین هتل آذربایجان غربی در خوی

مزایای رزرو بهترین هتل ارومیه با جااینجاس

تا این با خلاصه‌ای از مشخصات بهترین هتل‌های آذربایجان غربی در ارومیه، مهاباد، ماکو و خوی آشنا شدید. اگر می‌خواهید به اطلاعات کامل‌تری از هتل‌ها دسترسی پیدا کنید بهتر است به صفحه هتل ارومیه در جااینجاس مراجعه نمایید. لیست کامل هتل‌ها در اختیار شما است. با ورود به صفحه هر هتل مشخصات کامل همچون آدرس بهترین هتل ارومیه، تصاویر، موقعیت مکانی در نقشه، فاصله دقیق از نقاط گردشگری، قوانین، لیست کامل امکانات، اتاق‌ها و قیمت بهترین هتل‌های ارومیه در دسترس شما خواهد بود. از همه مهم‌تر بخش نظرات کاربران است که می‌توانید از تجربه و میزان رضایت مسافرین قبلی استفاده کنید. از سوی دیگر با رزرو هتل ارومیه و سایر شهرستان‌های اطراف در جااینجاس از بیشترین میزان تخفیف بهره‌مند خواهید شد. 

اهل سفرها، برای باخبر شدن از پیشنهادهای ویژه‌ی جااینجاس، ایمیل خود را وارد کنید.

شهر یا هتل مورد نظر یافت نشد