سایت جااینجاس به آدرس jainjas.com یکی از پلتفرم‌های معتبر در حوزه رزرو آنلاین هتل است که امکان رزرو هتل‌های بیشماری را در تمام نقاط ایران برای کاربران فراهم کرده است. چه بخواهید یکی از هتل‌های کیش را برای اقامت انتخاب کنید و چه هتلی را در چالوس، تنها کافیست تا نام شهر و تاریخ رفت و برگشت خود را در جااینجاس جستجو کنید. علاوه بر این، معرفی کامل تمام هتل‌ها همراه با تصویر این امکان را به مسافران می‌دهد تا با آگاهی از امکانات هتل، موقعیت مکانی، قیمت اتاق‌ها، قوانین و مقررات دست به انتخاب بزنند. 

چگونه در جااینجاس هتل رزرو کنیم؟

حالا که جااینجاس را برای رزرو اقامتگاه خود اعم از هتل، هتل آپارتمان، مهمانسرا و غیره انتخاب کرده‌اید، بهتر است با مراحل و چگونگی رزرو هتل در این سایت، از ابتدا تا انتها آشنا شوید.
1. نخست وارد سایت جااینجاس به آدرس jainjas.com شده؛ در بخش مقصد، نام شهر و در فیلدهای کناری، تاریخ ورود و خروج خود را وارد کرده و روی دکمه جستجو کلیک کنید. به عنوان مثال، می‌توانید تهران را به عنوان مقصد وارد کنید. 

راهنمای رزرو هتل در جااینجاس

2. تمام اقامتگاه‌های تهران برای شما به نمایش در می‌آیند. حالا می‌توانید از میان تعداد بیشمار هتل‌ها، بر اساس یکی از فیلترهای نقشه، قیمت، ستاره و رسته، نتیجه جستجو خود را دقیق‌تر کرده و سریع‌تر به گزینه مورد نظرخود دسترسی پیدا کنید. در ادامه با روش‌های جست و جو بیشتر آشنا خواهیم شد.

راهنمای رزرو آنلاین هتل در جااینجاس

جستجو هتل بر اساس فاصله به اماکن مورد نظر

فرض کنید برای شرکت در یک نمایشگاه قصد سفر به تهران را دارید و اکنون می‌خواهید هتل رزرو کنید. بی تردید برای شما مهم است که هتل محل اقامت‌تان به نمایشگاه نزدیک باشد، برای این منظور دیگر احتیاج نیست اطلاعات هتل‌ها را یک به یک بررسی کنید یا با کارشناسان فروش سامانه تماس بگیرید. در عوض می‌توانید در کوتاهترین زمان ممکن و به سهولت تمام هتل‌های نزدیک به نمایشگاه را پیدا کنید. برای این منظور ابتدا به وب‌سایت جااینجاس بروید، شهر مقصد، تاریخ ورود و تاریخ خروج را مشخص نمایید و سپس روی گزینه جستجو کلیک کنید. در ادامه به صفحه‌ای مانند آنچه در تصویر بالا (جست و جو هتل بر روی نقشه) مشاهده می‌کنید، هدایت می‌شوید. در این مرحله روی نقشه‌ای که با پیکان قرمز رنگ مشخص شده است، کلیک کنید. سپس صفحه‌ای مانند تصویری که در ادامه آورده شده است را خواهید دید.

رزرو آنلاین هتل در جااینجاس

در کادری که با پیکان قرمز رنگ نشان داده شده است، محل مورد نظر خود را تایپ کنید. در مثال فوق ما نمایشگاه تهران را وارد کردیم. در ادامه از گزینه‌های پیشنهادی، مکان مد نظر خود را انتخاب کنید. به همین سادگی تمام هتل‌های نزدیک به نمایشگاه تهران در دسترس شما خواهند بود.

رزرو هتل آنلاین با جااینجاس

جستجو براساس ظرفیت فضای اقامتی

با این قابلیت در نتایج جستجو فقط اتاق‌ها، سوئیت‌ها و آپارتمان‌هایی نشان داده می‌شود که با ظرفیت انتخاب شده از سوی شما مطابقت دارد. به این ترتیب نیاز نیست در انبوهی از انواع واحدهای اقامتی به دنبال فضای اقامتی مورد نظر خود باشید و به سهولت در کمترین زمان ممکن می‌توانید به نتیجه دلخواه دست پیدا کنید. برای این منظور ابتدا گزینه براساس هتل را به حالت اتاق تغییر می‌دهید، همانند آنچه که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید.

راهنمای رزرو آنلاین هتل با جااینجاس
و سپس فیلدهای مربوط به شهر مقصد، تاریخ ورود، تاریخ خروج و تعداد ظرفیت (به حالت پیش فرض 2 است) را پر کنید، در نهایت روی گزینه جستجو کلیک نمایید. نتایج به صورت تصویری که در ادامه ملاحظه می‌فرمایید، نمایش داده می‌شوند.

راهنمای رزرو آنلاین هتل در جااینجاس

3. حالا که جست و جوهای مورد نظر خود را انجام دادید، می‌توانید وارد صفحه هتل مورد نظر خود شوید. فرض کنید می‌خواهید یک اتاق دو تخته در هتل اسپیناس رزرو کنید. کافی است بروی عکس یا عنوان آن هتل کلیک کنید تا وارد صفحه اختصاصی آن شوید و بتوانید معرفی هتل، امکانات و جزئیات قیمت اتاق‌های آن را مورد بررسی قرار دهید. سپس اتاق مورد نظر خود را مشخص نموده و روی دکمه انتخاب اتاق کلیک کنید. مجموع قیمت سفارش در سمت چپ صفحه برای شما به نمایش در می‌آید.

راهنمای رزرو هتل

راهنمای رزرو آنلاین هتل

4. در مرحله بعد روی باکس رزرو کلیک کنید تا وارد مرحله ثبت اطلاعات شوید. نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که با وجود آن که رزرو کننده و مسافر در بیشتر مواقع یکی هستند، ممکن است این دو با هم متفاوت باشند. اما تأییدیه نهایی به نام مسافر ثبت خواهد شد. 

راهنمای رزرو هتل داخلی

5. پس از ثبت اطلاعات خواسته شده، رزرو شما در سیستم ثبت شده و وارد صفحه زیر می‌شوید. در این مرحله رزرو شما توسط تیم جااینجاس بررسی خواهد شد و در زمان تعیین شده نتیجه رزرو آنلاین هتل به شما اعلام می‌گردد. 

رزرو آنلاین هتل

6. پس از تایید نهایی رزرو توسط هتل، این موضوع توسط یک پیامک به شما اعلام می‌شود و همچنین صفحه انتظار بالا به صورت خودکار شما را به صفحه پرداخت وجه هدایت خواهد کرد. بعد از پرداخت هم می‌توانید واچر (نامه اقامت هتل) خود را دریافت نموده و آن را ذخیره یا پرینت کنید.

دریافت واچر با رزرو آنلاین هتل

پشتیبانی رزرو هتل با جااینجاس

همان‌طور که مشاهده می‌کنید تمامی فرآیند رزرو به صورت آنلاین انجام می‌شود. با این وجود مشاورها و تیم پشتیبانی مجموعه جااینجاس در 7 روز هفته و 24 ساعت شبانه‌روز همراه شما هستند تا به هر گونه پرسش در فرآیند رزرو هتل و کنسلی آن پاسخ دهند. کافی است با شماره 74417744-021 تماس گرفته یا به support@jainjas.com ایمیل بزنید. هم‌چنین می‌توانید در منوی سایت از بخش پیگیری سفارش با وارد کردن کد رزرو و شماره موبایل، سفارش خود را در لحظه بررسی کنید. علاوه بر این از همین بخش می‌توانید نامه اقامت خود را مجددا دریافت نمایید. 


اهل سفرها، برای باخبر شدن از پیشنهادهای ویژه‌ی جااینجاس، ایمیل خود را وارد کنید.

شهر یا هتل مورد نظر یافت نشد