همه ما در هنگام خرید یک کالا به گارانتی یا خدمات پس از فروش آن توجه می کنیم تا با خیال آسوده تر از محصول مورد نظر استفاده کنیم. این امر در مورد خدمات هم صادق است. به عبارت دیگر انتظار داریم کسی که خدمات در اختیار ما قرار می دهد، در صورت بروز هرگونه مشکل کنارمان باشد. اهمیت چنین موضوعی شرکت ها یا سازمان های خدماتی را به ارائه پشتیبانی 24 ساعته در تمام روزهای هفته به مشتریان وادار کرده است.

پشتیبانی 24 ساعته در جااینجاس

جااینجاس به عنوان یکی از سایت های معتبر در حوزه رزرو اینترنتی هتل و با توجه به اصل مشتری مداری، یک تیم پشتیبانی متشکل از کارشناسان و متخصصان حرفه ای را به صورت 24 ساعته به مشتریان اختصاص داده است. بنابراین می توانید این انتظار را داشته باشید که:

  • اگر در جستجوی اطلاعات اتاق ها هستید،
  • اگر برای رزرو هتل وارد سایت شده و در انتخاب هتل مردد هستید،
  • اگر به دنبال ارزان ترین یا بهترین هتل ها هستید،
  • اگر رزرو هتل را انجام داده اید و در پروسه پرداخت اینترنتی دچار مشکل شده اید،
  • اگر در سایت به مشکلی برخورده اید،
  • اگر در مورد قوانین کنسلی و شرایط آن سئوال یا ابهامی دارید،

با تیم پشتیبانی 24 ساعته جااینجاس تماس گرفته، مشکلات و درخواست های خود را با ما در میان بگذارید. جااینجاس این اطمینان را به شما می دهد که از مرحله انتخاب و رزرو هتل تا پایان مدت اقامت همراه شما بوده و تجربه یک خرید مطمئن و اقامت دلچسب را برایتان رقم بزند. شماره تماس پشتیبانی ۷۴۴۱۷۷۴۴ - ۰۲۱را به خاطر بسپارید تا در صورت بروز مشکل یا هر گونه انتقاد و پیشنهاد با ما در ارتباط باشید.

تماس با ما: 
تلفن تماس :  ۷۴۴۱۷۷۴۴- ۰۲۱
آدرس : تهران - خیابان میرداماد ، خیابان البرز ، تابان شرقی ، ملکی سودمند ، پلاک ۲ ، واحد ۱۰

اهل سفرها، برای باخبر شدن از پیشنهادهای ویژه‌ی جااینجاس، ایمیل خود را وارد کنید.

شهر یا هتل مورد نظر یافت نشد