رزرو هتل با پشتیبانی ۲۴ ساعته در جااینجاس

رزرو هتل در کیش با گارانتی قیمت و بالاترین تخفیف
(‌ هتل )
مرتب سازی بر اساس:
جستجو هتل بروی نقشه
بر اساس قیمت (تومان)
از : ۰ تومان تا : ۱۹,۶۳۰,۰۰۰ تومان
بر اساس ستاره
بر اساس رسته
اولین تاریخ قابل رزرو:
هم اکنون امکان رزرو آنلاین در این تاریخ وجود ندارد
٪تخفیف

رزرو هتل در کیش با هدایای ویژه
گشت دور جزیره رایگان
ورودی سافاری رایگان
ورودی رستوران موزیکال رایگان
بن ۷۵ هزار تومانی ماساژ
ورودی شهر بازی هایلند
بلیط سینما ۶ بعدی رایگان

  • |
  • امتیاز کاربران:
  • ۵
  • /
  • ۴.۵
شب اقامت ، شب رایگان تخفیف پلکانی
لوگو جااینجاس

شروع قیمت برای یک شب

آغاز رزروهای نوروزی

جزیره زیبای کیش همواره از مقاصد پرطرفدار گردشگری در کشور به شمار می‌آید. وجود تفریح‌های آبی، پارک‌های ساحلی، طبیعت زیبا، مراکز خرید متعدد با قیمت‌های مناسب و... در تبدیل شدن کیش به یکی از قطب‌های گردشگری نقش مهمی داشته‌اند. بیشتر مسافران قبل از شروع سفر، برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام می‌دهند تا در طول سفر بتوانند لحظاتی آرام و بدون دغدغه را سپری کنند. از آن جا که تفریحات آبی بی‌شماری در کیش وجود دارد، قبل از سفر بسیاری در جست وجوی لیست هتل‌‌های نزدیک مراکز تفریحی کیش یا هتل نزدیک اسکله تفریحی کیش هستند تا بتوانند اقامتگاه مورد نظر خود را رزرو کنند. در ادامه با ما همراه باشید تا با این هتل‌ها و مشخصات آن‌ها آشنا شوید.

لیست هتل‌های نزدیک مراکز تفریحی کیش

جااینجاس یک فهرست از بهترین هتل‌های اطراف مراکز تفریحی کیش تهیه کرده است. این اقامتگاه‌ها از 3 ستاره تا 5 ستاره دسته بندی شده‌اند. در بالای صفحه نیز می‌توانید هتل‌ها را به همراه توضیح کامل مشخصات مشاهده کرده و سپس اقدام به رزرو هتل کیش نمایید.

هتل 5 ستاره

هتل مارینا پارک
هتل داریوش
هتل بین المللی

هتل 4 ستاره
هتل سورینت مریم
هتل فلامینگو
هتل آرامیس

هتل 3 ستاره
هتل پارسیان
هتل آفتاب شرق
هتل جام جم

قیمت هتل‌ نزدیک مراکز تفریحی کیش

همان طور که در لیست بالا مشاهده می‌کنید هتل‌های نزدیک به مراکز تفریحی کیش با رتبه‌های مختلف از سه ستاره تا پنج ستاره در حال پذیرایی از میهمانان هستند. به طور کل عوامل مختلفی از جمله رتبه هتل، سطح امکانات و سرویس دهی، موقعیت مکانی و... بر قیمت‌گذاری هتل تاثیرگذار هستند. توصیه می‌شود جهت بررسی و مقایسه قیمت‌ها به لیست بالای صفحه مراجعه نمایید. هم‌چنین می‌توانید از فیلتر قیمت استفاده کرده و بر اساس بودجه خود، هتل‌ها را انتخاب نمایید.

رزرو هتل‌ نزدیک اسکله تفریحی کیش در جااینجاس

لازم است قبل از سفر برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهید تا سفر خود را با آرامش سپری کنید. در این راستا جااینجاس هم به کمک می‌آید. اگر قصد دارید اقامتگاه شما نزدیک به مراکز تفریحی کیش باشد، کافی است لیست هتل‌های نزدیک مراکز تفریحی کیش را در بالای صفحه مشاهده کنید. اکنون می‌توانید لیستی از هتل‌ها به همراه توضیح امکانات، خدمات، قوانین، جاذبه‌های گردشگری اطراف هتل و قیمت را مشاهده، بررسی و مقایسه کنید. سپس اقدام به رزرو هتل نمایید. تمام فعالیت‌ها جهت رزرو شامل ثبت اتاق، ثبت اطلاعات، پرداخت هزینه و دریافت واچر ( نامه اقامت) به صورت آنلاین و در کمترین زمان انجام خواهد شد. جالب است بدانید می‌توانید از بیشترین .میزان تخفیف در هنگام پرداخت هزینه‌ها بهره‌مند شوید

سوالات متداول در مورد رزرو هتل‌های نزدیک مراکز تفریحی کیش

بله، مراکز خرید متعددی در نزدیکی هتل‌ها به شما وجود دارند. حتما در صفحه هر هتل موقعیت مکانی در نقشه گوگل و فاصله از نقاط گردشگری مهم را بررسی کنید.
هتل‌های‌ نزدیک مراکز تفریحی کیش با رتبه‌بندی‌ها و قیمت‌های متفاوت در دسترس هستند. توصیه می‌شود با استفاده از فیلتر قیمت، کف و سقف بودجه خود را مشخص نموده تا به انتخاب خود نزدیک‌تر شوید.
اماکن تفریحی زیادی در جزیره زیبای کیش وجود دارد. از جمله پارک ساحلی، پارک دلفین، کشتی یونانی، اسکله تفریحی، بولینگ مریم و... به طور کل حدود ۱۰ تا ۲۰ دقیقه طی مسافت با خودرو از هتل‌ها می‌توانید به مراکز تفریحی و گردشگری شهر دسترسی پیدا کنید.
در ابتدای این صفحه از سایت جااینجاس فهرستی از هتل‌ها با موقعیت مکانی نزدیک به اسکله تفریحی کیش قرار گرفته‌اند. هم‌چنین امکان بررسی مشخصات هتل و رزرو آنلاین را پیدا خواهید کرد.

اهل سفرها، برای باخبر شدن از پیشنهادهای ویژه‌ی جااینجاس، ایمیل خود را وارد کنید.

شهر یا هتل مورد نظر یافت نشد