رزرو هتل با پشتیبانی ۲۴ ساعته در جااینجاس

رزرو هتل در مشهد با گارانتی قیمت و بالاترین تخفیف
(‌ هتل )
مرتب سازی بر اساس:
جستجو هتل بروی نقشه
بر اساس قیمت (تومان)
از : ۰ تومان تا : ۲۶,۶۱۵,۰۰۰ تومان
بر اساس ستاره
بر اساس رسته
اولین تاریخ قابل رزرو:
هم اکنون امکان رزرو آنلاین در این تاریخ وجود ندارد
٪تخفیف

  • |
  • امتیاز کاربران:
  • ۵
  • /
  • ۴.۵
شب اقامت ، شب رایگان تخفیف پلکانی
لوگو جااینجاس

شروع قیمت برای یک شب

آغاز رزروهای نوروزی

زائران و گردشگران بسیاری در طول سال مشهد را به عنوان مقصد اصلی سفر خود انتخاب می‌کنند. لذت تجربه زیارت حرم امام رضا، وجود امکانات و خدمات رفاهی فراوان، جاذبه‌های گردشگری جذاب، مراکز خرید متنوع، هتل‌های لوکس و مدرن، هتل‌های اقتصادی و قیمت مناسب و ... مشهد را به شهری محبوب تبدیل کرده است. اگر شما هم در حال برنامه‌ریزی برای سفر به این شهر زیبا و رزرو هتل مشهد هستید و تصمیم دارید یک هتل آپارتمان انتخاب کنید، حتما در این مطلب ما را دنبال نموده تا با لیست و مشخصات بهترین‌ها در هتل آپارتمان مشهد آشنا شوید.

لیست بهترین هتل آپارتمان‌های مشهد 

جااینجاس یک لیست از محبوب‌ترین هتل آپارتمان‌ها ( 3 ستاره تا 1 ستاره)  در مشهد را طبق نظر مسافرین قبلی گردآوری کرده است. جهت بررسی کامل لیست هتل آپارتمان مشهد می‌توانید به ابتدای این صفحه از جااینجاس مراجعه کنید. هم‌چنین برای بررسی لیست هتل آپارتمان مشهد نزدیک حرم می‌توانید به صفحه هتل نزدیک حرم مراجعه کرده و تیک هتل آپارتمان را بزنید.

  • هتل آپارتمان حیات شرق (2 ستاره) واقع در خیابان نواب صفوی
  • هتل آپارتمان ملل (3 ستاره) واقع در خیابان امام رضا 1
  • هتل آپارتمان بشری (3 ستاره)  واقع در خیابان اندرزگو
  • هتل آپارتمان حریرستان (3 ستاره) واقع در میدان طبرسی
  • هتل آپارتمان یلدا (2 ستاره) واقع در خیابان امام رضا

قیمت هتل آپارتمان در مشهد

هتل آپارتمان‌های مشهد با رتبه‌بندی‌های مختلف مشغول پذیرایی از میهمانان هستند. علاوه بر ستاره، موقعیت مکانی و دسترسی مناسب به نقاط گردشگری و حرم، دکوراسیون اتاق‌ها، ساختمان هتل، رزرو در زمان خلوتی یا شلوغی و بسیاری عوامل دیگر بر قیمت هتل آپارتمان در مشهد اثرگذار هستند. اما به طور کل هتل‌ها بسیار اقتصادی و خوش قیمت هستند. جهت بررسی دقیق قیمت‌ها می‌توانید به ابتدای این صفحه از سایت مراجعه کنید. لیست هتل‌ها می‌توانند از ارزان به گران یا برعکس مرتب سازی شوند. هم‌چنین با استفاده از فیلتر قیمت می‌توانید لیست هتل‌ آپارتمان مشهد را بر اساس محدوده بودجه خود (با تعیین کف و سقف بودجه) مشاهده نمایید.

راه‌های پیدا کردن هتل آپارتمان مشهد ارزان

اگر به دنبال رزرو هتل آپارتمان در مشهد با قیمتی مناسب و اقتصادی هستید، می‌توانید به ابتدای این صفحه از سایت جااینجاس مراجعه کنید. با ورود به صفحه هر هتل لیست کامل اتاق‌ها به همراه قیمت قابل مشاهده است. جااینجاس برای رزرو هر اتاق بیشترین میزان تخفیف ممکن را در نظر گرفته تا به راحتی بتوانید هتل آپارتمان مشهد ارزان را رزرو کنید. اگر هم نزدیک بودن به حرم برای شما اولویت به شمار می‌رود، حتما بخش فاصله از نقاط گردشگری را بررسی کرده تا بتوانید قیمت هتل آپارتمان اطراف حرم را مشاهده کرده و ارزان‌ترین‌ها را پیدا کنید.

مزایای رزرو هتل آپارتمان مشهد از جااینجاس

همان طور که مشاهده می‌کنید جااینجاس به شما این امکان را می‌دهد تا برنامه سفر خود را راحت‌تر بچینید و با خیالی آسوده سفر خود را آغاز کنید. جااینجاس اطلاعات کامل هتل شامل آدرس، تصاویر هتل، فاصله از نقاط گردشگری و حرم، لیست امکانات و اتاق‌ها به همراه قیمت، قوانین هتل و تجربه مسافرین پیشین را در دسترس شما می‌گذارد. حالا با اطمینان کامل به صورت آنلاین فرآیند رزرو هتل آپارتمان مشهد را انجام داده و نامه اقامت خود را دریافت کنید. هر گونه سوالی هم در زمینه رزرو هتل داشته باشید تیم پشتیبانی جااینجاس در 24 ساعت شبانه روز پاسخ‌گوی شما است.

سوالات متداول در مورد رزرو هتل آپارتمان مشهد

پیشنهاد می‌شود صفحه هتل نزدیک حرم مشهد در جااینجاس را مورد بررسی قرار دهید تا بتوانید قیمت‌ها را مشاهده نموده و رزرو هتل آپارتمان مشهد نزدیک حرم را انجام دهید. اما به طور کل بدانید هتل‌ها بسیار اقتصادی و قیمت مناسب هستند.
پذیرش کودکان اصولا تا سن مشخصی رایگان یا به صورت نیم بها است. برای بررسی این موضوع می‌توانید به بخش قوانین هتل مراجعه کنید.
این موضوع طبق قوانین هتل و با توجه به زمان اعلام کنسلی تعیین می‌شود. بهتر است درخواست کنسلی خود را در جااینجاس ثبت کنید تا به آن رسیدگی شود.
در لیستی که توسط جااینجاس تهیه شده است، هتل‌ها از یک ستاره تا سه ستاره دسته‌بندی شده‌اند.

اهل سفرها، برای باخبر شدن از پیشنهادهای ویژه‌ی جااینجاس، ایمیل خود را وارد کنید.

شهر یا هتل مورد نظر یافت نشد