رزرو هتل با پشتیبانی ۲۴ ساعته در جااینجاس

رزرو هتل در قشم با گارانتی قیمت و بالاترین تخفیف
(‌ هتل )
مرتب سازی بر اساس:
جستجو هتل بروی نقشه
بر اساس قیمت (تومان)
از : ۰ تومان تا : ۱۴,۱۰۰,۰۰۰ تومان
بر اساس ستاره
بر اساس رسته
اولین تاریخ قابل رزرو:
هم اکنون امکان رزرو آنلاین در این تاریخ وجود ندارد
٪تخفیف

  • |
  • امتیاز کاربران:
  • ۵
  • /
  • ۴.۵
شب اقامت ، شب رایگان تخفیف پلکانی
لوگو جااینجاس

شروع قیمت برای یک شب

آغاز رزروهای نوروزی

قشم، نگین زیبای خلیج فارس با چشم انداز بی‌نظیر سواحل شنی، ماسه‌ای و صخره‌ای تجربه‌ای خاص و ناب از سفر را برای گردشگران ایجاد می‌کند. در کنار طبیعت زیبا، قشم با آثار تاریخی، باستانی، مراکز تفریحی و خرید متعدد، جذابیت خود را دوچندان کرده است. اگر شما هم در حال برنامه‌ریزی برای سفر به قشم هستید و قصد دارید جهت آسودگی خاطر در رفت و آمد خود، هتل‌های نزدیک مراکز خرید قشم را انتخاب کنید، جااینجاس کار را برای شما آسان کرده است. در ادامه با ما همراه شوید تا با لیست و مشخصات هتل‌های نزدیک بازار قشم آشنا شده تا درنهایت بتوانید هتل مورد نظر خود را رزرو کنید.

لیست هتل‌های نزدیک مراکز خرید قشم

جااینجاس لیستی از بهترین هتل‌های نزدیک مراکز خرید قشم از 4 ستاره تا 1 ستاره تهیه کرده است. پس از مشاهده لیست جهت بررسی مشخصات کامل هتل‌ها می‌توانید به بالای صفحه مراجعه کرده و سپس اقدام به رزرو هتل قشم نمایید.

هتل‌های نزدیک مرکز خرید ستاره بین المللی قشم

هتل آپارتمان آدینه واقع در میدان سعدی
هتل بهشت واقع در چهارراه پردیس
هتل مارینا 2 واقع در بلوار ولیعصر

هتل‌های نزدیک بازار درگهان قشم

هتل آلاله 2 واقع در درگهان
هتل سینگو واقع در درگهان
هتل پرشین گلف واقع در درگهان 

هتل‌های نزدیک سیتی سنتر قشم

هتل آپارتمان آدینه واقع در میدان سعدی
هتل آرتا واقع در بلوار شهید بهشتی
هتل کیمیا 4 واقع در میدان جهاد

قیمت هتل‌های نزدیک مراکز تجاری قشم

جااینجاس در حال حاضر لیستی از 30 هتل نزدیک مراکز تجاری قشم را با رتبه‌بندی‌های مختلف تهیه کرده است. قیمت‌گذاری هر هتل با توجه به موقعیت مکانی، ستاره، سطح امکانات و بسیاری پارامترهای دیگر متفاوت است. اما به طور کل هتل‌های نزدیک مراکز خرید قشم در دسته اقامتگاه‌های قیمت مناسب قرار می‌گیرند. توصیه ما به شما این است از گزینه فیلتر قیمت استفاده کنید. در واقع با مشخص کردن کف و سقف میزان پرداختی، هتل‌های نزدیک بازار قشم را بر اساس بودجه خود مشاهده خواهید کرد.

رزرو هتل‌ نزدیک بازار در قشم از جااینجاس

جااینجاس این فرصت را برای شما فراهم کرده تا برنامه سفر خود را به بهترین شکل بچینید. انتخاب اقامتگاه مناسب با هزینه معقول همواره در اولویت برنامه‌ریزی‌ها است. اگر قصد دارید هتل نزدیک مراکز خرید قشم را با قیمت مناسب و تخفیف بالا رزرو کنید، جااینجاس کار را برای شما آسان کرده است. در بالای صفحه لیست هتل‌ها را می‌توانید مشاهده کنید. در سمت راست امکان فیلتر لیست بر اساس ستاره، رسته وقیمت نیز وجود دارد. استفاده از فیلترها شما را به انتخاب خود نزدیک‌تر می‌کند.‌ داخل صفحه هر هتل اطلاعاتی همچون آدرس، موقعیت مکانی در نقشه گوگل، فاصله از جاذبه‌های گردشگری مهم شهر، لیست و امکانات اتاق‌ها، قوانین هتل و تجربه میهمانان قبلی در دسترس شما قرار خواهد گرفت. پس از مطالعه دقیق می‌توانید اتاق مورد نظر خود را انتخاب کرده، با ورود اطلاعات فردی، تایید نهایی رزرو از سمت هتل، پرداخت آنلاین هزینه و دریافت واچر یا همان نامه اقامت، فرآیند رزرو خود را تکمیل کنید. به همین سادگی رزرو هتل خود را انجام دادید. جالب است بدانید جااینجاس بیشترین میزان تخفیف را برای شما در نظر گرفته است. علاوه بر این تیم پشتیبانی در 24 ساعت شبانه روز پاسخ گوی پرسش‌ها و مشکلات شما هستند.

سوالات متداول در مورد رزرو هتل‌های نزدیک مراکز خرید قشم

جااینجاس فهرستی از هتل‌های نزدیک مراکز خرید قشم را تهیه کرده است. می‌توانید به راحتی لیست هتل‌ها را در این صفحه از سایت جااینجاس مشاهده کنید.
مراکز خرید متعددی همچون بازار قدیم، سیتی سنتر، ستاره و درگهان در جزیره قشم و در نزدیکی هتل‌ها وجود دارد. برخی در حد پیاده روی کوتاه با هتل فاصله دارند. برخی هم هم با خودرو حداکثر حدودا ۲۰ دقیقه فاصله دارند.
لیست هتل‌های قشم نزدیک به مراکز خرید از ۱ ستاره تا ۴ ستاره دسته بندی شده‌اند. طبیعتا با توجه به موقعیت مکانی و سطوح امکانات و خدمات قیمت گذاری آن‌ها متفاوت خواهد بود. اما به طور کل هتل‌ها به نسبت امکانات بسیار قیمت مناسب هستند.
هر هتل قوانین خاص خود را دارد. عموما اقامت کودکان در هتل‌ها تا سن خاصی رایگان است. برخی هتل‌ها نیز هزینه را به صورت نیم بها در نظر می‌گیرند.

اهل سفرها، برای باخبر شدن از پیشنهادهای ویژه‌ی جااینجاس، ایمیل خود را وارد کنید.

شهر یا هتل مورد نظر یافت نشد