رزرو هتل با پشتیبانی ۲۴ ساعته در جااینجاس

رزرو هتل در شیراز با گارانتی قیمت و بالاترین تخفیف
(‌ هتل )
مرتب سازی بر اساس:
جستجو هتل بروی نقشه
بر اساس قیمت (تومان)
از : ۰ تومان تا : ۲۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
بر اساس ستاره
بر اساس رسته
اولین تاریخ قابل رزرو:
هم اکنون امکان رزرو آنلاین در این تاریخ وجود ندارد
٪تخفیف

  • |
  • امتیاز کاربران:
  • ۵
  • /
  • ۴.۵
شب اقامت ، شب رایگان تخفیف پلکانی
لوگو جااینجاس

شروع قیمت برای یک شب

آغاز رزروهای نوروزی

پایتخت فرهنگی ایران، شیراز زیبا و با طراوت، با جاذبه‌های گردشگری بی‌نظیر و مردمان میهمان نواز خود در طول سال از مسافران بسیاری پذیرایی می‌کند. گردشگران با هر سلیقه و سطح نیازی می‌توانند در انواع هتل‌های لوکس و مدرن، هتل‌ها و اقامتگاه‌های سنتی و ... اقامت داشته باشند. اگر شما هم جزو افرادی هستید که به محیط‌های سنتی علاقه‌مندید و اقامت در بوم‌گردی‌ها برایتان جذابیت دارد، حتما در این مطلب با ما همراه شوید تا با لیست و مشخصات اقامتگاه بوم‌گردی شیراز آشنا شده و بتوانید مناسب‌ترین گزینه را برای خود در میان هتل‌های شیراز رزرو کنید.

لیست اقامتگاه‌های بوم‌گردی شیراز

اقامتگاه سنتی بهار نارنج در لیست بهترین اقامتگاه‌های بوم‌گردی شیراز قرار دارد. این بومگردی شیراز در بافت قدیمی شهر با موقعیت مکانی عالی قرار گرفته است. زیرا به راحتی می‌توانید به مراکز مهم گردشگری همچون شاهچراغ، بازار وکیل، ارگ کریم‌خان، موزه نارنجستان و... دسترسی پیدا کنید. این اقامتگاه بومگردی شیراز با واحدهای اقامتی شامل اتاق یک تخته، دو تخته دبل و توئین و سه تخته با ارائه امکانات رفاهی مدرن در حال پذیرایی از میهمانان است.
از دیگر اقامتگاه‌های بوم‌گردی در شیراز می‌توان ماه منیر را نام برد. این اقامتگاه، خانه‌ای سنتی با 120 سال قدمت است و در سال 1397 جهت پذیرایی از گردشگران مورد بازسازی قرار گرفته است. این بوم‌گردی شیراز دارای شش واحد اقامتی شامل اتاق یک تخته، دو تخته دبل و توئین، سه تخته، چهار تخته و پنج تخته است. جهت مشاهده لیست کامل بوم‌گردی‌ها می‌توانید به ابتدای این صفحه از سایت جااینجاس مراجعه کنید.

امکانات بهترین هتل‌های بوم‌گردی شیراز

اقامتگاه‌های بوم‌گردی شیراز در محیطی سنتی با ارائه خدمات و امکانات رفاهی مدرن مشغول پذیرایی از میهمانان و گردشگران هستند. از مهم‌ترین امکانات یک اقامتگاه بوم‌گردی شیراز می‌توان به لابی، رستوران، کافی‌شاپ، اینترنت، سرویس ایرانی و فرنگی، مینی بار، صندوق امانات، لاندری، یخچال، تهویه مطبوع و... اشاره کرد. هم‌چنین شما این امکان را دارید تا سرویس اضافه در اتاق‌ها رزرو کنید. این سرویس می‌تواند به صورت تخت اضافه یا سرویس کف خواب باشد. بهتر است برای بررسی دقیق امکانات هر اقامتگاه به ابتدای این صفحه از سایت مراجعه کنید.

عوامل تاثیرگذار بر قیمت اقامتگاه بوم‌گردی شیراز

قیمت اقامتگاه بوم‌گردی شیراز با توجه به موقعیت مکانی آن و میزان دسترسی به مناطق گردشگری شهر، معماری ساختمان، دکوراسیون، کیفیت خدمات، امکانات و سرویس دهی و بسیاری عوامل دیگر می‌تواند در محدوده متفاوتی قرار گیرد. حتی با توجه به زمان رزرو و میزان شلوغی، قیمت تغییر خواهد کرد. اما به طور کل این اقامتگاه‌ها بسیار قیمت مناسب هستند و حقیقتا پیدا کردن اقامتگاه‌های بوم‌گردی ارزان شیراز کار سختی نیست.

مزایای رزرو اقامتگاه بوم‌گردی شیراز از جااینجاس

اگر قصد دارید سفر خود را در اقامتگاه بوم‌گردی شیراز بگذرانید، بهتر است قبل از قطعی کردن انتخاب خود، مشخصات آن‌ها را بررسی و مقایسه کرده و سپس اقدام به رزرو نمایید. برای این کار کافی است به ابتدای این صفحه از سایت رفته و وارد صفحه هر اقامتگاه شوید. حالا می‌توانید آدرس، تصاویر، موقعیت مکانی در نقشه، فاصله از نقاط گردشگری، لیست امکانات و اتاق‌ها، قیمت، قوانین و نظرهای مسافرین قبلی را بررسی نموده و در نهایت اتاق مورد نظر خود را انتخاب کنید. در جااینجاس این امکان را دارید تا فرآیند رزرو را به صورت کاملا آنلاین انجام دهید. اتاق خود را ثبت کرده، هزینه را با بیشترین میزان تخفیف آنلاین پرداخت نموده و بلافاصله نامه اقامت در هتل را دریافت نمایید. هم‌چنین جهت آسودگی خاطر شما، تیم پشتیبانی ما در 24 ساعت شبانه روز پاسخ‌گوی پرسش‌های شما در زمینه رزرو اقامتگاه بوم‌گردی در شیراز است.

سوالات متداول در مورد رزرو اقامتگاه های بومگردی شیراز

اقامتگاه‌های بومگردی در شیراز در محدوده قیمت متنوعی ارائه می‌شوند. جهت بررسی دقیق قیمت‌ها به ابتدای این صفحه از سایت جااینجاس مراجعه کنید.
کودکان در هتل‌ها تا سن مشخصی به صورت رایگان یا نیم بها پذیرش می‌شوند. می‌توانید برای اطلاع از این موضوع بخش قوانین هتل مورد نظر خود را مطالعه کنید.
بله، شما می‌توانید از امکانات رفاهی مدرن شامل تخت، اینترنت، یخچال، رستوران، کافی‌شاپ و ... بهره‌مند شوید. جهت بررسی امکانات به ابتدای این صفحه از سایت جااینجاس مراجعه کنید.
میزان جریمه طبق قوانین هتل و زمان اعلام کنسلی متفاوت است. می‌توانید درخواست کنسلی خود را در جااینجاس ثبت کنید تا میزان جریمه به شما اعلام گردد.

اهل سفرها، برای باخبر شدن از پیشنهادهای ویژه‌ی جااینجاس، ایمیل خود را وارد کنید.

شهر یا هتل مورد نظر یافت نشد