رزرو هتل با پشتیبانی ۲۴ ساعته در جااینجاس

رزرو هتل در شیراز با گارانتی قیمت و بالاترین تخفیف
(‌ هتل )
مرتب سازی بر اساس:
جستجو هتل بروی نقشه
بر اساس قیمت (تومان)
از : ۰ تومان تا : ۱۲,۱۳۸,۰۰۰ تومان
بر اساس ستاره
بر اساس رسته
اولین تاریخ قابل رزرو:
هم اکنون امکان رزرو آنلاین در این تاریخ وجود ندارد
٪تخفیف

  • |
  • امتیاز کاربران:
  • ۵
  • /
  • ۴.۵
شب اقامت ، شب رایگان تخفیف پلکانی
لوگو جااینجاس

شروع قیمت برای یک شب

آغاز رزروهای نوروزی

شیراز با طراوت، پایتخت فرهنگی ایران، با جاذبه‌های گردشگری بی‌نظیر خود از دیرباز محبوب ایرانیان بوده است. به همین جهت این شهر زیبا سالانه پذیرای مسافران بسیاری است. مردمان میهمان نواز شیراز با تدارک دیدن اقامتگاه‌های متعدد شامل هتل‌های لوکس و مدرن، هتل‌های سنتی، اقامتگاه‌های قیمت مناسب و ارزان پاسخ‌گوی افراد با سلایق و خواسته‌های مختلف هستند.  اگر علاقه‌مند به دریافت بهترین امکانات در هتل‌ها هستید و دغدغه کمتری نسبت به پرداخت هزینه دارید، این مطلب را دنبال کنید تا با لیست هتل‌های 4 ستاره آشنا شده و بتوانید بهترین هتل 4 ستاره شیراز را رزرو کنید.

لیست هتل‌های 4 ستاره شیراز

جااینجاس لیستی از بهترین هتل‌های 4 ستاره شیراز را جهت آسودگی خاطر شما در برنامه ریزی سفر تهیه کرده است. اگر قصد دارید با لیست کامل و امکانات و مشخصات هتل‌‌های چهار ستاره شیراز با قیمت آشنا شوید، می‌توانید به ابتدای این صفحه از سایت مراجعه کرده و سپس هتل شیراز را رزرو نمایید.

  • هتل کریم خان واقع در خیابان رودکی
  • هتل پارس واقع در خیابان زند
  • هتل شیرازیس واقع در خیابان زند
  • هتل الیزه واقع در خیابان معالی آباد
  • هتل رویال واقع در خیابان قرآن

امکانات بهترین هتل چهار ستاره شیراز

هتل 4 ستاره شیراز با ارائه خدمات و امکانات رفاهی مدرن و باکیفیت انتخاب ایده آل بسیاری از افراد است. از مهم‌ترین امکانات هتل چهار ستاره شیراز می‌توان به یخچال، مینی بار، اینترنت، تلویزیون، سرویس ایرانی و فرنگی، آسانسور، روم سرویس، تاکسی سرویس، رستوران، کافی‌شاپ، استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی، لاندری، صندوق امانات، خدمات صرافی، سالن همایش و ... اشاره کرد. جهت بررسی امکانات دقیق هر هتل می‌توانید به ابتدای این صفحه از سایت مراجعه نمایید. با ورود به صفحه هر هتل لیست امکانات را مشاهده خواهید کرد.

عوامل تاثیرگذار بر قیمت هتل‌ 4 ستاره شیراز

قیمت هتل‌ 4 ستاره شیراز با توجه به پارامترهای مختلف همچون کیفیت ارائه خدمات و امکانات، موقعیت مکانی و دسترسی مناسب به نقاط مهم گردشگری شهر، زمان رزرو و ... می‌تواند متفاوت باشد. برای بررسی دقیق قیمت‌ها به ابتدای این صفحه از سایت بروید تا قیمت اتاق‌ها را به تفکیک مشاهده کنید. هم‌چنین می‌توانید با استفاده از فیلتر قیمت، حداقل و حداکثر میزان پرداختی خود را مشخص کنید تا لیست هتل‌های 4 ستاره شیراز بر اساس بودجه شما نشان داده شود.

مزایای رزرو هتل چهار ستاره شیراز از جااینجاس

همان طور که می‌بینید جااینجاس اطلاعات کاملی از هتل‌های چهار ستاره شیراز را در اختیار شما گذاشته است. در واقع با ورود به صفحه هر هتل (با مراجعه به ابتدای این صفحه) آدرس، تصاویر، موقعیت مکانی و فاصله از نقاط مهم شهر در نقشه، لیست امکانات، اتاق‌ها و قیمت، قوانین و تجربه مسافرین قبلی را مشاهده خواهید کرد. حالا می‌توانید با خیال آسوده و اطمینان کامل، اتاق مورد نظر خود را در هتل 4 ستاره شیراز رزرو کنید. جالب است بدانید با رزرو هتل در جااینجاس از بیشترین میزان تخفیف بهره‌مند خواهید شد. علاوه بر این تیم پشتیبانی جااینجاس در 24 ساعت شبانه روز پاسخ‌گوی خواسته‌های شما در زمینه رزرو هتل 4 ستاره شیراز است.

سوالات متداول در مورد رزرو هتل چهار ستاره شیراز

در حال حاضر در سال ۱۴۰۱، متوسط شروع قیمت برای یک شب اقامت از ۶۱۰ هزار تومان تا ۱۱۵۰ هزار تومان است. جهت مشاهده دقیق قیمت‌ها می‌توانید به ابتدای این صفحه از سایت جااینجاس مراجعه کنید.
بله، هتل کریم خان شیراز با تلفیق فضای سنتی و مدرن گزینه ایده‌آلی برای افراد علاقه مند به فضای سنتی در کنار امکانات رفاهی مدرن و مطلوب به شمار می‌رود.
برای بررسی دقیق این موضوع بخش قوانین هتل مورد نظر خود را مطالعه کنید. اصولا تا سن مشخصی کودکان رایگان یا به صورت نیم بها پذیرش می‌شوند.
این موضوع با توجه به قوانین هر هتل و زمان اعلام کنسلی متفاوت است. می‌توانید درخواست خود را در جاینجاس ثبت کنید تا میزان جریمه به شما اطلاع‌رسانی شود.

اهل سفرها، برای باخبر شدن از پیشنهادهای ویژه‌ی جااینجاس، ایمیل خود را وارد کنید.

شهر یا هتل مورد نظر یافت نشد