رزرو هتل با پشتیبانی ۲۴ ساعته در جااینجاس

رزرو هتل در تهران با گارانتی قیمت و بالاترین تخفیف
(‌ هتل )
مرتب سازی بر اساس:
جستجو هتل بروی نقشه
بر اساس قیمت (تومان)
از : ۰ تومان تا : ۶۱,۹۰۷,۰۰۰ تومان
بر اساس ستاره
بر اساس رسته
اولین تاریخ قابل رزرو:
هم اکنون امکان رزرو آنلاین در این تاریخ وجود ندارد
٪تخفیف

  • |
  • امتیاز کاربران:
  • ۵
  • /
  • ۴.۵
شب اقامت ، شب رایگان تخفیف پلکانی
لوگو جااینجاس

شروع قیمت برای یک شب

آغاز رزروهای نوروزی

تهران، پرجمعیت شهر ایران، کانون اقتصادی، سیاسی، اداری و صنعتی کشور به شمار می‌رود. از این رو سالانه افراد زیادی علاوه بر سفر تفریحی، به منظور سفرهای کاری و امور اداری به این شهر مراجعه می‌کنند. برای نمونه برگزاری نمایشگاه‌های بین المللی در حوزه‌های مختلف در طول سال افراد زیادی را روانه تهران می‌کند. به همین جهت افراد بسیاری در جست‌وجوی هتل‌های نزدیک نمایشگاه بین المللی تهران در طول برگزاری نمایشگاه هستند. در ادامه با ما همراه باشید تا با لیست و مشخصات هتل‌های اطراف نمایشگاه بین المللی تهران بیشتر آشنا شوید.

لیست هتل‌های نزدیک نمایشگاه بین المللی تهران

جااینجاس تضمین می‌کند همواره لیستی از بهترین‌ هتل‌ها را در اختیار گردشگران و مسافران قرار بدهد. در ادامه فهرستی از بهترین هتل‌ها نزدیک نمایشگاه بین المللی تهران به همراه موقعیت مکانی و فاصله از نمایشگاه را بررسی کرده و سپس اقدام به رزرو هتل تهران نمایید.

هتل 5 ستاره
هتل اسپیناس پالاس تهران، واقع در سعادت آباد، 12 دقیقه با خودرو تا نمایشگاه فاصله دارد.
هتل پارسیان آزادی، واقع در اتوبان شهید چمران، 5 دقیقه با خودرو تا نمایشگاه فاصله دارد.
پارسیان استقلال، واقع در اتوبان شهید چمران، 6 دقیقه با خودرو تا نمایشگاه فاصله دارد.
هتل آپارتمان تاج محل، واقع در میدان ونک، 14 دقیقه با خودرو تا نمایشگاه فاصله دارد.
هتل هما، واقع در خیابان ولیعصر بالاتر از میدان ونک، 10 دقیقه با خودرو تا نمایشگاه فاصله دارد.

هتل 4 ستاره
پارسیان اوین، واقع در بزرگاه یادگار امام، 8 دقیقه با خودرو تا نمایشگاه فاصله دارد.
هتل آپارتمان سپهر واقع در خیابان فرشته، 15 دقیقه با خودرو تا نمایشگاه فاصله دارد.

هتل 3 ستاره
هتل دیاموند، واقع در بالاتر از چهار راه پارک ‌وی، 12 دقیقه با خودرو تا نمایشگاه فاصله دارد.
هتل پاریز، واقع در جردن، 12 دقیقه با خودرو تا نمایشگاه فاصله دارد.
هتل بلوط، واقع در ولنجک، 12 دقیقه با خودرو تا نمایشگاه فاصله دارد.

قیمت هتل نزدیک نمایشگاه بین المللی تهران

جااینجاس لیستی از باکیفیت‌ترین هتل‌ها را در اطراف نمایشگاه بین المللی در اختیار شما قرار داده است. در این لیست هتل‌های 3 ستاره، 4 ستاره و 5 ستاره قرار دارند. طبیعتا هر یک از این هتل‌ها با توجه به موقعیت مکانی، سطح امکانات، خدمات و... قیمت‌های مختلفی دارند. با مراجعه به لیست بالای صفحه می‌توانید وارد صفحه هریک از هتل‌ها شده و قیمت یک شب اقامت را به همراه تمام مشخصات، امکانات، قوانین و جاذبه‌های مهم اطراف هتل بررسی کنید. به یاد داشته باشید با رزرو هتل‌های نزدیک نمایشگاه بین المللی تهران از جااینجاس، می‌توانید از بیشترین میزان تخفیف استفاده کرده و با کم‌ترین قیمت، هزینه اقامت خود را بپردازید. 

رزرو هتل‌ نزدیک نمایشگاه بین المللی تهران در جااینجاس

یافتن اقامتگاه مناسب متناسب با نیازها و بودجه، از اولویت‌های برنامه‌ریزی سفر است. جااینجاس در این مسیر به شما کمک می‌کند بدون دغدغه برنامه ریزی سفر خود را انجام دهید. اگر به دنبال هتل‌های اطراف نمایشگاه بین المللی تهران هستید، کافی است با جست و جوی رزرو هتل نزدیک نمایشگاه بین المللی تهران وارد سایت جااینجاس شوید. لیستی از هتل‌ها به همراه قیمت اتاق‌ها، امکانات، قوانین، فاصله از جاذبه‌های گردشگری مهم و تجربه مسافران قبلی درباره هتل تهیه شده است. پس از بررسی کامل، می‌توانید اتاق مورد نظر خود را به صورت آنلاین رزرو نموده، هزینه را . پرداخت و نامه اقامت (واچر) خود را به صورت آنی دریافت کنید. جالب است بدانید می‌توانید از بالاترین میزان تخفیف، هنگام پرداخت هزینه در جااینجاس استفاده نمایید.

سوالات متداول در مورد رزرو هتل‌های نزدیک نمایشگاه بین المللی تهران

در لیست هتل‌های باکیفیت جااینجاس هتل آپارتمان تاج محل با رتبه بندی ۵ ستاره و هتل آپارتمان سپهر با رتبه‌بندی ۴ ستاره در نزدیکی نمایشگاه قرار دارند.
شما می‌توانید به مراکز مهم شهر از جمله پارک ملت، مرکز خرید پالادیوم، ارگ تجریش، بازار تجریش، مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب، مرکز همایش‌های صدا و سیما، کاخ سعد آباد و کاخ نیاوران دسترسی داشته باشید.
هتل‌ها هر یک با توجه به موقعیت مکانی، رتبه بندی هتل، سطح امکانات، خدمات و بسیاری پارامترهای دیگر، در قیمت‌های متنوعی ارائه می‌شوند. توصیه می‌شود جهت بررسی دقیق قیمت، لیست هتل‌ها (سه ستاره تا ۵ ستاره) را مشاهده نمایید.
نزدیک‌ترین هتل به نمایشگاه بین المللی تهران حدود ۵ دقیقه مسافت با خودرو فاصله دارد. سایر هتل‌ها نیز به اندازه ۵ تا ۲۰ دقیقه مسافت با خودرو فاصله دارند.
با جست وجوی هتل‌‌های نزدیک نمایشگاه بین المللی تهران وارد سایت جااینجاس شوید. لیست هتل‌های اطراف نمایشگاه نمایش داده خواهد شد. پس از برسی مشخصات هتل‌ها و مقایسه آن‌ها، این امکان را دارید تا هر زمان هتل را رزرو نمایید. تمام فرآیند رزرو، از ثبت اتاق، پرداخت هزینه تا دریافت واچر همگی آنلاین هستند و در زمان کوتاهی انجام خواهند شد. هم‌چنین بالاترین میزان تخفیف در هنگام پرداخت هزینه برای شما در جااینجاس اعمال خواهد شد.

اهل سفرها، برای باخبر شدن از پیشنهادهای ویژه‌ی جااینجاس، ایمیل خود را وارد کنید.

شهر یا هتل مورد نظر یافت نشد