رزرو هتل با پشتیبانی ۲۴ ساعته در جااینجاس

رزرو هتل در یزد با گارانتی قیمت و بالاترین تخفیف
(‌ هتل )
مرتب سازی بر اساس:
جستجو هتل بروی نقشه
بر اساس قیمت (تومان)
از : ۰ تومان تا : ۱۰۵,۵۷۰,۰۰۰ تومان
بر اساس ستاره
بر اساس رسته
اولین تاریخ قابل رزرو:
هم اکنون امکان رزرو آنلاین در این تاریخ وجود ندارد
٪تخفیف

  • |
  • امتیاز کاربران:
  • ۵
  • /
  • ۴.۵
شب اقامت ، شب رایگان تخفیف پلکانی
لوگو جااینجاس

شروع قیمت برای یک شب

آغاز رزروهای نوروزی

یزد، معروف به شهر خشت خام با بافت تاریخی بی‌نظیر خود در طول از سال گردشگران زیادی پذیرایی می‌کند. یزد زیبا جهت پذیرایی از مسافران خود، اقامتگاه‌ها و هتل‌های متعددی از لوکس و مجلل با بهترین سطح امکانات رفاهی گرفته تا اقتصادی و قیمت مناسب، برای هر بودجه و سلیقه‌ای در نظر گرفته است. اگر شما هم دوست دارید در طول سفر به یزد در هتل‌هایی با بهترین از سطح از امکانات و خدمات اقامت داشته باشید، حتما در این مطلب ما را دنبال کنید تا با هتل 5 ستاره یزد بیشتر آشنا شده و بتوانید با اطمینان کامل اتاق مورد نظر خود را رزرو کنید.

لیست هتل‌های 5 ستاره یزد

در حال حاضر هتل پارسیان صفائیه یزد تنها هتل و بهترین هتل پنج ستاره یزد است. این هتل زیر مجموعه‌ گروه هتل‌های پارسیان است و با تلفیق معماری سنتی و مدرن به پذیرای از میهمانان این منطقه می‌پردازد. بخش قدیمی این هتل یزد در سال 1335  با نام هتل باغ در باغی زیبا و بزرگ با 46 واحد اقامتی ساخته شده و در سال 1392 برای آخرین بار مورد بازسازی قرار گرفته است. بخش جدید هتل نیز جهت رفاه حال بیشتر میهمانان در سال 1386 در سه طبقه و 105 واحد اتاق و سوئیت افتتاح گردیده است.

امکانات بهترین هتل پنج ستاره یزد

قطعا انتظار می‌رود هتل‌های پنج ستاره یزد بهترین سطح از امکانات و خدمات را ارائه بدهند. از مهم‌ترین امکانات هتل پنج ستاره یزد می‌توان به سیستم اعلام حریق، اینترنت، خشکشویی، سرویس بهداشتی فرنگی، خانه‌داری ۲۴ ساعته، تهویه مطبوع، تلویزیون، آنتن مرکزی، فضای سبز، مینی بار، کافی نت، رستوران، کافی شاپ، سالن چند منظوره برگزاری مراسم، سالن همایش، فروشگاه، فضای سبز، تاکسی سرویس، صندوق امانات، اتاق ویژه معلولین، آسانسور و... اشاره کرد. پیشنهاد می‌شود جهت بررسی دقیق امکانات هتل 5 ستاره یزد به ابتدای این صفحه از سایت جااینجاس مراجعه کنید.

عوامل تاثیرگذار بر قیمت هتل‌ 5 ستاره یزد

قیمت هتل‌های 5 ستاره یزد با توجه به موقعیت مکانی و دسترسی مناسب به نقاط گردشگری شهر، سطح ارائه امکانات و خدمات، معماری و دکوراسیون اتاق‌ها، زمان رزرو هتل و بسیاری پارامترهای دیگر تعیین می‌شوند. اما به طور کل هتل 5 ستاره یزد در برابر سطح امکانات و خدماتی که ارائه می‌دهد بسیار خوش قیمت است و می‌توانید با هزینه‌ای معقول بهترین سطح از امکانات و خدمات را دریافت نمایید. جهت بررسی قیمت هر اتاق در هتل پنج ستاره یزد حتما ابتدای این صفحه از سایت جااینجاس را مشاهده کنید.

مزایای رزرو هتل پنج ستاره یزد از جااینجاس

قبل از رزرو هتل‌های پنج ستاره یزد باید اطلاعات و مشخصات آن‌ها را بررسی کرد تا بتوان با آگاهی و اطمینان کامل اقدام به رزرو هتل نمود. در صفحه معرفی هتل 5 ستاره یزد به اطلاعاتی همچون آدرس، موقعیت مکانی در نقشه، بررسی فاصله از نقاط گردشگری مهم یزد، لیست کامل امکانات، لیست اتاق‌ها به همراه قیمت، امکان رزرو آنلاین و بررسی قوانین دسترسی خواهید داشت. علاوه بر این خواندن نظرهای مسافرین قبلی را حتما در نظر داشته باشید. جااینجاس این امکان را می‌دهد تا با اعمال بیشترین میزان تخفیف، هتل‌های پنج ستاره یزد را آنلاین رزرو کنید. هم‌چنین تیم پشتیبانی در 24 ساعت شبانه روز پاسخ‌گوی شما در زمینه رزرو هتل است.

سوالات متداول در مورد رزرو هتل پنج ستاره یزد

شروع قیمت هتل ۵ ستاره یزد در سال ۱۴۰۱، از ۱۰۹۷ هزار تومان است. جهت بررسی دقیق قیمت‌ها به ابتدای این صفحه از سایت جااینجاس رجوع کنید.
اصولا هتل‌ها کودکان را تا سن مشخصی رایگان یا نیم بها پذیرش می‌کنند. حتما بخش قوانین هتل انتخابی خود را قبل از رزرو مطالعه کنید.
میزان جریمه با توجه به قوانین هتل و زمان اعلام کنسلی تعیین می‌شود. می‌توانید درخواست کنسلی خود را در جااینجاس ثبت کنید تا شرایط کنسلی به شما اطلاع داده شود.
هتل پارسیان صفائیه ۵ ستاره با تلفیق معماری سنتی و مدرن پذیرای میهمانان است. جهت کسب اطلاعات بیشتر از امکانات هتل به ابتدای این صفحه از سایت جااینجاس مراجعه کنید.

اهل سفرها، برای باخبر شدن از پیشنهادهای ویژه‌ی جااینجاس، ایمیل خود را وارد کنید.

شهر یا هتل مورد نظر یافت نشد