تهران پارس، از پرترددترین و پرهیاهوترین مناطق تهران، با مراکز خرید و تفریحی متعدد و رستوران‌ها و کافه‌های متنوع است. از این رو در این مطلب از جااینجاس تصمیم‌ گرفتیم لیستی از محبوب‌ترین و بهترین کافه‌ های تهران پارس را به شما معرفی کنیم. 

کافه بار ژوزک

کافه بار ژوزک با چهار شعبه در ولنجک، آپادانا، پاسداران و تهران پارس فعالیت دارد. خوب است بدانید این بهترین کافه تهران پارس جهت آسودگی خاطر مشتریان پارکینگ اختصاصی تدارک دیده است. هم‌چنین این کافه با منوی جذاب زیر پذیرای شما است:

  • انواع صبحانه سرد و گرم
  • انواع قهوه، چای، دمنوش و عرقیات
  • انواع کوکتل، اسموتی و شیک
  • انواع نوشیدنی و آبمیوه 
  • انواع کیک و شیرینی
  • انواع سالاد و پنینی

اگر هم مسافر شهر تهران هستید و علاوه بر کافه‌گردی و برنامه‌ریزی برای سفر، رزرو هتل و پیدا کردن محل مناسب برای اقامت در اولویت‌های شما است، جااینجاس در این زمینه می‌تواند همراه مناسبی باشد. کافی است نگاهی به لیست و مشخصات هتل‌ها انداخته و اتاق مورد نظر خود را آنلاین رزرو کنید.

بهترین کافه تهران پارسکافه بار ژوزک تهران پارس

 آدرستهران پارس، خیابان 142 غربی، حدفاصل خیابان رشید و 113، پلاک 108
 شماره تلفن02122093205
 ساعت کاریهر روز 8 تا 23:30

 

کافه چیمنی

حتما نام چیمنی با بستنی‌های معروفش در نواحی مختلف تهران به گوشتان خورده است. این کافه بستنی معروف تهران پارس، یک منوی متنوع و کامل از بستنی‌های خاص و خوش طعم به مشتریان ارائه می‌دهد. اگر هم علاقه‌مندید علاه بر کافه‌های شرق، بهترین کافه‌های شمال تهران را هم بشناسید، حتما مطلب "خاص‌ترین کافه های شمال تهران که باید امتحان کنید" را بخوانید.

بهترین کافه بستنی تهران پارسکافه بستنی چیمنی تهران پارس


کافه چیمنی انواع بستنی‌های خاص و لذیذ را سرو می‌کند. 


 آدرس تهران پارس، بالاتر از فلکه اول، نرسیده به چهار راه تیر انداز، نبش 156 غربی
وبسایت cafechimney.ir
 شماره تماس 02177873470

در تهیه این بستنی از نوعی نان مجارستانی استفاده شده و بسیار بزرگ و سیر کننده است. خوب است بدانید فضای این کافه خوب تهران پارس آن قدر بزرگ نیست و گاهی باید منتظر بمانید تا میز خالی شود. 

کافی شاپ کندیک

اگر به دنبال کافه روباز در تهران پارس هستید، حتما کندیک را در برنامه‌های خود بگذارید. در فضای باز آن می‌توانید با خیال آسوده سیگار هم بکشید. علاوه بر نوشیدنی‌های سرد و گرم، این کافه رستوران لوکس تهران پارس با پیتزاهای لذیذ خود محبوبیت ویژه‌ای کسب کرده است. 

 آدرستهرانپارس، خيابان گلبرگ، حدفاصل فلكه اول و خيابان رشيد
 شماره تلفن11 صبح تا 12 شب 
 ساعت کاری02177735540


کافه شکلات

اگر به دنبال کافه در فلکه اول تهران پارس هستید، کافه شکلات در مجتمع پارس گزینه مناسبی به نظر می‌رسد. یک کافه دنج با محیط دلنشین که جهت رفاه حال مشتریان، کشیدن سیگار در آن ممنوع است. منو جذاب این کافه معروف شرق تهران هم شامل: 

  • انواع قهوه، چای و دمنوش
  • انواع دسر، شیک، اسموتی
  • انواع غذا همچون پاستا و پنینی

بهترین کافه در فلکه اول تهران پارسکافه شکلات تهران پارس

 آدرس فلکه اول تهرانپارس، مرکز خرید پارس پلاک ۷
 ساعت کاری 11 صبح تا 11 شب
 شماره تماس   02177735129

 

کافه کارنا

اگر به دنبال کافه در سمت تهران پارس هستید، کافه کارنا در فلکه اول را حتما باید امتحان کنید. کارنا محیط دنج و آرامی دارد و بسیار مورد پسند جوانان است. در صورت رضایت مشتریان می‌توان در آن سیگار هم کشید. کافه کارنا با شعار "دوباره قهوه تلخ، دوباره خاطره‌های شیرین، دوباره کافه کارنا" خوش طعم‌ترین قهوه‌ها و کیک‌ها را در اختیار شما می‌گذارد. 

 آدرسفلکه اول تهرانپارس، مرکز خرید پارس، پلاک ١٠
 شماره تلفن۰۲۱۷۷۲۹۳۸۴۵
 ساعت کاری۹ تا ۲۲

 

کافه ویونا پاساژ سپید

ویونا از کافه‌های معروف زنجیره‌ای در تهران است که در مناطق مختلف شعبه دارد. در شرق تهران هم کافه ویونا جزو بهترین کافه‌های تهران پارس به شمار می‌رود. می‌توانید خوش طعم‌ترین قهوه‌ها و کیک‌ها را در یک فضای شیک و لوکس نوش جان کنید. این لوکس‌ترین کافه تهران پارس در پاساژ سپید، یکی از گزینه‌های ایده‌آل برای قرارهای کاری و دو نفره به شمار می‌رود. 

کافه خوب در تهران پارسکافه ویونا تهران پارس

 آدرس فلکه اول تهرانپارس، ١۴٢ شرقى، غرب پاساژ سپید
 تلفن  02177297729
 ساعت کاری 10 صبح تا 12 شب 

 

کافه ویونا مجتمع سون سنتر

سون سنتر از پاساژهای معروف شرق تهران است که انواع برندهای باکیفیت در فضای مدرن و شیک آن فعالیت دارند. علاوه بر این می‌توانید از رستوران‌ها و کافه‌های متنوع داخل مجموعه هم استفاده کنید. از شناخته شده‌ترین کافه‌های سون سنتر تهران پارس هم باید به کافه ویونا و نوشیدنی‌های خوش طعمش اشاره کرد. یک گزینه عالی برای استراحت و ادامه پاساژگردی.

آدرسپایین تر از میدان نبوت(هفت حوض)، نبش خیابان رضوان غربی، مجتمع تجاری سون سنتر، طبقه پنجم، پلاک 502
 شماره تلفن02177973866
 ساعت کاری9:30 تا 23:30

 

کافه کاژه

از کافه‌های خوب تهران پارس که فضای بسیار دنجی دارد و پاتوق بسیاری از افراد برای نوش جان کردن قهوه یا وعده‌های غذایی متنوع و جذاب است. پیشنهاد می‌شود حتما یک بار آن را در برنامه‌های خود قرار دهید. اگر هم علاقه‌مند به غذاهای گیاهی هستید، مطلب "بهترین رستوران های گیاهی تهران از نظر گیاه‌خواران کدام‌اند؟" را بررسی کنید.

کافه خوب تهران پارسکافه کاژه تهران پارس

 آدرسخیابان ۲۱۲، بین اخوت و آهنی آمینه
 شماره تلفن۰۲۱۷۷۹۲۰۲۴۸
 ساعت کاری11 صبح تا 12 شب

 

کافه لوسن

لوسن یا همان شومینه سابق در شهرک امید تهران پارس قرار دارد. این کافه با طراحی زیبا و غذاهای لذیذ خود به خصوص پاستا و سالاد سزار محبوبیت ویژه‌ای کسب کرده و پاتوق افراد بسیاری است. 

معروف ترین کافه های تهران پارسکافه لوسن تهران پارس 

 آدرس شهرک امید، مجتمع تجاری شهرک امید، پلاک ۳۳
 شماره تماس   02177076096
 ساعت کاری  11 صبح تا 11 شب


کافه قهوه تایم

کافه‌ای با محیط دنج و زیبا در مجتمع تجاری پارسیان که با قهوه‌های معروف و خوش طعم خود پذیرای شما است. پیشنهاد می‌شود صبحانه‌های لذیذ این کافه را هم امتحان کنید. اگر هم بازی‌های فکری جزو علایق شما است، پیشنهاد می‌شود "معرفی لیست بهترین‌ کافه بازی‌ها در تهران" را از دست ندهید.

 آدرسفلکه دوم تهرانپارس، مجتمع تجاری پارسیان، بالکن سمت راست، پلاک ۱۴
 شماره تلفن۰۲۱۷۷۰۰۷۴۰۰
 ساعت کاری10 صبح تا 12 شب 

 

کافه ورنال

اگر دوست دارید در یکی از لوکس‌ترین کافه‌های تهران پارس اوقات فراغت خود را بگذرانید، ورنال با فضای دلباز و زیبای خود منتظر شما است. هم‌چنین می‌توانید از فضای باز این کافه استفاده کرده و با چشم‌اندازی زیبا، انواع نوشیدنی‌های متنوع آن را نوش جان کنید. خوب است بدانید این کافه روباز تهران پارس، جای مناسب برای پارک هم در اطراف خود زیاد دارد. 

علاوه بر کافه‌گردی اگر علاقه‌مند به نوش جان کردن غذاهای دریایی هستید، پیشنهاد می‌شود لیست بهترین رستوران های دریایی تهران را در برنامه‌های خود نیز قرار دهید.

کافه لوکس در تهران پارس کافه ورنال تهران پارس

 آدرسفلکه دوم تهرانپارس، پاساژ پارسیان، طبقه همکف، بالکن شمال شرقی، پلاک۲، کافه ورنال
 شماره تلفن۰۲۱۷۷۸۶۹۵۶۶
 ساعت کاری10 صبح تا 12 شب 

کافه رستوران عمارت

عمارت، یک گزینه مناسب برای افراد با سلیقه‌های مختلف است. سفره‌خانه، رستوران ایرانی و کافی‌شاپ همگی در کنار هم. در منو این کافه سنتی تهران پارس می‌توانید انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم را انتخاب کنید. هم‌چنین عمارت در دسته کافه‌های قلیان دار تهران پارس به شمار می‌رود و منو غذا ایرانی آن هم بسیار پرطرفدار است. اگر هم علاقه‌مند به کباب هستید، لیست ۱۵ تا از بهترین کبابی های تهران را از دست ندهید.

 آدرستهرانپارس ، بین فلکه دوم و تیرانداز، نبش 162غربی ، پلاک 134
 شماره تلفن02177738715
 ساعت کاری10 صبح تا 10 شب 


کافه رستوران لاون

از دیگر بهترین کافه رستوران‌ های تهران پارس که طرفداران بسیاری دارد، باید لاون را نام برد. اما منو جذاب آن چه دارد؟

1-انواع صبحانه لذیذ همچون بشقاب انگلیسی و ایرانی
2-انواع پیتزا، استیک، همبرگر و...
3-انواع پیش‌غذا همچون کیک و وافل 
4-انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد 

بهترین کافه رستوران تهران پارس کافه رستوران لاون تهران پارس

 آدرستهرانپارس، بین فلکه دوم و سوم، پلاک ۲۶۰
 شماره تلفن02177746096
 ساعت کاری8:30 صبح تا 23:45

 

کافه روف لانژ مجتمع نارسیس 

در بام مجتمع تفریحی تجاری شیک و مدرن نارسیس می‌توانید به کافه روف لانژ بروید و در فضایی دنج با چشم‌اندازی زیبا از شهر و منوی متنوع با انواع غذای ایرانی، فرنگی، نوشیدنی گرم و سرد و دسر، لذت ببرید. علاوه بر نارسیس و فودکورت پرطرفدارش، لیست بهترین فودکورت های تهران را هم بشناسید و به کافه‌های آن‌ها هم سری بزنید.

کافه روف کاردن در تهران پارسکافه روف لانژ تهران پارس

 آدرستهرانپارس، بین فلکه سوم و چهارم، نبش کوچه 206، بام مجتمع نارسیس
 شماره تلفنهر روز از 12 ظهرتا 12 شب 
 ساعت کاری02177361010

 

 

لیست بهترین کافه ها در تهران پارس

جمع‌بندی

در این مطلب با لیست پرطرفدارترین و بهترین کافه‌ های تهران پارس آشنا شدید. پیشنهاد می‌شود این لیست را در برنامه‌های تفریحی خود بگنجانید. 
اگر هم مسافر تهران زیبا هستید و به دنبال اقامتگاهی مناسب در طول سفر خود می‌گردید، حتما سری به جااینجاس بزنید و لیست و مشخصات هتل‌ های تهران از شمال تا جنوب و شرق تا غرب همچون هتل آماتیس تهران و دیگر هتل های قیمت مناسب همچون هتل بستان تهران را مورد بررسی قرار داده و با بهترین نرخ، آنلاین رزرو کنید. 

سوالات متداول درباره بهترین کافه های تهران پارس

کافه شکلات، کافه کارنا، کافه ویونا
کافه رستوران عمارت
کافه کندیک و کافه ورنال

اهل سفرها، برای باخبر شدن از پیشنهادهای ویژه‌ی جااینجاس، ایمیل خود را وارد کنید.

شهر یا هتل مورد نظر یافت نشد