کباب با بو و طعم بی‌نظیر خود همیشه در دسته پرطرفدارترین و لذیذ‌ترین غذاها میان ایرانیان قرار می‌گیرد. در پایتخت هم از کبابی‌های با قدمت و معروف تا رستوران‌های جدید و با کیفیت همگی در تلاش‌اند تا لذیذترین طعم‌ها را در کباب‌های کوبیده، برگ، شیشلیک و... به شما هدیه بدهند. از این رو در این مطلب تصمیم گرفتیم یک لیست از بهترین چلوکبابی‌های تهران را به شما معرفی کنیم. پس با جااینجاس همراه شوید.

لیست معروف‌ترین کبابی‌های تهران

در این لیست با قدیمی‌ترین و معروف‌ترین کبابی‌ها در تهران آشنا خواهید شد. رستوران‌هایی که از زمان قاجار و پهلوی افتتاح شده‌اند و هنوز هم شهرت دارند تا رستوران‌های جدید و مدرن با کیفیت بالا.

چلوکبابی مسلم

کبابی مسلم در بازار بزرگ تهران از شلوغ‌ترین‌ها و معروف‌ترین رستوران‌های پایتخت است. کباب سلطانی، شیشلیک، برگ، جوجه کباب، باقالی پلو با مرغ، سبزی پلو با ماهی، ته‌چین، خورشت غوره بادمجان، قورمه سبزی، قیمه، آش و حلیم، شله زرد، کشک بادمجان، دلمه، میرزا قاسمی، کوفته، آش‌رشته و آش شله قلمکار از لذیذترین غذاهای بهترین چلوکبابی تهران هستند.

بهترین چلوکبابی در تهران

شماره تلفن: ۵۵۶۰۲۲۷۵-۰۲۱
ساعت کاری: ۱۱ صبح تا ۶ عصر
ساعت کاری فروش آش و حلیم: ۶:۳۰ صبح تا ۹ شب
آدرس: بازار ۱۵ خرداد، نبش غربی سبزه میدان

کباب‌سرای منصور

منصور آبشار در دسته بهترین چلوکبابی‌های تهران قرار دارد. آن قدر که طرفداران آن جلوی در صف می‌کشند. از کباب ذغالی با نان تافتون تازه پخته شده در تنور این رستوران نباید گذشت.

بهترین چلوکبابی شهر تهران

شماره تلفن: ۸۸۷۰۶۵۷۵-۰۲۱
آدرس: خیابان ولیعصر، ابتدای پارک ساعی، جنب تواضع
ساعت کاری: 12 ظهر تا 3:30 ظهر، 8 شب تا 12 شب

خانه کباب و گریل زی خوراک

زی خوراک از قصابی‌های معروف تهران، با چندین شعبه متعدد، رتبه اول در فروش مجازی و ارائه گوشت و مرغ درجه یک توانسته محبوبیت ویژه‌ای کسب کند. جالب است بدانید علاقه بنیان‌گذار این مجموعه به راه‌اندازی رستوران موجب شد خانه کباب و گریل زی خوراک با دو شعبه در پاسداران و نیاوران با محدوده قیمت متوسط رو به بالا افتتاح شود. خوب است بدانید:

  • در زی خوراک می‌توانید پخت انواع کباب، استیک، برگر و جوجه با مرغ و گوشت تازه را از نزدیک مشاهده کنید.
  • این امکان فراهم شده تا گوشت مورد نظر خود را به صورت خام هم بتوانید خریداری کنید.
  • کافه زی خوراک با انواع چای، قهوه، آب میوه و قلیون در شعب خود پذیرای شما است. 
  • انواع برگر و پیتزاهای گوشت هم برای عاشقان مزه گوشت در فست فود مجموعه ارائه شده است.
  • طعم نوستالژیک انواع کباب، استیک و جوجه کباب در زی خوراک توانسته رضایت مشتریان را به خود جلب کند. 

کبابی معروف در تهران

آدرس شعبه پاسداران: نبش بهارستان سوم
آدرس شعبه نیاوران: سه راه مژده، تقاطع لاریجانی، بن بست شقایق، پلاک 1
ساعت کاری: 11 صبح تا 11 شب

 

رستوران شمشیری

شمشیری از معروف‌ترین چلوکبابی‌های تهران به شمار می‌رود. این رستوران قدیمی در دوره پهلوی در سبزه میدان به دست حاج محمد حسن شمشیری از بزرگان صنف قهوه افتتاح شده است. ابتدا قهوه‌خانه بوده و سپس چلوکبابی شده است. در حال حاضر رستوران شمشیری اصل دو شعبه دارد که یک شعبه آن به صورت بیرون‌بر در حال فعالیت است. انواع کباب‌ها مانند چلوکباب کاری، چلوکباب سلطانی، چلوکباب لقمه زعفرونی، چلوکباب برگ مخصوص و سایر غذاهای ایرانی همچون باقالی پلو با ماهیچه، آلبالو پلو، شیرین پلو، زرشک پلو و انواع چلو خورشت در این رستوران سرو می‌شود.

بهترین چلوکبابی در شهر تهران

آدرس شعبه یک: بازار سبزه میدان
ساعت کاری: ۱۱:۳۰ صبح تا پنج عصر 
شماره تلفن: ۵۵۶۱۷۸۷۹ 
آدرس شعبه دو: اندرزگو، بین کاوه و قیطریه
ساعت کاری: ۱۱:۳۰ صبح تا ۱۰:۳۰ شب
شماره تلفن: ۲۴۱۹

رستوران شرف الاسلامی

این رستوران بین بازاری‌ها محبوبیت ویژه‌ای دارد. بنیان‌گذار آن حاج علی شرف الاسلامی از بازرگانان دوره قاجار بوده که از سال 1317، رستوران شرف الاسلامی را افتتاح کرده است. انواع کباب کوبیده، ششلیک ممتاز، برگ، کباب تیکه مخصوص و غذاهای دیگر همچون باقالی پلو، زرشک پلو با مرغ، ته چین مرغ و‌ ته‌چین ماهیچه را می‌توانید سفارش دهید.

بهترین چلوکبابی های تهران

آدرس شعبه یک: جنب مسجد امام 
آدرس شعبه دو: سبزه میدان، پلاک ۸۰۶
ساعت کاری: 11 صبح تا 5 بعدظهر
شماره تلفن: 02155620957

چلوکبابی البرز

البرز هم از قدیمی‌ترین رستوران‌های نامی تهران است. فردی به نام برماس از سال 1346 چلوکبابی البرز را افتتاح کرده و اکنون با انواع غذاهای ايرانی، دريايی، گريل شده و فرنگی پذیرای شما است.

بهترین چلوکبابی ها در تهران

شماره تلفن: ۴۱۶۹۵-۰۲۱
آدرس: خیابان سهروردی شمالی، نبش کوچه نیکو قدم
ساعت کاری: 11 صبح تا 11:30 شب

هم‌چنین اگر در تهران مسافر هستید و به دنبال هتلی با قیمت مناسب می‌گردید، هتل روما تهران با دو ستاره در خیابان شهید بهشتی می‌تواند یک گزینه مناسب به شمار رود.

رستوران نایب

حتما نام رستوران نایب به گوشتان خورده است. این رستوران به دوره قاجار و آشپز مخصوص ناصرالدین شاه یعنی حاج علی آشپز برمی‌گردد که غذاهای لذیذ او بسیار زبانزد بوده است. در دهه 50 یکی از نوادگان حاج علی به نام نایب غلامحسین، اولین چلوکبابی ایران را در قالب رستوران‌های مدرن اروپایی افتتاح کرد.
در حال حاضر شعبه اصلی رستوران نایب در بازار تهران قرار دارد. اما شعبه‌های دیگری هم در الهیه، ساعی و وزرا فعالیت دارند. در منوی لذیذ این چلوکبابی قدیمی تهران می‌توانید انواع کباب‌، باقالی پلو، ماهیچه، چلو گردن و پلو ته چین را در محل یا به صورت آنلاین سفارش دهید.

قدیمی ترین چلوکبابی های تهران

آدرس: بازار بزرگ تهران، بازار زرگرها، بازار صحاف‌ها، پلاک‌های ۳۱، ۳۳ و ۳۵
ساعت کاری: 11 صبح تا 11 شب
شماره تلفن: 02188707272

 

کباب شمرون

شمرون از سال 1385 فعالیت خود را در خیابان تجریش تهران آغاز نموده و اولین شعبه ساندویچ کباب ایران را در سال 1388 در اندرزگو افتتاح کرده است. این کبابی خوب تهران در سه طبقه با اشراف به میدان تجریش با انواع کباب‌ها همچون کباب لقمه گوسفندی، کباب بره، شیشلیک، جوجه کباب فیله، جوجه کباب با استخوان و جوجه کباب ران طبخ می‌شود. در شعبه ساندویچ کباب نیز با ساندویچ فیله سلطانی، ساندویچ لقمه، ساندویچ فیله و ساندویچ جوجه پذیرای شما است.

بهترین چلوکبابی ها در شهر تهران

شماره تلفن: ۱۷۷۵-۰۲۱
آدرس شعبه تجریش: میدان تجریش، ضلع شمال شرقی 
آدرس شعبه نیاوران: نیاوران، خیابان باهنر به‌ سمت تجریش، بعد از چهارراه مژده، پلاک ۴۵۵ 
آدرس شعبه دشت بهشت: تهران، اوین، ابتدای کچویی، خیابان دشت بهشت
ساعت کاری: 11 صبح تا 11 شب

چلوکبابی جوان

چلوکباب شیشلیک، کوبیده، برگ، ته‌چین مرغ زعفرانی، زرشک پلو با مرغ، جوجه کباب و خورشت قیمه در این رستوران اسم و رسم دار تهران با بهترین کیفیت سرو می‌شود. رستوران جوان از سال 1339 در خیابان 17 شهریور تهران فعالیت خود را آغاز نموده و در طول این سال‌ها همچنان محبوبیت خود را حفظ کرده است.

چلو کبابی های تهران

ساعت کاری: از ساعت ۱۱:۳۰ صبح تا ۳:۳۰ بعدازظهر و ۷:۳۰ شب تا ۱۰:۳۰ شب
شماره تلفن: ۰۲۱-۳۳۳۴۷۵۸۶
آدرس: خیابان ۱۷ شهریور، پلاک ۱۴۴۹

چلوکبابی رفتاری

حاج علی اکبر رفتاری در سال 1290 در میدان شاپور بازارچه قوام الدوله رستوران رفتاری را افتتاح کرد. از همان سال‌ها غذای خوش طعم آن زبانزد اهالی محل بوده است. در حال حاضر وارثان این رستوران رونق بسیار بزرگی به آن بخشیده‌اند و چندین شعبه مختلف از این چلوکبابی را در تهران افتتاح کرده‌اند.
چلوکباب ممتاز، چلوکباب مخصوص، چلوکباب سلطانی، چلوکباب کوبیده مخصوص، چلوکباب جوجه، شیشلیک، باقلاپلو با ماهیچه، باقلاپلو با مرغ، انواع چلو خورشت و ته‌چین، کته لوبیا پلو با گوشت، ماهی قزل آلای کبابی، آبگوشت و ساندویچ‌ هم به صورت حضوری و هم به صورت بیرون‌بر در این رستوران عرضه می‌شود.

چلو کبابی تهران

آدرس شعبه وحدت اسلامی: میدان شاهپور، خیابان وحدت اسلامی، پایین‌تر از میدان حسن آباد 
آدرس شعبه سعادت آباد: سعادت آباد، انتهای خیابان علامه جنوبی، مرکز تجاری طوس، طبقه هشتم
آدرس شعبه دولت: پاسداران، دولت، کاوه، جنب داروخانه مقدم، پلاک ۳۳۶ 
آدرس شعبه انقلاب: انقلاب، اول کارگر جنوبی، نرسیده به کوچه مهدی زاده، پلاک ۹۵۰ 
آدرس شعبه بام لند: انتهای اتوبان همت، دریاچه خلیج فارس، میدان موج، بلوار موج، مرکز خرید بام لند 
ساعت کاری: 11:30 صبح تا 9:30 شب
شماره تلفن: 02155381458

رستوران ارکیده

قطعا نام رستوران ارکیده به گوشتان خورده است. این مجموعه در حال حاضر با 7 شعبه در تهران، کرج و مازندران مشغول فعالیت است. سه شعبه این رستوران داخل پایتخت قرار دارد و با انواع کباب‌های لذیذ بره، بختیاری، برگ، فسنجانی، سلطانی، جوجه و دیگر غذاهای ایرانی در منوی خود، منتظر شما است.

چلو کبابی معروف تهران

آدرس شعبه آرژانتین: میدان آرژانتین، ابتدای خیابان الوند
آدرس شعبه سعادت آباد: سعادت آباد، میدان کاج، ابتدای خیابان علامه شمالی، نبش خیابان اقبال ملی 
آدرس شعبه اقدسیه: اقدسیه، بزرگراه ارتش، مجتمع شمیران سنتر، طبقه ۱۰
شماره تلفن: 02188885300
ساعت کاری: 11 صبح تا 12 شب

چلوکبابی مرشد

مرشد هم از قدیمی‌ترین و مشهورترین کبابی‌‌ها در بازار بزرگ شهر تهران است. حاج میرزا احمد عابد نهاوندی مشهور به مرشد چلویی از کاسبان منصف و خیر بازار، مالک مرشد بوده است. مرشد چلویی یک صف را همیشه به مشتریان اختصاص می‌داد و یک صف را به مستمندان. هم‌اکنون هم این رستوران با کباب و قیمه جذاب و قیمت مقرون به صرفه خود طرفداران بسیاری دارد.


بیشتر بخوانید:لیست بهترین کافه بازی‌های تهران


آدرس: بازار بزرگ، بازار نوروزخان، پشت مسجد جامع، پلاک ۴۳
ساعت کاری: 11 ظهر تا 5 بعد از ظهر
شماره تلفن: 02155627881

کاسه کباب سنتی اردبیل

کاسه کباب سنتی با کره اردبیل در تهران را می‌توان در خیابان ولیعصر پیدا کرد. در گذشته با نام جگرسرای ساعی هم شناخته می‌شده است. با استفاده از گوشت گوسفندی تازه دشت مغان و کره گوسفندی ییلاق سبلان یک کباب خوشمزه را می‌توانید نوش جان کنید. 
اگر کاسه کباب سفارش دهید یک سیخ فیله، یک سیخ کوبیده، گوجه و فلفل کبابی به همراه کره اصل اردبیل و کنجد برای شما سرو خواهد شد. خوب است بدانید در کاسه کباب زارع هر روز از 6 تا 10 صبح، صبحانه محلی اردبیل شامل عسل سبلان، کره محلی و قیماق ییلاق سبلان هم ارائه می‌شود.

چلو کبابی معروف در تهران

ساعت کاری: هر روز از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۱ شب
شماره تلفن: ۸۸۷۷۳۳۱۲
آدرس: خیابان ولیعصر، بالاتر از خیابان ساعی، نبش کوچه مردوخی

رستوران اس پی یو

اگر برای گشت و گذار به درکه می‌روید، نوش جان کردن غذاهای رستوران اس پی یو می‌تواند لذت تفریح شما را دوچندان کند. جوجه کباب، آبگوشت، باقالی پلو با ماهیچه، میرزا قاسمی، باقلاپلو با گردن، ماهی سفید و ماهی قزل آلا و از همه معروف‌تر و لذیذتر شیشلیک‌، کباب برگ و لقمه این رستوران را در در یک محیط دلنشین و زیبا نباید از دست داد. 

کبابی معروف تهران

 

شماره تلفن: ۶-٢٢١٧٣٧۰۵-۰۲۱
آدرس: درکه، میدان درکه، پلاک ۴۲
ساعت کاری: 12:15 تا 4 ظهر، 7:30 تا 11 شب

 

رستوران روحی

اگر می‌خواهید در فضایی قدیمی با وسایل نوستالژی غذای خود را نوش جان کنید، حتما سری به کبابی روحی در غرب تهران بزنید. انواع غذاهای ایرانی به خصوص کباب‌های خوش طعم و لذیذ در این رستوران سرو می‌شود.

کبابی معروف در تهران

آدرس رستوران روحی: میدان صنعت، بلوار فرحزادی، خیابان سیمای ایران، پلاک ۵۸
تلفن:۰۲۱۸۸۳۷۶۰۸۰
ساعت کاری: 12 تا 4 ظهر، 8 تا 11 شب

رستوران شاندیز جردن 

کباب‌کوبیده، کباب‌برگ و ششلیک معروف و لذیذ شاندیز را باید حداقل یک بار تجربه کرد. کیفیت مطلوب غذاها و قیمت مناسب آن‌ها موجب شده این رستوران طرفداران زیادی داشته باشد. فضای بزرگ و زیبای این رستوران هم می‌تواند گزینه خوبی برای برگزاری میهمانی‌های شما باشد.

معروف ترین کبابی تهران

آدرس: جردن، بلوار صبا
تلفن: ۰۲۱۲۲۰۵۴۸۴۸
ساعت کاری: 12 تا 4 ظهر و 7 تا 11 شب

در این مطلب یک لیست از معروف‌ترین چلوکبابی‌های تهران را به شما معرفی کردیم. اگر پایتخت‌نشین هستید، حتما این رستوران‌ها را یک بار در برنامه تفریحی خود قرار دهید. اگر هم قصد سفر به این شهر را دارید، این لیست یک پیشنهاد خوب برای شکم‌گردی است. هم‌چنین جااینجاس جهت آسودگی خاطر شما در برنامه‌ریزی سفر یک لیست کامل از هتل‌های تهران را تهیه کرده است. از هتل‌های لوکس و مدرن همچون هتل پارسیان آزادی تهران، هتل آپارتمان‌هایی همچون هتل آپارتمان بانی تهران تا انواع اقامتگاه‌های قیمت مناسب و اقتصادی.

اهل سفرها، برای باخبر شدن از پیشنهادهای ویژه‌ی جااینجاس، ایمیل خود را وارد کنید.

شهر یا هتل مورد نظر یافت نشد