رامسر، عروس شهرهای ایران با طبیعت زیبا و پرطراوات و امکانات تفریحی فراوان، طرفداران بسیاری میان گردشگران دارد. تفریحات آبی با هیجان و لذت بالا هم محبوبیت آن را دوچندان کرده است. پس با جااینجاس همراه شوید تا لیست بهترین تفریحات آبی در رامسر را بیشتر بشناسید.

تفریحات آبی در پارک آبی رامسر

تفریح‌ها و بازی‌های آبی هیجان‌انگیز در طبیعت سرسبز و سواحل آرام می‌تواند یک روز خاطره‌انگیز را برای شما رقم بزند. از این رو پارک آبی رامسر یکی از بهترین گزینه‌های پیش روی شما است. در ادامه با مشخصات این پارک در رامسر بیشتر آشنا خواهیم شد:

پارک آبی رامسرپارک آبی رامسر

 آدرس مازندران، رامسر، قبل از تله‌کابین رامسر، مابین دو شهر رامسر و چابکسر (آدرس پارک آبی رامسر روی نقشه)
 ساعت کاری 9 صبح تا 7 شب


لیست بازی‌های آبی در پارک آبی رامسر

با تفریحات آبی در رامسر می‌توانید اوج هیجان و لذت را روی آب‌های دریای خزر تجربه کنید. در رابطه با بهترین زمان بازدید از پارک آبی رامسر نیز توجه داشته باشید فضای پارک به گونه‌ای طراحی شده که بتوانید در تمام فصل‌ها از آن استفاده کنید. اما بهتر است قبل از مراجعه شرایط آب و هوا را بررسی کرده تا اذیت نشوید. در ادامه با لیست بازی‌‌ها بیشتر آشنا خواهیم شد:

جت اسکی پارک آبی رامسر

از پرطرفدارترین تفریحات آبی در رامسر، جت اسکی را باید نام برد. اگر علاقه‌مند به  تجربه سرعت و هیجان بالا در آب‌های دریای خزر هستید، حتما جت اسکی را در برنامه‌های خود بگذارید. حتما قبل از استفاده از این تفریح آبی رامسر، با قوانین مرتبط با آن همچون سن مجاز و نحوه راندن جت اسکی آشنا شوید تا بتوانید بازی خود را ایمن به پایان برسانید.

بازی های آبی در رامسرجت اسکی 

پاراسل پارک آبی رامسر 

پاراسل پارک آبی رامسر محبوبیت ویژه‌ای دارد. در واقع در حالی که به یک بالن متصل هستید، قایقی شما را می‌کشد و در هوا معلق نگه‌ می‌دارد. از همه جذاب‌تر چشم‌انداز زیبای خط ساحلی است که از فراز آب‌های دریای خزر شما را مسحور خود خواهد کرد.

علاوه بر تفریح‌های آبی، اگر علاقه‌مندید سایر جاذبه‌های گردشگری این شهر را ببینید، پیشنهاد می‌شود مطلب "راهنمای رامسرگردی؛ کدام جاذبه ها را ببینیم و در کدام هتل ها بمانیم؟" را دنبال کنید.

تفریحات آبی در رامسرپاراسل

شاتل سواری در پارک آبی رامسر

از دیگر تفریح های آبی رامسر در پارک آبی، می‌توان شاتل سواری را نام برد. در واقع سوار بر یک تیوپ بادی متصل به قایق تندرو می‌شوید و روی آب حرکت می‌کنید. برخورد تیوپ با آب موجب می‌شود نوسانات زیادی اتفاق بیفتد و همین موضوع تجربه هیجان‌انگیزی را برای شما می‌سازد. 

تفریح آبی در رامسرشاتل سواری

بنانا سواری در پارک آبی رامسر 

یکی از تفریحات آبی هیجان‌انگیز پارک آبی رامسر، بنانا سواری است. یک تیوپ بزرگ به شکل موز که به قایق متصل می‌شود و با سرعت بالا در آب حرکت می‌کند. حتما جلیقه نجات تن کنید که اگر در آب افتادید، مشکلی برایتان ایجاد نشود. نگران هم نباشید. اگر بیفتید، قایق برای شما می‌ایستد. تا جایی که می‌توانید فقط لذت ببرید!

قایق موتوری پارک آبی رامسر

سوار بر قایق موتوری شوید، وزش باد را در موهای خود احساس کنید و در کنار لذت بردن از چشم‌انداز زیبای آب‌های آرام خزر، هیجان و سرعت را تجربه کنید. این تفریح آبی در رامسر، می‌تواند یکی از بهترین لحظات سفر شما را بسازد. 

هم‌چنین در سفر به رامسر زیبا و سرسبز، اگر به دنبال مکان مناسبی برای اقامت هستید، پیشنهاد می‌شود مطلب "معرفی بهترین هتل‌های ساحلی رامسر" را مورد بررسی قرار دهید. 

بهترین تفریح آبی رامسرقایق موتوری

کیبل اسکی پارک آبی رامسر 

کیبل اسکی هم می‌تواند یکی از خاص‌ترین تجربه‌های شما در سفر به رامسر باشد. در این بازی آبی رامسر در واقع روی یک برد شبیه به اسکی می‌ایستید. برد با کابل به یک قایق متصل می‌شود و با حرکت قایق، شما با سرعت بالا روی آب کشیده می‌شوید و هیجان و لذت بالایی را تجربه خواهید کرد.

فلای بورد در پارک آبی رامسر

فلای برد از جمله تفریحات آبی رامسر است که قدرت بدنی و نمایشی شما را به چالش می‌کشد و حس پرواز را به شما منتقل می‌کند. اما به نظرتان این وسیله چگونه کار می‌کند؟

  • در واقع ابتدا شما روی یک برد می‌‌ایستید.
  • برد به وسیله لوله‌هایی که با فشار، آب زیادی را پمپاژ می‌کند بالا می‌رود.
  • در اصل شما بین زمین و هوا معلق هستید و می‌توانید انواع حرکات نمایشی را روی آن امتحان کنید. 

والیبال ساحلی پارک آبی رامسر 

اگر به دنبال یک تفریح متفاوت‌تر در پارک آبی رامسر هستید، پیشنهاد می‌شود والیبال ساحلی را در برنامه‌های خود بگذارید. با پای برهنه شن‌های نرم و گرم ساحل را لمس کنید و بهترین تجربه بازی لذت‌بخش والیبال را داشته باشید.

لیست بهترین تفریحات آبی رامسرلیست تفریحات آبی در پارک آبی رامسر

تفریحات آبی کلوپ ورزش‌های دریایی تلکابین رامسر

کلوپ ورزش‌های دریایی تله کابین رامسر در واقع 3 مجموعه هستند که در بخش ساحلی شهر سبز رامسر (تله کابین رامسر) قرار گرفته‌اند. توجه داشته باشید فقط یکی از این سه مجموعه متعلق به شهر سبز است و دو کلوپ دیگر توسط بخش خصوصی اداره می‌شود.


کلوپ ورزش‌های دریایی در بخش ساحلی تله کابین رامسر قرار دارد.
 آدرس مازندران، کیلومتر 5 جاده رامسر - رودسر، کلوپ ورزش‌های دریایی تله کابین رامسر (آدرس  (آدرس کلوپ ورزش های دریایی تله کابین رامسر روس نقشه)
 ساعت کاری 9 صبح تا 9 شب 
 شماره تماس 0115505

جالب است بدانید هتل بام سبز رامسر در نزدیکی این مجموعه قرار دارد و می‌تواند تجربه یک اقامت ناب را برای شما بسازد. اگر علاقه‌مند به اقامت در این مکان سرسبز و زیبا هستید، حتما لیست امکانات و اتاق‌های آن را به دقت مورد بررسی قرار داده و سپس فرآیند رزرو هتل را تکمیل کنید.

تفریحات آبی تلکابین رامسرهتل بام سبز رامسر

امکانات کلوپ ورزش‌های دریایی تلکابین رامسر

این کلوپ نیز، تفریحات آبی هیجان‌انگیز زیر را در رامسر ارائه می‌دهد:

1-جت اسکی: امکان راندن دو کلاس مختلف جت اسکی در این مجموعه وجود دارد. قایق‌های کوچک و مدرن دو نفره با سرعت و قدرت موتور بالا که حس موتور سواری روی آب‌های آرام خزر را بدون هیچ‌گونه مانعی به شما می‌دهند. 
2-شاتل دریایی: شاتل در واقع یک وسیله سبک و توخالی است که با طناب محکم به قایق وصل می‌شود و با حرکت قایق، روی آب حرکت می‌کند و لذت سواری روی امواج دریا را به شما منتقل می‌کند.
3-پاراسلینگ: جلیقه نجات می‌پوشید، با تجهیزات به چتر پاراسل متصل می‌شوید. چتر نیز به قایق متصل است؛ با حرکت آرام قایق اوج می‌گیرد؛ در نهایت با افزایش سرعت به ارتفاع حدود 300 متری می‌رسد و آن‌ لحظه چشم‌انداز زیبای آسمان و دریا است که خود نمایی می‌کند.
4-قایق تندرو: لذت قایق‌سواری روی آب با دو کلاس مختلف از قایق‌های تفریحی تندروی سبک و سنگین مناسب برای افراد با سنین و سلیقه‌های مختلف در این مجموعه وجود دارد.
5-اسکی روی آب: اسکی مخصوص به پا می‌کنید، دستگیره کابلی که به بدنه قایق موتوری متصل شده را می‌گیرید و با سرعتی حدود ۳۰ کیلومتر در ساعت روی سطح دریا کشیده می‌شوید. توجه داشته باشید این ورزش استقامتی نیازمند قدرت بدنی بالایی جهت حفظ تعادل روی آب است.

تفریحات آبی کلوپ ورزش های دریایی تلکابین رامسراسکی روی آب

تفریحات آبی در پلاژهای رامسر

در کنار این تفریح‌های آبی هیجان‌انگیز، اگر قصد شنا کردن و آفتاب گرفتن نیز دارید توصیه می‌شود از پلاژهای زیر با فضای جداگانه برای خانم‌ها و آقایان، امکان چادر زدن و استفاده از آلاچیق استفاده کنید: 

پلاژ توسکاسرا: واقع در بلوار کازینو (بلوار معلم) با امکاناتی همچون شهربازی، رستوران، کافی شاپ، قایق سواری و...

پلاژ شهرداری: واقع در میدان شهرداری، انتهای بلوار آیت الله طالقانی در یک محیط مدرن و آرام با امکاناتی همچون رستوران، تفریح‌های آبی، ساحل ماسه‌ای مناسب برای شنا 

پلاژ لیدو: رستوران و کافه، پیاده‌روی، آب‌تنی، کمپینگ، قایق‌سواری، اسکی روی آب، شاتل، بنانا سواری، دوچرخه سواری، جت اسکی و... پلاژ لیدو واقع در بلوار باهنر، میدان شهید رجایی را بسیار محبوب کرده است.

تفریحات آبی در پلاژهای رامسرپلاژ لیدو در رامسر

قیمت تفریحات آبی رامسر

هزینه تفریح‌های آبی در رامسر با توجه به نوع بازی و حتی فصلی که مراجعه می‌کنید ممکن است متفاوت باشد. توصیه می‌‌شود از طریق تماس با مجموعه مورد نظر خود از قیمت‌های روز تفریح‌های آبی در رامسر مطلع شوید. همچنین اگر علاقمند به خرید کردن هستید؛ می‌توانید پس ار انجام تفریحات آبی به مرکز خرید بین المللی نیایش که یکی از بهترین مراکز خرید رامسر محسوب می‌شود بروید و گشت و گذار در این مرکز خرید را نیز در برنامه سفر خود قرار دهید.

جمع‌بندی

در این مطلب با لیستی از پرطرفدارترین تفریحات آبی در رامسر آشنا شدید. حتما هنگام برنامه‌ریزی سفر به شمال کشور، این بازی‌های هیجان‌انگیز را در لیست خود قرار دهید و یک روز خاطره‌انگیز برای خود و عزیزانتان بسازید.
هم‌چنین اگر به دنبال هتل مناسب در طول سفر خود به رامسر هستید، می‌توانید به سایت جااینجاس مراجعه کرده و لیست هتل های رامسر را به همراه امکانات آن‌ها مورد بررسی قرار داده و گزینه ایده‌آل خود را آنلاین رزرو کنید. از لوکس‌ترین هتل‌ها همچون هتل بزرگ پارسیان آزادی رامسر گرفته تا موارد قیمت مناسب و ارزان در اختیار شما خواهد بود. 

سوالات متداول درباره تفریحات آبی رامسر

پاراسل، جت اسکی، شاتل سواری، قایق سواری و...
پلاژ توسکاسرا، پلاژ شهرداری، پلاژ لیدو
جت اسکی، بنانا سواری، قایق موتوری، فلای بورد، پاراسل، شاتل سواری، کیبل اسکی، والیبال ساحلی
جت اسکی، شاتل دریایی، پاراسلینگ، قایق تندرو، اسکی روی آب
تله کابین رامسر، تفرجگاه نمک آبرود، ساحل توسکا سرا، دهکده ساحلی رامسر

اهل سفرها، برای باخبر شدن از پیشنهادهای ویژه‌ی جااینجاس، ایمیل خود را وارد کنید.

شهر یا هتل مورد نظر یافت نشد