مشهد تا دلتان بخواهد هتل و هتل آپارتمان دارد و این تنوع کار را برای مسافران راحت تر می کند. اما در نهایت این اولویت های ما هستند که تعیین می کنند کدام اقامتگاه را انتخاب کنیم. برای مثال آنهایی که ترجیح می دهند در یک هتل لوکس و مجلل بمانند، احتمالا به سراغ هتل درویشی یا هتل قصر طلایی می روند. اما برای برخی دیگر هم قیمت هتل مشهد و هم نزدیکی به حرم در اولویت قرار داشته؛ بنابراین هتل ها و هتل آپارتمان های ارزان نزدیک حرم گزینه مطلوب به شمار می روند. در این مطلب ما به معرفی این دسته از هتل های مشهد پرداخته ایم. شما می توانید با جستجو در جااینجاس، هر کدام را که خواستید رزرو کنید.

هتل آپارتمان‌های ارزان نزدیک حرم در مشهد

هتل آپارتمان حیات شرق

هتل آپارتمان حیات شرق سه ستاره است و از 332 باب آپارتمان و سوئیت تشکیل شده است. این هتل آپارتمان برای آنهایی که رزرو هتل در مشهد گزینه همیشگی شان برای اقامت است، یک نامِ آشنا است. حیات شرق با ماشین تنها 3 دقیقه با حرم فاصله دارد و بهترین گزینه برای یک سفر خانوادگی هم به شمار می رود. علاوه بر نزدیکی و قیمت مناسب، این هتل از امکانات رفاهی خوبی هم برخوردار است که از آن جمله می توان به اینها اشاره کرد: به صندوق امانات، اینترنت، سیستم تهویه مطبوع، آشپزخانه و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی به اضافه پارکینگ، رستوران و کافی شاپ، خشکشویی، مرکز خرید، تاکسی سرویس و خدمات ویژه معلولین.

هتل ارزان نزدیک حرم امام رضا

هتل آپارتمان ملل مشهد

هتل آپارتمان ملل در خیابان امام رضا قرار گرفته و می توانید در عرض 9 دقیقه قدم زنان به حرم مطهر برسید. این هتل از 30 باب سوئیت و آپارتمان تشکیل شده که به امکانات رفاهی مانند حمام و لوازم بهداشتی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، آشپزخانه، صبحانه رایگان و نیز خشکشویی، صرافی، رستوران و کافی شاپ و خدمات CIP مجهز هستند. ملل همچنین به جاذبه های دیدنی مشهد مانند موزه آستان قدس رضوی، مسجد گوهرشاد، آرامگاه نادرشاه و بازار رضا دسترسی خوبی دارد.

ارزان هتل های مشهد نزدیک حرم

هتل آپارتمان شارین مشهد

هتل آپارتمان شارین اتاق های سه و پنج تخته دارد و برای سفرهای خانوادگی یک گزینه عالی به شمار می رود. این هتل سه ستاره نیز از جمله هتل های خیابان امام رضا است که تنها 7 دقیقه با حرم رضوی فاصله دارد. شارین 20 باب اتاق دارد که به تلویزیون، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، سیستم تهویه مطبوع و گرمایش و سرمایش، حمام و لوازم بهداشتی، صبحانه رایگان و روم سرویس مجهز هستند. هتل شارین پارکینگ ندارد، اما سرویس حرم و خدمات تهیه بلیط دارد. رستوران این هتل هم در طبقه منفی یک واقع شده و ظرفیت 65 نفر را دارد.

هتل های ارزان نزدیک حرم امام رضا

هتل آپارتمان ابریشم مشهد

در ادامه مطلب هتل های ارزان نزدیک حرم در مشهد کدامند؟ به هتل آپارتمان ابریشم می رسیم. این هتل دوستاره در خیابان امام رضا 2 قرار گرفته و تنها 12 دقیقه پیاده با حرم فاصله دارد. هتل ابریشم 49 باب اتاق دوتخته و سه تخته و نیز آپارتمان یکخوابه و دوخوابه پنج نفره دارد. از جمله امکانات این واحدها باید به صبحانه رایگان، روم سرویس، سیستم تهویه مطبوع و گرمایش و سرمایش، حمام و لوازم بهداشتی، صندوق امانات، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و اینترنت اشاره کرد. هتل یک پارکینگ هرچند با ظرفیت محدود دارد و تاکسی سرویس و ترانسفر رفت و برگست با هزینه هم در اختیار مهمانان قرار داده است. رستوران، خشکشویی، اتاق چمدان و خدمات خانه داری از دیگر تسهیلات ابریشم به شمار می روند.

هتل ارزان قیمت مشهد نزدیک حرم

هتل‌های ارزان مشهد نزدیک حرم

هتل ایساتیس مشهد

هتل ایساتیس که در خیابان امام رضا34 و در فاصله 8 دقیقه ای از حرم امام رضا(ع) قرار گرفته، یکی از هتل آپارتمان های ارزان نزدیک حرم به شمار می رود. این هتل سه ستاره از 78 باب اتاق دو، سه و چهارتخته تشکیل شده است. به علاوه هتل امکاناتی مانند شبکه پخش فیلم، سیستم تهویه مطبوع و گرمایش و سرمایش، چای ساز، صبحانه رایگان، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی را در اختیار مهمانان قرار می دهد. علاوه بر این پارکینگ، رستوران، خشکشویی، خدمات تور، سرویس حرم و کرایه اتوموبیل بدون راننده هم در ایساتیس وجود دارد.

ارزانترین هتل در مشهد نزدیک حرم

هتل زیتون مشهد

هتل زیتون که در خیابان پاسداران مشهد قرار گرفته، از جمله هتل های سه ستاره نزدیک حرم است و تنها 8 دقیقه با آن فاصله دارد. این هتل 45 اتاق دو، سه و چهار تخته دارد و در آنها شما به امکاناتی چون صبحانه، روم سرویس، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، مینی بار، سیستم گرمایش و سرمایش و تهویه مطبوع دسترسی خواهید داشت. هتل زیتون پارکینگ ندارد؛ اما با وجود سرویس حرم، تاکسی سرویس و خدمات تور لازم نیست بابت رفت و آمد خود نگران باشید. در هتل زیتون خدمات دیگری چون آرایشگاه، رستوران و کافی شاپ، خشکشویی، خودپرداز و خدمات خانه داری در هتل هم به مهمانان عرضه می شود.

هتل های ارزان قیمت مشهد نزدیک حرم

هتل قدس مشهد

هتل قدس از نزدیک ترین هتل ها به حرم امام رضا(ع) است و تنها 5 دقیقه آن هم پیاده با آن فاصله دارد. البته این هتل دوستاره به جاذبه های دیدنی شهر مانند مسجد گوهرشاد، آرامگاه شیخ بهایی، بازار رضا، موزه آستان قدس، آرامگاه نادر شاه و مراکز خریدی چون مجتمع تجاری آرمان، بازار فردوسی و مرکز خرید قسطنطنیه بسیار نزدیک است. اگر این هتل مشهد را برای اقامت انتخاب کرده اید؛ باید بدانید که 65 باب اتاق دو و سه تخته و سوئیت سه نفره و چهار نفره دارد. این واحدها به حمام و لوازم بهداشتی، اینترنت، تلویزیون، روم سرویس، چای ساز، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و نیز سیستم تهویه و گرمایش و سرمایش تجهیز شده اند. خوشبختانه هتل علاوه بر پارکینگ رایگان؛ خدمات تهیه بلیط، خشکشویی، رستوران و کافی شاپ هم دارد.

هتل های مشهد نزدیک حرم ارزان

هتل کوثر مشهد

هتل کوثر در فلکه آب مشهد قرار گرفته و با 750 متر پیاده روی می توان از آن به حرم مطهر رضوی رسید. این هتل دوستاره در مجموع 59 واحد دارد که شامل اتاق دو، سه و چهار تخته و نیز آپارتمان های چهار و پنج نفره می شوند. کوثر علاوه بر امکاناتی مانند اینترنت، سیستم تهویه هوا و گرمایش و سرمایش مرکزی، مینی بار، روم سرویس و چای ساز در واحدها رستوران و کافی شاپ، اتاق بازی کودک، لمکده، غرفه سوغات، چایخانه سنتی و خشکشویی هم دارد. تسهیلات رفت و آمد هتل دوستاره کوثر شامل ترانسفر استقبال مهمان از فرودگاه به هتل، تاکسی سرویس و پارکینگ می شود.

رزرو هتل ارزان در مشهد نزدیک حرم

هتل سهند 2 مشهد

هتل تک ستاره سهند 2 در خیابان امام رضا 8 قرار گرفته و تنها 6 دقیقه با حرم فاصله دارد. این هتل 24 اتاق دوتخته، سه تخته و کانکت چهار تخته دارد. از مهم ترین امکانات واحدها می توان به حمام و لوازم بهداشتی، مینی بار با هزینه، اینترنت، سیستم گرمایش و سرمایش، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و صبحانه رایگان اشاره کرد. هتل سهند 2 مشهد رستوران و کافی شاپ هم دارد و تسهیلاتی چون تاکسی سرویس، ترانسفر رفت و برگشت با هزینه و خدمات ویژه معلولین برای مهمانان خود مهیا کرده است. لازم به ذکر است که این هتل پارکینگ ندارد.

ارزان ترین هتل های مشهد نزدیک حرم

رزرو هتل مشهد در جااینجاس

برای رزرو هتل هایی که در بالا از آنها نام بردیم، شما می توانید به سایت جااینجاس وارد شده و نام هتل مورد نظر خود را جستجو کنید. علاوه بر این امکان انتخاب و اقامت سایر هتل های ارزان همچون هتل طوبی مشهد نیز در صفحه هتل های این شهر به شما داده شده است. خبر خوب این است که این سایت از امکان جستجوی پیشرفته هتل ها برخوردار است. به این صورت که تنها با وارد کردن مکان مورد نظر خود مثلا حرم امام رضا می توانید نزدیک ترین هتل ها به آن را شناسایی کرده و سپس با توجه به بودجه خود دست به رزرو هتل بزنید.

اهل سفرها، برای باخبر شدن از پیشنهادهای ویژه‌ی جااینجاس، ایمیل خود را وارد کنید.

شهر یا هتل مورد نظر یافت نشد