هتل های چهارستاره در هر شهری که باشند محبوبیت خاصی بین مسافران دارند. در حقیقت این هتل ها از لحاظ امکانات و خدمات به هتل های پنج ستاره نزدیک هستند، اما از لحاظ قیمت نه! در هتل هایی با این تعداد ستاره می توانید اقامتی لوکس را با قیمتی مقرون به صرفه تجربه کنید. حالا تصور کنید به نصف جهان سفر کرده اید و می خواهید در یکی از هتل های چهارستاره اصفهان شب را به صبح برسانید. حتما این سئوال برایتان پیش می آید که کدام یک را انتخاب کنم یا کدام هتل برای من مناسب تر است؟ نگران نباشید! جااینجاس در مطلب حاضر به مقایسه این هتل های اصفهان پرداخته است. 

مقایسه بهترین هتل‌های چهار ستاره اصفهان

هتل پیروزی؛ هتل محبوب مسافران

هتل پیروزی از جمله هتل های محبوب مسافران است که در شمار بهترین هتل های اصفهان هم قرار گرفته است. پیروزی در ابتدای چهارباغ پایین واقع شده و فاصله اش با کاخ هشت بهشت، سی و سه پل و میدان نقش جهان کمتر از 15 دقیقه است. واحدهای اقامتی هتل هم شامل اتاق های دبل، توئین و سه نفره و نیز سوئیت های سانترال و رویال دونفره می شوند.بهترین هتل ۴ ستاره اصفهاناین هتل چهارستاره همچنین رستوران، کافی شاپ و سالن صبحانه خوری هم دارد و برای سرگرمی مهمانان خود در داخل و خارج از هتل باشگاه ورزشی و تورهای گردشگری در نظر گرفته است. ضمن اینکه در سوئیت های رویال که بزرگ ترین واحد اقامتی هتل هستند، شما به جکوزی هم دسترسی خواهید داشت. این را هم باید افزود که قیمت یک شب اقامت در هتل از 266 هزار تومان آغاز می شود. 

امتیاز مسافران به هتل: 3.9

هتل آسمان؛ چشم در چشم زاینده رود

هتل آسمان در خیابان مطهری واقع شده و 100 واحد اقامتی متنوع دارد که شامل اتاق های یک تخته، دوتخته دبل و توئین می شود که برخی از آنها نمای فوق العاده ای به زاینده رود دارند. البته سوئیت های یکخوابه دونفره و رویال یک خوابه دونفره در کنار آپارتمان های دوخوابه دونفره نیز بخشی از واحدهای هتل هستند. از این رو به نظر می رسد آسمان گزینه محبوبی برای یک اقامت خانوادگی باشد. بد نیست بدانید که این هتل از نزدیک ترین اقامتگاه ها به منارجنبان است و فاصله اش تا سی و سه پل هم 5 دقیقه و کمتر از پیروزی می باشد.

هتل های ۴ستاره اصفهان

هتل چهارستاره آسمان امکانات متنوعی هم دارد؛ یک رستوران گردان که رو به زاینده رود است، یک فست فود و کافی شاپ به اضافه استخر، سونا و جکوزی از آن جمله هستند. اگر قصد اقامت در این هتل را دارید، باید بدانید که هزینه اقامت در این هتل از شبی 325 هزار تومان شروع می شود. 

امتیاز مسافران به هتل: 4.0

هتل سفیر؛ همسایه چهلستون

هتل سفیر که در خیابان آمادگاه و درست مقابل هتل عباسی قرار گرفته، یکی از نزدیک ترین هتل ها به چهلستون(4 دقیقه) است. البته سفیر در مقایسه با هتل های پیروزی و آسمان فاصله کمتری با هشت بهشت دارد، اما برای رسیدن به سی و سه پل باید وقت بیشتری(13 دقیقه) بگذارید. این هتل محبوب 100 واحد شامل اتاق های یک، دو و سه تخته؛ سوئیت های رویال و چهارنفره و نیز آپارتمان های چهارنفره دارد که از امکانات مشابهی برخوردار هستند.هتل های 4 ستاره اصفهاندر مورد سایر خدمات هتل نیز می توان به ارائه صبحانه به صورت بوفه، رستوران، کافی شاپ، سالن ماساژ، مجموعه آبی و اسپا، حمام سنتی ایرانی و اسکراب و نیز فروشگاه اشاره کرد. ضمن اینکه در این هتل شما می توانید از تورهای گردشگری هم استفاده کنید. هزینه یک شب اقامت در هتل نیز از 261 هزار تومان اغاز می شود.

امتیاز مسافران به هتل: 3.8

هتل عالی قاپو؛ پیشکسوت هتل‌های اصفهان

مقاله مقایسه این 4 هتل چهارستاره را قبل از رزرو هتل های اصفهان حتما بخوانید را با یک هتل محبوب دیگر خاتمه می دهیم. هتل عالی قاپو که در خیابان چهارباغ عباسی قرار گرفته و آن را یکی از اولین هتل های شهر می دانند. هتل در واقع عضوی از خانواده هتل های پارسیان است که 105 واحد اقامتی دارد. عالی قاپو یکی از نزدیک ترین هتل ها به سی و سه پل و آکواریوم اصفهان است که تنها 4 دقیقه از آنها دور است. اتاق های یک تخته، دوتخته و سه تخته و دو نوع سوئیت کوچک و بزرگ در هتل برای اقامت مهمان ها در نظر گرفته شده اند.

هتل های چهارستاره اصفهان

عالی قاپو همچنین یک رستوران ایتالیایی، یک رستوران ایرانی و کافی شاپ؛ استخر و سونا، فروشگاه صنایع دستی و گشت های شهری دارد. اگر قصد رزرو هتل اصفهان را داشته و به اقامت در این هتل علاقه مند هستید، قیمت آن از 310 هزار تومان شروع می شود.

امتیاز مسافران به هتل: 3.7

نکات مهم رزرو هتل در اصفهان چیست؟

در هر گوشه از دنیا که بخواهید به رزرو هتل بپردازید، اول باید به امکانات هتل، قیمت آن، تناسب قیمت ها با امکانات و موقعیت مکانی توجه کنید. بنابراین نباید هیچکدام را فدای دیگری کنید. برای مثال در خصوص رزرو هتل اصفهان باید گفت که در این شهر انواع مختلف اقامتگاه از بومگردی تا هتل آپارتمان و حتی هتل‌هایی با معماری اصیل همچون هتل سنتی اصفهان وجود دارد. ممکن است قیمت برخی از این اقامتگاه ها بسیار پایین بوده و شما را وسوسه کند؛ در حالی که از امکانات استاندارد برخوردار نباشند. البته عکس این موضوع نیز صادق است و ممکن است گول چند ستاره بودن آنها را بخورید. رزرو اقامتگاه در سایت جااینجاس، هر آنچه که برای انتخاب یک اقامتگاه مناسب نیاز دارید را برای شما تهیه کرده است. بنابراین اندکی وقت بگذارید و با دقت و پرداختن به تمام جوانب، پایان خوشی برای سفر خود رقم بزنید. توصیه می‌شود اقامتگاه‌های نوساز با کیفیت امکانات مطلوب همچون هتل صوفی اصفهان را هم مد نظر قرار بدهید.

فراموش نکنید که اصفهان در فصل تابستان به دلیل گرمای هوا طرفدار زیادی ندارد. البته خیلی ها تعطیلی تابستان را غنیمت شمرده و بدون توجه به گرما عازم این شهر می شوند. این نکته را از یاد نبرید که بهترین زمان سفر به اصفهان، پاییز است که آب و هوا مطلوب است. اگر می خواهید پاییز به اصفهان بروید زودتر هتل خود را رزرو کنید، چون شلوغ است و قیمت هتل ها ممکن است دو برابر شود. برای تکمیل اطلاعات خود مطلب 3 نکته مهم برای انتخاب بهترین هتل در اصفهان را هم بخوانید.

اهل سفرها، برای باخبر شدن از پیشنهادهای ویژه‌ی جااینجاس، ایمیل خود را وارد کنید.

شهر یا هتل مورد نظر یافت نشد