تاریخچه اولین پایتخت ایران، از هگمتانه تا همدان را خوانده اید؟ حتما می دانید که این شهر سرشار از زیبایی های طبیعی و آثار تاریخی است که غار علیصدر تنها یک نمونه از آنهاست. در تابستان که دیگر از سرمای استخوان سوز همدان خبری نیست و مسافران دل به جاده می زنند، پیدا کردن یک هتل خوب در همدان هم خواست بسیاری از مهمانان است. هر چند لیست هتل های همدان به درازای مقاصد توریستی مانند کیش یا مشهد نیست، اما این شهر از اقامتگاه های خوب و درجه یک تهی نیست. اگر آشنایی با بهترین اقامتگاه های همدان برای شما هم سئوال است، جااینجاس را همراهی کنید.

هتل بین المللی باباطاهر؛ تنها هتل پنج ستاره همدان

هتل باباطاهر ویژگی های زیادی دارد که آن را در لیست یکی از بهترین هتل های هگمتانه قدیم آورده است. اگر نزدیکی به آرامگاه شاعر محبوب همدان برایتان مهم است؛ باید بدانید که این هتل درست در ضلع شرقی آرامگاه قرار گرفته است. حالا بیاید نگاهی به امکانات و خدمات هتل بیندازیم. کم نیستند مسافرانی که موقع رزرو هتل در همدان، چشمشان به دنبال ستاره های هتل است. شما چطور؟ خبر خوب این است که باباطاهر تنها هتل پنج ستاره همدان است.

این هتل 4 طبقه، 130 باب اتاق و البته سوئیت دارد که به بهترین امکانات یک هتل مدرن مجهز هستند. سوئیت لاکچری دوخوابه، سوئیت جونیور، سوئیت امپریال شش تخته و دوخوابه و اتاق سه تخته روف گاردن تنها بخشی از واحدهایی هستند که می توانید در آنها شب را به صبح برسانید. یک رستوران پانوراما با نمایی فوق العاده به الوند زیبا، روف گاردن، کافی شاپ، استخر، سونا، جکوزی، حمام سنتی و تونل مِه را هم به خدمات لوکس هتل اضافه کنید. در مورد قیمت هتل هم باید به شما بگوییم که ارزان ترین اتاق هتل، یک تخته و در حدود 260 هزار تومان است؛ گران ترین هم سوئیت امپریال است که نزدیک به 1 میلیون و 400 هزار تومان برای شما تمام می شود.  

هتل پارسیان بوعلی؛ قدیمی ترین هتل شهر

اگر دنبال جای دنجی هستید که دور تا دور آن را سبزی باغ فرا گرفته، هتل پارسیان بوعلی بهترین گزینه است. این هتل که نماینده گروه هتل های پارسیان در همدان است، قدیمی ترین هتل شهر است. هر چند بیش از 60 سال از عمر هتل می گذرد، اما نیازی نیست نگران قدیمی بودن امکانات باشید. 36 واحد هتل شامل اتاق های دوتخته، سه تخته و چهارتخته می شوند.

آنچه که از یک هتل خوب انتظار دارید؛ از رستوران، کافی شاپ، پارکینگ و خشکشویی تا اینترنت، سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی فرنگی و صندوق امانات در هتل تعبیه شده است. حتما برای شما هم موقعیت مکانی هتل مهم است. خوشبختانه پارسیان بوعلی در مرکز شهر قرار گرفته؛ چه بخواهید پیاده به دیدار جاذبه های شهر بروید و چه با ماشین؛ حداکثر زمان 15 دقیقه است. اگر در زمره کسانی هستید که قبل از هر کار، مستقیما در گوگل عبارت قیمت هتل همدان را جستجو می کنند؛ باید بگوییم که این هتل در گروه هتل های قیمت مناسب همدان قرار می گیرد. یک شب اقامت در ارزان ترین واحد هتل تقریبا 225 هزار تومان هزینه برای شما خواهد داشت. اگر اتاق چهارتخته یا همان گران ترین واحد هتل را رزرو کنید، نزدیک به 470 هزار تومان باید پرداخت کنید.

هتل امیران؛ بلندترین هتل همدان

چرا هتل امیران در لیست بهترین هتل های همدان قرار می گیرد؟ تنوع واحدهای اقامتی هتل به مسافران قدرت انتخاب می دهد. شما می توانید از میان اتاق های یک تخته(ساعتی)، یک تخته شبانه، دوتخته دبل و توئین، سه تخته و نیز سوئیت های امپریال دوخوابه و دوخوابه پنج نفره دست به انتخاب بزنید. امکانات هتل را هم نمی توان نادیده گرفت؛ از اینترنت، صندوق امانات، سرویس بهداشتی فرنگی تا رستوران ایرانی و فرنگی، پارکینگ اختصاصی و صبحانه سلف سرویس.

برای خیلی ها هم نوساز بودن هتل، نمای الهام گرفته آن از معماری باستانی ایران و چشم انداز دیدنی به الوند مزید بر علت می شود. بدون شک دوست دارید در مورد هزینه اقامت در هتل هم بدانید. هزینه یک شب اقامت در اتاق های یک تخته این هتل در حدود 240 هزار تومان و سوئیت های پنج نفره هم تقریبا 700 هزار تومان خواهد بود.

هتل پارسیان آزادی؛ در دامنه کوه الوند

هتل پارسیان آزادی هم از دیگر هتل های 4 ستاره همدان است که اقامت در آن را به شما پیشنهاد می کنیم. این هتل در مجموع 45 باب اتاق و سوئیت دارد؛ بنابراین با یک اقامتگاه شلوغ طرف نیستید. ضمن اینکه تنوع واحدها که از یک تخته شروع و به سوئیت های سه تخته ختم می شود، دست شما را در انتخاب باز می گذارد. امکانات و خدمات هم در اتاق ها و هم در ساختمان هتل، برای یک اقامت راحت و بی دردسر مناسب است.

اینترنت، مینی بار، صندوق امانات، حمام مجهز به وان به اضافه دو رستوران بزرگ و مجهز، پارکینگ، خشکشویی، تاکسی سرویس و زمین بازی کودک از جمله چیزهایی هستند که این عضو خانواده هتل های پارسیان را به گزینه ای مطلوب برای اقامت تبدیل کرده اند. در پایان باید اضافه کنیم که قیمت تقریبی یک شب اقامت در ارزان ترین واحد هتل، 165 هزار تومان و گران ترین واحد نیز 660 هزار تومان است.

هتل کتیبه؛ پنجره ای به طبیعت همدان

هتل کتیبه برای مسافرانی که به قصد طبیعت همدان به این شهر آمده اند، ایده آل است. این هتل در ابتدای جاده عباس آباد قرار گرفته؛ یکی از خوش آب و هواترین و سرسبزترین مناطق همدان. ضمن اینکه کتیبه از نوسازترین اقامتگاه های شهر است؛ دور از هیاهوی شهر و با 31 اتاق دوتخته و سه تخته و سوئیت چهارنفره. 

البته دوری از شهر، کتیبه را از امکانات و خدمات مدرن بی نصیب نگذاشته است. رستوران ایرانی، رستوران ایتالیایی، کافی شاپ، روف گاردن، پارکینگ، تالارهای پذیرایی و یک دنیا امکانات در اتاق ها مهیا شده است. برای نمونه هم می توان به صندوق امانات، اینترنت رایگانف صبحانه سلف سرویس، IPTV و سرویس چای و قهوه اشاره کرد. اگر هنگام رزرو هتل همدان، کتیبه و امکانات آن چشم شما را گرفته اند؛ باید بدانید که قیمت اتاق های آن از 300 هزار تومان شروع و به حدود 700 هزار تومان ختم می شود. 

مجتمع اقامتی گنجنامه؛ یک مجموعه کامل

اقامت در مجتمع اقامتی گنجنامه هم چیزی شبیه به هتل کتیبه خواهد بود. یک اقامتگاه با سوئیت های VIP در دل کوهستان و چشم در چشم طبیعت که شما را از تفریحاتی چون سورتمه، تله کابین، شهربازی و غار آکواریوم هم بهره مند می کند. البته لازم به ذکر است که این سوئیت ها ظرفیت پذیرایی از دو نفر را دارند، اما طراحی مدرن، گرمایش از کف و استفاده از گیاهان دارویی برای هر سوئیت از ویژگی های منحصر به فرد آنها به شمار می رود.

رزرو هتل های همدان در جااینجاس

این مطلب را به معرفی هتل های محبوب این شهر اختصاص دادیم. حالا وقت آن است که یک سایت جامع را برای رزرو هتل به شما پیشنهاد کنیم. در جااینجاس شما می توانید علاوه بر هتل های بالا؛ سایر هتل های شهر همچون مجتمع اقامتی عباس آباد همدان و گزینه‌های قیمت مناسب مانند هتل آرین همدان را هم ببینید، آنها را بررسی کنید و نظرات کاربران را درباره آنها بخوانید. ضمن اینکه ما با توجه به اولویت کاربران در جستجو اعم از قیمت هتل همدان، نوع و ستاره هتل؛ فیلترهای پیشرفته جستجو تعبیه کرده ایم تا شما زمان کمتری را صرف پیدا کردن اقامتگاه مورد نظر خود کنید. 

اهل سفرها، برای باخبر شدن از پیشنهادهای ویژه‌ی جااینجاس، ایمیل خود را وارد کنید.

شهر یا هتل مورد نظر یافت نشد