شهر زیبای بندر انزلی با جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و تفریحی متنوع و بی‌نظیر خود افراد با سلیقه‌های مختلف را به سمت خود جذب می‌کند. از این رو موضوع پیدا کردن اقامتگاه و هتل متناسب با ایده‌آل‌های افراد در بندر انزلی همواره مطرح است.

کلیک کنید: رزرو هتل

جااینجاس جهت آسودگی خاطر شما یک لیست از بهترین هتل‌های بندر انزلی را تهیه کرده است. با ما همراه شوید تا با مشخصات و امکانات این هتل‌ها بیشتر آشنا شده و درنهایت بتوانید گزینه ایده‌آل‌ خود را رزرو کنید.

لیست بهترین هتل‌های بندر انزلی 

در تهیه این مطلب از مجله گردشگری جااینجاس سعی کرده‌ایم بهترین هتل انزلی از نظر مردم را به شما معرفی کنیم. از هتل‌های لوکس و ساحلی چشم نواز گرفته تا هتل آپارتمان‌های سه ستاره و دو ستاره. پس ادامه مطلب را با ما دنبال کنید.

بهترین هتل پنج ستاره بندر انزلی

اگر قصد دارید در هتل 5 ستاره و لوکس اقامت داشته باشید، هتل کادوس رشت، نزدیک‌ترین و بهترین گزینه اقامت است. این هتل از با اصالت‌ترین و در عین حال لوکس‌ترین هتل‌های رشت است و با قرار گیری در مرکز شهر، موقعیت مکانی خوبی به سایر نقاط گردشگری و هم‌چنین بندر انزلی دارد. 

 

بهترین هتل ساحلی در بندر انزلی کدام است؟

در ادامه با لیست بهترین هتل‌های ساحلی در شهر بندرانزلی با سطوح مختلف امکانات و خدمات آشنا خواهیم شد.

 


هتل سفید کنار، هتل دلفین و هتل بهشت از بهترین هتل‌های ساحلی بندرانزلی هستند.

 

هتل 4 ستاره سفید کنار

هتل سفید کنار بندر انزلی در یک منطقه سرسبز با چشم‌انداز زیبای ساحل و در نزدیکی تالاب انزلی، اسکله تفریحی و آرامگاه میرزا کوچک‌خان، گزینه بسیار ایده‌آلی در هتل‌های ساحلی بندر انزلی به شمار می‌آید.

هتل سفید از سال 1351 افتتاح شده و در سال 1393 مورد بازسازی قرار گرفته و با مجموع 123 واحد اقامتی در قالب واحدهای زیر پذیرای میهمانان است:

  • اتاق‌های دو تخته رو به دریا
  • اتاق‌های دو تخته رو به جنگل 
 آدرس بندر انزلی، کیلومتر 5 جاده آستارا
 مهم‌ترین امکانات  کافی شاپ، رستوران، فروشگاه، پارک کودکان، آسانسور، ساحل اختصاصی، سفرخانه سنتی، اینترنت، صندوق امانات، یخچال، تلوزیون، سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی فرنگی و حمام

 

برای رزرو کلیک کنید: هتل سفید کنار بندرانزلی

سفید کنار بهترین هتل بندر انزلی چهار ستارههتل سفید کنار انزلی

هتل 4 ستاره دلفین

هتل دلفین بندر انزلی از مجلل‌ترین و جدیدترین هتل‌های بندر انزلی در منطقه ساحل قو و با چشم انداز رو به دریا در سال 1390 افتتاح شده است و می‌توان آن را بهترین هتل ساحلی بندر انزلی دانست. زیرا...

1-چشم‌انداز زیبا به دریا و ساحل شنی دارد.
2-به مرکز مرکز شهر، بازار انزلی و بازار آسیای میانه دسترسی مناسبی دارد.
3-تالاب انزلی و پارک تکاوران در نزدیکی شما است.

 آدرس بندرانزلی، ساحل قو، خیابان اطبا
 مهم‌ترین امکانات تلویزیون، تلفن، حمام و لوازم بهداشتی، یخچال، اینترنت، سرویس بهداشتی فرنگی، سیستم سرمایش و گرمایش، کمد لباس و مینی بار

برای رزرو کلیک کنید: هتل دلفین بندرانزلی

هتل چهار ستاره بهشت تالاب بندر انزلی

بهشت تالاب از سال 1393 در کنار تالاب بندر انزلی به صورت ویلاهای مجزا در 11 واحد اقامتی ساخته شده و در دسته بهترین هتل‌های بندر انزلی قرار می‌گیرد.هتل بهشت با امکانات رفاهی مطلوب همچون موارد زیر خاطرات بی‌نظیری را برای شما رقم خواهد زد:

  • رستوران صخره‌ای
  • کافی شاپ شناور بر روی تالاب انزلی با چشم انداز زیبا
  • تفریحات آبی همراه با قایق‌های ویژه مبله
  • پارکینگ روباز
 آدرس بندرانزلی، جزیره دکتر بهشتی، کوچه شمیم
 مهم‌ترین امکانات یخچال، تلویزیون، اینترنت بی‌سیم، سیستم سرمایشی و گرمایشی، سرویس بهداشتی در محوطه
برای رزرو کلیک کنید: هتل بهشت تالاب بندرانزلی

بهشت تالاب بهترین هتل بندرانزلیهتل بهشت تالاب بندر انزلی 

هتل سه ستاره پرشین

هتل پرشین بندرانزلی در روستای سنگاچین در سه طبقه و با 14 واحد اقامتی شامل

  • اتاق‌های دو تخته رو به دریا 
  • سوئیت‌های یک خوابه سه نفره رو به دریا
  • سوئیت‌های یک خوابه چهار نفره رو به دریا 
  • سوئیت‌های دو خوابه پنج نفره

از سال 1392 مشغول فعالیت است. در کنار دسترسی راحت به دریا و بهره‌مندی از چشم انداز زیبای دریا و امکانات رفاهی به روز همراه شما است.

 آدرس بندرانزلی، سنگاچین کیلومتر ۱۰جاده آستارا
 مهم‌ترین امکاناتیخچال، مبلمان، تلفن، تلویزیون، اینترنت، حمام و لوازم بهداشتی، سیستم گرمایش و سرمایش، سرویس بهداشتی ایرانی، فضای سبز، پارک کودک، آشپزخانه و رستوران

برای رزرو کلیک کنید: هتل پرشین بندرانزلی

هتل سه ستاره رویال بلوگا

هتل رویال بلوگا بندرانزلی در فروردین 1400 افتتاح شده و در لیست هتل‌های نوساز این شهر قرار می‌گیرد. بلوگا دسترسی مناسبی به جاذبه‌‌های گردشگری دارد. از جمله:

1-دسترسی به دریا
2-مراکز شهر
3-منطقه آزاد انزلی
4-مراکز گردشگری
5-تالاب گل لاله، موزه 
6-بازار سنتی

برای رزرو کلیک کنید: هتل رویال بلوگا بندرانزلی

این هتل با سوئیت‌های یک خوابه دو تخته، سه تخته و چهار تخته، آماده پذیرایی از میهمانان است. هم‌چنین از دیگر هتل‌های نوساز شهر می‌توان هتل ارکیده بندر انزلی را نام برد که در سال 1400 با چشم‌انداز ساحل خزر افتتاح شده است.

هتل رویال بلوگا بندرانزلی

بهترین هتل آپارتمان در بندر انزلی

در ادامه با لیست بهترین هتل آپارتمان‌ها در شهر بندرانزلی به همراه امکانات و مشخصات آن‌ها آشنا خواهیم شد.

 


هتل آپارتمان ملل، نخل و امیران از بهترین هتل آپارتمان‌های بندرانزلی هستند.

 

هتل آپارتمان سه ستاره ملل

هتل آپارتمان ملل در دسته هتل‌های ساحلی این شهر قرار می‌گیرد. ملل، بهترین هتل آپارتمان بندر انزلی در سه طبقه با چشم انداز رو به دریا از سال 1388 در حال فعالیت است. هم‎‌چنین از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری ملل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کشتی مسافری و تفریحی میرزاکوچک خان
  • منطقه آزاد بندر انزلی
  • مرداب انزلی 
  • موج شکن بندر انزلی
 آدرس بندرانزلی، خیابان پاسداران
 مهم ترین امکانات روم سرویس، یخچال، تلویزیون، مبلمان، بالکن، تلفن، حمام و لوازم بهداشتی، سرویس بهداشتی فرنگی، سیستم گرمایش و سرمایش و تهویه مطبوع و صندوق امانات

برای رزرو کلیک کنید: هتل آپارتمان ملل بندرانزلی

بهترین هتل بندر انزلی سه ستارههتل آپارتمان ملل بندرانزلی

هتل آپارتمان دو ستاره امیران

هتل آپارتمان امیران با ساحل اختصاصی و قیمت مقرون به صرفه، محبوبیت بسیار بالایی دارد. این هتل در سال 1390 در سه طبقه با مجموع 11 واحد اقامتی در 5 کیلومتری بندر انزلی افتتاح شد. از این رو به به راحتی به بازارهای انزلی و ساحل دریا دسترسی پیدا خواهید کرد.

 آدرسبندرانزلی، کیلومتر ۵ جاده انزلی به آستارا بعد از ایران خودرو
 مهم‌ترین امکانات تلفن، تلویزیون، یخچال، سرویس بهداشتی فرنگی (بعضی از واحدهای اقامتی)، تهویه مطبوع، اینترنت در لابی، خانه داری، خشکشویی، آشپزخانه (برخی از واحدهای اقامتی)، کافی شاپ، رستوران، ساحل اختصاصی همراه با آلاچیق و پارکینگ

برای رزرو کلیک کنید: هتل آپارتمان امیران بندرانزلی

هتل آپارتمان دو ستاره نخل 

هتل نخل بندر انزلی از سال 1395 در سه طبقه با چشم انداز دریا و قیمت مناسب مشغول پذیرایی از میهمانان انزلی است. جالب است بدانید با طی مسافت کوتاهی به بازارها و مراکز خرید بندر انزلی دسترسی پیدا خواهید کرد.

 آدرسبندرانزلی، پاسداران، کیلومتر۴
 مهم‌ترین امکاناتاینترنت، آسانسور، سرویس فرنگی، حمام، روم سرویس و پارکینگ

 

علاوه بر این، هتل احمد بندر انزلی با دو ستاره در نزدیکی دریا با اتاق‌های دو تخته، سه تخته و چهار تخته نیز گزینه مناسبی برای اقامت به شمار می‌رود.

خلاصه لیست بهترین هتل‌های بندرانزلی

جمع‌بندی

در این مطلب با لیست بهترین هتل‌ها در بندر انزلی آشنا شدید. جهت رزرو هتل‌ها، جااینجاس می‌تواند به شما کمک کند بدون دغدغه گزینه ایده‌آل خود را به راحتی رزرو کنید. کافی است با وارد کردن نام بندر انزلی و مشخص کردن تاریخ ورود و خروج، لیست هتل‌ها را مشاهده کنید.

پس از آن با ورود به صفحه هر هتل، می‌توانید مشخصات کامل شامل آدرس، لیست اتاق‌ها به همراه امکانات و قیمت، فاصله از نقاط گردشگری مهم، قوانین و نظر مسافرها را بررسی کنید. درنهایت با ثبت اطلاعات و پرداخت هزینه به صورت آنلاین به سادگی رزرو را تکمیل نموده و نامه اقامت را دریافت کنید.


سوالات متداول

هتل پرشین و هتل بلوگا 
هتل سفید کنار، هتل دلفین، هتل تالاب بهشت
هتل آپارتمان ملل، امیران و نخل

اهل سفرها، برای باخبر شدن از پیشنهادهای ویژه‌ی جااینجاس، ایمیل خود را وارد کنید.

شهر یا هتل مورد نظر یافت نشد