بندرعباس، مرکز استان هرمزگان، دومین شهر بزرگ جنوب ایران، با توجه به موقعیت جغرافیایی خاص خود قطب مهمی در صنعت، بازرگانی و گردشگری به شمار می‌آید. این شهر ساحلی، با آثار تاریخی و جاذبه‌های طبیعی بی‌نظیر خود در کنار مردمان میهمان‌نواز، تجربه یک سفر ناب و بی‌نظیر را برای گردشگران رقم می‌زند. اگر شما هم در فکر سفر به بندرعباس هستید، پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را دنبال کنید تا با لیست و مشخصات بهترین هتل‌های بندرعباس آشنا شده و سپس با انتخاب بهترین گزینه سفری آرام و بدون دغدغه را تجربه کنید.

بهترین هتل‌ بندر عباس از نظر مسافرین کدام است؟

در این مطلب 8 مورد از بهترین هتل‌های بندرعباس از نظر مسافرین و با در نظر گرفتن کیفیت خدمات و امکانات آن‌ها تهیه شده است. هتل‌ها از 5 ستاره تا 2 ستاره دسته‌بندی شده‌اند. در ادامه با ما همراه شوید.

هتل خلیج فارس

هتل خلیج فارس بندرعباس با 5 ستاره از سال 1383 در قلب مرکز صنعتی این شهر (کیلومتر 13 بندر شهید رجایی) افتتاح شده است. خلیج فارس جهت ارتقا خدمات خود در سال 1393 مورد بازسازی قرار گرفته است. بهترین هتل بندرعباس در 7 طبقه با مجموع 155 واحد اقامتی شامل اتاق و سوئیت از میهمانان خود پذیرایی می‌کند. اتاق‌ها به صورت یک تخته و دو تخته توئین و سوئیت‌ها با ظرفیت 3 نفر قابلیت رزرو دارند. در سوئیت‌ها این امکان را دارید تا تخت اضافه هم رزرو نمایید.
بهترین هتل 5 ستاره بندرعباس امکانات رفاهی به روز و مدرنی را برای میهمانان خود تدارک دیده است. از جمله تلویزیون، یخچال، تلفن، مینی‌بار، آنتن مرکزی، پاور سوئیچ، سیستم اعلام حریق، اینترنت، تهویه مطبوع، صندوق امانات، خانه‌داری، آسانسور، خشکشویی، تالار پذیرایی، سالن همایش، تاکسی سرویس، سالن بدنسازی، استخر، سونا و جکوزی، کافی‌شاپ، رستوران و پارکینگ.
همان‌طور که گفتیم هتل در 25 کیلومتری مرکز شهر قرار دارد و در منطقه صنایع معدنی و فلزی و در نزدیکی اسکله بندر شهید رجایی است. از این رو می‌توانید به آسانی به مراکز خرید بوسانو و گلین، محله باستانی سورو، موزه بزرگ و معبد هندوها دسترسی پیدا کنید. جالب است بدانید حدود 20 دقیقه تا ایستگاه راه‌آهن و 30 دقیقه تا فرودگاه بیشتر فاصله ندارید.

رزرو بهترین هتل بندر عباس

هتل هما 

هتل پنج ستاره هما زیر مجموعه گروه هتل‌های هما از سال 1348 در بلوار پاسداران بندر عباس فعالیت خود را آغاز کرده است. این هتل با قدمت، در سال 1382 هم مورد بازسازی گرفته و کیفیت خدمات و امکانات خود را ارتقا داده است. هتل هما بندر عباس با بازسازی‌هایی که انجام داده در حال حاضر در دسته بهترین هتل‌های بندرعباس قرار دارد. 
اتاق‌های یک تخته این هتل با چشم‌انداز رو به دریا قابل رزرو هستند. اتاق‌های دو تخته به صورت دبل و توئین با چشم‌انداز کوه و دریا ارائه می‌شوند. سوئیت‌های معمولی این مجموعه نیز ظرفیت پذیرش سه نفر را دارند و از بالکن می‌توانید دریا یا کوه را نظاره کنید. سوئیت‌های دو خوابه رویال بهترین هتل در بندر عباس با آشپزخانه مجهز و بالکن رو به کوه یا دریا قابل رزرو هستند. 
این بهترین هتل پنج ستاره بندر عباس در نزدیکی اسکله‌های شهید باهنر، اسکله شهید رجایی و اسکله شهید حقانی قرار دارد و معبد هندوها، حمام گله داری، سیتی سنتر و محله باستانی سورو نیز در فاصله کوتاهی از شما است.

بهترین هتل 5 ستاره بندر عباس

هتل هرمز

شرکت سرمایه‌گذاری گروه فیلی سال 1381 هتل پنج ستاره هرمز را در مجاورت ساحل زیبای خلیج فارس در میدان انقلاب افتتاح کرد. بهترین هتل بندر عباس در 7 طبقه با مجموع 365 واحد اقامتی شامل اتاق یک تخته، دو تخته دبل و توئین و سه تخته، سوئیت سه تخته و سوئیت دو خوابه چهار تخته ساخته شده است. 
هرمز با ارائه بهترین سطح از خدمات و امکانات رفاهی همچون تلفن، تلویزیون، یخچال، آنتن مرکزی، مینی‌بار، اینترنت، سرویس بهداشتی فرنگی، سیستم اعلام حریق، صندوق امانات، تهویه مطبوع، آسانسور، خشکشویی، خانه‌داری، کافی‌نت، تاکسی سرویس، تالار پذیرایی، سالن همایش و آمفی تئاتر، اتاق جلسات، خدمات پزشکی، آرایشگاه آقایان، گیم‌نت، استخر، سونا و جکوزی، باشگاه بیلیارد، زمین تنیس، سالن بدنسازی، کافی‌شاپ، رستوران، بانک، مرکز تجاری، فضای سبز و پارکینگ، تجربه یک سفر آرام را برای شما رقم می‌زند.
از آن جایی که بهترین هتل در بندرعباس در مرکز شهر قرار دارد، به راحتی می‌توانید به تمام مناطق شهر و مراکز خرید دسترسی پیدا کنید. برای نمونه معبد هندوها، حمام گله‌داری، سیتی سنتر، موزه بزرگ و... هم‌چنین از هتل هرمز بندر عباس 9 دقیقه تا ایستگاه راه‌آهن و 13 دقیقه تا فرودگاه فاصله دارد.

بهترین هتل بندر عباس

هتل آتیلار

حالا که با هتل‌های 5 ستاره این شهر آشنا شدید، نوبت به معرفی هتل‌های 4 ستاره می‌رسد. آتیلار بهترین هتل 4 ستاره بندرعباس است. هتل آتیلار بندرعباس از سال 1384 در خیابان امام خمینی فعالیت خود را آغاز کرده و در 13 طبقه و 98 واحد اقامتی شامل اتاق یک تخته، دو تخته دبل و توئین و سه تخته از میهمانان پذیرایی می‌کند. این مرتفع‌ترین سازه بندرعباس جهت ارتقا کیفیت خدمات خود در سال 1397 هم مورد بازسازی قرار گرفته است. اگر هم می‌خواهید از مهم‌ترین امکانات بهترین هتل در بندر عباس بدانید؛ می‌توان به لابی، کافی‌شاپ، خدمات آژانس مسافرتی، رستوران، اینترنت در لابی، خشک‌شویی، کافی‌نت، سالن بیلیارد، آسانسور، خودپرداز، سفرخانه سنتی، تلفن، مینی‌بار در اتاق، تلوزیون LCD، یخچال، سشوار، اینترنت در اتاق، ماهواره، صندوق امانات و سرویس بهداشتی فرنگی اشاره کرد.
جالب است بدانید قدم‌زنان و با پای پیاده می‌توانید به معبد هندوها و سیتی‌سنتر دسترسی پیدا کنید. پاساژ زیتون، حمام گله‌داری، موزه بزرگ و پاساژ ستاره جنوب نیز در فاصله بسیار کوتاهی از شما قرار دارد.

بهترین هتل بندر عباس 4 ستاره

هتل ایران

حالا نوبت به معرفی هتل‌های 3 ستاره و قیمت مناسب در شهر بندرعباس می‌رسد. هتل ایران بندرعباس در سال 1395 در خیابان امام خمینی افتتاح شده است. بهترین هتل 3 ستاره بندرعباس در قالب اتاق‌های یک تخته، دو تخته دبل و توئین، سه تخته، چهار تخته و پنج تخته، پذیرای مسافران است. لابی، آسانسور، تلویزیون، صندوق امانات در لابی، کافی‌شاپ، تاکسی سرویس، روم سرویس، اینترنت در لابی، تهویه مطبوع و... از مهم‌ترین امکانات بهترین هتل بندر عباس است. هتل ایران هم با موقعیت مکانی عالی خود دسترسی مناسبی به مرکز شهر و اماکن گردشگری همچون سیتی‌سنتر، پاساژ ستاره جنوب، معبد هندوها، پاساژ زیتون، حمام گله‌داری و ... دارد.

بهترین هتل بندر عباس 3 ستاره

هتل امین

امین را می‌توان بهترین هتل ساحلی بندرعباس با سه ستاره دانست. در واقع تنها هتل ساحلی رو به روی خلیج فارس است و در بلوار طالقانی بعد از اسکله شهید حقانی قرار گرفته و با امکاناتی همچون رستوران، کافی‌شاپ، اینترنت، صندوق امانات، تاکسی سرویس، روم سرویس، اتاق جلسات، کتابخانه، نمازخانه و... از میهمانان این منطقه پذیرایی می‌کند. بهترین هتل بندرعباس موقعیت مکانی بسیار خوبی دارد. علاوه بر نزدیک بودن به اسکله، می‌توانید به آسانی از پاساژ زیتون، ستاره جنوب، سیتی سنتر، حمام گله‌داری، معبد هندوها و... بازدید کنید. از هتل امین بندر عباس 8 دقیقه تا راه‌آهن و 16 دقیقه هم تا فرودگاه با خودرو فاصله است.

هتل فروغ

هتل فروغ بندر عباس از سال 1371 با سه ستاره فعالیت خود را آغاز کرد. بهترین هتل بندرعباس در سال 1398 مورد بازسازی قرار گرفته و کیفیت خدمات خود را بهبود داده است. این هتل 2 طبقه با 44 واحد اقامتی شامل اتاق دو تخته دبل و توئین و سوئیت سه تخته از میهمانان خود پذیرایی می‌کند. یخچال، تلویزیون، آنتن مرکزی، مینی‌بار، اینترنت، تهویه مطبوع، صندوق امانات، خشکشویی، تاکسی سرویس و... از مهم‌ترین امکانات این مجموعه به شمار می‌رود. هتل فروغ با قرارگیری در بلوار دانشگاه دسترسی خوبی به پارک ساحلی ولایت، ستاره جنوب، سیتی سنتر، حمام گله‌داری و موزه بزرگ دارد.

بهترین هتل در بندر عباس

هتل آپادانا

اگر قصد دارید یک اقامت مقرون به صرفه و ارزان را در بندرعباس تجربه کنید، هتل آپادانا دو ستاره را مورد بررسی قرار دهید. این هتل با امکانات مطلوب و مورد قبول همچون اینترنت، پارکینگ، کافی‌شاپ، رستوران، خشک‌شویی، تلفن، تلوزیون، یخچال، خدمات صرافی، تاکسی سرویس، آتلیه عکاسی و... از گردشگران پذیرایی می‌کند. اتاق‌های بهترین هتل در بندر عباس به صورت یک تخته، دو تخته، چهار تخته و پنج تخته قبل رزرو هستند. هتل آپادانا بندرعباس در خیابان امام خمینی قرار گرفته و دسترسی خوبی به اماکن گردشگری، تاریخی و مراکز خرید دارد. 

بهترین هتل‌های بندر عباس

مزایای رزرو بهترین هتل بندر عباس با جااینجاس

در این مطلب با بهترین هتل‌های بندر عباس از 5 ستاره تا 2 ستاره آشنا شدید. برای کسب اطلاعات دقیق پیشنهاد می‌کنیم به صفحه هتل‌های بندر عباس در جااینجاس مراجعه کنید. لیست کامل هتل‌ها در دسترس شما است. می‌توانید با استفاده از فیلتر قیمت، لیست هتل‌ها را بر اساس محدوده بودجه خود مشاهده نمایید. هم‌چنین با ورود به صفحه هر هتل آدرس، موقعیت مکانی در نقشه، فاصله از نقاط مهم گردشگری، تصاویر، لیست کامل امکانات، اتاق‌ها، قیمت و قوانین در دسترس شما است. علاوه بر این می‌توانید در بخش نظرات کاربران، تجربه‌های مسافرین قبلی را بخوانید و با دید بهتری تصمیم‌گیری خود را قطعی نمایید. هم‌چنین با رزرو آنلاین اتاق مورد نظر خود در جااینجاس می‌توانید از بیشترین میزان تخفیف بهره‌مند شوید. 

اهل سفرها، برای باخبر شدن از پیشنهادهای ویژه‌ی جااینجاس، ایمیل خود را وارد کنید.

شهر یا هتل مورد نظر یافت نشد