نوشهر از مناطق سرسبز و خوش آب و هوای شمال کشورمان در مازندران و به عنوان یکی از مهم‌ترین بنادر و راه‌های ارتباطی از دیرباز محبوبیت زیادی داشته است. نوشهر با داشتن مناطق گردشگری فراوان همچون دریاچه ارواح، دیو چشمه، باغ گیاه شناسی، بندرگاه و پارک جنگلی سیسنگان پذیرای میهمانان بسیاری درطول سال است. اگر شما هم قصد سفر به این شهر بندری را دارید و به دنبال بهترین هتل نوشهر برای اقامت هستید با ما همراه شوید تا با لیست بهترین هتل‌های نوشهر از نظر مردم آشنا شده و با آگاهی کامل انتخاب خود را قطعی کنید.

لیست بهترین هتل‌های نوشهر از نظر مردم

جااینجاس یک لیست از بهترین هتل‌ها در نوشهر شامل هتل آپارتمان، هتل ساحلی و هتل در مجاورت جنگل را طبق تجربه مسافرین پیشین این شهر و هم‌چنین در نظر گرفتن کیفیت خدمات و سرویس دهی و موقعیت مکانی آن‌ها تهیه کرده است. در ادامه این مطلب از مجله سفر و گردشگری با مشخصات این هتل‌ها بیشتر آشنا شوید.

هتل آپارتمان پرشیا

هتل آپارتمان پرشیا نوشهر با سه ستاره از مجموعه هتل‌های پرشیا است و از سال 1388 فعالیت خود را آغاز کرده است. پرشیا را می‌توان در دسته بهترین هتل‌های ساحلی نوشهر قرار داد. هتل آپارتمان ساحلی پرشیا نوشهر با 12 واحد اقامتی در دو طبقه فعالیت دارد. نیمی از واحدهای این مجموعه با چشم انداز رو به دریا پذیرای میهمانان خود هستند.
از مهم‌ترین امکانات این هتل ساحلی نوشهر می‌توان به فضای سبز، کافی‌شاپ، لابی، روم سرویس، پارکینگ، تاکسی سرویس، سرویس ایرانی و فرنگی، تهویه مطبوع و... را نام برد. جالب است بدانید به راحتی می‌توانید از بهترین هتل آپارتمان در نوشهر به جاذبه‌های مهم گردشگری شهر همچون پارک جنگلی سی سنگان، آبشار چلندر، باغ گیاه شناسی، دریاچه خضرنبی و دهکده کندلوس و... دسترسی پیدا کنید.

بهترین هتل آپارتمان نوشهر

هتل پرشیا 3 

هتل پرشیا 3 نوشهر در کیلومتر 10 جاده نوشهر از سال 1397 با سه ستاره مشغول پذیرایی از میهمانان این خطه سرسبز است و در دسته هتل‌های نوساز به شمار می‌رود. هتل پرشیا 3 نوشهر با مجموع 40 واحد اقامتی در 5 طبقه با اتاق‌های یک تخته، دو تخته، سه تخته، چهار تخته و سوئیت پنج تخته و شش تخته مناسب برای اقامت‌های خانوادگی، مشغول فعالیت است.
از مهم‌ترین امکانات هتل پرشیا 3 نوشهر می‌توان به یخچال، تلویزیون، حمام، سرویس فرنگی، مینی بار، اینترنت در اتاق و تهویه مطبوع اشاره کرد. از مهم‌‌ترین جاذبه‌های گردشگری نزدیک به بهترین هتل نوشهر می‌توان به پارک جنگلی سی سنگان، پلاژ سیترا و باغ گیاه شناسی اشاره کرد.

بهترین هتل سه ستاره نوشهر

هتل جهانگردی چلندر

هتل جهانگردی چلندر با دو ستاره در کیلومتر 18 جاده نوشهر به نور، موقعیت مکانی خوبی برای اقامت در نوشهر و نور را دارد. چلندر را می‌توان در دسته محبوب‌ترین و بهترین هتل‌ها در نوشهر دانست. این هتل زیبا در مجاورت دریا و جنگل قرار دارد و تجربه یک اقامت منحصر به فرد را برای شما رقم خواهد زد. در واقع از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری جهانگردی چلندر می‌توان به قرار گرفتن در کنار دریای خزر، جنگل سی سنگان، آبشارهای آب پری و چلندر اشاره کرد.
از مهم‌ترین امکانات هتل جهانگردی چلندر نوشهر می‌توان اینترنت، تلویزیون، حمام، سرویس فرنگی، مبلمان، سیستم تهویه هوا، فضای سبز، روم سرویس، سالن بیلیارد و رستوران با سرو انواع غذاهای ایرانی، محلی و فرنگی را نام برد.

بهترین هتل نوشهر

مزایای رزرو بهترین هتل نوشهر در جااینجاس

اگر قصد سفر به نوشهر زیبا و سرسبز را دارید، جااینجاس در کنار شما است تا با خیالی آسوده برنامه‌ریزی‌های مربوط به اقامت خود در سفر را انجام دهید. کافی است هتل‌های نوشهر در جااینجاس را جست و جو کنید. لیستی از بهترین هتل‌های جنگلی نوشهر، هتل‌های ساحلی، هتل آپارتمان و سایر اقامتگاه‌ها را مشاهده خواهید کرد. با استفاده از فیلترهای قیمت، ستاره و رسته نیز می‌توانید انتخاب‌ها را محدودتر کرده و به گزینه مورد نظر خود نزدیک‌تر شوید. 
پس از آن با ورود به صفحه هر هتل قادر خواهید بود مشخصات کامل هتل شامل آدرس، تصاویر، موقعیت مکانی در نقشه، فاصله از نقاط گردشگری مهم، لیست اتاق‌ها به همراه امکانات و قیمت، قوانین هتل و از همه مهم‌تر نظرات مردم درباره بهترین هتل نوشهر را بررسی کنید. در مرحله بعد کافی است با کلیک بر گزینه انتخاب اتاق، آن را رزرو کنید. با ثبت اطلاعات فردی، پرداخت آنلاین هزینه و دریافت نامه اقامت، فرآیند رزرو شما تکمیل خواهد شد. به همین سادگی رزرو بهترین هتل نوشهر به پایان می‌رسد. 
علاوه بر این جااینجاس با تخفیف‌های ویژه هنگام رزرو هتل، در هزینه شما صرفه جویی بزرگی خواهد نمود. حتما هر سوال و ابهامی داشتید به یاد داشته باشید تیم پشتیبانی جااینجاس در 24 ساعت شبانه روز پاسخ گوی شما است. 

اهل سفرها، برای باخبر شدن از پیشنهادهای ویژه‌ی جااینجاس، ایمیل خود را وارد کنید.

شهر یا هتل مورد نظر یافت نشد