ساری مرکز استان مازندران و پرجمیعت‌ترین شهر آن، از لحاظ گردشگری همواره نقطه پر اهمیتی به شمار می‌آید. ساری با طبیعت بکر خود و قرار گرفتن در بین دریا و جنگل لحظات بی‌نظیری را برای شما رقم می‌زند. اگر شما هم دنبال سفر به ساری زیبا و لذت بردن از چشم اندازی دل انگیز هستید، با ما همراه شوید تا با لیست بهترین هتل‌های ساری آشنا شوید و در نهایت بتوانید متناسب با نیازها و ایده آل‌های خود بهترین هتل ساری را رزرو کنید.

با لیست بهترین هتل‌های ساری از نظر مسافران آشنا شوید

جااینجاس در این مطلب از مجله گردشگری یک لیست از بهترین هتل‌ها در ساری را تهیه کرده است. این فهرست بر اساس تجربه مسافرین قبلی و در نظر گرفتن کیفیت خدمات و امکانات ارائه شده در هتل‌ها آماده شده و در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. 

هتل 4 ستاره نوید ساری

هتل نوید ساری در 4 کیلومتری این شهر در ساختمانی 5 طبقه با مجموع 66 واحد اقامتی در سال 1388 افتتاح شد. موقعیت مکانی خوب هتل یک فضای آرام و به دور از هیاهو با چشم انداز بی‌نظیر از طبیعت را برای مهمانان فراهم کرده است. اتاق‌های این مجموعه به صورت یک تخته تا چهار تخته ارائه می‌شوند. هتل نوید دسترسی خوبی به مناطق گردشگری مهم شهر همچون جمله تنگه و چشمه‌های باداب سورت، پارک‌های جنگلی زارع، سالار دره، سد سلیمان، پناهگاه‌های حیات وحش دشت ناز و سمسکده دارد. 
از مهم‌ترین امکانات رفاهی مطلوب بهترین هتل در ساری می‌توان به تلفن، یخچال، تلویزیون، سیستم اعلام حریق، اینترنت، تهویه مطبوع، تاکسی سرویس، خشکشویی، آسانسور، سالن همایش، تالار پذیرایی، کافی نت، استخر، سونا و جکوزی، سالن بیلیارد، کافی شاپ، رستوران و پارکینگ اشاره کرد.

بهترین هتل ساری

هتل 4 ستاره بادله

هتل بادله ساری از قدیمی‌ترین‌های لیست بهترین هتل ساری است. این هتل 4 ستاره در سال 1356 افتتاح شده و در سال 1394 مورد بازسازی قرار گرفته است. این مجموعه با واحدهای اقامتی به صورت اتاق دو تخته، رویال دو تخته، سوئیت معمولی، رویال و امپریال در حال پذیرایی از میهمانان است. جالب است بدانید هتل بادله در دامنه سرسبز دره لالیم در 10 کیلومتری ساری به نکا قرار دارد و از این رو توانسته فضایی بسیار زیبا و آرام را برای مسافران به وجود آورد. هم‌چنین از مهم‌ترین مزایای این مجموعه می‌توان به ساحل اختصاصی آن اشاره کرد. علاوه بر این به راحتی به  پل تجن ساری، فرودگاه و ایستگاه قطار دسترسی پیدا خواهید کرد.
از مهم‌ترین امکانات بهترین هتل 4 ستاره ساری می‌توان به یخچال، تلفن، تلویزیون، مینی بار، سرویس بهداشتی فرنگی، سیستم اعلام حریق، تاکسی سرویس، اینترنت، آسانسور، خانه داری ٢٤ ساعته، فضای بازی کودکان، صندوق امانات، خشکشویی، تهویه مطبوع، سالن بیلیارد، استخر، سونا و جکوزی، کافی شاپ، فست فود، رستوران، آمفی تئاتر، سالن جلسات، فضای سبز و پارکینگ اشاره کرد.

بهترین هتل 4 ستاره ساری

هتل 4 ستاره سالار دره

از دیگر بهترین هتل‌های ساری می‌توان سالار دره را نام برد. هتل سالار دره ساری با قدمتی طولانی از سال 1352 فعالیت خود را آغاز کرده و آخرین بازسازی خود را در سال 1388 انجام داده است. این هتل 4 ستاره در 12 کیلومتری ساری و در دل طبیعت قرار گرفته و به مراکز گردشگری همچون پناهگاه حیات وحش میانکاله، سد سلیمان تنگه، خانه قدیمی کلبادی، حمام وزیری، برج سلطان زین العابدین، آب انبار میرزا مهدی، آب انبار نو، مجموعه تاریخی فرح آباد، خانه فاضلی، پارک جنگلی شهید زارع و دریاچه الندان دسترسی خوبی دارد.
این مجموعه با واحدهای اقامتی در قالب اتاق یک تخته، اتاق دو تخته، سوئیت معمولی و رویال و آپارتمان دو خوابه پنج نفره مناسب برای اقامت‌های خانوادگی با امکانات رفاهی شامل سفره خانه سنتی، رستوران با ۲ سالن و ظرفیت کلی ۳۰۰ نفر، فروشگاه صنایع دستی و سوغاتی، کافی شاپ، کافی نت، تلویزیون، سیستم گرمایش و سرمایش، خشکشویی، اینترنت، زمین ورزشی روباز، سالن بیلیارد، استخر، تالار با ظرفیت ۱۰۰۰ نفر و سالن همایش آماده پذیرایی از شما مسافران عزیز است.

بهترین هتل در ساری

هتل 3 ستاره نارنج

اگر به دنبال بهترین هتل سه ستاره در ساری با قیمت بسیار مناسب هستید، حتما هتل نارنج را در نظر داشته باشید. هتل نارنج ساری در فاصله کمی از رودخانه تجن در سال 1379 افتتاح شده و پس از آن نیز مورد بازسازی قرار گرفته است. این هتل در 3 طبقه با مجموع 33 واحد اقامتی در قالب اتاق دو تخته و سوئیت یک خوابه با امکانات رفاهی مطلوب شامل تلفن، یخچال، تلویزیون، اینترنت، خشکشویی، سالن کنفرانس، تالار پذیرایی، تنیس روی میز، رستوران (سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی) و پارکینگ در حال ارائه خدمات به مسافران است.
از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری نزدیک به این بهترین هتل ساری می‌توان به ساحل دریای خزر، موزه کلبادی، رودخانه تجن، برج رسکت، مسجد تاریخی فرح آباد و حیات وحش دشت ناز، دریاچه میانکاله، بقعه امامزاده یحیی و امامزاده عباس اشاره کرد.

بهترین هتل سه ستاره ساری

هتل 3 ستاره آسمان شهر

آخرین هتلی که در لیست بهترین‌های هتل ساری قرار گرفته، هتل سه ستاره آسمان شهر است. این هتل نوساز در سال 1399 به بهره برداری رسیده و با مجموع 19 واحد اقامتی در سه طبقه مشغول فعالیت است. موقعیت مکانی این هتل بسیار عالی است. در محیطی جنگلی با فضایی آرام در فاصله شهرهای نکا و ساری و نزدیک به پارک جنگلی شهید زارع، دریاچه آب بندان و امامزاده عباس. این مجموعه در قالب اتاق‌های دو تخته سه تخته چهار تخته و سوئیت یک خواب شش نفره قابل رزرو است. مهم‌ترین امکانات این مجموعه شامل آسانسور، کافی شاپ، فضای سبز، اتاق سیگار، پارک کودک و تاکسی سرویس است.

 بهترین هتل‌ها در ساری

مزایای رزرو بهترین هتل ساری با جااینجاس

اگر قصد رزرو بهترین هتل ساری را دارید مجموعه جااینجاس می‌تواند در این مسیر همراه شما شود. کافی است به صفحه هتل های ساری مراجعه نموده و به لیست هتل‌های این شهر دیدنی دسترسی پیدا کنید. با استفاده از فیلتر قیمت این امکان را می‌یابید تا هتل‌ها را طبق محدوده بودجه خود مشاهده نمایید. پس از آن وارد صفحه هر هتل شده و مشخصات آن را به طور کامل بررسی کنید. جااینجاس قیمت بهترین هتل ساری، آدرس، موقعیت مکانی در نقشه، فاصله از نقاط گردشگری مهم، لیست اتاق‌ها به همراه امکانات، قوانین و تجربه مسافرین قبلی را برای شما تهیه کرده است. حالا می‌توانید با خیالی آسوده اتاق مورد نظر خود را آنلاین رزرو نمایید. جالب است بدانید با رزرو هتل در جااینجاس از تخفیف‌های ویژه‌ای برخوردار خواهید شد.

اهل سفرها، برای باخبر شدن از پیشنهادهای ویژه‌ی جااینجاس، ایمیل خود را وارد کنید.

شهر یا هتل مورد نظر یافت نشد