کرمان، پهناورترین استان ایران با جاذبه‌های متعدد تاریخی خود همچون مجموعه گنجعلی خان، گنبد جبلیه، مسجد جامع و... جزو 5 شهر برتر تاریخی ایران است. از سوی دیگر جاذبه‌های ناب طبیعی این شهر و لذت کویرگردی را نباید از دست داد. اگر شما هم در حال برنامه‌ریزی برای سفر به این شهر زیبا هستید، با ما همراه شوید تا لیست بهترین هتل‌ها بر اساس دیدگاه و تجربه مسافرین قبلی را بشناسید و درنهایت بتوانید با انتخاب بهترین هتل کرمان سفری با آرامش خاطر و بدون دغدغه را برای خود رقم بزنید. 

لیست بهترین هتل‎‌های کرمان از دیدگاه مسافران

در ادامه یک لیست از بهترین هتل‌ها در کرمان با توجه به تجربه‌ها و نظرهای مسافران و در نظر گرفتن کیفیت خدمات و امکانات هتل‌ها، توسط جااینجاس تهیه شده است. پس با ما همراه شوید.

هتل پارس 

هتل پارس کرمان با 5 ستاره در سال 1381 در یکی از بلوارهای اصلی شهر فعالیت خود را آغاز کرد. پارس را می‌توان بهترین هتل کرمان دانست. این هتل 8 طبقه با 196 واحد اقامتی شامل اتاق‌های دو تخته دبل و توئین، سوئیت سه نفره با منظره باغ و منظره شهر و سوئیت لوکس با منظره باغ آماده پذیرایی از میهمانان است. 
بهترین هتل لوکس کرمان با امکانات رفاهی مجهز به تلفن، یخچال، تلویزیون، آنتن مرکزی، اینترنت، مینی‌بار، سرویس بهداشتی فرنگی، پاور سوئیچ، سیستم اعلام حریق، تهویه مطبوع، تاکسی سرویس، کافی‌نت، صندوق امانات، خانه‌داری ۲۴ ساعته، روم سرویس، نمازخانه، آسانسور، خشکشویی، باشگاه بیلیارد، زمین تنیس، سالن بدنسازی، استخر، سونا و جکوزی، آرایشگاه بانوان و آقایان، کافی‌شاپ، رستوران، سالن پذیرایی، فروشگاه، فضای سبز و پارکینگ، پذیرای میهمانان است.
همان طور که گفتیم بهترین هتل 5 ستاره کرمان با قرار گیری در بلوار جمهوری اسلامی از موقعیت مکانی بسیار خوبی برخوردار است. از این رو به راحتی به جاذبه‌های گردشگری شهر همچون میدان گنجعلی خان، مسجد جامع کرمان، یخدان مویدی و گنبد جبلیه دسترسی پیدا خواهید کرد. علاوه بر این فرودگاه، راه‌آهن و ترمینال مسافربری در فاصله کوتاهی از شما قرار دارند.

بهترین هتل لوکس کرمان

هتل جهانگردی

اگر اقامت در بهترین هتل کرمان با 4 ستاره را در نظر دارید، حتما هتل جهانگردی را مورد بررسی قرار دهید. این هتل زیرمجموعه گروه معروف هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی است و فعالیت خود را از سال 1354 آغاز کرده است. هم‌چنین هتل جهانگردی کرمان جهت بهبود کیفیت پذیرایی از میهمانان خود در سال 1389 بازسازی شده است. 
53 واحد اقامتی این مجموعه شامل اتاق دو تخته دبل و توئین، اتاق سه تخته، سوئیت یک خوابه سه تخته و سوئیت دو خوابه چهار تخته است. مهم‌ترین امکانات این واحدها شامل تلفن، تلویزیون، یخچال، مینی بار، اینترنت، سیستم اعلام حریق، صندوق امانات، تهویه مطبوع، تاکسی سرویس، آسانسور، خشکشویی، سالن چند منظوره جهت برگزاری همایش، جشن و جلسات، بانک، استخر، بیلیارد، تنیس، روم سرویس ۲۴ ساعته، کافی‌شاپ، رستوران (با ظرفیت ۲۰۰ نفر) و پارکینگ است.
این بهترین هتل در کرمان نیز در بلوار جمهوری اسلامی قرار دارد و دسترسی آسانی به مدرسه گنجعلی خان، مسجد جامع، آرامگاه مشتاقیه، گنبد جبلیه، یخدان مویدی، میدان گنجعلی خان و باغ موزه هرندی دارد.

بهترین هتل کرمان 4 ستاره

هتل پارسیان کپری قلعه گنج

اگر علاقه‌مند به حضور در فضایی سنتی هستید، هتل سنتی کپری قلعه گنج کرمان یک گزینه ایده‌آل به شمار می‌آید. این هتل با 4 ستاره در سال 1395 توسط گروه هتل‌های پارسیان افتتاح شد. بهترین هتل سنتی کرمان با توجه به معماری جالب خود به هتل توپ هم معروف است. هتل کپری 6 راهرو دارد. در هر راهرو 5 اتاق وجود دارد. اتاق‌ها به صورت یک تخته و دو تخته دبل و توئین قابل رزرو هستند. رستوران هتل با سرو انواع غذاهای سنتی و محلی را هم نباید از دست داد. از مهم‌ترین امکانات این بهترین هتل در کرمان می‌توان به سرو صبحانه و ناهار در اتاق، روم سرویس ۲۴ ساعته، خدمات بیدارباش، خشکشویی، کافی‌شاپ و رستوران اشاره کرد.
این هتل در شهر قلعه گنج رو به روی دانشگاه پیام نور قرار گرفته و با جاذبه‌های تفریحی متعدد خود همچون کافی‌شاپ کپری، شترسواری، آفرود، چشم انداز زیبا از جنگل، کویر و تپه‌های شنی، موسیقی و رقص محلی و پذیرایی شام در کویر، لحظاتی ناب و خوش را برای شما می‌سازد. 

بهترین هتل سنتی کرمان

هتل جهانگردی 2

اما بهترین هتل‌های کرمان با 3 ستاره کدام‌اند؟ هتل جهانگردی 2 با سه ستاره از سال 1394 در بلوار جمهوری جنب اداره میراث فرهنگی افتتاح شده و در سال 1396 هم جهت ارائه خدمات بهتر بازسازی شده است. بهترین هتل کرمان با 30 واحد اقامتی شامل اتاق دو تخته، سه تخته و سوئیت چهار تخته با قیمت مناسب و اقتصادی پذیرای گردشگران کرمان است. هتل جهانگردی 2 کرمان هم موقعیت مکانی مطلوبی دارد و نزدیک به جاذبه‌های گردشگری مانند باغ موزه هرندی، موزه آکواریوم، یخدان مویدی و مسجد جامع کرمان است.

هتل گواشیر

هتل گواشیر کرمان در سال 1370 فعالیت خود را در بزرگراه امام خمینی آغاز کرد. گواشیر برای ارتقا خدمات خود در میهمانداری سال 1392 مورد بازسازی قرار گرفت. در حال حاضر 80 واحد اقامتی شامل اتاق یک تخته، دو تخته، سه تخته، چهار تخته و سوئیت شش تخته در بهترین هتل کرمان وجود دارد. همان‌طور که مشاهده می‌کنید این هتل هم برای سفرهای فردی مناسب است و هم سفرهای خانوادگی. 
از سوی دیگر امکانات این مجموعه هم مطلوب و مورد قبول است. امکاناتی همچون تلفن، یخچال، تلویزیون، اینترنت، سرویس بهداشتی فرنگی (بعضی از واحدهای اقامتی)، تاکسی سرویس، سیستم اعلام حریق، سالن صبحانه خوری، رستوران  و پارکینگ روباز. 
با حدود 15 تا 20 دقیقه رانندگی نیز می‌توانید به جاذبه‌های گردشگری مهمی همچون بازار و مسجد گنجعلی خان، قلعه دختر، کاروانسرای حاج آقا علی و نمایشگاه بین المللی کرمان دسترسی پیدا کنید.

بهترین هتل کرمان 3 ستاره

هتل آپارتمان آسام

حالا نوبت به معرفی بهترین هتل آپارتمان‌های کرمان می‌رسد. هتل آپارتمان آسام کرمان با 3 ستاره در یک ساختمان 6 طبقه با طراحی مدرن از سال 1396 فعالیت خود را آغاز کرده است. این هتل نوساز با 16 واحد اقامتی شامل سوئیت دو تخته برای یک نفر، سوئیت یک خوابه دو تخته و سوئیت یک خوابه چهار تخته با قیمت مناسب از میهمانان خود پذیرایی می‌کند. از مهم‌ترین امکانات این بهترین هتل آپارتمان کرمان می‌توان به یخچال، مینی بار، تلویزیون، تلفن، اینترنت، سیستم اعلام حریق، آشپزخانه، روم سرویس، صندوق امانات، خشکشویی، تاکسی سرویس، آسانسور و پارکینگ اشاره کرد.
آسام با قرار گیری در خیابان بهشتی دسترسی خوبی به مرکز شهر دارد و به راحتی می‌توان از اماکنی همچون حمام و مسجد گنج علیخان، قلعه دختر، کتابخانه ملی و مراکز خرید بازدید کرد.

هتل اخوان

هتل دو ستاره اخوان با تجربه بالا در میزبانی از میهمانان از سال 1363 پذیرای میهمانان این منطقه است. جهت بهبود ارائه خدمات هتل اخوان کرمان مورد بازسازی قرار گرفته و اکنون با امکانات رفاهی مطلوب، قیمت مناسب و نزدیکی به جاذبه‌های گردشگری همچون مجموعه گنجعلی خان، میدان آزادی، باغ موزه هرندی و بازار بزرگ، طرفداران بسیاری دارد.

هتل آپارتمان هیوا

آخرین هتلی که قصد داریم در لیست بهترین هتل‌ها در کرمان به شما معرفی کنیم، هتل آپارتمان هیوا است. این هتل آپارتمان نوساز و شیک در تابستان 1400 افتتاح شده است. هتل آپارتمان هیوا کرمان با 17 واحد اقامتی شامل سوئیت یک خوابه دو تخته، سوئیت دو خوابه سه تخته، چهار تخته و پنج تخته قابلیت رزرو دارد. بهترین هتل آپارتمان کرمان با قیمت و امکانات مناسب همچون تجهیزات آشپزخانه در سوئیت‌ها، کافی‌شاپ، سالن صبحانه خوری و... مشغول پذیرایی از میهمانان است. جالب است بدانید با حدود 15 تا 20 دقیقه رانندگی هم می‌توانید سری به گنبد جبلیه، حمام گنجعلی خان و بازار تاریخی کرمان بزنید.

بهترین هتل آپارتمان کرمان

مزایای رزرو بهترین هتل کرمان با جااینجاس

تا این جا با مشخصات و امکانات بهترین هتل‌ها در استان کرمان تا حدودی آشنا شدید. اما برای کسب اطلاعات دقیق‌تر مانند آدرس هتل، موقعیت مکانی آن در نقشه، فاصله از نقاط مهم گردشگری، لیست کامل اتاق‌ها، امکانات و قیمت، شرح قوانین ورود و خروج و کنسلی و خواندن نظرها و تجربه‌های مسافرین قبلی می‌توانید از جااینجاس کمک بگیرید. جااینجاس تمامی این اطلاعات را در اختیار شما گذاشته و امکان رزرو آنلاین اتاق‌های بهترین هتل‌های این شهر را فراهم کرده است. کافی است سری به صفحه هتل‌های کرمان بزنید. این نکته را هم در نظر داشته باشید قیمت‌ها با بیشترین میزان تخفیف در سایت اعمال شده‌اند. در نتیجه با پرداخت هزینه کمتر بهترین سطح از امکانات و خدمات را دریافت خواهید کرد.

اهل سفرها، برای باخبر شدن از پیشنهادهای ویژه‌ی جااینجاس، ایمیل خود را وارد کنید.

شهر یا هتل مورد نظر یافت نشد