شهرکرد یا همان دهکرد پیشین، شهره به بام ایران، با قدمت تاریخی بالا و جاذبه‌های طبیعی بی‌نظیر و چشم نواز، از دیرباز محبوبیت بالایی میان گردشگران داشته است. از این رو اقامتگاه‌ها و هتل‌های متعددی جهت پذیرایی از مسافران این منطقه تدارک دیده شده است. اگر شما هم در حال برنامه‌ریزی برای سفر به این شهر زیبا هستید، با ما همراه شوید تا با لیست و مشخصات هتل‌های بام ایران آشنا شده و بتوانید بهترین هتل شهرکرد را طبق خواسته‌ها و نیازهای خود انتخاب کنید.

لیست بهترین هتل‌های شهرکرد از نظر گردشگران

جااینجاس تلاش کرده تا لیست بهترین هتل‌های شهرکرد را طبق تجربه و میزان رضایت مسافرین قبلی و در نظر گرفتن کیفیت امکانات و خدمات هتل‌ها گردآوری کند. پس با ما همراه شوید تا بدانید بهترین هتل شهرکرد کدام است.

هتل 4 ستاره کوهرنگ شهرکرد

هتل کوهرنگ شهرکرد، در شهرستان کوهرنگ، روبروی آبشار تونل کوهرنگ و مشرف به پیست اسکی چلگرد با آب و هوای مطلوب و طبیعتی بی‌نظیر، تجربه یک اقامت دل‌انگیز را برای شما رقم خواهد زد. هم‌چنین به راحتی به غار یخی چما و چشمه دیمه دسترسی پیدا خواهید کرد. از مهم‌ترین امکانات این بهترین هتل در شهرکرد می‌توان به تاکسی سرویس، سالن همایش و کنفرانس، بیلیارد، کافی نت، خود پرداز بانکی، پذیرش ۲۴ ساعته، پارکینگ، یخچال، تلویزیون، رستوران، نمازخانه، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، اینترنت در لابی و اتاق، کافی شاپ و... اشاره کرد.

بهترین هتل شهرکرد

هتل 4 ستاره پارسیان شهرکرد

هتل پارسیان شهرکرد واقع در شمالی‌ترین نقطه این شهر، بلوار فارابی، از سال 1374 افتتاح شده و در سال 1394 جهت رفاه حال مسافران، مورد بازسازی قرار گرفته است. این هتل در مجموع دارای 53 واحد اقامتی شامل اتاق و سوئیت است. هتل پارسیان در دامنه کوه‌های زاگرس، مشرف به شهرکرد زیبا قرار گرفته و چشم انداز بی‌نظیری را به میهمانان هدیه می‌دهد. علاوه بر این هتل تا بازار مرکزی شهر فاصله کوتاهی دارد. 
از مهم‌ترین امکانات بهترین هتل شهرکرد می‌توان به یخچال، تلفن، تلویزیون، تهویه مطبوع، مینی بار، اینترنت، سیستم اعلام حریق، خشکشویی، صندوق امانات، کافی نت، گیم نت، آسانسور، خشکشویی، سالن پذیرایی، سالن همایش، زمین تنیس، کافی شاپ، رستوران، فضای سبز و پارکینگ، جکوزی در سوئیت‌های vip و... اشاره کرد.

بهترین هتل شهرکرد 4 ستاره

هتل 3 ستاره جهانگردی شهرکرد

هتل جهانگردی شهرکرد در بلوار شریعتی از سال 1357 فعالیت خود را آغاز کرده و جهت ارتقا کیفیت خدمات خود در سال 1382 به طور کامل بازسازی شده است. از مزایای حضور در هتل جهانگردی دسترسی آسان به جاذبه‌های گردشگری شهر همچون پل زمان خان، سقاخانه ارباب میرزا، و مسجد اکباتان است. هم‌چنین مهم‌ترین امکانات بهترین هتل شهرکرد که زیرمجموعه‌ای از گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی است شامل تلفن، تلویزیون، یخچال، مینی بار، اینترنت، کافی نت، تاکسی سرویس، سیستم اعلام حریق، صندوق امانات، تهویه مطبوع، کافی شاپ، رستوران، فضای سبز و پارکینگ و... است.

بهترین هتل در شهرکرد

هتل آپارتمان 3 ستاره دامون

اگر انتخاب شما اقامت در هتل آپارتمان است، حتما هتل دامون را مورد بررسی قرار دهید. بهترین هتل آپارتمان شهرکرد در مرکز شهر واقع در میدان بسیج از سال 1390 افتتاح شده و جهت بالا بردن سطح کیفیت خدمات خود در سال 1393 بازسازی شده است. این هتل 4 طبقه با 32 واحد اتاق و سوئیت با امکاناتی شامل سالن کنفرانس، لابی، رستوران، اینترنت در لابی و اتاق، تاکسی سرویس، خشک‌شویی، آسانسور، خودپرداز، کافی‌شاپ، یخچال، حمام، تلوزیون، تلفن، صندوق امانات، سرویس بهداشتی فرنگی ، روم سرویس ۲۴ ساعته و... پذیرای میهمانان است. مهم‌ترین مزیت اقامت در هتل دامون شهرکرد موقعیت مکانی مناسب آن در مرکز شهر و دسترسی آسان به فرودگاه، ترمینال، قلعه چاشتر، گرداب بن و ... است.

بهترین هتل آپارتمان شهرکرد

هتل 1 ستاره دیبا

و اما در آخر هتل دیبا شهرکرد. اگر قصد دارید سفری اقتصادی و با قیمت مناسب به شهرکرد داشته باشید، هتل دیبا را در انتخاب‌های خود لحاظ کنید. این هتل در سال 1391 در مرکز شهر و در سه طبقه به بهره‌برداری رسیده است. از مهم‌ترین امکانات بهترین هتل شهرکرد با یک ستاره می‌توان به پذیرش ۲۴ ساعته، روم سرویس، اینترنت، سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی فرنگی ، آسانسور، اینترنت در لابی، فضای سبز، رستوران و ... اشاره کرد. واحدهای این هتل در قالب اتاق یک، تخته، دو تخته، سه تخته و سوئیت چهار نفره ارائه می‌شوند.
هتل دیبا دسترسی آسانی به فرودگاه و ترمینال مسافربری دارد و می‌توانید به جاذبه‌های گردشگری همچون قلعه چالشتر، گرداب بن و پل زمان خان به آسانی دسترسی پیدا کنید.

مزایای رزرو بهترین هتل شهرکرد با جااینجاس

جااینجاس در این مطلب لیست بهترین هتل‌ها در شهرکرد را به شما معرفی کرده است. برای مشاهده اطلاعات کامل هر هتل همچون آدرس، موقعیت مکانی دقیق آن در نقشه، بررسی فاصله زمانی تا نقاط گردشگری مهم شهر، لیست امکانات، لیست اتاق‌ها، قیمت بهترین هتل شهرکرد، نظر مسافرین قبلی و قوانین می‌توانید به صفحه هتل‌های شهرکرد در جااینجاس مراجعه کنید. پس از آن هم این امکان را دارید تا اتاق مورد نظر خود را آنلاین رزرو نمایید. با رزرو بهترین هتل شهرکرد در جااینجاس از بیشترین میزان تخفیف نیز بهره‌مند شده و در هزینه خود صرفه‌جویی بزرگی خواهید نمود. 

اهل سفرها، برای باخبر شدن از پیشنهادهای ویژه‌ی جااینجاس، ایمیل خود را وارد کنید.

شهر یا هتل مورد نظر یافت نشد