خرم آباد، شهری کهن با جاذبه‌های تاریخی کم نظیر به همراه طبیعتی بکر و زیبا با آبشارها و چشمه‌های خروشان و آب و هوای مطبوع برای افراد با سلیقه‌های مختلف تجربه یک سفر ناب و دل انگیز را می‌سازد. از این رو مردمان میهمان نواز این شهر زیبا و تاریخی اقامتگاه‌های متعددی را جهت پذیرایی از گردشگران در نظر گرفته‌اند. اگر شما هم قصد سفر به خرم آباد جذاب و دیدنی را دارید با ما همراه شوید تا با بهترین هتل‌های این شهر طبق تجربه و نظر مسافرین قبلی آشنا شده و بتوانید بهترین هتل خرم آباد را طبق علایق خود رزرو کنید.

لیست بهترین هتل‌های خرم آباد از دیدگاه مسافران

جااینجاس یک لیست از بهترین هتل‌ها در خرم آباد را طبق تجربه مسافرین قبلی و در نظر گرفتن معیارهایی همچون کیفیت ارائه خدمات و امکانات تهیه کرده است. این هتل‌ها از 2 ستاره تا 5 ستاره دسته بندی شده‌اند. پس با ما در مجله سفر و گردشگری همراه شوید تا با مشخصات و امکانات این هتل‌ها بیشتر آشنا شوید.

هتل 5 ستاره شاپورخواست خرم آباد

بهترین هتل خرم آباد با 5 ستاره در سال 1397 فعالیت خود را آغاز کرد. این مجتمع دارای دو فاز به صورت ویلایی و هتلی است. در حال حاضر 42 واحد سوئیت ویلایی افتتاح شده است. هتل شاپورخواست خرم آباد در کیلومتر 6 جاده خرم آباد و در منطقه‌ای خوش آب و هوا با چشم انداز پارک جنگلی مخملکوه و دسترسی مناسب به قلعه فلک الفلاک و دریاچه سراب کیو و پل شکسته، گزینه بسیار ایده آلی برای اقامت به شمار می‌رود.
از مهم‌ترین امکانات این هتل می‌توان به یخچال، تلویزیون، اینترنت، سرویس فرنگی، رستوران، فضای سبز، پارک کودک، تاکسی سرویس، روم سرویس، آسانسور، صندوق امانات، سالن بیلیارد و... اشاره کرد.

بهترین هتل خرم آباد پنج ستاره

هتل 4 ستاره آزادی خرم آباد

در لیست هتل‌های خرم آباد، هتل آزادی را با 4 ستاره می‌توان در دسته بهترین‌ها قرار داد. این هتل نوساز در سال 1396 به بهره‌برداری رسیده و در 7 طبقه با 28 واحد اقامتی شامل اتاق‌های یک تخته تا سه تخته مشغول پذیرایی از میهمانان است. از مزایای حضور در هتل آزادی خرم آباد دسترسی آسان به جاذبه‌های گردشگری شهر همچون گرداب سنگی، مناره آجری، آبشار نوژیان، قلعه فلک الافلاک، غار کوگان و رصدخانه کاسین است.
مهم‌ترین امکانات بهترین هتل خرم آباد 4 ستاره شامل تلفن، تلویزیون، یخچال، مینی بار، اینترنت، سرویس بهداشتی فرنگی، روم سرویس، تالار پذیرایی، آسانسور، تاکسی سرویس، کافی شاپ، رستوران و پارکینگ است.

بهترین هتل خرم آباد چهار ستاره

هتل 4 ستاره رنگین کمان خرم آباد

هتل رنگین کمان با 4 ستاره از بهترین هتل‌های شهر خرم آباد به شمار می‌رود. این هتل محبوب در سال 1392 در 9 طبقه و 37 واحد اقامتی شامل اتاق دو تخته و سه تخته و سوئیت دو تخته افتتاح شده است. هتل رنگین کمان خرم آباد با قرارگیری در مرکز شهر دسترسی آسانی به مراکز تجاری شهر، قلعه فلک الافلاک، دریاچه کیو و رصدخانه کاسین (بام خرم آباد) دارد. بهترین هتل خرم آباد با امکانات رفاهی مدرن شامل تلفن، تلویزیون، یخچال، مینی بار، اینترنت، سرویس بهداشتی فرنگی، خشکشویی، خودپرداز، آسانسور، صندوق امانات، ، مجتمع تجاری رنگین کمان، کافی شاپ، چایخانه، رستوران، شهربازی سرپوشیده و پارکینگ پذیرای میهمانان خود است.

بهترین هتل در خرم آباد چهار ستاره

هتل 3 ستاره سالیز خرم آباد

هتل سالیز را می‌توان بهترین هتل در خرم آباد با سه ستاره دانست. این هتل با 34 واحد اقامتی شامل اتاق‌های دو تخته، سه تخته و چهار تخته در سال 1389 به بهره‌برداری رسیده و جهت بهبود و ارتقا کیفیت خدمات خود در سال 1395 بازسازی شده است. هتل زیبای سالیز با قیمت معقول و دسترسی مناسب به مناطق گردشگری همچون دریاچه کیو، قلعه فلک الفلاک و رصدخانه کاسین، انتخاب بسیاری از افراد است. این هتل سه ستاره با امکانات رفاهی مناسبی همچون پاركينگ، دستگاه خودپرداز، آسانسور، کتابخانه، نمازخانه، کافی شاپ، رستوران، تاکسی سرویس شبانه روزی، سالن چند منظوره، اینترنت در لابی و اتاق، پذیرش ۲۴ ساعته، لاندری، خدمات بیدارباش، اجاره ماشین، روم سرویس و... به میهمانان خود ارائه می‌دهد.

هتل 3 ستاره رصدخانه کاسین خرم آباد

رصد خانه کاسین خرم آباد در ارتفاعات زاگرس در سال 1394 افتتاح شد. کاسین لرستان در واقع مدرن‌ترین رصدخانه خاورمیانه به شمار می‌رود و هتل این مجموعه هم با هدف آسایش و راحتی محققان و پژوهشگران افتتاح شده است. این مجموعه مدرن پنج طبقه است و هتل کاسین خرم آباد در طبقه سوم آن قرار گرفته است. واحدهای اقامتی در قالب‌ اتاق‌های یک تخته تا 5 تخته قابل رزرو هستند. علاوه بر این که می‌توانید از تلسکوپ این مجموعه در طبقه پنجم استفاده کنید، به فلک الافلاک، پارک صخره ای و دریاچه کیو نیز به راحتی دسترسی خواهید داشت. این بهترین هتل خرم آباد با چشم انداز زیبای شهر امکانات رفاهی مناسبی همچون یخچال، تلویزیون، اینترنت، رستوران گردان، رستوران تابستانی (با آبنما و آلاچیق)، کافی شاپ، سالن کنفرانس، تاکسی سرویس و... را در اختیار میهمانان خود قرار می‌دهد.

بهترین هتل خرم آباد سه ستاره

هتل 2 ستاره جهانگردی سراب کیو خرم آباد

اگر به دنبال هتلی با قیمت مناسب و اقتصادی در خرم آباد هستید، هتل سراب کیو زیر مجموعه هتل‌های جهانگردی و ایرانگردی را در نظر داشته باشید. این هتل با قدمتی طولانی از سال 1353 مشغول پذیرایی از میهمانان خرم آباد زیبا است. 20 واحد اقامتی این مجموعه در قالب سوئیت یک خوابه و دو خوابه قابل رزرو است. هتل جهانگردی سراب کیو خرم آباد در طبیعتی زیبا و در مجاورت دریاچه سراب کیو تجربه یک اقامت آرامش بخش و دل انگیز را برای مسافران فراهم می‌کند. علاوه بر آن می‌توانید به راحتی به  پل شکسته، قلعه فلک الافلاک و سنگ نبشته دسترسی پیدا کنید. مهم‌ترین امکانات این بهترین هتل خرم آباد لرستان شامل تلفن، تلویزیون، یخچال، اینترنت، روم سرویس، خدمات بیدار باش، تاکسی سرویس، رستوران، فضای سبز و پارکینگ روباز و... است.

هتل 2 ستاره شقایق خرم آباد

و اما آخرین هتلی که قصد معرفی آن را به شما داریم، هتل شقایق خرم آباد است. این هتل در خیابان شریعتی با 26 واحد اقامتی در طبقه دوم تا پنجم در قالب اتاق‌های یک تخته تا چهارتخته قابلیت رزرو دارد. شقایق با قیمت مناسب و ارائه امکانات رفاهی مطلوب همچون رستوران، کافی‌شاپ، اینترنت، پارکینگ، اتاق جلسه، آسانسور و... در حال پذیرایی از میهمانان است. هم‌چنین هتل شقایق دسترسی مناسبی به رصد خانه کاسین، قلعه فلک الافلاک و دریاچه کیو دارد و گزینه مناسبی برای رزرو هتل به شمار می‌رود.

مزایای رزرو بهترین هتل خرم آباد در جااینجاس

اگر قصد رزرو بهترین هتل خرم آباد را دارید، سایت رزرو اینترنتی هتل جااینجاس می‌تواند در این زمینه شما را همراهی کند. جااینجاس لیست هتل‌های خرم آباد را در اختیار شما عزیزان گذاشته است. هم‌چنین با استفاده از گزینه‌هایی همچون فیلتر قیمت می‌توانید این لیست را بر اساس محدوده بودجه خود شخصی سازی کنید. سپس با ورود به صفحه هر هتل این امکان را دارید تا مشخصات کامل همچون آدرس، قیمت، امکانات و مشخصات اتاق‌ها، قوانین هتل، نظر مسافرین قبلی و فاصله از نقاط گردشگری مهم را بررسی نمایید. حالا با خیالی آسوده اتاق مورد نظر خود را با اعمال بیشترین میزان تخفیف، آنلاین رزرو نموده و نامه اقامت خود را دریافت کنید. 

اهل سفرها، برای باخبر شدن از پیشنهادهای ویژه‌ی جااینجاس، ایمیل خود را وارد کنید.

شهر یا هتل مورد نظر یافت نشد