بعضی شهرهای ایران به واسطه داشتن دریا میزبان مسافران بیشتری هستند. شاید جزیره های زیبایی مانند کیش و قشم یا حتی شهرهای شمالی به ذهنتان خطور کنند. اما برخی مقاصد هم هستند که چندان شناخته شده نیستند؛ مانند تنها بندر اقیانوسی ایران، چابهار. برای مسافران زیادی تماشای دریای عمان از پنجره اقامتگاهشان، امکان منحصر به فردی است. پس در میان هتل های چابهار، آنها که رو به دریا هستند؛ چشمگیرتر هم هستند. برای شما چطور است؟ جااینجاس از این اقامتگاه ها با شما می گوید. 

هتل لیپار؛ پنج ستاره و محبوب 

بهترین هتل چابهار از نظر مسافران. این عنوانی است که برای هتل لیپار در نظر گرفته شده است. شاید اتاق هایی که از پنجره برخی از آنها می توان دریا را دید، در کسب این عنوان بی تأثیر نباشند. تنها هتل پنج ستاره شهر در منطقه آزاد تجاری و صنعتی، 3 طبقه و 108 اتاق با امکانات مدرن دارد. اما از کدام واحدهای هتل می توانید چشم به آبی دریا بدوزید؟

در مجموع نمای اتاق های لیپار یا رو به باغ(محوطه) است یا به دریا. بنابراین از میان اتاق های یک تخته، دوتخته توئین و دبل و سه تخته می توانید آنهایی را که چشم انداز دریا دارند، انتخاب کنید. البته قبل از هر چیز باید بدانید که قیمت این واحدها نسبت به بقیه گران تر است. امکانات شامل چه می‌شود؟ برای اطلاعات بیشتر در ادامه این وبلاگ از مجله گردشگری جااینجاس همراه ما باشید.

سرویس بهداشتی فرنگی، حمام به همراه لوازم بهداشتی(حوله، دمپایی، شامپو، مسواک، خمیر دندان، سشوار)، کمد لباس، یخچال، تلویزیون، تلفن، کارت هوشمند، چیلر و صندوق امانات. پارکینگ رایگان غیرمسقف، رستوران(سنتی، فست فود) و کافی شاپ و ترانسفر فرودگاهی هم در این اقامتگاه مهیا شده است.

هتل ونوس چابهار؛ ساحلی و سه ستاره

در محوطه دانشگاه دریانوردی بندر، تنها هتل ساحلی چابهار واقع شده: هتل ونوس با یک طبقه و 27 باب اتاق، چشم انداز به دریا را برای مهمان ها راحت تر کرده است. هر چند این امکانی نیست که شما در تمام واحدها از آن برخوردار باشید. بخشی از اتاق های یک تخته، دوتخته دبل و توئین و سه تخته به اضافه سوئیت های چهارنفره هتل رو به دریا هستند. ضمن اینکه این واحدها بالکن هم دارند و این یعنی چشم در چشم دریا!
از امکانات ونوس نیز می توان به سرویس بهداشتی فرنگی، حمام مجهز به لوازم بهداشتی، رستوران و کافی شاپ، پارکینگ رایگان غیر مسقف و ترانسفر فرودگاهی(با هماهنگی قبلی) اشاره کرد. 

هتل لاله چابهار

هتل لاله در فاصله بسیار کوتاهی از ساحل قرار گرفته و با کمی پیاده‌روی می‌توانید به آن دسترسی پیدا کنید. علاوه بر این، هتل لاله چابهار دسترسی مناسبی به سایر جاذبه‌های گردشگری و مراکز خرید دارد. از این رو توانسته محبوبیت ویژه‌ای بین مسافران کسب کند. از مهم‌ترین امکانات آن هم می‌توان به اینترنت در لابی، کافی شاپ، رستوران، پارکینگ (با ظرفیت محدود)، تاکسی سرویس، استخر، سونا، صندوق امانات و سالن همایش اشاره کرد. برای اینکه سفر لذت بخشی را تجربه کنید و بیشتر با این شهر جذاب آسنا شوید؛ توصیه می‌کنم قبل از سفر به چابهار و رزرو هتل حتما همه چیز درباره چابهار از وبلاگ جااینجاس را مطالعه کنید.

سئوالات متداول مسافران 

بهترین زمان رزرو هتل در چابهار کِی است؟

همانطور که می دانید چابهار به شهر چهار بهار شهره است و این یعنی در تمام فصل های سال هوایی به لطافت بهار در آن حاکم است. اما حتی در چهار بهار هم گاهی هوای شرجی و مرطوب اردیبهشت و خرداد آزار دهنده می شود. البته خیلی از مسافران نوروزی هم این مقصد زیبا را برای گذران تعطیلات خود انتخاب می کنند. بنابراین می توان گفت که پاییز این بندر به لحاظ آب و هوایی مطلوب است. ضمن اینکه قیمت هتل چابهار هم مانند روزهای عید بالا نیست. 

بهترین هتل های چابهار کدامند؟

تعداد اقامتگاه ها در بهشت گمشده ایران، چندان زیاد نیست. اما این باعث نمی شود مهمان ها، از پیدا کردن هتل های خوب در این شهر دست بکشند. لیپارِ پنج ستاره، شاهان، فردوس، ونوس و لاله در زمره اقامتگاه های خوب چاه بهار قرار دارند. بهتر است برای تکمیل اطلاعات خود این مقاله را هم مطالعه کنید: هتل های خوب، محبوب و پر طرفدار چابهار کدامند؟

هتل های ارزان و قیمت مناسب چابهار کدامند؟

اگر چندان برایتان اهمیت ندارد که هتل تان حتما 5 ستاره باشد یا امکانات خاص داشته باشد، هتل های قیمت مناسب به کارتان می آیند. در این صورت می توانید رزرو اقامتگاه هایی چون سپیده و گدروشیا را مد نظر داشته باشید.

کدام سایت را برای رزرو هتل چابهار انتخاب کنیم؟

پروسه رزرو آنلاین هتل در بندر بهاری چابهار کار پیچیده ای نیست. با این وجود حتما در انتخاب سایت معتبر دقت کافی به خرج دهید. بهتر است این کار را روی وبسایتی انجام دهید که همه هتل ها را با جزئیات اعم از تصاویر و امکانات تا قوانین به شما معرفی کرده باشد. برای مثال اگر به صفحه اقامتگاه های چابهار در جااینجاس مراجعه کرده باشید، متوجه این موضوع می شوید. به علاوه ارائه نرخ های مناسب و تخفیف های مناسبتی و پشتیبانی 24 ساعته نیز می تواند در زمره فاکتورهای مهم قرار گیرد؛ فاکتورهایی که در سایت مذکور به آن توجه ویژه ای شده است. 

اهل سفرها، برای باخبر شدن از پیشنهادهای ویژه‌ی جااینجاس، ایمیل خود را وارد کنید.

شهر یا هتل مورد نظر یافت نشد