برای بسیاری از مسافران مشهد سرعت و راحتی در مسیر دلایل قانع کننده ای هستند تا با پرواز، راهی این شهر شوند. هر چند این اقبال به سفرهای هوایی در میان آنها که برای انجام امور کاری و اداری به مشهد می روند، بیشتر است. بنابراین اگر بتوان در هتلی هم اقامت کرد که کمترین فاصله را با فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد داشته باشد، این سرعت و راحتی در مقصد هم ادامه خواهد یافت. اگر از آن دسته افرادی هستید که در هنگام رزرو هتل در مشهد، بر روی فاصله هتل تا فرودگاه شهر بیش از هر چیز تمرکز می کنید، این مطلب جااینجاس را حتما بخوانید.

هتل گل گندم شباهنگ مشهد

هتل گل گندم شباهنگ که سه ستاره است و در خیابان امام رضا 64 واقع شده، تنها 10 دقیقه با فرودگاه بین المللی مشهد فاصله دارد. البته علاوه بر نزدیکی به فرودگاه، فاصله حدود 20 دقیقه ای تا ترمینال اتوبوسرانی را هم باید به مزیت های هتل اضافه کرد. اگر از نگاه شما این 10 دقیقه زمان کوتاهی است، بهتر است کمی هم از امکانات هتل بدانید. هتل گل گندم 5 طبقه است و ساخت آن به سال 1391 باز می گردد. اتاق های هتل نیز دوتخته، سه تخته، چهارتخته و 6 تخته هستند و این یعنی برای اقامت خانوادگی هم مناسب هستند. از بابت غذا هم نگران نباشید. یک رستوران با امکان پذیرایی از 120 نفر در هتل وجود دارد.

هتل قصر طلایی مشهد

هتل پنج ستاره قصر طلایی بین خیابان امام رضا 34 و 36 قرار گرفته و فاصله 12 دقیقه ای آن تا فرودگاه تنها یکی از مزیت های آن به شمار می رود. چرا که از هتل تا ایستگاه راه آهن و پایانه اتوبوسرانی مشهد هم به ترتیب 7 و 14 دقیقه فاصله است. در کنار این موقعیت مکانی عالی، امکانات هتل قصر طلایی را نباید نادیده گرفت؛ از اتاق ها و سوئیت های مجلل تا بهترین رستوران ها و تالارهای پذیرایی.

اگر علاقه‌مند به اقامت در نزدیکی حرم هستید، پیشنهاد می‌شود هتل قصرالضیافه مشهد با 5 ستاره در ضلع شرقی و قسمت ورودی صحن هدایت را هم مورد بررسی قرار دهید. این هتل حدود 25 دقیقه با خودرو تا فرودگاه بیشتر فاصله ندارد.

هتل میامی مشهد

هتل میامی مشهد هم از جمله هتل های سه ستاره مشهد است که فاصله کمی با فرودگاه شهید هاشمی نژاد دارد: 13 دقیقه. این هتل که در خیابان امام رضا 35 واقع شده با دیگر مکان های مهم مانند حرم امام رضا و بازار رضا هم تنها 7 دقیقه فاصله دارد. میامی یک هتل 5 طبقه و نوساز است که اتاق های دو، سه و چهارتخته معمولی و VIP دارد. البته امکانات دیگری هم در این هتل برای مهمانان در نظر گرفته شده که از آن جمله می توان به رستوران، استخر، سونا و جکوزی و تاکسی سرویس اشاره کرد.

هتل سی نور مشهد

یکی دیگر از هتل های پنج ستاره که تنها 13 دقیقه با فرودگاه مشهد فاصله دارد، هتل سی نور است. سی نور در خیابان 17 شهریور قرار گرفته و به حرم، بازار رضا و ایستگاه راه آهن مشهد هم نزدیک است. خوشبختانه امکانات تمام و کمال این هتل مانند رستوران روف گاردن، کافی شاپ و حتی سالن بیلیارد و مرکز تجاری اقامت در آن را برای مسافران مشهد به گزینه ای مطلوب بدل کرده است. به علاوه اتاق های دو و سه تخته و نیز سوئیت های امپریال و پرنسس با طراحی داخلی و رعایت نظافت و پاکیزگی میزبان خوبی به شمار می روند.


بیشتر بخوانید:

چگونه یک سفر متفاوت به مشهد را تجربه کنیم؟

هتل های ارزان نزدیک حرم در مشهد کدامند؟

بهترین هتل آپارتمان های مشهد


هتل درویشی مشهد

اقامت در یک هتل مجلل و 5 ستاره که با فرودگاه شهر 14 دقیقه فاصله داشته و سوئیت ها و اتاق هایش شما را به دل تمدن های باستانی می برند، بهترین انتخاب است. هتل درویشی مشهد که 25 طبقه است، بین خیابان امام رضا 24 و 26 قرار گرفته است. ضمن اینکه از هتل تا باغ گیاه شناسی مشهد و مجتمع تجاری آرمان تنها 9 دقیقه راه است. موقعیت مکانی عالی هتل را با سوئیت های ماه عسل مثال زدنی اش تلفیق کنید تا دریابید که چرا درویشی در لیست بهترین هتل های مشهد قرار گرفته است. 

هتل پارمیدا مشهد

انتخاب یک هتل سه ستاره که فاصله اش با فرودگاه، 14 دقیقه و با مکان هایی مثل بازار رضا مشهد، 3 دقیقه است؛ به نظر منطقی است. هتل پارمیدا در خیابان امام رضا 24 تا حرم رضوی هم بیشتر از 5 دقیقه فاصله ندارد. علاوه بر موقعیت مکانی مناسب، اتاق ها و سوئیت های کانکت یا پنج نفره هتل برای اقامت های خانوادگی ایده آل هستند. ضمن اینکه امکانات رفاهی دیگر مثل تاکسی سرویس، رستوران، کافی شاپ، سونا و جکوزی به اضافه یک آکواریوم که خانه بیش از 100 ماهی است؛ نیز در هتل به چشم می خورد.

اگر هم به دنبال یک گزینه قیمت مناسب و ارزان با حدود 18 دقیقه فاصله تا فرودگاه هستید، هتل آریو مشهد با دو ستاره و ارائه امکانات رفاهی مطلوب گزینه مناسبی به شمار می‌رود. 

 

هتل بین المللی قصر مشهد

در ادامه مطلب کدام هتل های مشهد به فرودگاه شهید هاشمی نژاد نزدیک ترند، به هتل بین المللی قصر می رسیم. هتلی 5 ستاره که بین خیابان امام رضا 14 و 16 قرار گرفته و 15 دقیقه با فرودگاه فاصله دارد. هتل قصر مشهد همچنین نزدیک ترین هتل به حرم رضوی به شمار می رود و در 11 طبقه آن اتاق ها و سوئیت های لوکسی تعبیه شده اند؛ سوئیت هایی که از معماری دوره های مختلف تاریخی مانند هخامنشیان یا قاجارها الهام گرفته اند. به این همه امتیاز امکاناتی مثل رستوران، سالن صبحانه خوری، کافی شاپ، خدمات پزشکی، آرایشگاه و مهم تر از همه ترانسفر فرودگاهی را اضافه کنید.

هتل پردیسان مشهد

شاید در میان هتل های پر اسم و رسم مشهد، هتل پردیسان چندان هم شناخته شده نباشد. اما پردیسان یک هتل 5 ستاره و لوکس است که فاصله اش با فرودگاه هاشمی نژاد 16 دقیقه می باشد. هتل پردیسان در یک منطقه خوش آب و هوا(بزرگراه کلانتری) واقع شده؛ اما فاصله اش تا حرم کمی بیشتر و در حدود 21 دقیقه است.این هتل 5 طبقه سوئیت های لوکس، رویال و کلاسیک دارد و امکانات رفاهی اش هم کامل است. از آن جمله باید به تاکسی سرویس، رستوران و کافی شاپ، زمین تنیس و حتی فضای بازی کودکان اشاره کرد. پس اگر فاصله تا فرودگاه نقش مهمی برای شما در رزرو هتل در مشهد دارد، نام این هتل را هم به خاطر یسپارید. اگر باز هم به دنبالی هتلی 5 ستاره و نزدیک فرودگاه (حدود 20 دقیقه) هستید، می‌توانید هتل ارغوان مشهد را هم مد نظر داشته باشید.

رزرو هتل های مشهد در جااینجاس

چند هتل مشهد را که فاصله کمتری با فرودگاه شهید هاشمی نژاد دارند، به شما معرفی کردیم. اگر رزرو هتل خود را در جااینجاس انجام می دهید؛ می توانید حتی فاصله مکان های دیگر تا هتل مورد نظرتان را ببینید و بعد دست به انتخاب بزنید. این امکان در فیلتر جستجوی پیشرفته بر اساس آدرس به شما ارائه شده است. تنها با وارد کردن محل مورد نظر خود اعم از دانشگاه یا ترمینال هتل های اطراف آن برای شما به نمایش در می آیند. برای نمونه با بررسی هتل بزرگ جهان مشهد متوجه خواهید شد این هتل نیز حدود یک ربع با فرودگاه فاصله دارد و در نزدیکی حرم قرار گرفته است.

اهل سفرها، برای باخبر شدن از پیشنهادهای ویژه‌ی جااینجاس، ایمیل خود را وارد کنید.

شهر یا هتل مورد نظر یافت نشد