مسافران تبریز بیشتر از 50 سال است که برای رسیدن به این شهر زیبا، راه آسمان را در پیش می گیرند. فرودگاه این شهر  از اواخر دهه بیست شمسی در شمال غرب تبریز، میزبان هواپیماهایی شده که از دیگر شهرهای ایران یا حتی سایر کشورها به آن پرواز می کنند. بدون شک از آن روز که اولین هتل ایران در تبریز پا گرفت تا به امروز که بیش از 20 هتل در آن متولد شده اند؛ به تعداد مسافرانی که ترجیح می دهند هتلشان نزدیک فرودگاه باشد، اضافه شده است. جااینجاس برای این مسافران مشتاق لیستی از نزدیک ترین هتل ها به فرودگاه شهید مدنی را گرد آورده است.

هتل آپارتمان استقبال

رزرو یک هتل آپارتمان سه ستاره که درست در نزدیکی مقبره الشعرا قرار گرفته و 16 دقیقه هم با فرودگاه تبریز فاصله دارد، می تواند انتخاب خوبی باشد؛ به ویژه برای آنهایی که خانوادگی به شهر اولین ها سفر می کنند و دسترسی به مرکز شهر هم برایشان اهمیت دارد. هتل آپارتمان استقبال اتاق های یک، دو و سه تخته و نیز سوئیت های یکخوابه یک تخته، یکخوابه دوتخته، دوخوابه سه تخته، یکخوابه چهارتخته، یکخوابه پنج تخته و دوخوابه شش تخته با امکانات کامل دارد. علاوه بر تسهیلات داخل اتاق ها؛ وجود رستوران و کافی شاپ، تاکسی سرویس 24 ساعته و فروشگاه در داخل هتل یک امتیاز بزرگ به شمار می رود.

هتل گسترش

به نظر می رسد بسیاری از مسافرانی که به دلایل کاری به تبریز سفر می کنند، هتل گسترش را گزینه مطلوبی بدانند. این هتل 4 ستاره در چهارراه آب رسان تبریز قرار گرفته و 17 دقیقه با فرودگاه شهید مدنی فاصله دارد. البته موقعیت مکانی تنها مزیت هتل گسترش نیست. نگاهی به اتاق های یک تا سه تخته و سوئیت های جونیور، رویال و اکسکیوتیو این هتل در کنار تسهیلاتی مانند پارکینگ اختصاصی رایگان، رستوران، کافی شاپ، سالن های کنفرانس و همایش مجهز گواه یک اقامت راحت و لوکس است. اگر تفریحات هتل مانند استخر، سونا و جکوزی، سالن ماساژ و بدنسازی را هم اضافه کنیم؛ دیگر حرفی برای گفتن باقی نمی ماند!

هتل آذربایجان

گاهی اقامت در یک هتل 3 ستاره که فقط 17 دقیقه از فرودگاه تبریز دور است و امکاناتش هم کامل، گزینه منطقی تری است. هتل آذربایجان که در چهارراه شریعتی قرار گرفته تا دیدنی های تبریز هم کمتر از 10 دقیقه فاصله دارد. البته نمی توان از فضای داخلی و امکانات اتاق ها و هتل چشم پوشی کرد. اتاق های یک تخته، دوتخته، سه تخته و چهار تخته در کنار سوئیت های پنج تخته به اینترنت و صبحانه رایگان مجهز هستند. به علاوه خود هتل رستوران دارد و اگر چه فاقد پارکینگ است؛ اما برای جابجایی مهمانانش امکان استفاده از تاکسی سرویس را برای آنها مهیا کرده است.

هتل آپارتمان زیبا 

اگر به دنبال اقامت ارزان در جایی هستید که فقط 17 دقیقه با فرودگاه تبریز فاصله دارد، به سراغ هتل آپارتمان زیبا بروید. این هتل آپارتمان نسبتا نوساز در خیابان ارگ جدید تبریز قرار گرفته و دسترسی آسان به دیدنی های تاریخی شهر هم دارد. اگر چه در هتل آپارتمان زیبا خبری از امکانات لوکسی مانند سونا، جکوزی یا استخر نیست؛ اما ظرفیت واحدها و امکانات آنها برای یک اقامت خانوادگی راحت، کفایت می کند. سوئیت های دوخوابه و سه خوابه این هتل می توانند میزبان یک خانواده 8 نفره باشند و همه تسهیلات از تلویزیون، یخچال و مبلمان تا وسایل پخت و پز را در اختیار آنها قرار دهند. 


بیشتر بخوانید:

هتل های ارزان تبریز کدامند؟

بهترین هتل های تبریز کدامند؟


هتل کاسپین

برای برخی مسافران علاوه بر نزدیکی به فرودگاه، عوامل دیگری مانند نوساز و خلوت بودن هتل هم مهم هستند. اگر شما در این دسته قرار می گیرید، در سفر به تبریز به سراغ هتل کاسپین بروید. این هتل سه ستاره فقط 17 دقیقه از فرودگاه دور است، در سال 1396 ساخته شده و 20 واحد شامل اتاق های دوتخته معمولی و VIP و اتاق های سه تخته دارد. اگر از امکانات اتاق ها مانند روم سرویس و سرویس بهداشتی فرنگی بگذریم، در خود هتل هم خدمات کافی مهیا شده است. برای مثال می توان به ترانسفر رفت و برگشت، تاکسی سرویس، کرایه اتوموبیل و گشت شهری اشاره کرد که شاید جبران پارکینگ محدود آن را بکنند.

هتل آپارتمان بهبود

هتل آپارتمان بهبود که 4 ستاره و تقریبا نوساز است، از سال 1393 شروع به کار کرده است. بهبود تنها 18 دقیقه با فرودگاه شهید مدنی تبریز فاصله دارد و به دیدنی های تاریخی شهر هم نزدیک است. سوئیت های یک، دو و سه تخته و دوخوابه چهارتخته هتل علاوه بر اینکه تمیز و جادار هستند؛ امکانات رفاهی کاملی مثل اینترنت، مینی بار، صندوق امانات و تهویه مطبوع دارند. خوشبختانه هتل بهبود رستوران، کافی شاپ و پارکینگ هم دارد؛ اما برای رفتن به فرودگاه می توانید از تاکسی سرویس هتل استفاده کنید.

هتل لاله پارک

آنهایی که هتل لاله پارک تبریز را برای اقامت انتخاب می کنند، با یک تیر چند نشان خواهند زد. هتل فقط 19 دقیقه با فرودگاه تبریز فاصله دارد، نوساز است، در سال 95 آغاز به کار کرده و یک هتل لوکس و پنج ستاره است. با وجود سوئیت های رویال، جونیور، اکسکیوتیو و اتاق های کانکت که امکاناتی مثل مینی بار، صندوق امانات، چای ساز و سرویس بهداشتی فرنگی و یک دکوراسیون شیک دارند؛ دیدن قیمت های بالا چندان عجیب نیست. به ویژه اینکه سالن همایش، کافی شاپ، رستوران، استخر، سونا، مرکز خرید و تفریحاتی از این دست نیز در هتل لاله مشاهده می شود.

هتل آپارتمان صائب

مطلب از این هتل ها در کمتر از 20 دقیقه به فرودگاه تبریز می رسید را با یک هتل آپارتمان خاتمه می دهیم: هتل آپارتمان صائب. صائب که یک هتل آپارتمان دوستاره است، در خیابان شریعتی جنوبی با 19 دقیقه فاصله از فرودگاه تبریز قرار گرفته است. سوئیت های این هتل گنجایش تا 10 نفر مهمان را دارند و تلویزیون، امکانات پخت و پز، اینترنت و سیستم تهویه مطبوع برای آنها در نظر گرفته شده است. اگر چه هتل، رستوران ندارد و برای صرف ناهار و شام می توانید به یکی از رستوران ها یا فست فودهای محدوده شریعتی جنوبی بروید.

رزرو هتل های تبریز در جااینجاس

تبریز از آن شهرهایی است که تنوع اقامتگاه در آن کم نیست. در میان هتل های این شهر هم می توانید یک هتل 5 ستاره لوکس با تمام امکانات ببینید و هم یک هتل دوستاره معمولی. اگر به صفحه هتل های تبریز در جااینجاس مراجعه کنید، می بینید که هر هتل صفحه جداگانه ای برای خود دارد. معرفی هتل با تمام امکانات و ویژگی ها، موقعیت مکانی، تصاویر هتل و نظراتی که کاربران در مورد تجربه اقامشان به اشتراک گذاشته اند؛ محتوای هر صفحه را تشکیل می دهند. بنابراین شما این فرصت را خواهید داشت که پس از بررسی کامل و مقایسه هتل های مختلف با یکدیگر، دست به یک انتخاب خوب بزنید.

اهل سفرها، برای باخبر شدن از پیشنهادهای ویژه‌ی جااینجاس، ایمیل خود را وارد کنید.

شهر یا هتل مورد نظر یافت نشد