از 4 هزار سال پیش که بابلی های باستان به داماد نوشیدنی شیرینی تهیه شده از عسل می دادند تا کنون، رسم ماه عسل در بسیاری نقاط جهان از جمله ایران پابرجا مانده است. ماه عسل امروزی ها با سفرعجین شده و زوج های جوان چمدان به دست چند روز یا هفته ای را به تفریح و خوشگذرانی می پردازند. به همین دلیل مقصد و اقامتگاه برای آنها اهمیت زیادی دارد. خیلی ها در هنگام رزرو هتل دنبال آن دسته از هتل هایی هستند که ماه عسل در آنها شیرین تر سپری می شود. صرف نظر از اینکه هتل های کیش مقصد شما باشند، هتل های مشهد یا هر شهر دیگر، برخی هتل های ایران با امکانات خاص خود ماه عسل خاطره انگیزی را برای زوج ها رقم می زنند. کدام هتل ها؟

بهترین هتل های مشهد برای ماه عسل

مشهد از پر طرفدارترین شهرها برای گذران ماه عسل ایرانی ها است. شهری که آنقدر هتل و هتل آپارتمان دارد که گاهی انتخاب از بین آنها سخت می شود. اما به نظر می رسد از بین این همه هتل، چند هتلی هستند که جان می دهند برای یک ماه عسل رومانتیک و رؤیایی. قبل از اینکه به سراغ اولین هتل برویم، باید این نکته را گوشزد کنیم که یک ماه عسل رؤیایی و شاهانه در یک هتل مجلل، یک جیب پر پول هم می خواهد!

هتل مجلل درویشی مشهد

هتل درویشی مشهد یا بهتر بگوییم هتل پنج ستاره مجلل درویشی مشهد در صدر انتخاب های زوج هایی است که مشهد را برای ماه عسل انتخاب کرده اند. این هتل یک اتاق به نام اتاق هانی مون یا همان ماه عسل دارد که ویژه زوج های جوان است. همه چیز در این اتاق شکل خاصی دارد؛ از دکوراسیون و امکانات تا شمع آرایی و گل آرایی هنرمندانه! علاوه بر این، هتل درویشی یک مجموعه تخصصی آبی دارد که بهترین خدمات ماساژ و اسپا را در اختیار زوج ها قرار می دهد. و بالاخره اینکه این هتل در فاصله نزدیکی از حرم امام رضا قرار گرفته است.

هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی مشهد برای ماه عسل زوج ها یک اتاق پرنسس در نظر گرفته که دکوراسیون و فضای بی نظیر آن نوید یک ماه عسل خاطره انگیز را می دهد. تخت دبل کینگ و فضایی برای نشیمن، سرویس بهداشتی فرنگی و حمام مجهز به جکوزی به اضافه تشریفات ویژه ورود زوج های جوان هر زوجی را وسوسه می کند تا بهترین ماه عمر خود را در این هتل سپری کند. ضمن اینکه هتل چند رستوران، سونا، جکوزی و استخر، سالن بیلیارد و ماساژ هم دارد و برای زیارت حرم امام رضا(ع) کافیست 5 دقیقه ای قدم بزنید.

بهترین هتل های تهران برای ماه عسل

هتل اسپیناس پالاس تهران

می توانید از پکیج ساکگرد ازدواج هتل اسپیناس پالاس تهران استفاده کنید یک اتاق با طراحی مخصوص و رمانتیک تحویل بگیرید.

بهترین هتل های کیش برای ماه عسل

کیش همه آنچه را که یک زوج جوان برای داشتن ماه عسل دلنشین و رومانتیک انتظار دارند، در خود جمع کرده است؛ از هتل های لوکس و مجلل تا سواحل زیبای مرجانی، تفریحات آبی، مراکز خرید و آرامشی وصف ناپذیر. از آنجایی که کیش یکی دیگر از مقصدهای محبوب برای ماه عسل است،  برخی هتل ها امکانات خاصی را برای زوج های جوان در نظر گرفته اند، مثلا:

هتل ترنج کیش

سپری کردن ماه عسل در تنها هتل آبی ایران که کف اتاق هایش شیشه ای است و می توان رقص ماهی ها را در زیر پاها نظاره کرد؛ استخرش بر بام آن قرار گرفته؛ بالکن هایش رو به دریاست؛ سالن ماساژ و یوگا و رستوران ها و کافی شاپ های خوشمزه دارد، درست مثل این می ماند که در یکی از هتل های مالدیو و سواحل کارائیب اقامت کرده باشید. هتل ترنج آتلیه عکاسی هم دارد و این یعنی می توانید لحظه های شیرین اقامت خود در هتل را در قاب تصویر ثبت کنید. خلاصه اینکه هتل ترنج یک هتل رومانتیک تمام عیار است!

هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا پارک یک تکه از کیش است؛ 750 متر ساحل اختصاصی دارد و تا دلتان بخواهد تفریحات آبی مثل غواصی، جت اسکی، پارک آبی و کلوب ورزشی آبی. البته باید استخر، سونا، جکوزی، سالن اسپا و زمین تنیس را هم به این امکانات اضافه کنید. زوج های جوانی که هتل مارینا پارک را برای ماه عسل انتخاب می کنند، چشم انداز رو به دریا و تماشای غروب آفتاب از روی صندلی های کافی شاپ هتل را تجسم واقعی یک ماه عسل رومانتیک می دانند.

بهترین هتل های شمال برای ماه عسل

شمال پای ثابت سفر خیلی از ایرانی هاست؛ چه سفرهای آخر هفته باشد و چه ماه عسل. هر چند برای زوج های جوانی که می خواهند ماه عسل را در هوای دلچسب شمال سپری کنند، انتخاب های متعددی مثل ویلا هم وجود دارد؛ اما برای خیلی ها هتل چیز دیگری است. در ادامه مطلب بهترین هتل های ایران برای ماه عسل، با هتل های خوب شمال برای ماه عسل آشنا شوید.

هتل پارسیان خزر چالوس

هتل پارسیان خزر که قدیم ها به آن هتل هایت خزر می گفتند، بین جنگل و دریا قرار گرفته و چه چیزی رومانتیک تر از اینکه پنجره اتاقتان رو به دریا یا جنگل باز شود؟ هتل پارسیان در عین لوکس و مجهز بودن، حال و هوای گذشته را هم دارد و این یعنی تلفیقی دلپذیر و دوست داشتنی. امکانات داخل اتاق ها کامل است و در حمام ها وان وجود دارد. ضمن اینکه پلاژ اختصاصی و رستوران های رنگ به رنگ آن بهترین فرصت برای تجربه لحظه هایی شیرین و به یاد ماندنی هستند.

هتل سالار دره ساری

اقامت در هتل سالار دره یعنی چند روزی را در قلب طبیعت و به دور از هیاهو به صدای طبیعت گوش کنید. به همین دلیل است که زوج های جوان این هتل را برای ماه عسل خود انتخاب می کنند تا با بهره مندی از امکانات هتل مانند زمین ورزشی، استخر، رستوران های خوشمزه محلی و سفره خانه سنتی زیر سایه آسمان آبی این شهر، سبزی جنگل و لطافت دریا نخستین ماه زندگی خود را آغاز کنند.

بهترین هتل های شیراز برای ماه عسل

بعضی ها هم شهر شعر و ادب، حافظ و سعدی، عطر بهارنارنج و باغ های دل انگیز را برای گذران ماه عسل ترجیح می دهند. به خصوص اگر قرار باشد اردیبهشت شیراز را برای آغاز کتاب زندگی خود انتخاب کنند. به همین دلیل بعضی هتل های شیراز برای این دسته از زوج های خوش ذوق امکانات خاصی در نظر گرفته اند:

هتل زندیه شیراز

هتل مجلل و پنج ستاره زندیه که جلوه ای زیبا از معماری ایرانی است، سوئیت ماه عسل دو تخته دارد. این سوئیت ها با میوه و گل تزئین شده و کیک و شیرینی مخصوص ماه عسل هم در آنها قرار داده شده است. حتی در خارج از سوئیت شما هم فضا رؤیایی و عاشقانه است؛ حیاط زیبای باغ یک آبنمای دیدنی دارد، رستوران سنتی هتل هم معماری منحصر به فرد دارد و هم غذاهای لذیذ. علاوه بر اینها حمام سنتی، سالن بدنسازی، سونا، استخر و جکوزی هتل زندیه شیراز را مقصد ایده آل ماه عسلی ها کرده اند!

هتل بزرگ شیراز

هتل بزرگ شیراز همه چیز برای یک اقامت رؤیایی دو نفره را دارد. اتاق های دو تخته دبل که انتخاب زوج های جوان هستند، تجهیزات کاملی از سشوار و میز آرایش تا تلویزیون و چای ساز دارند. بیرون از اتاق هم رستوران های دریایی، ایتالیایی، پانورامیک و ایرانی با غذاهای خوشمزه و متنوع انتظار شما را می کشند. شاید دلتان بخواهد ماه عسل خود را با امکانات تفریحی و ورزشی هتل شیرین تر کنید. در اینصورت استخر، سونای خشک و بخار، جکوزی، اتاق ماساژ، موسیقی زیر آب و حوضچه ماهی هتل بزرگ شیراز را حتما امتحان کنید.

علاوه بر هتل هایی که در بالا به آنها اشاره کردیم هتل های دیگری هم در ایران وجود دارند که زوج های جوان آنها را برای ماه عسل مناسب تشخیص می دهند. از آن جمله می توان به هتل عباسی اصفهان، هتل پارسیان آزادی رامسر، هتل پارس ائل گلی تبریز، هتل پارسیان آزادی همدان و هتل داد یزد اشاره کرد.

اهل سفرها، برای باخبر شدن از پیشنهادهای ویژه‌ی جااینجاس، ایمیل خود را وارد کنید.

شهر یا هتل مورد نظر یافت نشد