سفر به شهری مانند تبریز که آب و هوای خنک آن در تابستان مهمان ها را به سوی خود می کشاند، نیازمند یک برنامه ریزی درست است. در رأس این برنامه رزرو هتل در تبریز قرار دارد تا خیال شما را از بابت جایی برای ماندن در این شهر  پر مهمان آسوده کند. اما همه دنبال هتل های پنج ستاره و لوکس همچون هتل شهریار تبریز نمی گردند. وقتی می شود در هتل های سه ستاره تبریز یک اقامت راحت و البته ارزان تر را تجربه کرد؛ چرا که نه؟ با این حال پیشنهاد جااینجاس به شما این است که مطلب بهترین هتل های سه ستاره تبریز کدامند را بخوانید.

هتل اهراب تبریز

چرا باید هتل اهراب را در لیست یکی از بهترین هتل های سه ستاره تبریز دانست؟ نخست اینکه این هتل نوساز است و در سال 1395 آغاز به کار کرده است. نوساز بودن برای مسافرانی که معمولا از قدیمی بودن اتاق ها شکایت دارند، یک امتیاز مثبت است. دیگر اینکه هتل اهراب موقعیت مکانی خوبی دارد و در مرکز شهر واقع شده است. این یعنی شما فقط 5 دقیقه با ارگ دیدنی تبریز فاصله خواهید داشت و مسجد کبود، مقبره الشعرا و موزه قاجار هم در فاصله 15 دقیقه ای از شما قرار گرفته اند.

از تازه نفس بودن و دسترسی خوب که بگذریم، اتاق های هتل اهراب حرف زیادی برای گفتن دارند. از اتاق های یک تخته تا سوئیت های سه تخته این هتل برای اقامت های تک نفره و خانوادگی شما مناسب هستند. البته امکانات هتل را هم نباید نادیده گرفت؛ سرویس بهداشتی فرنگی، یخچال، حمام مجهز، اینترنت، روم سرویس، صبحانه و رستوران از آن جمله اند. بهره مند شدن از این مزایا آن هم با قیمت مطلوب از چشم مسافران تیزبین تبریز پنهان نمی ماند.

هتل آپارتمان استقبال تبریز

هتل آپارتمان استقبال از آن دست هتل هاست که خانواده ها به آن علاقه زیادی دارند. نگاهی به واحدهای اقامتی هتل گویای این موضوع است: اتاق سه تخته، سوئیت چهارنفره، سوئیت پنج نفره و حتی شش نفره گزینه های ایده آلی برای مهمان های پرجمعیت هتل هستند. البته استقبال با اتاق های دوتخته خود به استقبال زوج های جوان هم می رود. امکانات هتل مثل رستوران بزرگ، پارکینگ اختصاصی، صبحانه در اتاق ها و اینترنت رایگان را هم به این مجموعه اضافه کنید.

با در نظر گرفتن اینکه بسیاری از مسافران موقع رزرو هتل در تبریز، موقعیت مکانی آن را در نظر می گیرند؛ هتل استقبال بهترین انتخاب است. هتل درست روبه روی مقبره الشعرا قرار گرفته و چه چیزی از این بهتر؟ به علاوه حداکثر فاصله شما با دیدنی های شهر مثل مسجد کبود، خانه مشروطه و ارگ تبریز 9 دقیقه است. 


بیشتر در مورد هتل های تبریز بخوانید:

نکته های کاربردی برای سفر چند روزه به تبریز
هتل های ارزان تبریز کدامند؟
بهترین هتل های تبریز کدامند؟


هتل آزادی تبریز

اگر از آن دست مسافرانی هستید که پیش از رزرو هتل در تبریز با خود عهد کرده اید که سراغ یک هتل نوساز بروید، هتل آزادی گزینه خوبی برای شما است. این هتل که در سال 1397 به جمع هتل های تبریز پیوسته، با اتاق ها و سوئیت های خود میزبان همه سلیقه هاست. مثلا اتاق های دوتخته دبل و توئین برای اقامت های دونفره مناسبند و اتاق های چهارنفره یا سوئیت های سه نفره مطلوب خانواده ها هستند.

علاوه بر مقرون به صرفه بودن، اقامت در هتل آزادی شما را از امکانات رفاهی لازم برخوردار می کند. برای نمونه می توان به رستوران، تاکسی سرویس، سیستم گرمایش و سرمایش و اینترنت اشاره کرد. اگر می خواهید کمی هم در مورد موقعیت مکانی هتل بدانید، باید به شما بگوییم که هتل آزادی به مراکز خرید دسترسی خوبی دارد. دلیل هم واقع شدن در چهارراه شریعتی است؛ منطقه ای که هم پاساژها و فروشگاه های زیادی دارد و هم به بازار سنتی تبریز نزدیک است.

هتل کاسپین تبریز

دلایل قرار گرفتن هتل کاسپین در لیست بهترین هتل های سه ستاره تبریز، مشابه هتل های بالا است. هتل کاسپین هم نوساز است و در سال 1396 شروع به کار کرده است. البته این هتل بیشتر برای مسافران کم جمعیت مناسب است تا آنها که گروهی به تبریز می آیند. چرا که واحدهای اقامتی شامل یک تخته، دوتخته دبل و توئین و سه تخته می شوند. در مورد امکانات هتل هم خیالتان آسوده باشد. رستوران، پارکینگ محدود، مینی بار، روم سرویس و تاکسی سرویس تنها بخشی از این امکانات هستند.

شاید بد نباشد به موقعیت مکانی هتل هم نگاهی بیندازید. کاسپین در نقطه ای از شهر قرار گرفته که فقط 15 دقیقه تا فرودگاه تبریز فاصله دارد. ارگ تبریز هم نزدیک ترین جاذبه به هتل است که برای رسیدن به آن فقط 4 دقیقه زمان لازم دارید. اگر گشت و گذار در پارک شاهگلی هم از بایدهای سفرتان است، باید بدانید که حدود 27 دقیقه تا آن راه دارید.

هتل فرید تبریز

هتل فرید عنوان نوسازترین و تازه نفس ترین هتل این لیست را به خود اختصاص داده است. این هتل در فروردین 1398 افتتاح شده و در 6 طبقه آن امکانات و خدمات متنوعی ارائه می شود. اما بد نیست نگاهی هم به واحدهای اقامتی هتل داشته باشیم: اتاق های یک تخته، دوتخته و سه تخته به اضافه آپارتمان های دوخوابه چهارتخته، پنج تخته، شش تخته، هفت تخته و هشت تخته. نتیجه اینکه اگر خانوادگی و دسته جمعی سفر می کنید، با هزینه ای منطقی می توانید در این هتل اقامت داشته باشید.

خوشبختانه در هتل فرید امکانات هم به میزان کافی وجود دارد. برای نمونه هم می توان به رستوران و کافی شاپ، پارکینگ سرپوشیده، گشت نیم روزی و ترانسفر رفت و برگشت اشاره کرد. در مورد دسترسی هتل به دیدنی های تبریز هم نگران نباشید. مسجد کبود، ارگ تبریز و موزه قاجار فقط 4 کیلومتر از شما دور هستند.

رزرو هتل های تبریز در جااینجاس

5 هتل از بهترین هتل های سه ستاره تبریز را به شما معرفی کردیم. حالا می توانید برای رزرو هتل به جااینجاس بروید. در صفحه رزرو هتل در تبریز شما امکان رزرو هر هتلی با هر سلیقه ای را دارید؛ چه بخواهید یک هتل لوکس مثل هتل لاله پارک تبریز را انتخاب کنید و چه خواهان اقامت در هتل آپارتمان های این شهر باشید. فقط کافیست از امکاناتی مانند فیلترهای جستجوی پیشرفته هتل کمک بگیرید تا در مدت زمان کمتری به انتخاب ایده آل خود نزدیک شوید. فراموش نکنید یک تیم پشتیبانی هم به صورت 24 ساعته شما را تا رسیدن به هدفتان همراهی می کند.

اهل سفرها، برای باخبر شدن از پیشنهادهای ویژه‌ی جااینجاس، ایمیل خود را وارد کنید.

شهر یا هتل مورد نظر یافت نشد