بندر چابهار، بهشت گمشده ایران است و هر چند کمی ناشناخته؛ اما زیبایی های بسیاری دارد. برای آنها که می خواهند در پاییز سری به این سرزمین دیدنی بزنند؛ هتل های خوب و مجهز کم نیست. هر چند در چابهار نمی توانید به اندازه کیش و قشم انتظار هتل های متعدد داشته باشید، اما چند اقامتگاه این شهر را می توان در لیست بهترین هتل های چابهار قرار داد. پیشنهاد می کنیم حتما مطلب حاضر را در جااینجاس را بخوانید و در مورد سفر به این بندر بهشتی فکر کنید. 

هتل لیپار؛ تنها هتل 5 ستاره چابهار  

هتل لیپار برای آنها که ستاره هتل برایشان فاکتور مهمی است، بهترین انتخاب است. تنها هتل پنج ستاره شهر که واحدهای متنوع آن نمای زیبایی به باغ و دریا دارند. اتاق های یک تخته، دوتخته دبل و توئین، سه تخته و همچنین سوئیت های دوخوابه رویال و یکخوابه چهارتخته امکانات کاملی هم دارند. از آن جمله باید به تلویزیون، حمام مجهز به وان، سرویس بهداشتی فرنگی، صندوق امانات، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت و مینی بار اشاره کرد. 

برای خیلی ها هم خدمات هتل از اهمیت زیادی برخوردار است. در این صورت لیپار حتما شما را راضی خواهد کرد. وجود چایخانه سنتی، رستوران بام و کافی شاپ و نیز پارکینگ، خشکشویی، ترانسفر رفت و برگشت و خدمات ویژه معلولین هم دلیل این رضایت خواهد بود. ضمن اینکه این هتل پنج ستاره سالن بیلیارد، سالن ورزشی و فضای سبز هم دارد. اگر می خواهید در مورد قیمت هتل بدانید باید بگوییم که حداقل هزینه اقامت در لیپار در حدود 495 هزار تومان و حداکثر 2 میلیون و 300 هزار تومان است. 

هتل لاله؛ نماینده گروه هتل های لاله در چابهار  

اگر در جستجوی هتلی هستید که به منطقه آزاد و مراکز خرید چابهار نزدیک باشد، هتل لاله چابهار را انتخاب کنید. البته موقعیت مکانی تنها مزیت هتل نیست؛ خلوت بودن در عین تنوع اتاق ها نیز امتیاز مثبت دیگری است. اتاق های یک تخته، دوتخته و سه تخته، سوئیت های یکخوابه دوتخته و دوخوابه رویال چهارتخته به یخچال، تلویزیون، صندوق امانات، تهویه مطبوع و اینترنت مجهز هستند. به علاوه سوئیت ها کاملا بزرگ و جادار بوده و هال، اتاق خواب و پذیرایی دارند. 

نکته دیگری که باید در مورد هتل بدانید این است که رستوران، کافی شاپ و پارکینگ هم در آن وجود دارد. خوشبختانه مهمانان لاله این شانس را دارند که از امکانات تفریحی و ورزشی مثل استخر و سونا استفاده کنند. برای خرید سوغات چابهار هم یک فروشگاه صنایع دستی در خود هتل در نظر گرفته شده است. ممکن است شما از آن گروه مسافرانی باشید که هنگام رزرو هتل در این بندر بهاری، نیم نگاهی هم به قیمت هتل چابهار می اندازید. پس باید بگوییم که ارزان ترین اتاق های هتل تقریبا 280 هزار تومان و گران ترین آنها در حدود 780 هزار تومان برایتان هزینه دارند. 

هتل فردوس؛ از نوسازترین هتل های چابهار

هتل فردوس چابهار که تنها 4 سال از عمر آن می گذرد، هم اتاق دارد هم سوئیت. اتاق های یک تخته، دوتخته معمولی و VIP، سه تخته و چهارتخته و سوئیت های یکخوابه دوتخته و دوخوابه چهار تخته هتل برای اقامت های خانوادگی و دونفره مناسب هستند. به خصوص اینکه امکانات رفاهی مثل مبلمان، صبحانه، روم سرویس، اینترنت، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون و سرویس بهداشتی فرنگی هم در آنها مهیا است.

حتما در مورد خدمات خود هتل هم کنجکاو هستید. در این صورت باید بدانید که رستوران و کافی شاپ، چایخانه سنتی، پارکینگ، تاکسی سرویس و حتی اتاق بازی کودک نیز در هتل وجود دارد. اگر این هتل را برای اقامت برگزیده اید، هزینه یک شب ماندن در اتاق های یک تخته در حدود 328 هزار تومان است و سوئیت های دوخوابه چهارتخته نیز تقریبا 980 هزار تومان.

هتل ونوس؛ هتل ساحلی چابهار

خیلی ها تنها به هوای دیدن دریای عمان و تماشای آن راهی چابهار می شوند. چه چیزی از این بهتر که بتوان هتلی را برای اقامت یافت که پنجره هایش رو به دریا باشد و خودش کنار ساحل؟ هتل ونوس که به یک هتل ساحلی شهره است، این شانس را به شما می دهد. هر چند از میان اتاق های یک تخته، دوتخته، سه تخته و سوئیت های چهارنفره، تنها برخی نمای دریا دارند؛ اما باز شما حق انتخاب دارید.

این هتل چهارستاره همچنین امکانات و خدمات کاملی را برای مهمان های خود در نظر گرفته است. مهم ترین آنها عبارتند از:

  • پارکینگ روباز
  • رستوران و کافی شاپ رو به دریا
  • رمپ ویژه معلولین
  • ترانسفر رفت و برگشت و 
  • روم سرویس، صبحانه، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، حمام و سیستم گرمایش و سرمایش در واحدها

هتل شاهان؛ بین المللی و مجهز

لیست هتل های خوب، محبوب و پرطرفدار چابهار کدامند را با هتل شاهان کامل می کنیم. شاهان چهارستاره و نوساز یک بسته کامل و جامع از امکانات و خدمات است. نخست باید بدانید که واحدهای هتل شامل اتاق های یک تخته، دوتخته و سه تخته و سوئیت های سه، چهار و پنج تخته می شوند. اگر بخواهیم امکانات هتل را به دو دسته امکانات داخل اتاق ها و خدمات خود هتل تقسیم کنیم؛ باید از موارد زیر نام ببریم:

  • رستوران سنتی و فضای باز، کافی شاپ، پارکینگ، فضای سبز، تاکسی سرویس، پارک کودک، استخر، باشگاه بیلیارد و اتاق ماساژ
  • مبلمان، دراور، یخچال، تلویزیون، حمام مجهز، سرویس بهداشتی فرنگی، اینترنت، صبحانه، روم سرویس و سیستم تهویه مطبوع

حالا که با خدمات هتل آشنا شدید، بهتر است بدانید که حداقل هزینه اقامت در آن در حدود 290 هزار تومان و حداکثر قیمت نیز نزدیک به 965 هزار تومان خواهد بود. 

نکات مهم رزرو هتل در چابهار چیست؟

همانطور که گفتیم هوای چابهار در تمام فصل های سال معتدل و مطبوع است. با این حال به دلیل رطوبت و شرجی بودن هوا در فصول بهار و تابستان، بسیاری پاییز و زمستان را برای سفر به این بندر بهاری مناسب می بینند. این نکته از این رو قابل توجه است که بدانید در روزهای شلوغ سال نباید رزرو هتل چابهار را به لحظه های پایانی موکول کنید. نکته دیگر اینکه به موقعیت مکانی هتل های چابهار توجه کنید؛ برای مثال هتل آپارتمان گدروشیا برای علاقمندان به خرید یک گزینه مطلوب به شمار می رود؛ چرا که درست در مقابل بازار سنتی این بندر قرار گرفته است. قوانین هر هتل را در جااینجاس به صورت جداگانه از نظر بگذرانید؛ چرا که قوانین این هتل ها در خصوص دریافت هزینه از خردسالان با یکدیگر متفاوت است.

اهل سفرها، برای باخبر شدن از پیشنهادهای ویژه‌ی جااینجاس، ایمیل خود را وارد کنید.

شهر یا هتل مورد نظر یافت نشد