بوشهر، شهر نخلستان‌های سرسبز ایران در مجاورت آب‌های نیلگون خلیج فارس با جاذبه‌های طبیعی و تاریخی بی‌نظیر خود، یک انتخاب خاص و ناب در مقاصد گردشگری کشور به شمار می‌آید. از این رو مردمان میهمان نواز بوشهر برای پذیرایی از گردشگران و مسافران منطقه خود، هتل‌ها و اقامتگاه‌های متعددی را تدارک دیده‌اند. از این رو در این مطلب یک لیست از بهترین هتل‌های بوشهر طبق میزان رضایت مسافرین قبلی آن‌ها تهیه کرده‌ایم تا شما بتوانید به آسانی برنامه‌ریزی سفر خود را انجام داده و بهترین هتل بوشهر را مطابق با ایده‌آل‌های خود رزرو کنید.

لیست بهترین هتل‌های بوشهر از نظر مسافران

در ادامه یک لیست از بهترین هتل‌ها و هتل آپارتمان‌ها در بوشهر طبق تجربیات و میزان رضایت مسافران قبلی و هم‌چنین در نظر گرفتن کیفیت خدمات و امکانات این مجموعه‌ها تهیه شده است.

هتل جهانگردی دلوار

هتل جهانگردی دلوار بوشهر زیر مجموعه‌ای از گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی است. این هتل معروف سه ستاره از سال 1371 فعالیت خود را آغاز کرده و برای آسودگی خاطر میهمانان خود در سال 1384 مورد بازسازی قرار گرفته است.
 ساختمان 5 طبقه دلوار با مجموع 65 واحد شامل اتاق دو تخته دبل و توئین، اتاق سه تخته، سوئیت دو تخته و چهار تخته با امکاناتی همچون تلفن، یخچال، تلویزیون، آنتن مرکزی، مینی‌بار، اینترنت، سیستم اعلام حریق، صندوق امانات، خشکشویی، کافی نت، سالن همایش، آسانسور، کافی شاپ، رستوران و پارکینگ قابلیت رزرو دارد. 
بهترین هتل بوشهر در نزدیکی ساحل نیلگون خلیج فارس قرار گرفته و دسترسی آسانی به بازار اصلی بوشهر، بافت سنتی شهر، آب انبار قوام، موزه دریا و دریانوردی، کاروانسرای مشیرالملک و ... دارد.

بهترین هتل بوشهر سه ستاره

هتل ناکو

اگر قصد دارید هتلی نوساز و تازه تاسیس را برای اقامت خود در بوشهر انتخاب کنید، حتما هتل ناکو را بررسی کنید. هتل ناکو بوشهر در سال 1398 در ساختمانی 6 طبقه با اتاق‌های دو تخته دبل و توئین، سه تخته و چهار تخته فعالیت خود را آغاز کرد. بهترین هتل در بوشهر در نزدیکی ساحل قرار دارد و بعضی از اتاق‌ها با چشم انداز دریا قابل رزرو هستند. 
ناکو 3 ستاره با موقعیت مکانی مناسب خود در نزدیکی اسکله جلالی و آب‌های خلیج فارس، بازار سنتی صفا، آب انبار قوام، پارک جنگلی چاهکوتاه، خانه دهدشتی، خانه کازرونی، عمارت گلشن، بازار قدیم، جزیره شیف و بندر سیراف گزینه بسیار ایده‌آلی در سفر به بوشهر زیبا به شمار می‌آید.

بهترین هتل بوشهر

هتل پرواز

هتل پرواز بوشهر از سال 1391 فعالیت خود را در بوشهر آغاز کرده است. پرواز 3 ستاره  با 32 واحد اقامتی شامل اتاق دو تخته، سه تخته، چهار تخته، پنج تخته و سوئیت دو خوابه پنج تخته و شش تخته آماده پذیرایی از میهمانان است. این بهترین هتل بوشهر با امکاناتی همچون لابی، کافی‌شاپ، خدمات آژانس مسافرتی، رستوران، اینترنت در لابی و اتاق، تاکسی سرویس، خشک‌شویی، آسانسور، خود‌ پرداز بانکی، یخچال، تلوزیون، مینی‌بار در اتاق، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حمام، تلفن و... به مسافران خدمات ارائه می‌دهد.
جالب است بدانید به آسانی می‌توانید از هتل به فرودگاه، ترمینال مسافربری، موزه دریا و دریا نوردی و آب انبار قوام دسترسی پیدا کنید.

بهترین هتل در بوشهر

هتل پاسارگاد

هتل پاسارگاد بوشهر با 3 ستاره در ساختمانی 6 طبقه با 30 واحد اقامتی شامل اتاق یک تخته، سوئیت یک خوابه دو تخته و سوئیت دو خوابه چهار تخته با امکاناتی مانند یخچال، تلویزیون، سرویس بهداشتی فرنگی (برخی از واحدهای اقامتی)، سیستم اعلام حریق، اینترنت در لابی، آسانسور، کافی شاپ، رستوران و پارکینگ، مناسب برای اقامت‌های فردی و خانوادگی است.
این بهترین هتل بوشهر هم دسترسی آسانی به جاذبه‌های گردشگری شهر دارد. در مدت زمان کوتاهی می‌توانید از اماکنی همچون موزه دریانوردی، سواحل ماسه‌ای، ساحل ریشهر، عمارت ملک و موزه رئیس علی دلواری بازدید کنید. 

هتل پلاس

هتل پلاس بوشهر به عنوان دومین هتل سه ستاره شهر در سال 1395 فعالیت خود را آغاز کرد. واحدهای این مجموعه در قالب اتاق دو تخته و سه تخته، سوئیت یک خوابه دو تخته و سوئیت دو خوابه چهار تخته با امکاناتی همچون یخچال، تلفن، تلویزیون، آنتن مرکزی، پاور سوئیچ، سیستم اعلام حریق، سرویس بهداشتی فرنگی، مینی بار، اینترنت، تهویه مطبوع، خشکشویی، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی، آسانسور، کافی شاپ، رستوران و صندوق امانات قابل رزرو هستند.
بهترین هتل بوشهر در فاصله بسیار کمی از ساحل قرار دارد و به آسانی می‌توانید لحظاتی آرامش‌بخش را در ساحل خلیج فارس تجربه کنید. علاوه بر این به فرودگاه، ترمینال مسافربری، آب انبار قوام، موزه دریا و دریانوردی و مراکز تجاری و اداری شهر در مدت زمانی کوتاه دسترسی پیدا خواهید کرد.

بهترین هتل‌های بوشهر

هتل سیراف 

هتل سیراف با دو ستاره از سال 1394 با قیمتی مناسب و اقتصادی مشغول پذیرایی از میهمانان در خیابان امام خمینی بوشهر است. بهترین هتل بوشهر با دو ستاره در فاصله کوتاهی از ساحل قرار دارد. علاوه بر این دسترسی آسانی به جاذبه‌های معروف گردشگری شهر همچون مسجد شیخ سعدون و آب انبار قوام و موزه دریانوردی دارد. ترمینال و فرودگاه نیز 7 دقیقه بیشتر با خودرو فاصله ندارند.
هتل سیراف بوشهر با واحدهای اقامتی شامل اتاق‌های یک تخته، دو تخته، سه تخته، چهار تخته و پنج تخته با امکاناتی همچون یخچال، تلویزیون، اینترنت، خشکشویی، روم سرویس، کافی‌شاپ و رستوران، هم مناسب سفرهای فردی و هم مناسب سفرهای خانوادگی است.

هتل دریاکنار 

هتل دریا کنار واقع در خیابان ساحلی و رو به روی دریا یک گزینه بسیار مناسب برای افرادی است که می‌خواهند یک هتل با چشم‌انداز دریا و با هزینه‌ای اقتصادی رزرو کنند. این هتل دو ستاره با واحدهای اقامتی شامل اتاق دو تخته دبل و توئین، اتاق سه تخته رویال رو به دریا و چهار تخته VIP رو به دریا قابلیت رزرو دارد. اینترنت در لابی، سرویس فرنگی و ایرانی، آسانسور، تاکسی سرویس، بالکن قابل استفاده، مبل تخت شو، چای ساز و.. از مهم‌ترین امکانات این بهترین هتل ساحلی بوشهر است. دسترسی مناسب و آسان به جاذبه‌های گردشگری مهم شهر از هم دیگر مزایای رزرو هتل دریاکنار بوشهر است.

بهترین هتل ساحلی بوشهر

بهترین هتل آپارتمان‌های بوشهر 

هتل آپارتمان یاس

اگر به دنبال رزرو بهترین هتل آپارتمان در بوشهر هستید، حتما هتل آپارتمان یاس در خیابان عاشوری را مورد بررسی قرار دهید. این هتل دو ستاره با قیمت مناسب و امکانات مطلوب گزینه ایده‌آل افراد بسیاری است. یاس در سال 1390 افتتاح شده و با موقعیت مکانی خوب خود در نزدیکی دریا و گمرک، تجربه یک اقامت بی‌نظیر را برای مسافران فراهم کرده است. این مجموعه با 23 واحد اقامتی شامل اتاق دو تخته توئین، اتاق سه تخته، سوئیت دو خوابه معمولی با متراژ 60 متر مربع برای 5 نفر و سوئیت دو خوابه ویژه با متراژ 85 متر مربع مناسب برای 5 نفر، پذیرای میهمانان بوشهر است.
بهترین هتل آپارتمان بوشهر در فاصله بسیار نزدیک به فرودگاه و ترمینال مسافربری قرار گرفته است. از سوی دیگر دسترسی مناسبی به جاذبه‌های گردشگری شهر همچون مسجد شیخ سعدون، موزه دریا و دریانوردی و آب انبار قوام دارد.

هتل آپارتمان آسمان

علاوه بر یاس، هتل آپارتمان آسمان هم در لیست بهترین هتل آپارتمان‌های بوشهر قرار دارد. آسمان هتلی یک ستاره است و در دسته هتل‌های اقتصادی بوشهر جای می‌گیرد. این مجموعه در سال 1384 افتتاح شده و جهت رفاه حال هر چه بیشتر مسافران و گردشگران در سال 1395 بازسازی شده است.

بهترین هتل آپارتمان بوشهر در فضایی آرام در خیابان حافظ جنوبی با امکاناتی همچون تلفن، تلویزیون، یخچال، تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی فرنگی (برخی از فضاهای اقامتی)، اینترنت، سیستم اعلام حریق، آسانسور، کافی‌شاپ و رستوران آماده پذیرایی از میهمانان است. هم‌چنین واحدهای اقامتی این مجموعه در قالب اتاق دو تخته، سه تخته، سوئیت یک خوابه و دو خوابه پذیرای شما عزیزان هستند.
نگران دسترسی به جاذبه‌های گردشگری شهر هم نباشید. در زمانی کوتاه به مسجد شیخ سعدون، آب انبار قوام و موزه دریا و دریانوردی دسترسی پیدا خواهید کرد.

هم‌چنین اگر به دنبال هتل آپارتمان سه ستاره در بوشهر با واحدهای اقامتی شامل سوئیت یک خوابه دو تخته تا پنچ تخته به همراه ارائه امکانات مطلوب هستید، هتل آپارتمان پدر من بوشهر گزینه مناسبی به شمار می‌رود. 

مزایای رزرو بهترین هتل بوشهر با جااینجاس

جااینجاس در کنار شما است تا برنامه ریزی سفر خود را با آسودگی خاطر در زمانی کوتاه و با صرف کمترین هزینه ممکن انجام دهید. در این مطلب با خلاصه‌ای از مهم‌ترین امکانات و خدمات بهترین هتل‌های بوشهر آشنا شدید. جهت بررسی مشخصات کامل هتل‌ها توصیه می‌شود به صفحه هتل‌های بوشهر در جااینجاس مراجعه کنید. با ورود به صفحه هر هتل می‌توانید آدرس دقیق هتل، موقعیت مکانی آن در نقشه، بررسی میزان فاصله تا نقاط مهم گردشگری شهر، لیست کامل امکانات هتل، لیست اتاق‌ها به همراه قیمت، قوانین و از همه مهم‌تر نظرها و تجربه‌های مسافرین قبلی را مورد بررسی قرار دهید. مطالعه همه این موارد به شما کمک می‌کند تا با آگاهی کامل و اطمینان خاطر اتاق مورد نظر خود را انتخاب کرده و آن را آنلاین رزرو نمایید. هم‌چنین اگر قیمت‌ها را نگاه کنید، متوجه خواهید شد سایت رزرو هتل جااینجاس تخفیف‌های ویژه‌ای برای رزرو بهترین هتل در بوشهر در نظر گرفته است. علاوه بر این می‌توانید هتل‌های اطراف بوشهر همچون هتل بنود عسلویه را در صفحه هتل‌های عسلویه بررسی کنید.

اهل سفرها، برای باخبر شدن از پیشنهادهای ویژه‌ی جااینجاس، ایمیل خود را وارد کنید.

شهر یا هتل مورد نظر یافت نشد