رستوران های لوکس، معماری منحصر به فرد، امکانات باشکوه و نمای خیره کننده از پنجره هتل به ساحل دریا یا حتی شلوغی یک شهر همه آن چیزهایی هستند که اقامت در یک هتل مجلل به میهمانان خود هدیه می دهد. با این حال هتل ها برای اینکه عنوان لوکس ترین را از آنِ خود کنند، باید یک مزیت خاص یا نقطه تمایز نسبت به سایر هتل های هم رده خود داشته باشند؛ چیزی مانند زمین گلف یا پیشخدمت شخصی! هتل هایی که در زیر به شما معرفی خواهیم کرد، در فهرست ده هتل لوکس جهان قرار گرفته اند.

کوییزین آرت گلف ریزورت اند اسپا، آنگوئیلا

شکوه و زرق و برق هتل کوییزین آرت(Cuisinart Golf Resort and Spa) با این نام طولانی موجب شده تا در صدر لیست مجلل ترین هتل های جهان جای بگیرد. هر چند که مالک این ریزورت در واقع از آن به عنوان یک زمین بازی شخصی استفاده می کرد، بعدها آن را توسعه داد تا توریست ها نیز بتوانند از زیبایی آن بهره مند شوند. ویلاها و اتاق های گران کوییزین آرت که به سبک معماری موریش طراحی شده اند، پرستیژ خاصی به این هتل بخشیده اند.

 ساحل مسحور کننده آنگوئیلا نیز لذت بی حد و حصری را در اختیار میهمانان قرار می دهد. آنها می توانند با گشت و گذار در زیبایی های این منطقه شگفت انگیز، به سبک خود ماجراجویی کرده و سپس در یک محیط کاملا آرام و بدون مزاحمت استراحت کنند. بد نیست بدانید که مرکز درمانی یا همان اسپا و نیز زمین بازی مجلل این هتل توسط یک تاجر و بازیکن نامدار گلف به نام گرِگ نورمن طراحی شده اند.


بیشتر بخوانید :

اقامت با چاشنی وحشت در ترسناک ترین هتل های دنیا  


هتل بولدرز، آریزونا

هتل بولدرز(Boulders) که در آریزونا واقع شده، یکی از باشکوه ترین هتل های آمریکا به شمار می رود. نمای دیدنی این هتل از کوه ها و بیابان فوق العاده سونوران(Sonoran) یکی از مزیت های آن است. به علاوه این هتل نخستین ریزورت اسپا فرست کلاس به حساب می آید. از این رو برای آنهایی که به دنبال درمانی در سطح و اندازه جهانی هستند، یک گزینه ایده آل است. این را هم باید بدانید که هتل بولدرز دو زمین گلف بسیار مجهز را هم در خود جای داده است.

هتل پالمز، لاس وگاس

شاید برای آنهایی که به دنبال هتل های لوکس هستند، نام لاس وگاس بلافاصله به ذهن خطور نکند. اما آنها که حداقل یک شب را در هتل پالمز(Palms) این شهر سپری کرده اند، نظر متفاوتی دارند. این هتل که در آمریکا به واسطه میهمانان لوکس و درجه یک خود شناخته شده، اتاق هایی بزرگ با نمای داخلی باشکوه دارد. جالب است بدانید که مصالح و زیرساخت های به کار رفته در اتاق ها بسیار عظیم بوده و یک اقامت عالی را برای شما فراهم می سازند. برای آنهایی که می خواهند مانند یک ستاره سینما زندگی کنند، سوئیت های پشت بام ایده ال ترین گزینه به شمار می روند. ضمن اینکه اتاق ها به جکوزی، سالن ورزشی شخصی و استخر نیز مجهز هستند.

هتل آتلانتیس پارادیز ایسلند، باهاماس

برای آنها که به دنبال تجربه ای ناب و منحصر به فرد می گردند، بدون شک کارائیب بهترین انتخاب است و کشور باهاماس در این منطقه، نوید آسایش و فاصله گرفتن از زندگی روزمره را به شما می دهد. در همین راستا هتل آتلانتیس پارادیز(Atlantis Paradise Island) بهترین مکان اقامت در این کشور زیبا به شمار می رود. این ریزورت با 141 هکتار مساحت که به یاد شهر گمشده آتلانتیس ساخته شده، امکانات بی نظیری دارد؛ از جمله سوئیت رویال تاور بریج(Royal Tower Bridge) با آینه های تمام قد و سقفی به ارتفاع 12 فوت. علاوه بر این، یک اتاق غذاخوری بزرگ نیز در داخل سوئیت به چشم می خورد که غذاهای لذیذ و کارکنان خوش برخورد آن، توجه شما را به خود جلب می کنند.

هتل پلازا، نیویورک

نیویورک هتل کم ندارد؛ از همین رو این شهر را "سیب بزرگ" و" شهری که هرگز نمی خوابد"، نامیده اند. با این حال می توان گفت که هتل پلازا کلاسیک ترین و شیک ترین هتل شهر است. از سوئیت رویال وی.آی.پی این هتل شما می توانید هم از یک نمای فوق العاده دیدنی به منهتن بهره ببرید و هم از طراحی مسحور کننده اتاق ها. کارکنان هتل نیز همیشه برای کمک به میهمانان آماده هستند. جالب است بدانید که پلازا در سال 1907 ساخته شده و به واسطه دکوراسیون استاندارد و با کیفیت خود، خیلی زود به محلی ایده آل برای گردشگران نیویورک تبدیل شده است.

هتل مارکوئیس لوس کابوس، لوس کابوس

آنچه هتل مارکوئیس لوس کابوس(Marquis Los Cabos) را از دیگر هتل ها متمایز می کند، داستانی است که در پس آن قرار گرفته است. بر اساس یک باور افسانه ای، این هتل اجابت دعاهای دو فرشته ای بود که در جستجوی بهشت بودند. لابی این هتل شما را با نمای پانورامای خود، غرق در شگفتی می کند و به محض ورود به اتاق ها نیز از دیدن طراحی آنها شگفت زده خواهید شد. استخرهای بی نظیر و مجسمه های شگفت انگیز داخل اتاق ها نیز اقامت شما را دلچسب تر می کنند. در کنار اینها می توانید از اسپا، ریلکسیشن و بالکن های مختص هر اتاق هم بهره مند شده و در پایان اگر خوش شانس باشید، مهاجرت نهنگ ها را تماشا کنید!

هتل برج العرب، دوبی

دوبی در قلب خاور میانه به واسطه یکی از مشهورترین هتل های خود شناخته شده است. این هتل به خاطر شکل منحصر به فرد خود، بادبان نامیده می شود. با اقامت در این هتل بدون شک حس خواهید کرد که در خانه خود هستید؛ هتلی که تمام اتاق های آن از سوئیت های دو طبقه تشکیل شده اند. هِلی پاد واقع شده بر فراز هتل و زمین های بزرگ تنیس نیز بخش دیگر از امکانات خارق العاده برج العرب به شمار می روند. ضمن اینکه امکانات ویژه غذاخوری و تفریحات شبانه نیز به اندازه کافی در آن به چشم می خورد.

هتل وستین اکسلسیور، رُم

رم شهری پر از عشق و شکوه است. تعجبی ندارد که هتل های باشکوه در آن به چشم بخورد؛ هتل هایی چون وستین اکسلسیور(Westin Excelsior) با اتاق هایی مجلل که عاشق آنها خواهید شد. نکته مثبت در مورد این هتل این است که برخی اتاق های آن ارزان بوده و حتی اقشار متوسط نیز می توانند در آن اقامت کنند. اگر به دنبال گزینه ارزان تر هستید هم سوئیت ویلا لا کوپولا(Villa La Cupola) انتخاب مناسبی برای شماست. باید بدانید که این هتل دو طبقه ترکیب جالبی از سبک کلاسیک و ابزارهای تکنولوژی مدرن است.

هتل ماردان پالاس، ترکیه

شاید هیچ چیز شگفت انگیزتر از این نباشد که با اقامت در هتل، یک پیشخدمت شخصی 24 ساعته و 7 روز هفته در خدمت شما باشد؛ خدمتی که در هتل ماردان پالاس ترکیه به میهمانان ارائه می شود. علاوه بر هوای بسیار گرم و مردم میهمان نواز، استراحت در این هتل مجلل، به شما حس فوق العاده ای خواهد بخشید. هتل ماردان با هزینه نزدیک به 1 میلیارد و 65 میلیون دلار در سال 2009 ساخته شد. طراحی داخلی با استفاده از ورقه های طلای نازک و کف ساخته شده از سنگ های مرمر ایتالیایی، جلوه ای دیدنی به هتل بخشیده اند. این هتل ساحل مخصوص خود را دارد که با شن های سفیدی که از مصر به ترکیه آورده شده اند، فرش شده است. از دیگر امکانات هتل ماردان، ده رستوران با غذاهایی لذیذ و استخری با گنجایش 1000 نفر است.

امیریتس پالاس، ابوظبی

اگر بخواهیم از رضایت تمام و کمال سخن بگوییم، امیریتس پالاس یکی از بهترین ها خواهد بود. این هتل که در قلب خاورمیانه و ابوظبی واقع شده است، ترکیبی از رضایت کامل، خدمات با کیفیت و دکوراسیون باشکوهی است که بدون شک شما را مسحور خواهد کرد. آنچه باید در مورد این هتل بدانید این است که ساخت آن نزدیک به 3 میلیارد هزینه در بر داشته است. امیریتس پالاس نزدیک به 400 سوئیت و اتاق دیدنی دارد؛ هر اتاق نیز راحت ترین صندلی ها و تخت ها را دارد. می توانید همه روزتان را در هتل سپری کرده و در اسپای شخصی خود استراحت کنید.

منبع: 10mosttoday.com 


اهل سفرها، برای باخبر شدن از پیشنهادهای ویژه‌ی جااینجاس، ایمیل خود را وارد کنید.

شهر یا هتل مورد نظر یافت نشد