آوازه تمدن باستانی ایران از مرزهای کشور فراتر رفته و معماری خارق العاده آن الهام بخش بسیاری از بناها بوده است. هتل بزرگ و پنج ستاره داریوش که در ساحل شرقی جزیره زیبای کیش قرار گرفته، نیز نام و نشان این تمدن بزرگ را بر خود دارد. این هتل باشکوه که در سال 1382 با هنرمندی بهترین معماران ایرانی بنا شده، یک هتل موزه است که با طرح تخت جمشید بر بام خلیج همیشه فارس خودنمایی می کند. با این تفاسیر رزرو هتل داریوش کیش برای بسیاری هم فال است و هم تماشا. جااینجاس در این مطلب قصد دارد تا از امکانات تفریحی و سالن های پذیرایی هتل داریوش کیش برای شما بگوید. تفریحاتی که بدون شک پادشاهان هخامنشی در ایران باستان به آنها دسترسی نداشته اند!

سالن های پذیرایی هتل داریوش کیش

پذیرایی متنوع و شاهانه یکی از خدماتی است که در هتل داریوش کیش به آن توجه ویژه ای شده است. از همین رو چند رستوران و کافی شاپ برای ذائقه های مختلف در نظر گرفته شده:

 رستوران آپادانا

رستوران آپادانا هتل داریوش کیش که نام یکی از کاخ های تخت جمشید را بر خود دارد، در قسمت مرکزی طبقه همکف هتل قرار گرفته است. فضای وسیع این رستوران با نخل های کوچک و گل های اطراف حوض آب مزین شده است. چینش میز و صندلی های رستوران که ترکیبی از رنگ طلایی و قرمز هستند، با نظم و آراستگی هرچه تمام صورت گرفته است. در رستوران آپادانا شما می توانید از ساعت 13:30 تا 15:30 برای صرف غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی مهمان رستوران شوید.

رستوران پاسارگاد

در قسمت انتهایی طبقه همکف هتل، رستوران دیگری با نمادهای هخامنشی واقع شده است. دیوارها و ستون های رستوران پاسارگاد هتل داریوش کیش به نقش و نگارهای حک شده بر پیکر تخت جمشید شبیه است. نورپردازی رستوران هم این شکوه را کامل می کند تا مهمانان بتوانند روی میز و صندلی های آراسته پاسارگاد طعم بهترین غذاهای دریایی، ایرانی و فرنگی را بچشند.

کافی شاپ لابی

کافی شاپ لابی هتل داریوش کیش، هم فضایی آرام و صمیمی برای گپ های دوستانه شماست و هم محیطی ایده آل برای پذیرایی. مبلمان طلایی کافی شاپ مانند تخت سلطنتی پادشاهان هخامنشی است که در ترکیب با نورپردازی، معماری و رنگ دیوارها جلوه خاصی به آن بخشیده اند. شما همچنین می توانید طعم نوشیدنی های سرد و گرم، دسرها و کیک های خوشمزه را چاشنی دیدارهای دوستانه خود کنید.

کافی شاپ استخر

برای آنهایی که دوست دارند زیر سقف آسمان و کنار استخر بنشینند و دسر مورد علاقه خود را میل کنند، کافی شاپ استخر هتل داریوش کیش بهترین گزینه است. در این کافی شاپ شما هم نوشیدنی های مورد علاقه خود را سرو می کنید و هم از خنکای نسیم ساحل بهره مند می شوید.

کافه لانج

کم نیستند کسانی که خوردن عصرانه را یکی از لذت های زندگی می دانند. این افراد حتی در مسافرت هم دست از این لذت برنمی دارند. اگر مهمان هتل داریوش شده اید و دلتان یک وعده عصرانه هتلی می خواهد، سری به کافه لانج هتل داریوش کیش بزنید و هرچه دوست دارید سفارش دهید؛ از غذاهای سنتی و ایرانی تا فرنگی و فست فود. فراموش نکنید که ساعت کار این کافه لانج از 18 تا 21 عصر و برای مهمانان اتاق ها و سوئیت های لوکس رایگان است.

خدمات رایگان هتل داریوش کیش

شاید یکی از مزایای رزرو هتل داریوش کیش را بتوان ارائه خدمات رایگان آن دانست. خدماتی از جمله:

صبحانه بوفه

صبحانه هتل ها آنقدر پر و پیمان است که طرفداران زیادی دارد. این موضوع در مورد صبحانه هتل داریوش کیش هم صدق می کند که به صورت بوفه به مهمانان ارائه می شود. بنابراین شما می توانید منوی متنوع صبحانه هتل را که شامل نیمرو، چای، آب پرتقال، سوپ و غذاهای دیگر می شود، به صورت رایگان میل کنید.

 ناهار

یک صبحانه مفصل و خوشمزه بدون شک یک ناهار مفصل را هم به دنبال خود دارد. در هتل داریوش کیش این قاعده رعایت شده و شما می توانید ناهار متنوع هتل داریوش کیش را که متشکل از غذاهای ایرانی، فرنگی، فست فود و انواع دسر می شود؛ امتحان کنید. همانطور که پیشتر گفتیم ناهار نیز در زمره خدمات رایگان هتل قرار گرفته و انتخاب نوع سرو آن هم با شماست. یعنی با توجه به نوع رزرو اتاق، یا به صورت سلف سرویس و یا آلاکارت غذا سفارش دهید.

ترانسفر فرودگاهی

ترانسفر یا شاتل فرودگاهی رایگان از آن دست خدماتی است که مهمانان هنگام رزرو هتل توجه خاصی به آن می کنند. از آنجایی که مسافران با خرید بلیط هواپیما کیش راهی این جزیره می شوند، وجود ترانسفری که آنها را از درب فرودگاه تا هتل همراهی کند، بسیار مهم است. ترانسفر فرودگاهی رایگان هتل داریوش کیش خیال شما را از بابت رفت و برگشت به هتل آسوده می کند.

پارکینگ

پارکینگ هتل داریوش کیش برای آن دسته از مهمانانی مناسب است که نگران امنیت خودرو شخصی خود هستند. این پارکینگ اختصاصی و سرپوشیده می تواند نگرانی شما را برطرف کند.

لازم به ذکر است که استفاده از تلویزیون IPTV و اینترنت نیز در اتاق ها و لابی هتل رایگان است. در ادامه مطلب پذیرایی و تفریح منحصر به فرد در هتلی با نمادهای باستانی ایرانی شما را با امکانات تفریحی مهیج در هتل داریوش آشنا می کنیم.

امکانات تفریحی هتل داریوش کیش

از هرچه بگذریم سخن هیجان و تفریح خوش تر است! تنوع تفریحات در هتل داریوش باعث شده تا خود هتل تبدیل به یک جزیره کوچک شود. به اتفاق هم نگاهی به امکانات تفریحی این هتل می اندازیم:

استخر روباز

در استخر روباز هتل داریوش کیش شنا در آب و زیر نور خورشید با نورپردازی زیبا لذت دیگری دارد. به ویژه برای آنهایی که از یک پرواز خسته کننده به هتل رسیده اند و دوست دارند تنی به آب بزنند.

سالن بیلیارد

 بیلیارد بازان حرفه ای همه جا دنبال یک سالن بیلیارد هستند؛ حتی در هتل. برای این افراد میز سبز بیلیارد هتل داریوش کیش با گوی های رنگارنگش به اضافه ایت بال و اسنوکر، یعنی هیجان مضاعف.

پینت بال

لباس و ماسک مخصوص خود را بپوشید و به استقبال چهارمین ورزش پرهیجان دنیا بروید: پینت بال. در زمین پینت بال هتل داریوش شما می توانید یک الی 2 ساعت با گلوله های رنگی اوج هیجان را تجربه کنید و اگر هم گلوله هایتان تمام شد، از گلوله های رنگی اضافه استفاده کنید.

غواصی

بخشی از زیبایی های کیش زیر آب است. به همین دلیل آنهایی که به این جزیره سفر می کنند، سراغ تفریحات زیر آبی هم می روند. با اقامت در هتل داریوش کیش امکان تماشای مرجان ها، ماهی های تزئینی، توتیاها، خرچنگ ها و ستاره های دریایی را از طریق غواصی دارید.

ماساژ تایلندی و فیش پدیکور

ریلکسیشن و ماساژ آن هم از نوع تایلندی خیلی ها را راهی کیش می کند. هتل های این جزیره هم به سالن های ماساژ مجهز شده اند تا مهمانان بتوانند آرامش جسمی و روحی را به شیوه ای متفاوت تجربه کنند. سالن ماساژ هتل داریوش در محوطه عمارت هتل قرار گرفته است و در آن علاوه بر ماساژ تایلندی، ماهی های کوچک هم به کمک شما می آیند. این ماهی های کوچکِ باهوش با ماساژ لایه های پوست، تنش و استرس را از شما دور می کنند.

تنیس و باشگاه بدنسازی

از تمام امکانات تفریحی هتل داریوش، باشگاه بدنسازی و زمین تنیس طرفداران خود را دارند. در باشگاه مجهز هتل که انواع و اقسام وسایل ورزشی در یک سالن بزرگ در اختیار شما قرار گرفته اند، می توانید به برنامه روزانه ورزشی خود حتی در سفر هم وفادار بمانید. در کنار زمین پینت بال هم یک زمین بزرگ تنیس قرار گرفته که کاملا مجهز بوده و یک دست بازی پرهیجان در آن می چسبد.

آرایشگاه و آتلیه عکاسی

رزرو هتل داریوش کیش این مزیت را دارد که حتی آرایشگاه هم دم دستتان باشد. این امکان به ویژه برای آنهایی که قرارهای کاری دارند و دوست دارند با ظاهری مرتب ظاهر شوند، اهمیت ویژه دارد. و بالاخره اینکه اگر دوست داشتید تمام لحظات زیبای اقامت خود در هتل را ثبت کنید و به یادگار داشته باشید، سری به آتلیه عکاسی مجهز هتل بزنید.

رزرو هتل داریوش کیش در جااینجاس

کمتر مسافری که تصمیم به اقامت در هتلی مانند داریوش کیش را دارد، از مزیت های رزرو آنلاین چشم پوشی می کند. مراجعه به یک سایت معتبر مانند جااینجاس و برخورداری از امکاناتی مانند جستجوی پیشرفته بر اساس آدرس، مشاهده فاصله هتل با مکان های مهم و مواردی از این دست باعث می شود تا پروسه رزرو آسان تر و سریع تر شود. ضمن اینکه بسیاری از مسافران روی نظرات کاربران حساب ویژه ای باز می کنند؛ چرا که این نظرات تجربه خود مسافران است که در مورد جنبه های مختلف اقامت در هتل بیان می شود.

اهل سفرها، برای باخبر شدن از پیشنهادهای ویژه‌ی جااینجاس، ایمیل خود را وارد کنید.

شهر یا هتل مورد نظر یافت نشد