فرودگاه کیش از جمله فرودگاه های پر تردد کشور است که جرقه ساخت آن به سال 1347 باز می گردد. از زمان شروع به کار تا امروز، هواپیماهای زیادی در این فرودگاه به زمین نشسته و از آن برخاسته اند. از آنجایی که پرواز با هواپیما سریع ترین و راحت ترین راه سفر به کیش است، فرودگاه کیش نیز در تمام این سال ها به رشد خود ادامه داده است. از سوی دیگر در میان مسافرانی که به دلایل مختلف راهی کیش می شوند، هستند کسانی که در هنگام رزرو هتل کیش به فاصله آن با فرودگاه توجه می کنند. شما هم در این دسته قرار دارید؟ پس این مطلب را در جااینجاس بخوانید.

هتل آنا کیش

نزدیک ترین هتل به فرودگاه بین المللی کیش که از هتل های سه ستاره کیش به شمار می‌رود و کمتر شناخته شده است آنا نام دارد. هتل آنا که در میدان امیرکبیر جزیره واقع شده، تنها 7 دقیقه با فرودگاه فاصله دارد. البته تنها نزدیکی به فرودگاه برای انتخاب هتل کفایت نمی کند، بهتر است از امکانات و خدمات آن هم کمی بدانید. این هتل سه ستاره، دو طبقه است، 20 سالی از ساخت آن می گذرد و در سال 91 هم به دست نوسازی سپرده شده است. اتاق های دو و چهارتخته و نیز سوئیت های چهارنفره دوبلکس هتل آنا؛ اینترنت، صندوق امانات، سرویس بهداشتی فرنگی و روم سرویس دارند و در مجموعه هتل نیز رستوران، پارکینگ و تاکسی سرویس برای شما مهیا است.

هتل سورینت صدف کیش

هتل سورینت صدف یک هتل 4 ستاره است که در فاصله 7 دقیقه ای از فرودگاه کیش قرار گرفته است. صدف هم در میان امیرکبیر واقع شده و تنها با چند قدم پیاده روی می توانید از آن به اسکله تفریحی کیش برسید. در مورد امکانات هتل هم باید به شما بگوییم که اتاق های دوتخته، دوتخت لوکس و سه تخته لوکس آن بزرگ و دلباز بوده و صندوق امانات، چای ساز و مینی بار دارند. بابت رستوران، کافی شاپ و پارکینگ هم خیالتان راحت باشد. رستوران کوه نور هتل صدف یکی از رستوران های سرشناس جزیره است که پیشتر در راهنمای کامل سفر به جزیره مرواریدهای خلیج فارس به آن اشاره کردیم.

هتل لوتوس کیش

هتل لوتوس که فقط 7 دقیقه با فرودگاه کیش فاصله دارد، سه ستاره است. این هتل 2 طبقه نیز مانند هتل های بالا در میدان امیرکبیر قرار گرفته و معماری اش از دوره هخامنشیان الهام گرفته است. یک مزیت دیگر این هتل نزدیکی آن به مرکز خرید مروارید است و البته نباید از اتاق ها و امکانات گذشت. ظرفیت اتاق ها از دوتخته تا پنج تخته است و در آنها حمام، تلویزیون و حتی مینی بار مهیا شده است. رستوران، کافی شاپ و یک فضای سبز وسیع که با درختان نخل فرش شده است نیز در هتل لوتوس انتظار شما را می کشند.

هتل شایگان کیش

اگر به دنبال هتلی می گردید که هم لوکس باشد و هم نزدیک به فرودگاه کیش، ما هتل شایگان را به شما معرفی می کنیم. یک هتل 5 ستاره که در میدان پردیس کیش قرار گرفته و 8 دقیقه با فرودگاه فاصله دارد. هتل شایگان کیش با اتاق های دوتخته و سه تخته و نیز سوئیت های یک و دوخوابه از مهمانان خود پذیرایی می کند. البته در 6 طبقه این هتل انواع و اقسام امکانات پذیرایی و تفریحی هم دیده می شود. از آن جمله می توان به رستوران، کافی شاپ، چایخانه، استخر، سونا، جکوزی، سالن بیلیارد، فروشگاه و پارکینگ اشاره کرد. شایگان از بهترین هتل های کیش، از اسکله تفریحی کیش هم فقط 4 دقیقه دور است.


بیشتر بخوانید: کدام هتل های کیش بهترین استخرها را دارند؟


هتل سورینت مریم کیش

یک هتل لوکس دیگر در میدان امیرکبیر که 8 دقیقه با فرودگاه فاصله دارد، هتل سورینت مریم است. این هتل 4 ستاره که معماری اروپایی به آن جذابیت خاصی بخشیده، فقط از مزیت نزدیکی به فرودگاه کیش برخوردار نیست. امکانات و خدماتی که در تمام 3 طبقه این هتل در نظر گرفته شده اند، از دیگر دلایل محبوبیت آن به شمار می روند. اتاق های دوتخته دبل و توئین و سوئیت های جونیور دونفره و سه نفره امکانات کاملی از صبحانه تا تلویزیون اینترنتی دارند. ضمن اینکه رستوران، کافی شاپ، خشکشویی، پارکینگ و حتی آرایشگاه را هم می توانید در این هتل ببینید.

هتل ایران کیش

هتل ایران یک هتل قدیمی و پنج ستاره در میدان امیرکبیر کیش است که از آن در مدت 8 دقیقه می توانید به فرودگاه برسید. ایران از هتل های ساحلی کیش تا اسکله تفریحی و ساحل مرجان هم فاصله اندکی دارد و واحدهای اقامتی آن شامل اتاق دوتخته معمولی و VIP، اتاق سه تخته معمولی و VIP، سوئیت یکخوابه VIP و سوئیت معمولی برای چهار نفر می شوند. در هتل شما می توانید از پنجره های اتاق به آبی نیلگون خلیج همیشه فارس چشم بدوزید و از امکانات و تفریحاتی مثل رستوران، ترانسفر فرودگاهی، استخر و سالن بدنسازی استفاده کنید.

هتل شایلی کیش

در ادامه مطلب 10 تا از نزدیک ترین هتل ها به فرودگاه بین المللی کیش به سراغ یک هتل سه ستاره می رویم. هتل شایلی که با فرودگاه کیش 8 دقیقه فاصله دارد و از آن تا بولینگ مریم هم فقط 4 دقیقه راه است. شایلی 2 طبقه و 40 واحد اقامتی در قالب اتاق دوتخته لوکس، دوتخته ممتاز، سه تخته لوکس و چهارتخته رویال دارد. اینترنت در اتاق ها، رستوران، کافی شاپ، پارکینگ، خدمات تهیه بلیط و تاکسی سرویس نیز از دیگر خدماتی هستند که این هتل به مهمانان خود ارائه می دهد.

هتل آریان کیش

در کنار هتل سورینت مریم، یک هتل چهارستاره دیگر با فاصله 8 دقیقه ای از فرودگاه قرار گرفته: هتل آریان. هتل آریان چندان نوساز نیست، اما در سه طبقه آن؛ 67 اتاق دو، سه و چهارتخته قرار گرفته است. امکانات هتل هم برای یک اقامت راحت، مناسب به نظر می رسند. برای مثال حمام، اینترنت، روم سرویس و سیستم تهویه مطبوع در اتاق ها در دسترس است. رستوران، پارکینگ، چایخانه سنتی، کافی شاپ و تاکسی سرویس نیز از دیگر خدمات هتل هستند.

هتل گامبرون کیش

اقامت در یک هتل چهارستاره و نوساز که بتوان در 9 دقیقه از آن به فرودگاه کیش رسید، یک اقامت مطلوب است. هتل گامبرون این امکان را به مهمانان خود می دهد؛ هتلی 4 طبقه که اتاق های دو، سه و چهارتخته و سوئیت های یکخوابه و دوخوابه دارد. خوشبختانه تمام امکانات لازم از جمله حمام، سرویس بهداشتی فرنگی، صندوق امانات، آسانسور و نیز رستوران، کافی شاپ، پارکینگ، تاکسی سرویس، استخر و سالن بیلیارد هم در هتل گامبرون مهیا شده است. فاصله بسیار نزدیک هتل با اسکله تفریحی و پارک شهر را هم باید از مزایای آن دانست.

هتل فلامینگو کیش

هتل فلامینگو از دیگر هتل های چهارستاره نزدیک فرودگاه کیش است که 9 دقیقه از آن دور است. واحدهای اقامتی این هتل چهار طبقه اتاق های دو، سه و چهار تخته در دو فاز ویلایی و هتلی هستند که با وجود امکانات آنها، اقامت خوبی را تجربه خواهید کرد. برخی از این خدمات شامل تلویزیون، سرویس فرنگی، اینترنت، تهویه مطبوع و مینی بار می شود. به علاوه این هتل خدمات عمومی خوبی را در اختیار مهمانان خود قرار می دهد؛ خدماتی مانند رستوران، کافی شاپ، پارکینگ و سالن جلسات.

رزرو هتل های کیش درجااینجاس

چند هتل نزدیک به فرودگاه بین المللی کیش را به شما معرفی کردیم. اما شما می توانید فاصله هتل خود با هر جای دیگری را در کیش بسنجید و بعد دست به رزرو آن بزنید. امکان جستجوی هتل ها بر اساس آدرس که در جااینجاس برای شما مهیا شده، فرصت چنین انتخابی را به شما می دهد. برای نمونه می‌توانید بررسی کنید هتل داریوش کیش هم حدود 9 دقیقه با فرودگاه فاصله دارد. در صورتی که اولویت تان چیزی غیر از موقعیت مکانی مثلا قیمت یا نوع هتل همچون هتل ترنج کیش با 5 ستاره که روی آب‌های نیلگون خلیج فارس قرار گرفته باشد، کافیست فیلتر ستاره، قیمت و رسته را فعال کنید. بنابراین دیگر لازم نیست زمان زیادی را صرف جستجو در هتل های کیش کنید.

اهل سفرها، برای باخبر شدن از پیشنهادهای ویژه‌ی جااینجاس، ایمیل خود را وارد کنید.

شهر یا هتل مورد نظر یافت نشد