در جزیره محبوب و پر رفت و آمدی مثل کیش که در تابستان، پاییز و حتی زمستان مسافران به دیدنش می روند؛ تعداد اقامتگاه زیاد است. وقتی تعداد و تنوع اقامتگاه در یک مقصد توریستی زیاد باشد، دست شما هم در انتخاب بازتر است. البته از میان شمار زیاد هتل های کیش، برخی موفق شده اند رضایت مشتریان را از آن خود کرده و بین آنها محبوب شوند. دلایل متعددی هم برای این محبوبیت وجود دارد. در مقاله حاضر؛ 6 تا از هتل های کیش که مسافران عاشق آنها هستند، جااینجاس به سراغ هتل هایی رفته که مسافران موقع رزرو هتل کیش؛ چشم به آنها دارند.

بهترین هتل کیش از نظر مسافران

هتل ترنج؛ خانه ای روی آب

هتل پنج ستاره ترنج که با نمای بی نظیرش مهمان ها را به اقامتی روی آب های خلیج فارس دعوت می کند، محبوبیت ویژه ای هم در بین مسافران دارد. این هتل که تنها 5 سالی از ساخت آن می گذرد، اولین هتل دریایی خاورمیانه است. سوئیت ها و اتاق های هتل ترنج امکانات ویژه ای دارند و پذیرایی هم به بهترین شیوه ممکن در آن انجام می شود. اما چه چیزهایی در این هتل توانسته اند محبوبیت را برای این بهترین هتل کیش به ارمغان بیاورند؟

  • نمای اتاق ها و سوئیت ها و تماشای غروب ساحل از آنها
  • معماری شیک و مدرن هتل
  • دنج و آرام بودن و مکانی ایده آل برای ریلکسیشن
  • امکانات تفریحی کافی و به روز مثل ساحل اختصاصی
  • کیفیت بالای صبحانه و ناهار

برای آشنایی بیشتر با هتل، حتما مطلب خانه ای روی آب؛ اقامت هیجان انگیز در تنها هتل دریایی کشور را بخوانید.

بهترین هتل پنج ستاره کیش از نظر مسافران

هتل داریوش؛ تخت جمشیدِ هتل های کیش

یک هتل پنج ستاره دیگر هم توانسته با معماری منحصر به فرد و امکانات ویژه خود دل مسافران را برباید: هتل داریوش که معماری آن از تخت جمشید و نمادهای آن الهام گرفته شده، 190 باب اتاق و سوئیت دارد که نمای برخی از آنها رو به باغ و بعضی دیگر هم رو به دریا است. ما پیشتر در مطلب پذیرایی و تفریح منحصر به فرد در هتلی با نمادهای باستانی ایرانی از این هتل برایتان گفته ایم. اما این را هم بدانید که اگر قیمت هتل کیش برایتان مهم است و در جستجوی هتل ارزان هستید، بهتر است سراغ آن نروید. مسافران در مورد این هتل چه نظری دارند؟

  • امکانات لوکس و مدرن و تمیزی اتاق ها و سوئیت ها
  • امکانات ورزشی و تفریحی مانند سونا، استخر، جکوزی و ... متنوع است
  • معماری هتل باشکوه و نماد ایران باستان است
  • کیفیت و تنوع منوی صبحانه و ناهار قابل توجه است

بهترین هتل 5 ستاره کیش

هتل ویدا کیش؛ نوساز و محبوب

هتل ویدا که از هتل های پنج ستاره مورد علاقه مسافران است، تنها 3 سال است که به خانواده هتل های جزیره وارد شده است. با این وجود ساختمان 11 طبقه این هتل، 144 اتاق و سوئیت مجلل را در خود جای داده که در برخی از آنها جکوزی هم وجود دارد. قیمت این هتل 5 ستاره در مقایسه با دیگر هتل های هم رده خود مناسب تر بوده و همین امر نیز آن را به هتل مورد علاقه مسافران بدل کرده است. مسافران معتقدند که:

  • اتاق های هتل؛ تمیز، مجهز و نمای زیبایی به دریا دارند
  • کارکنان هتل خوش برخورد و محترم هستند
  • منوی صبحانه باکیفیت و متنوع است
  • دسترسی خوبی به ساحل و مراکز خرید دارد

بهترین هتل کیش از نظر مسافران

هتل کوروش؛ نزدیک به مراکز خرید

هتل کوروش پنج ستاره با سوئیت های رو به دریا و رو به جزیره خود بسیاری از مسافران را موقع رزرو اقامتگاه به خود می خواند. به علاوه نوساز بودن هتل و اینکه 198 اتاق و سوئیت در 16 طبقه این هتل پراکنده شده اند، به اندازه کافی برای رزرو وسوسه کننده به نظر می رسند. وجود 9 رستوران مجلل نیز خود به قدر کافی گویای توجه صاحبان هتل به پذیرایی از مهمانان است. دلایل زیر به محبوبیت کوروش در میان هتل های این جزیره کمک کرده اند:

  • اتاق های تمیز و مجهز که نمای روبه دریا دارند
  •  به مکان های دیدنی جزیره دسترسی خوبی دارد
  • پرسنل برخورد خوب و محترمانه ای دارند
  • صبحانه متنوع و باکیفیت است

هتل فلامینگو؛ هتلی با ویلاهای ساحلی

هتل فلامینگو از هتل های قدیمی جزیره است که با چند ویلا کار خود را آغاز کرد. امروز این هتل یک ساختمان چهار طبقه را هم در خود جای داده و با 202 باب اتاق و سوئیت به پذیرایی از مهمان ها مشغول است. علاوه بر اتاق ها، رستوران و کافی شاپ دنج نیز در این پذیرایی سهیم هستند. ضمن اینکه قیمت این هتل چهارستاره نیز به نسبت امکانات آن مناسب است. مسافران موارد زیر را دلایل محبوبیت فلامینگو می دانند:

  • لوکس و مدرن بودن هتل و اتاق های آن
  • صبحانه عالی و متنوع
  • محوطه زیبا و رؤیایی هتل
  • قیمت مناسب نسبت به امکانات

هتل مارینا پارک؛ زیباترینِ اقامتگاه های کیش

یکی دیگر از هتل های 5 ستاره کیش که توانسته توجه مسافران را به خود جلب کند، هتل مارینا پارک است. مارینا پارک در سال 1389 آغاز به کار کرده و سوئیت های رویال، دوخوابه و استاندارد دارد. البته امکاناتی که برای سلامتی در نظر گرفته شده مانند ماساژ تایلندی، استخر، سونا و جکوزی نیز به اندازه کافی برای مسافران رضایت بخش است. مسافران درباره مارینا پارک از بهترین‌ها در هتل های ساحلی کیش می گویند:

  • اتاق های دلباز و شیکی دارد
  • محوطه هتل فضای سبز و آب نماهای زیبا دارد
  • کیفیت خوب غذاها 
  • دسترسی آسان به ساحل

کمتر مسافری را می توان یافت که برای سفر به کیش برنامه ریزی نکرده باشد. به دلیل همین استقبال بیشمار است که تعداد هتل ها در کیش آن‌قدر زیاد است که گاهی ما را در انتخاب سردرگم می کند. چه به هوای جشنواره های متنوع این جزیره عازم آن شوید و چه برای خرید باید بدانید که چگونه هتل مورد نظر خود را در این شهر رزرو کنید. قبل از هر چیز باید ببینید چه نوع مسافری هستید. اگر خیلی اهل برنامه‌ریزی از پیش و جستجو و پرس و جو نیستید، بهتر است یک تور مسافرتی بخرید؛ اما اگر دوست دارید که از سفرتان لذت ببرید، همه‌چیز طبق میل خودتان پیش برود و آن‌طور که دوست دارید سفر کنید، بهتر است کار رزرو هتل، خرید بلیت هواپیما و ... را خودتان انجام دهید.

سئوالات متداول در مورد بهترین هتل کیش

بهترین زمان سفر به کیش چه زمانی است؟

باید گفت بهار مخصوصا دو ماه نخست بهترین زمان سفر به کیش است. البته از بُعد خلوت بودن و قیمت پایین هتل ها می توان پاییز و زمستان را هم در زمره روزهای مناسب سفر به این جزیره قرار داد.

ارزان ترین هتل های کیش کدام ها هستند؟

چند هتل سه ستاره کیش و دوستاره هم در این جزیره هستند که شما می توانید با پرداخت هزینه کمتر در آنها اقامت خوبی را تجربه کنید. هتل آفتاب شرق، هتل آبادگران، هتل پانیذ، هتل خاتم، هتل گلدیس و هتل ققنوس از آن جمله هستند.

کدام هتل های جزیره کیش، ساحلی هستند و بهترین استخرها را دارند؟

هتل های داریوش، مارینا پارک و ویدا که در بالا از آنها نام بردیم در زمره هتل هایی هستند که بهترین استخرها را می توانید در آنها پیدا کنید. البته دو هتل پارمیس و میراژ را هم می توانید به این لیست اضافه کنید.

رزرو هتل کیش در جااینجاس

هتل هایی که از آنها نام بردیم، توانسته اند رضایت مسافران را جلب کنند. شما می توانید برای رزرو هر یک از آنها به جااینجاس مراجعه کنید. فراموش نکنید که قبل از رزرو آنلاین هتل خود، به دقت ویژگی های آنها را مطالعه کنید و با آگاهی از قیمت، امکانات و حتی فاصله تا مکان های مهم دست به انتخاب بزنید. البته نگران نباشید. امکان رزرو هتل در کیش به طور همه جانبه برای شما فراهم شده؛ با هر بودجه و سلیقه ای که بخواهید.

اهل سفرها، برای باخبر شدن از پیشنهادهای ویژه‌ی جااینجاس، ایمیل خود را وارد کنید.

شهر یا هتل مورد نظر یافت نشد