فرودگاه شیراز که نام آن را می توان در لیست پنج فرودگاه شلوغ کشور دید، قدمتی بیش از 50 سال دارد. البته مسافران این فرودگاه تنها ایرانی ها نیستند، بلکه گردشگرانی از کشورهای همسایه هم قدم در آن می گذارند. برای بخش زیادی از این گردشگران که برای انجام کار یا لذت از جاذبه های شهر بهار نارنج به شیراز سفر کرده اند؛ اقامت در هتلی با کمترین فاصله از فرودگاه می تواند یک اولویت مهم باشد. اما کدام هتل های شیراز کمترین فاصله را با فرودگاه شهید دستغیب دارند؟ جااینجاس پاسخ این سئوال را با شما در میان گذاشته است.

هتل ارگ شیراز

لیست 6 هتل نزدیک به فرودگاه شهید دستغیب شیراز را با یک هتل سه ستاره شروع می کنیم. هتل ارگ که در خیابان تختی شیراز قرار گرفته، 16 دقیقه با فرودگاه شهر فاصله دارد. البته فاصله اندک هتل با جاذبه های شیراز از جمله باغ ارم و حافظیه را هم نباید نادیده گرفت. اما برای مسافران، امکانات هتل چیزی نیست که بتوان از آن گذشت. هتل ارگ نوساز نیست و حتی یکی از قدیمی ترین هتل های شیراز هم به شمار می رود. اتاق های یک تخته، دوتخته دبل و توئین، سه تخته و چهارتخته هتل با امکانات کامل رفاهی به پذیرایی از مهمانان مشغول هستند. رستوران، کافی شاپ، پارکینگ و ترانسفر فرودگاهی از دیگر خدمات این هتل به شمار می روند.

هتل پارک شیراز

در چهارراه کریم خان زند شیراز یک هتل چهارستاره قرار گرفته که از آن در مدت 17 دقیقه به فرودگاه شهید دستغیب خواهید رسید. هتل پارک که تنها 2 دقیقه با ارگ کریم خان فاصله دارد، با فضای سبز وسیع خود شناخته شده است؛ فضایی که درختان قدیمی و پرندگان زیبایش آدم را به یاد باغ های زیبای شیراز می اندازند. واحدهای اقامتی هتل را اتاق های دوتخته دبل و توئین، سه تخته، چهارتخته، پنج تخته و سوئیت های سه تخته تشکیل می دهند. بنابراین می توان گفت هتل پارک برای اقامت های خانوادگی و دسته جمعی هم گزینه مطلوبی است. از امکانات رفاهی هتل می توان به رستوران، کافی شاپ، سالن بیلیارد، سونا و جکوزی و پارکینگ اشاره کرد.

هتل کریم خان شیراز

اقامت در یک هتل چهارستاره که 17 دقیقه از فرودگاه شیراز فاصله داشته باشد و ترکیبی از معماری سنتی و امکانات مدرن باشد، یک اقامت عالی به معنای واقعی کلمه است. هتل کریم خان شیراز در خیابان رودکی شهر قرار گرفته و تا دیدنی های مجموعه وکیل هم کمتر از 10 دقیقه فاصله دارد. اگر قصد رزرو این هتل را دارید، باید بدانید که واحدهای اقامتی آن شامل اتاق های یک تخته، دوتخته دبل و توئین، سه تخته و سوئیت های دوتخته می شوند. به علاوه وجود خدمات و امکاناتی چون رستوران، کافی شاپ، پارکینگ، تاکسی سرویس و دیزی سرا بر مزایای ماندن در این هتل زیبا می افزاید.

مجتمع جهانگردی شیراز 

هتل جهانگردی یا بهتر بگوییم مجتمع جهانگردی شیراز در میدان کلبه سعدی شهر واقع شده و 17 دقیقه تا فرودگاه شهید دستغیب فاصله دارد. مجتمع جهانگردی هم یکی از هتل های قدیمی شیراز است که البته 3 سال از نوسازی آن می گذرد. این هتل 3 طبقه واحدهای اقامتی خود را در قالب اتاق های دوتخته، دوتخته جونیور و سوئیت های لوکس یکخوابه دوتخته و دوبلکس دوتخته ارائه می کند. علاوه بر این، جهانگردی یک موقعیت مکانی عالی دارد که دسترسی آسان و نزدیک آن را به دروازه قرآن، آرامگاه خواجوی کرمانی، باغ جهان نما و باغ ارم هم ممکن ساخته است. و بالاخره اینکه هتل رستوران، کافی شاپ، پارکینگ، فضای سبز، تاکسی سرویس و خدماتی از این دست در اختیار مهمانان قرار می دهد.

هتل ارم شیراز 

هتل ارم یک هتل سه ستاره دیگر است که در فاصله 18 دقیقه ای از فرودگاه شیراز قرار گرفته است. البته تنها نزدیکی به فرودگاه مزیت این هتل محسوب نمی شود. شما در حداکثر 15 دقیقه می توانید به دیدنی ترین جاذبه های شیراز از نارنجستان قوام و باغ عفیف آباد تا ارگ کریم خان و بازار وکیل برسید. هتل ارم اتاق های یک تخته، دوتخته دبل و توئین و سه تخته دارد که به تلویزیون، ماهواره، سرویس بهداشتی فرنگی، یخچال و سیستم تهویه مطبوع تجهیز شده اند. خوشبختانه خدمات هتل نیز تمام و کمال است؛ برای نمونه می توان به رستوران، کافی شاپ، پارکینگ و سالن اجتماعات اشاره کرد.


بیشتر بخوانید:

بهترین هتل های شیراز از نظر مسافران

معرفی لیست معروف‌ترین موزه‌های شیراز


هتل نصیرالملک شیراز 

هتل نصیرالملک یک هتل دوستاره در شاهچراغ شیراز است که 18 دقیقه با فرودگاه شهید دستغیب فاصله دارد. شاید بزرگ ترین مزیت اقامت در این هتل را بتوان مجاورت با آرامگاه شاهچراغ دانست. البته امکاناتی را که در 5 طبقه هتل به مسافران عرضه می شوند هم نباید نادیده گرفت. اتاق های دوتخته و سه تخته هتل نصیرالملک که نوساز هستند؛ از سرویس بهداشتی، تلویزیون، اینترنت، سیستم تهویه مطبوع، صبحانه و روم سرویس برخوردار هستند. به علاوه وجود پارکینگ، رستوران، تاکسی سرویس و ترانسفر رفت و برگشت(غیر رایگان) خیال شما را از بسیاری جهات آسوده خواهد کرد.

رزرو هتل های شیراز در جااینجاس

چند هتل شیراز را که کمتر از 20 دقیقه با فرودگاه این شهر فاصله داشتند، به شما معرفی کردیم. می توانید برای رزرو هر یک از این هتل ها به صفحه آنها در جااینجاس مراجعه کنید. در آنجا شما اطلاعات کامل تری از جمله قوانین، فاصله تا مکان های دیگر، قوانین و نظرات کاربران را هم مشاهده خواهید کرد. البته این امکان در مورد تمام هتل های شیراز و هتل های شهرهای دیگر فراهم است. برای نمونه اگر در میان هتل های این شهر، اقامت در هتل های لوکس بیشتر با سلیقه تان سازگار است؛ از فیلتر رسته استفاده کنید. در این صورت مستقیم به هتل هایی راهنمایی می شوید که مجلل و چند ستاره هستند. علاوه بر این با استفاده از فیلتر ستاره  می‌توانید هتل‌های میان رده و اقتصادی همچون هتل لارن شیراز را هم بررسی کنید. این هتل نیز حدود 15 دقیقه تا فرودگاه فاصله دارد.

اهل سفرها، برای باخبر شدن از پیشنهادهای ویژه‌ی جااینجاس، ایمیل خود را وارد کنید.

شهر یا هتل مورد نظر یافت نشد